Maar zo obvious is het helemaal niet, gezien het feit dat DICE heeft aangekondigt dat de releasedate naar voren is geschoven ivm VPN gebeuren..quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:37 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Haha episch, dit is de sfeer waar ik zo van hou.Persoon een is asking the obvious and nummer twee is stating the obvious. Gevolg: persoon een kan er niet tegen.
![]()
Waarom heb ik een mailtje waarin staat dat de release date 26 oktober is?quote:Productnaam: Battlefield 3™ Limited Edition
Releasedatum: 26 oktober 2011
Origin
Eerlijk gezegd ging het niet om mijn post, maar meer een opstapeling van reacties uit voorgaande delen. Maar goed *laatste post*quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:37 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Haha episch, dit is de sfeer waar ik zo van hou.Persoon een is asking the obvious and nummer twee is stating the obvious. Gevolg: persoon een kan er niet tegen.
![]()
Ok, doei.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:42 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd ging het niet om mijn post, maar meer een opstapeling van reacties uit voorgaande delen. Maar goed *laatste post*
Het gaat "supersnel" ja, maar ik zie dat hij wel gebruik maakt van de netwerkverbindingquote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:51 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Dat "downloaden" gaat als het goed is supersnel, omdat hij hem "download" van de DVD.
Nette prijsquote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:49 schreef Civilian het volgende:
Heb hem net bij de MM gekocht voor 38 en dat is inclusief expension en steelcase hoes
Net? Waar? Pre-order?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:49 schreef Civilian het volgende:
Heb hem net bij de MM gekocht voor 38 en dat is inclusief expension en steelcase hoes
Bij de mediamarkt, geen preorderquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:52 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik zou toch bijna naar de MM gaan nuvan het zelfde, is alleen iets te ver wegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'"Nyke Daenerys Jelmāzmo hen Targārio Lentrot, hen Valyrio Uēpo ānogār iksan. Valyrio muño ēngos ñuhys issa."
Je kon nieteens een voor mij meenemen?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:51 schreef Civilian het volgende:
[..]
Bij de mediamarkt, geen preorder
een ginger zonder zielquote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:54 schreef benx het volgende:
die banner van wehkamp ook, bah:
[ afbeelding ]
Ik ook.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:47 schreef Captainp00face het volgende:
Heb helaas nog niks van Wehkamp. Logisch natuurlijk, maar het was zo mooi geweest.[ afbeelding ]
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |