Was morgen dan pas de releasedate? Ben het helemaal kwijt door al die veranderingen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:10 schreef dnbrainwash het volgende:
Voor de mensen die bij wehkamp hebben besteld, dhl systeem ligt plat en daarom verdwijnt ook je order op mijnwehkamp. Wordt gewoon morgen geleverd.
Dude, heb je vakantie?quote:
Houd rekening met een veel lager speeltempo als bij CoD.. Rondrennen is gegarandeerd stervenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:16 schreef Blik het volgende:
in een soort van opwelling naar de FRS gereden en hem gehaald, ben normaal een CoD-spelert (die ik overigens ook gepreordert heb). Helaas geen LE te pakken gehad
Nu aan het installeren, ben benieuwd
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:18 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Houd rekening met een veel lager speeltempo als bij CoD.. Rondrennen is gegarandeerd sterven
Bij CoD ben ik ook meer een sniper, dus ik denk dat de game me wel ligtquote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:18 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Houd rekening met een veel lager speeltempo als bij CoD.. Rondrennen is gegarandeerd sterven
Welkom, ik weet zeker dat je je 100% thuis gaat voelen in de nieuwe battlefieldquote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:16 schreef Blik het volgende:
in een soort van opwelling naar de FRS gereden en hem gehaald, ben normaal een CoD-spelert (die ik overigens ook gepreordert heb). Helaas geen LE te pakken gehad
Nu aan het installeren, ben benieuwd
Dan zal het idd wel meevallen qua cultuurshockquote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:20 schreef Blik het volgende:
[..]
Bij CoD ben ik ook meer een sniper, dus ik denk dat de game me wel ligt
denk dat de grote maps ook wel even wennen zijnquote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:21 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Dan zal het idd wel meevallen qua cultuurshock![]()
Als je een Lightweight-Commando-Rondren CoD'er bent kan je wel eens van een koude kermis thuiskomen
Dat denk ik ook, zag de review op tweakers en die beviel me wel, Ga denk ik wel eerst even SP doen om de controls een beetje te leren kennenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:21 schreef Catch_me het volgende:
[..]
Welkom, ik weet zeker dat je je 100% thuis gaat voelen in de nieuwe battlefield
Uh, waar?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:19 schreef Ame_thyst het volgende:
lol wehkamp geeft hier aan dat levertijd een week is
Nja genoeg andere spelletjes
Wehkamp E36,50quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:35 schreef benx het volgende:
Wehkamp staat hier op verzenden, niet onderstreept.
Bestelling annuleren kan ook niet meer anders ging ik nu naar de mediamarkt, kost daar 38 voor de LE
Nope je zult moeten wachten.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:51 schreef Blik het volgende:
hmm, kan hem niet activeren omdat de releasedatum nog niet geweest is
makkelijke work-around anyone?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |