Game je op de PC of Console of toch liever mobiel of in je browser? Kom je maar niet door een level heen, of is er juist een nieuwe game aangekondigd die je vet lijkt? Hier kun je het hebben over games in de breedste zin van het woord.
Algemene beschrijving In Battlefield 3 ervaar je de intense werkelijkheid van de oorlog als nooit tevoren. Dankzij Frostbite 2, de nieuwe generatie van DICE’s baanbrekende game-engine, staat Battlefield 3 garant voor spectaculaire grafische effecten, verbluffende verwoestingen en een gameplay die zo echt is dat je de kogels langs je oren voelt vliegen.
Met deze FPS-ervaring stort je je midden in een oorlog die al je zintuigen overbelast. Het ene moment sta je op een heuveltop. Je luistert naar het geluid van machinegeweren in de verte. Vanuit het stadje dat je gaat binnenvallen worden luchtraketten afgeschoten en even word je afgeleid door het mooie schouwspel van zonlicht en rook.
Het volgende moment ren je door de stad. Je bent omsingeld door de vijand, op de rand van een paniekaanval en je vecht voor je leven. Al je zintuigen staan op scherp en je hoopt maar dat het gebouw waarachter je dekking hebt gezocht je redding is, en niet je dood wordt. Welkom bij Battlefield 3.
Algemene informatie Naam: Battlefield 3 Release datum: 25 Oktober 2011 Platform(en): PC, PlayStation 3 and Xbox 360 Uitgever(s): Electronic Arts Ontwikkelaar(s): DICE BETA Early access: 27 september 2011 Normal access: 29 september 2011 Map: Operation Metro - Rush
Minimum System Requirements OS: Windows Vista (Service Pack 2) 32-Bit Processor: 2 GHz Dual Core (Core 2 Duo 2.4 GHZ or Althon X2 2.7 GHz) Memory: 2 GB Hard Drive: 20 GB Graphics Card (AMD): DirectX 10.1 compatible with 512 MB RAM (ATI RADEON 3000, 4000, 5000 OR 6000 series, with ATI RADEON 3870 or higher performance) Graphics Card (NVIDIA): DirectX 10.0 compatible with 512 MB RAM (NVIDIA GEFORCE 8, 9, 200, 300, 400 OR 500 series with NVIDIA GEFORCE 8800 GT or higher performance) Sound card : DirectX compatible Keyboard and Mouse DVD ROM Drive
Recommended System Requirements OS: Windows 7 64-Bit Processor: Quad-Core CPU Memory: 4 GB Hard Drive: 20 GB Graphics Card: DirectX 11 compatible with 1024 MB RAM (NVIDIA GEFORCE GTX 560 or ATI RADEON 6950) Sound Card: DirectX compatible Keyboard and Mouse DVD ROM Drive
SPOILER: Vorige topics
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Gameplay
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Help! Hij blijft hangen op Joining Server
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je zelf wat toevoegen aan deze op ga dan naar hier naar toe.
FOK! TS server: 178.63.54.5:9987
BF3 Server (max 16 slots): .:: NSFC ::. Not Suited For Civilians Hij staat in Amsterdam, dus moet met location 'Europe' te vinden zijn.
Trouwens over Wehkamp, ik denk dat ie (in ieder geval bij mij) nog niet is verzonden gister. Er staat immers in het mailtje (en op de website) dat wanneer in je bestelling het woordje 'verzonden' onderstreept is, je de bestelling kan volgen. Dat is bij mij nog niet het geval
Maar ik ga hoe dan ook de hele dag proberen een DHL-busje te spotten
Wij vormen tezamen gezellig een schaar. Sportief zijn wij allen en voor elkaar. Ons doel en ons streven is vriendschap en vree Aan ons de victorie aan RKC!
Op woensdag 26 oktober 2011 09:49 schreef Sideshowbobbie het volgende: Trouwens over Wehkamp, ik denk dat ie (in ieder geval bij mij) nog niet is verzonden gister. Er staat immers in het mailtje (en op de website) dat wanneer in je bestelling het woordje 'verzonden' onderstreept is, je de bestelling kan volgen. Dat is bij mij nog niet het geval
Maar ik ga hoe dan ook de hele dag proberen een DHL-busje te spotten
Wij vormen tezamen gezellig een schaar. Sportief zijn wij allen en voor elkaar. Ons doel en ons streven is vriendschap en vree Aan ons de victorie aan RKC!
Op woensdag 26 oktober 2011 10:03 schreef Roces18 het volgende: kunnen we al online dan als we hem binnen hem als pre/order? of moeten we tot donderdag wachten?
Niet via de normale manier, maar wel met een omweg geloof ik
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
dmv tijdelijk een koreaanse proxy in te stellen bij internet explorer. als hij eenmaal geactiveerd is kan je de instellingen weer weg halen. www.enterbf3.com/topic/5077-korean-vpn-trick/ -
De toon van de muziek bepaalt alles in het leven Wie faalt die straalt
dmv tijdelijk een koreaanse proxy in te stellen bij internet explorer. als hij eenmaal geactiveerd is kan je de instellingen weer weg halen. www.enterbf3.com/topic/5077-korean-vpn-trick/ -
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
en vliegen (aangezien nu veel mensen nog geen unlocks hebt kan je ze nu makkelijk halen. Straks knalt iedereen jou kapot aangezien je geen flares hebt ... Maar ik ben net een ballerina in een vliegtuig dus dat komt wel goed
Op woensdag 26 oktober 2011 11:04 schreef Scarface2004 het volgende: Vroeger gooide de Mediamarkt hun spellen nog wel eens 1 dag van te voren in de schappen, meestal 's avonds voor sluitingstijd. Doen ze dat nog steeds?
Weet ik niet, maar je kan hem ook via Origin downloaden Of je moet net als ik perse een schijfje willen
maar voor de gene die hem al hebben. Hoe is het customizen van je character? Kan je bijv. helm aanpassen en dergelijke of alleen kiezen uit complete outfits mits je SPECACT hebt ? want in bc2 kon je dat wel een beetje zoals heavy armor -> minder hard rennen enzo
en hoeveel? stel dat je geen pre-order hebt gedaan kan je dus niks veranderen? Want ze zeiden dat customizen van je outfit ook belangerijker werd..... a la blops
Vandaag is het de 26e, MORGEN is het pas de 27e. Er zit een strikt embargo op, dus kleine tot no chance dat je hem vandaag hebt.
You've been driving by yourself all these years. You've never competed with anyone. Remember, don't pay attention to the competition itself. Ignore other racers. The one you need to beat is yourself.
Op woensdag 26 oktober 2011 12:26 schreef Bunta-Fujiwara het volgende: Vandaag is het de 26e, MORGEN is het pas de 27e. Er zit een strikt embargo op, dus kleine tot no chance dat je hem vandaag hebt.
MediaMarkt wil die boetes nog wel eens voor lief nemen..
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
MM zal hem vanavond wel in de schappen gooien, doen ze altijd
Op woensdag 26 oktober 2011 12:26 schreef Bunta-Fujiwara het volgende: Vandaag is het de 26e, MORGEN is het pas de 27e. Er zit een strikt embargo op, dus kleine tot no chance dat je hem vandaag hebt.
Waarom wilde ze bij de gamemania geen nacht launch doen dan omdat EA zij dat ze niet konden garanderen dat ze niet er voor al verkocht werden?
Op woensdag 26 oktober 2011 12:47 schreef CamelNLD het volgende: Ik hoorde dat vanaf 1400 NL tijd de winkels de verkoop gaan starten. Dit om iedereen de kans te geven om met de release hem te kunnen unlocken.
ik durf te wedden dat als ik online kom de eerste dag dat dan de helft al van die kk kneusjes zijn in level 48 oid !!!!!
Op woensdag 26 oktober 2011 12:47 schreef CamelNLD het volgende: Ik hoorde dat vanaf 1400 NL tijd de winkels de verkoop gaan starten. Dit om iedereen de kans te geven om met de release hem te kunnen unlocken.
Huh? Wat unlocken? De game? Dat zou dan toch donderdag ook kunnen? Ik snap je niet
Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende: Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
Is BF3 nou echt wel zo goed? Ik ben bang om teleurgesteld te worden... CoD is de laatste tijd ook niks meer, en BF2 vond ik eigenlijk alleen goed met de Project Reality Mod.
Iemand ervaring met g2play.net? Daar kost BF3 slechts 30 euro?!
Op woensdag 26 oktober 2011 13:24 schreef Lightning_NL het volgende: Is BF3 nou echt wel zo goed? Ik ben bang om teleurgesteld te worden... CoD is de laatste tijd ook niks meer, en BF2 vond ik eigenlijk alleen goed met de Project Reality Mod.
Ik vind hem tenopzichte van bc2 enigszins tegenvallen, maar dat komt omdat ik mezelf waarschijnlijk enorm heb lopen hypen. De retail vergeleken met de beta is wel een wereld van verschil. (positief)
Op woensdag 26 oktober 2011 13:24 schreef Lightning_NL het volgende: Is BF3 nou echt wel zo goed? Ik ben bang om teleurgesteld te worden... CoD is de laatste tijd ook niks meer, en BF2 vond ik eigenlijk alleen goed met de Project Reality Mod.
ja, hoewel je niet met zekerheid kan zeggen dat het legaal is. werkt als een tierelier though. Let wel op, dat is niet het limited edition volgens mij (dus zonder back to karkand)
Je krijgt gewoon een map minder als je een standard edition koopt? Afknapper zeg... Homo's. Ik heb niet meegedaan met de hype en zit nu sterk te twijfelen of ik 'm nou moet kopen of niet. Want overal druipt het gehype van af... Vandaar dus dat ik bang ben voor een tegenvaller. Helemaal als ik de reviews zie over de belachelijk slechte single player campaign.
Op woensdag 26 oktober 2011 13:28 schreef Lightning_NL het volgende: Je krijgt gewoon een map minder als je een standard edition koopt? Afknapper zeg... Homo's. Ik heb niet meegedaan met de hype en zit nu sterk te twijfelen of ik 'm nou moet kopen of niet. Want overal druipt het gehype van af... Vandaar dus dat ik bang ben voor een tegenvaller. Helemaal als ik de reviews zie over de belachelijk slechte single player campaign.
als je BF3 koopt voor de singleplayer doe je iets niet goed.
Op woensdag 26 oktober 2011 13:28 schreef Lightning_NL het volgende: Je krijgt gewoon een map minder als je een standard edition koopt? Afknapper zeg... Homo's. Ik heb niet meegedaan met de hype en zit nu sterk te twijfelen of ik 'm nou moet kopen of niet. Want overal druipt het gehype van af... Vandaar dus dat ik bang ben voor een tegenvaller. Helemaal als ik de reviews zie over de belachelijk slechte single player campaign.
Dan koop je hem niet, prima. MP vond ik in ieder geval in de beta al enorm tof dus ik verwacht dat retail alleen maar toffer wordt (zoals alle reviews ook bevestigen).
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende: Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
je krijgt vier(!) maps minder. voor 'normale' retailprice.
Ik speel meestal de games eerst single player uit, voordat ik me multiplayer begin. Dat ze voor de single player er met de pet naar hebben gegooid doet bij mij al de alarmbellen rinkelen.
Op woensdag 26 oktober 2011 13:33 schreef Lightning_NL het volgende: Ik speel meestal de games eerst single player uit, voordat ik me multiplayer begin. Dat ze voor de single player er met de pet naar hebben gegooid doet bij mij al de alarmbellen rinkelen.
Er met de pet naar hebben gegooid is ook enthousiast, zo gruwelijk wordt de SP ook niet beoordeeld.
En hoezo is het gruwelijk asociaal? Pre-order incentive, had je hem maar moeten pre-orderen, kostte niets extra's
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende: Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
Op woensdag 26 oktober 2011 13:33 schreef Lightning_NL het volgende: Ik speel meestal de games eerst single player uit, voordat ik me multiplayer begin. Dat ze voor de single player er met de pet naar hebben gegooid doet bij mij al de alarmbellen rinkelen.
Het feit dat de vorige battlefield games al helemaal geen singleplayer hadden (BC daargelaten) zegt jou niks!?
Het is een extraatje, meer niet. Battlefield was ooit multiplayer only. Gezever om niks ook altijd.
You've been driving by yourself all these years. You've never competed with anyone. Remember, don't pay attention to the competition itself. Ignore other racers. The one you need to beat is yourself.
BF en singleplayer.. dan heb je BF niet begrepen denk ik