SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.melksommelier en vertrouwenspersoon fok
MediaMarkt wil die boetes nog wel eens voor lief nemen..quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:26 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
Vandaag is het de 26e, MORGEN is het pas de 27e. Er zit een strikt embargo op, dus kleine tot no chance dat je hem vandaag hebt.
Waarom wilde ze bij de gamemania geen nacht launch doen dan omdat EA zij dat ze niet konden garanderen dat ze niet er voor al verkocht werden?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:26 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
Vandaag is het de 26e, MORGEN is het pas de 27e. Er zit een strikt embargo op, dus kleine tot no chance dat je hem vandaag hebt.
ik durf te wedden dat als ik online kom de eerste dag dat dan de helft al van die kk kneusjes zijn in level 48 oidquote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:47 schreef CamelNLD het volgende:
Ik hoorde dat vanaf 1400 NL tijd de winkels de verkoop gaan starten. Dit om iedereen de kans te geven om met de release hem te kunnen unlocken.
Huh? Wat unlocken? De game? Dat zou dan toch donderdag ook kunnen? Ik snap je nietquote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:47 schreef CamelNLD het volgende:
Ik hoorde dat vanaf 1400 NL tijd de winkels de verkoop gaan starten. Dit om iedereen de kans te geven om met de release hem te kunnen unlocken.
Het wordt dan ook verzonden door DHL en niet door TNT/Postnl whatever.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:58 schreef Civilian het volgende:
Hmm, postbode is net langsgeweest.. Maar géén BF3
(gister verzonden door Wehkamp)
Want waarom door DHL? Het is geen pakje, maar normale post..quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:02 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Het wordt dan ook verzonden door DHL en niet door TNT/Postnl whatever.
Maar goed, ik wacht het rustig af, toch heb ik het vermoeden dat ie pas morgen komt
Waar heb je dat gehoord dan?!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:47 schreef CamelNLD het volgende:
Op de website en in de mail van Wehkamp staat dat het wordt uitgevoerd door Selektvracht oftewel DHL.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:06 schreef Civilian het volgende:
[..]
Want waarom door DHL? Het is geen pakje, maar normale post..
Hmm, in mn mail niet maar heb wel iets kunnen vinden op de website ja... Dus er is nog hoop!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:09 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Op de website en in de mail van Wehkamp staat dat het wordt uitgevoerd door Selektvracht oftewel DHL.
Bij mij komt het mannetje van Selektvracht altijd rond een uur of twee. Dus er is nog hoopquote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:15 schreef Civilian het volgende:
[..]
Hmm, in mn mail niet maar heb wel iets kunnen vinden op de website ja... Dus er is nog hoop!
Need.. To.. Play.. Battlefield3.. Aaarrgh!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:16 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Bij mij komt het mannetje van Selektvracht altijd rond een uur of twee. Dus er is nog hoop
Stelletje junks dat we zijn
Lekker frustrerend, heb je een server maar kan je er nog niet op spelen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:17 schreef Civilian het volgende:
[..]
Need.. To.. Play.. Battlefield3.. Aaarrgh!
Ik vind hem tenopzichte van bc2 enigszins tegenvallen, maar dat komt omdat ik mezelf waarschijnlijk enorm heb lopen hypen. De retail vergeleken met de beta is wel een wereld van verschil. (positief)quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:24 schreef Lightning_NL het volgende:
Is BF3 nou echt wel zo goed? Ik ben bang om teleurgesteld te worden...
CoD is de laatste tijd ook niks meer, en BF2 vond ik eigenlijk alleen goed met de Project Reality Mod.
Iemand ervaring met g2play.net? Daar kost BF3 slechts 30 euro?!
ja, hoewel je niet met zekerheid kan zeggen dat het legaal is. werkt als een tierelier though. Let wel op, dat is niet het limited edition volgens mij (dus zonder back to karkand)quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:24 schreef Lightning_NL het volgende:
Is BF3 nou echt wel zo goed? Ik ben bang om teleurgesteld te worden...
CoD is de laatste tijd ook niks meer, en BF2 vond ik eigenlijk alleen goed met de Project Reality Mod.
Iemand ervaring met g2play.net? Daar kost BF3 slechts 30 euro?!
als je BF3 koopt voor de singleplayer doe je iets niet goed.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:28 schreef Lightning_NL het volgende:
Je krijgt gewoon een map minder als je een standard edition koopt? Afknapper zeg... Homo's. Ik heb niet meegedaan met de hype en zit nu sterk te twijfelen of ik 'm nou moet kopen of niet. Want overal druipt het gehype van af... Vandaar dus dat ik bang ben voor een tegenvaller. Helemaal als ik de reviews zie over de belachelijk slechte single player campaign.
Dan koop je hem niet, prima. MP vond ik in ieder geval in de beta al enorm tof dus ik verwacht dat retail alleen maar toffer wordt (zoals alle reviews ook bevestigen).quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:28 schreef Lightning_NL het volgende:
Je krijgt gewoon een map minder als je een standard edition koopt? Afknapper zeg... Homo's. Ik heb niet meegedaan met de hype en zit nu sterk te twijfelen of ik 'm nou moet kopen of niet. Want overal druipt het gehype van af... Vandaar dus dat ik bang ben voor een tegenvaller. Helemaal als ik de reviews zie over de belachelijk slechte single player campaign.
Fuck de single player.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:28 schreef Lightning_NL het volgende:
je krijgt vier(!) maps minder. voor 'normale' retailprice.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:28 schreef Lightning_NL het volgende:
Gruwelijk asociaal.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:33 schreef Mday het volgende:
[..]
je krijgt vier(!) maps minder. voor 'normale' retailprice.
Er met de pet naar hebben gegooid is ook enthousiast, zo gruwelijk wordt de SP ook niet beoordeeld.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:33 schreef Lightning_NL het volgende:
Ik speel meestal de games eerst single player uit, voordat ik me multiplayer begin. Dat ze voor de single player er met de pet naar hebben gegooid doet bij mij al de alarmbellen rinkelen.
Over een maand komen die beschikbaar voor iedereen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:33 schreef Mday het volgende:
[..]
je krijgt vier(!) maps minder. voor 'normale' retailprice.
Ja iddquote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:23 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Lekker frustrerend, heb je een server maar kan je er nog niet op spelen.
Het feit dat de vorige battlefield games al helemaal geen singleplayer hadden (BC daargelaten) zegt jou niks!?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:33 schreef Lightning_NL het volgende:
Ik speel meestal de games eerst single player uit, voordat ik me multiplayer begin. Dat ze voor de single player er met de pet naar hebben gegooid doet bij mij al de alarmbellen rinkelen.
Alsof CoD zo geweldig is geweest de afgelopen jarenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:36 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Hoezo? Alsof het bij COD anders is...
BF en singleplayer.. dan heb je BF niet begrepen denk ikquote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:33 schreef Lightning_NL het volgende:
Jawel, ik heb BF1 veel gespeeld, en BF2 heb ik waarschijnlijk het meest van alle games gespeeld, gemod met Project Reality.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:39 schreef jpjedi het volgende:
[..]
BF en singleplayer.. dan heb je BF niet begrepen denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |