Je kan ook terug naar Karkand als je even BF2 opstartquote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:07 schreef -Datdus- het volgende:
Hoe krijg ik de map back to karkand?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
Daar kom je nu pas achter?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:10 schreef RoW_0 het volgende:
Wat de fuck. Mijn bestelling bij wehkamp staat er helemaal niet bij.
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:10 schreef RoW_0 het volgende:
Ach, dan loop je morgen even naar de MMquote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:10 schreef RoW_0 het volgende:
pre-orders krijgen die code over een maand of 2quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:07 schreef -Datdus- het volgende:
Hoe krijg ik de map back to karkand?
Misschien is hij al bezorgd en wil die jongen het zelf eerst epelenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:18 schreef RoW_0 het volgende:
Gister was hij verzonden hoor. Is toch geen reden om 'm van mijn account af te kicken?
Dit moet toch een grap zijn? Heb gewoon dat spel eerlijk en braaf in de winkel gekocht.. Kun je dit alleen omzeilen met dat proxy verhaal?quote:Deze toepassing kan pas worden gebruikt vanaf de officiële releasedatum. Wacht en herstart de toepassing op de officiële releasedatum. Klik op 'Afsluiten' om de procedure af te breken.
Bezoek de supportsite voor meer informatie: http://eanl.custhelp.com/app/home/referrer/origin
De releasedatum is: donderdag 27 oktober 2011, 01:00
Ja, en waarom zou het een grap zijn? Dat de winkels de instructies niet volgen is niet het probleem van EA.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:26 schreef -Dries- het volgende:
Uuuuh bij opstarten:
[..]
Dit moet toch een grap zijn? Heb gewoon dat spel eerlijk en braaf in de winkel gekocht.. Kun je dit alleen omzeilen met dat proxy verhaal?
Wat jank je nou, officieel is ie nog niet eens uitquote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:26 schreef -Dries- het volgende:
Uuuuh bij opstarten:
[..]
Dit moet toch een grap zijn? Heb gewoon dat spel eerlijk en braaf in de winkel gekocht.. Kun je dit alleen omzeilen met dat proxy verhaal?
Dikke kans van wel.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:14 schreef Ocmerius het volgende:
Maar is de PC versie nou al te halen bij Bart Smit / Intertoys ofzo ?
Valt niet mee he lezen?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:26 schreef -Dries- het volgende:
Uuuuh bij opstarten:
[..]
Omdat de release pas morgen is?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:31 schreef -Dries- het volgende:
Het slaat gewoon nergens op. Waarom zouden we nu niet al mogen spelen?
Dezelfde reden als waarom je hem gister niet mocht spelen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:31 schreef -Dries- het volgende:
Het slaat gewoon nergens op. Waarom zouden we nu niet al mogen spelen?
Doei Dries.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:36 schreef -Dries- het volgende:
Jezus zeg, wat is dit forum triest geworden. Ik had de hoop dat de sfeer van BoF met BF2 hier nog zou rondhangen, maar nee. Adieu.
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:33 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Dezelfde reden als waarom je hem gister niet mocht spelen.
En welke rede is dat dan wel, behalve dan dat DICE faalt?quote:Thank you for ordering on Origin. The release date for the preorder product has changed. The product listed below will now be available on October 24, 2011.
http://nooooooooooooooo.com/quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:36 schreef -Dries- het volgende:
Jezus zeg, wat is dit forum triest geworden. Ik had de hoop dat de sfeer van BoF met BF2 hier nog zou rondhangen, maar nee. Adieu.
Doeiquote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:36 schreef -Dries- het volgende:
Haha episch, dit is de sfeer waar ik zo van hou.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:36 schreef -Dries- het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |