Jij vindt ook alles en iedereen kut huh?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:37 schreef Lightning_NL het volgende:
pre-orderen is wel zó ongelooflijk gay. Slaat hélemaal nergens op, als je er een klein beetje over nadenkt.
zeker alleen de singleplayerquote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:41 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Jawel, ik heb BF1 veel gespeeld, en BF2 heb ik waarschijnlijk het meest van alle games gespeeld, gemod met Project Reality.
Tuurlijk niet, zo weet je tenminste zeker dat je hem hebt met launch en dat ie niet is uitverkocht. Ook al is dat anno 2011 wel een beetje onzin jaquote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:45 schreef Lightning_NL het volgende:
Nee hoor, maar geef eens toe, is pre-orderen niet enórm nutteloos? Gebakken lucht?
Hij heeft gewoon gelijk hoor... Wat heb je nou aan pre-orderen? Als ik vanavond naar de Media Markt ga, ligt BF3 in de schappen voor 55 euro. Bij pre-orders heb je hem voor dezelfde prijs plus eventueel verzendkosten en is het nog maar de vraag of die morgen in de bus ligt.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:43 schreef cerror het volgende:
[..]
Jij vindt ook alles en iedereen kut huh?
Ik heb nog nooit meegemaakt dat een spel uitverkocht was op de dag van uitkomst. En stel dat het gebeurt, dan ga je toch naar een van de twintig andere winkels?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:54 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, zo weet je tenminste zeker dat je hem hebt met launch en dat ie niet is uitverkocht. Ook al is dat anno 2011 wel een beetje onzin ja
Ik vind het wel handig. Op een moment dat je wel geld hebt gelijk maar even bestellen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:45 schreef Lightning_NL het volgende:
Nee hoor, maar geef eens toe, is pre-orderen niet enórm nutteloos? Gebakken lucht?
je krijgt er vier maps gratis bij, die later beschikbaar worden als payable DLC.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:55 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon gelijk hoor... Wat heb je nou aan pre-orderen? Als ik vanavond naar de Media Markt ga, ligt BF3 in de schappen voor 55 euro. Bij pre-orders heb je hem voor dezelfde prijs plus eventueel verzendkosten en is het nog maar de vraag of die morgen in de bus ligt.
Geef eens één voordeel van pre-orderen, behalve dat je e-penis groter wordt, omdat je 'gepre-orderd' hebt
Ik heb hem gepre-ordered voor 36,50 incl en hij is vandaag verzonden. Geen slechte deal imo.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:55 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon gelijk hoor... Wat heb je nou aan pre-orderen? Als ik vanavond naar de Media Markt ga, ligt BF3 in de schappen voor 55 euro. Bij pre-orders heb je hem voor dezelfde prijs plus eventueel verzendkosten en is het nog maar de vraag of die morgen in de bus ligt.
Geef eens één voordeel van pre-orderen, behalve dat je e-penis groter wordt, omdat je 'gepre-orderd' hebt
Kerel,quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:57 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik vind het wel handig. Op een moment dat je wel geld hebt gelijk maar even bestellen.
Krijg je er nog extra maps bij ook, .
36 euro, 4 extra maps en hij wordt thuisbezorgd..quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:55 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Nou ben jij even stoer! Kunnen we het dan nu weer over BF3 hebben?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:00 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Kerel,ik heb geld zát. En de grootte van mijn e-penis boeit mij absoluut niet.
Dit. Ook krijgen wij Back to Karkland en zo'n warpack erbijquote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:59 schreef Silv het volgende:
[..]
Ik heb hem gepre-ordered voor 36,50 incl en hij is vandaag verzonden. Geen slechte deal imo.
Misschien moet je dat tegen de puisterige nerdjes zeggen die een stiffy krijgen van het pre-orderen. Belachelijk woord trouwens ook. Net zoiets als voorverwarmen, of voorverkennen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:01 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Nou ben jij even stoer! Kunnen we het dan nu weer over BF3 hebben?
Mwa, ik vind hem wel grappig...quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:01 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Nou ben jij even stoer! Kunnen we het dan nu weer over BF3 hebben?
Ik denk dat het meer waanbeelden zijn, ook ik heb hem via pre-order aangezien het goedkoper was en je er meer bij krijgt. Dat is gewoon een slimme deal, en ik ben te lui om naar de FRS te lopen of welke andere winkel dan ook. Niets speciaals.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:02 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Misschien moet je dat tegen de puisterige nerdjes zeggen die een stiffy krijgen van het pre-orderen. Belachelijk woord trouwens ook. Net zoiets als voorverwarmen, of voorverkennen.
Je hebt autistische trekjes kerel! Pre orders hebben voordelen, het is voordeliger, gratis maps erbij, thuis bezorgd, wat wil je nog meerquote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:02 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Misschien moet je dat tegen de puisterige nerdjes zeggen die een stiffy krijgen van het pre-orderen. Belachelijk woord trouwens ook. Net zoiets als voorverwarmen, of voorverkennen.
Tjaquote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:04 schreef Floxcie het volgende:
Allemaal newfags hier, toen ik de reeks startte wou ik alleen ekte ekte G's in het topic.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
Dit dus. Prima deal die pre-order.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:00 schreef Civilian het volgende:
[..]
36 euro, 4 extra maps en hij wordt thuisbezorgd..
Dan moet je weten dat die geen singleplayer hebbenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:41 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Jawel, ik heb BF1 veel gespeeld, en BF2 heb ik waarschijnlijk het meest van alle games gespeeld, gemod met Project Reality.
Ik heb in eerste instantie ook nergens beweerd dat ze singleplayer hebben, beter lezen jochiequote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:11 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Dan moet je weten dat die geen singleplayer hebbenen BF1 bestaat niet
Er zijn zat mods voor om de bots héél veel beter te maken.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:12 schreef Roces18 het volgende:
bf2 heeft wel een soort van singleplayertegen bots vechten
1 tegen 32 en ik win nog
nou leuk zegquote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:15 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Er zijn zat mods voor om de bots héél veel beter te maken.
Sowieso pc of je hv tv aansluitenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:16 schreef m25 het volgende:
Wat is beter/slimmer? Op ps3 fullhd 94 cm spelen wat veel groter is, of op een middelmatige vrij nieuwe pc spelen op 20" wat vrij klein is en niet zeker weet of het soepel loopt..
Heeft het niet te maken met wat jij leuker vind?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:16 schreef m25 het volgende:
Wat is beter/slimmer? Op ps3 fullhd 94 cm spelen wat veel groter is, of op een middelmatige vrij nieuwe pc spelen op 20" wat vrij klein is en niet zeker weet of het soepel loopt..
Multiplayer was inderdaad een stuk leukerquote:
Iedereen met een andere mening autist noemen, geniaal!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:06 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Je hebt autistische trekjes kerel! Pre orders hebben voordelen, het is voordeliger, gratis maps erbij, thuis bezorgd, wat wil je nog meer
Dat maakt mij er zelf 1quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:28 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Iedereen met een andere mening autist noemen, geniaal!
Het gaat me er meer om dat het te pas en te onpas geroepen wordt, zodat als je het al als krachtterm wil gebruiken, de functie een beetje verloren gaat. Maar je bent er niet alleen inquote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:32 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Dat maakt mij er zelf 1Ik zei trouwens trekjes hebben van...
Maar ja, als je ziet op wat voor manier hij discussieert...
Ja dat weet ik niet? Alstie soepel loopt en veel mooier is is het op de pc wel leuker denk ik. Maar zo groot heeft ook wel weer wat..quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:18 schreef rumiii het volgende:
[..]
Heeft het niet te maken met wat jij leuker vind?
Daarom, sluit je pc op je tv aan als je er ruimte voor hebquote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:35 schreef m25 het volgende:
[..]
Ja dat weet ik niet? Alstie soepel loopt en veel mooier is is het op de pc wel leuker denk ik. Maar zo groot heeft ook wel weer wat..
Kan toch, ik bedoel.. Jij bent toch ook een autist?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:28 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Iedereen met een andere mening autist noemen, geniaal!
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:41 schreef Dubbeldrank het volgende:
Ik begrijp dat afzeiken niet zo, we zijn hier toch allemaal om BF3 te bespreken en te spelen? Dikke care of je het spel twee dagen eerder hebt, pre-ordert of de grootste penis hebt.
Kijk, kan dat oook? Ik heb die aansluiting sowieso al voor films enz. Maar heb je dan geen allernieuwste videokaart nodig om dat te laten lopen op je tv?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:24 schreef Lightning_NL het volgende:
PS3 zal er wel crap uitzien. Ik zou gewoon je PC upgraden als dat nodig is. En eventueel gewoon een HDMI kabeltje kopen, sluit je je PC/laptop op je TV aan. Klaar.
ik heb k/d rate van 364quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:41 schreef Dubbeldrank het volgende:
Ik begrijp dat afzeiken niet zo, we zijn hier toch allemaal om BF3 te bespreken en te spelen? Dikke care of je het spel twee dagen eerder hebt, pre-ordert of de grootste penis hebt.
-edit-
En voor de mensen die straks met hun k/d ratio gaan patsen, we don't care either!
Dat hangt van je TV af, HD-Ready moet je met een mainstreamkaartje wel kunnen redden, maar als je Full HD hebt dan zal je toch iets sterkers nodig hebben wat overeen komt met de recommended specs of hoger.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:44 schreef m25 het volgende:
[..]
Kijk, kan dat oook? Ik heb die aansluiting sowieso al voor films enz. Maar heb je dan geen allernieuwste videokaart nodig om dat te laten lopen op je tv?
Dat zeg ik, zit er hdmi op je videokaart? anders gebruik je dvi of vgaquote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:44 schreef m25 het volgende:
[..]
Kijk, kan dat oook? Ik heb die aansluiting sowieso al voor films enz. Maar heb je dan geen allernieuwste videokaart nodig om dat te laten lopen op je tv?
Hoezo ga je dan een hogere resolutie aan?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:51 schreef NML het volgende:
Eventueel een dvi -> hdmi plug ertussen en gaan,
Zo zit het nu al 'n half jaar tussen m'n HD4870 en 'n 32" Full HD tv.
Hij werkt wel wat harder omdat je 'n hogere resolutie aangaat,
maar merken doe je het niet zo.
1680x1050 is 16:10, 1920x1080 is 16:9, daar houden tv's niet zo van. Maar je zou wel gewoon op 1280x720 kunnen spelen natuurlijk!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:56 schreef Lightning_NL het volgende:
Ik game op mijn laptop met 1920x1080 ja, volgens mij kost het dan zo goed als geen extra performance om het op een extern beeldscherm te laten draaien.
Ik vraag of het met jouw resolutie wél wat zou uitmaken... Doet je TV niet het upscalen?
Hoezo? Ik heb mijn pc via hdmi op mijn tv aangesloten en speel probleemloos 1920x1080...quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:59 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
1680x1050 is 16:10, 1920x1080 is 16:9, daar houden tv's niet zo van. Maar je zou wel gewoon op 1280x720 kunnen spelen natuurlijk!
of 1440x900quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:59 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
1680x1050 is 16:10, 1920x1080 is 16:9, daar houden tv's niet zo van. Maar je zou wel gewoon op 1280x720 kunnen spelen natuurlijk!
Ja beetje slecht uitgelegd, TV's zijn 16:9, die houden dus niet van 16:10 resolutiesquote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:00 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Hoezo? Ik heb mijn pc via hdmi op mijn tv aangesloten en speel probleemloos 1920x1080...
Binnenkort een final verwacht ik, slim dat ze daar mee wachten tot de final release van BF3 er is.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:52 schreef RoW_0 het volgende:
Is er nog een ATi graphics update na de BF3 beta?
Noobvraag, maar is 16:9 herzelfde als 4:3?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:02 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ja beetje slecht uitgelegd, TV's zijn 16:9, die houden dus niet van 16:10 resolutiesAangezien jij 1920x1080 speelt, wat 16:9 is, geen probleem.
neequote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:06 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Noobvraag, maar is 16:9 herzelfde als 4:3?
Alt+Enter?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:08 schreef NML het volgende:
Nu we het toch hebben over resoluties en schermen enzo..
Iemand last van een zwarte rand rondom Battlefield 3 in fullscreen?
Lijkt alsof de underscan niet goed staat,
maar het komt alleen voor als BF3 op fullscreen opgestart is.
Ook als ik alt-tab blijf ik in windows die rand houden,
zo vlug als ik BF3 afsluit of fullscreen windowed ga dan is die rand weg.
Op een 1080 scherm van 24 inch zitten evenveel pixels als een 1080 scherm van 40 inch toch?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:08 schreef rumiii het volgende:
Maar de grootte van het scherm zal toch ook een rol spelen bij dezelfde resoluties? Meer pixels renderen ofzo
rol als in welke manier?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:08 schreef rumiii het volgende:
Maar de grootte van het scherm zal toch ook een rol spelen bij dezelfde resoluties? Meer pixels renderen ofzo
als het goed is welquote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:10 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Op een 1080 scherm van 24 inch zitten evenveel pixels als een 1080 scherm van 40 inch toch?
Of de videokaart meer belast zal wordenquote:
Ik ga uit van morgenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:12 schreef Daanus het volgende:
iemand zijn/haar bestelling van wehkamp al binnen?
Maakt niets uit, de pixels op een 40" Full HD-tv zijn gewoon letterlijk groter dan op een 24"1080p monitor, maar de videokaart poept nog steeds 1920x1080 uit dus is het beide even zwaar voor het arme beestje.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:12 schreef rumiii het volgende:
[..]
Of de videokaart meer belast zal worden
Maar ik weet niet hoe het zit met pixels, evenveel of niet?
deze werkt dus niet, dat bedoel ik met het verschil van "fullscreen" en "fullscreen windowed"quote:
Op tweakers hebben al meerdere mensen bevestigd dat hij binnen is, bij wehkamp besteld.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:14 schreef andreas612 het volgende:
echt, serieus![]()
"heeft iemand z'n bestelling al binnen?!
"het is al woensdag"
"goh wat zijn ze traag"
d'r staat toch duidelijk de 27edat betekent voor de wat minder slimme mensen onder ons dat je het NIET de 26e krijgt
"Intel Pentium G6960 2.93 GHz 2x 4096 MB RAM vid: AMD Radeon HD 6670 / 2256 mb "quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:47 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Dat zeg ik, zit er hdmi op je videokaart? anders gebruik je dvi of vga
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:16 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Op tweakers hebben al meerdere mensen bevestigd dat hij binnen is, bij wehkamp besteld.
Die combi moet goed te doen zijn,quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:16 schreef m25 het volgende:
[..]
"Intel Pentium G6960 2.93 GHz 2x 4096 MB RAM vid: AMD Radeon HD 6670 / 2256 mb "
Dat is em, dus ik denk het wel (HD?) Verder begrijp ik niks van al die berekeningen enzo, ik heb dus die pc en een Samsung UE 37 6xxx serie.. Dat zou dus te doen moeten zijn?
Precies, hdmi kabel erin pluggen en ff fijnstellen in AMD Catalyst op je pcquote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:16 schreef m25 het volgende:
[..]
"Intel Pentium G6960 2.93 GHz 2x 4096 MB RAM vid: AMD Radeon HD 6670 / 2256 mb "
Dat is em, dus ik denk het wel (HD?) Verder begrijp ik niks van al die berekeningen enzo, ik heb dus die pc en een Samsung UE 37 6xxx serie.. Dat zou dus te doen moeten zijn?
Oké dan, ben benieuwd.. straks nog proberen ergens te kopen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:22 schreef NML het volgende:
[..]
Die combi moet goed te doen zijn,
de HD6xxx serie heeft sowieso al een hdmi uitgang, dus geen gepiel met extra connectoren enzo.
(videokaart bedoel ik dan, ik zie net dat de tv ook uit een 6xxx serie is)
Nee, maar hij kan wel later het uitbreidingspakket wat bij de limited zit via Xbox Live Marketplace kopen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:27 schreef RoW_0 het volgende:
misschien dat jullie het ook weten.
Ik wil voor iemand BF3 voor de xdoos cadeau doen. Bij gamemania kom ik goedkoper uit bij het inleveren van 2 oude spellen. Maar hij wil graag de limited edition.. kan hij dat apart kopen met MSP?
morgen tot 13:00 toch?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:36 schreef dekkered het volgende:
Haast je maar niet, de activatie zit er gewoon nog op, dus als je het officieel wilt doen moet je tot 1 uur vanacht wachten
27 oktober 1:00 kreeg ik te zien toen ik wou activeren.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |