Nee TS heet audio en is een slaaf.quote:
Geen AIDS, aides. Mensen die je helpen met afvallen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:32 schreef audioslaaf het volgende:
Vreemd dat jij 20 seconden na mijn topicpost constateert dat ik Jared heet en AIDS heb.
Behoor jij neit in de ONZIN -> sectie rond te koekeloeren?
Geen poep, Bertus...quote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:33 schreef NickB het volgende:
[..]
Haha dat is van southpark hoor subway bikker
TS vatte hem niet.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:33 schreef NickB het volgende:
[..]
Haha dat is van southpark hoor subway bikker
Gast je hebt mijn openingpost niet gelezen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:34 schreef boskameel het volgende:
komop zeg, subway?
ga 3x per week zwaar krachttrainen en 5x per week hardlopen.
Oh... Oh dat verandert de zaak.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:56 schreef Melleyn het volgende:
Niet zomaar brood, nee, SUBWAY brood.
..
Ik weet het niet hoor, maar ik doe doorgaans helemaal geen dressing op mijn bruine boterhammen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:29 schreef audioslaaf het volgende:
Plan van aanpak:
1 SUBWAY FOOTLONG; met bruin brood (wheat), geen kaas/bacon o.i.d en uitsluiten met honey-mustard dressing per dag. En alleen de Subways met laag vetgehalte (dit staat hier bij de onze aangegeven; kip/kalkoen etc.).
Maar het is zo lekker.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:00 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor, maar ik doe doorgaans helemaal geen dressing op mijn bruine boterhammen.
Tis ook lekkerquote:
Wat een waardeloos dieet is dat zeg!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:03 schreef Hydrogeny het volgende:
Starten met:
http://www.vetvrij.com/docs/vetvrij%20dieet%20NL.pdf
Dan week rust
Dan afbouwen tot:
http://www.vetvrij.com/docs/vetvrij%20dieet%20XL%20NL.pdf
Ja, maar, dat gaat niet snel,quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:25 schreef MarMar het volgende:
En goede tips vind je hier en hier
Als je dit echt gaat doen, pleeg je roofbouw op je lijf.
Gevarieerd, gezond, alle vitamientjes en mineraaltjes binnenkrijgen, ik neem aan dat je dat eigenlijk wel weet zelf..
Ohja, het moet snel he.. sjah.. dan gewoon lekker roofbouw plegen, daarna lekker jojo-en en volgend jaar een keer verstandig doen en naar goede tips luisteren als je inmiddels 110 weegt TS!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, maar, dat gaat niet snel,
Lijkt me op de lange termijn niet helemaal best voor je knieën.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:34 schreef boskameel het volgende:
komop zeg, subway?
Wat. Echt.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:41 schreef audioslaaf het volgende:
En ik zou dan natuurlijk de Subway door 4en delen en elke 4 uur wat eten; dat hebben mijn vrienden in ieder geval gedaan..
Let wel dat er echt veel groenten op zitten en aardig wat vlees, en volvolkoren brood is. En een footlong echt een groot ding is.
Hoe kunnen jullie het beschrijven als "een broodje"..
Als ik voor avondeten een FOOTLONG bestel zit ik aan het einde een stuk voller dan een normaal bordje voer.
Oh, dan is het goed.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:41 schreef audioslaaf het volgende:
En ik zou dan natuurlijk de Subway door 4en delen en elke 4 uur wat eten; dat hebben mijn vrienden in ieder geval gedaan..
Let wel dat er echt veel groenten op zitten en aardig wat vlees, en volvolkoren brood is. En een footlong echt een groot ding is.
Als ik voor avondeten een FOOTLONG bestel zit ik aan het einde een stuk voller dan een normaal bordje voer.
En toch gaat dit niet werken lijkt me.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:41 schreef audioslaaf het volgende:
Ik zeg niet dat het dan in eens goed is, maar volgens mij hebben velen van jullie dan wel een verkeerd beeld. En ook geen verstand van voeding.quote:
Ik wens je heel veel succes met je kilo's die je blijft meesleuren.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:45 schreef audioslaaf het volgende:
Ik snap dat naast de hoeveelheid (misschien terecht), de naam SUBWAY het meest rare overkomt omdat het ongezond zou zijn.
Daar ben ik het echt niet mee eens. Dat is gewoon verse groente en kip vlees.
Ja, 75 procent van de keuzes die je kunt maken zijn heel ongezond en calorierijk; maar je kunt er echt prima gezond eten waarbij je vitamines (groenten) en gewoon koolhydraten (brood), eiwitten (vlees) binnenkrijgt.
Oh, ja, dat zal 't zijn.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:47 schreef audioslaaf het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het dan in eens goed is, maar volgens mij hebben velen van jullie dan wel een verkeerd beeld. En ook geen verstand van voeding.
Onvoorstelbaar dat de medewerkers bij de subway dan ook zo dik zijn.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:45 schreef audioslaaf het volgende:
Ik snap dat naast de hoeveelheid (misschien terecht), de naam SUBWAY het meest rare overkomt omdat het ongezond zou zijn.
Daar ben ik het echt niet mee eens. Dat is gewoon verse groente en kip vlees.
Ja, 75 procent van de keuzes die je kunt maken zijn heel ongezond en calorierijk; maar je kunt er echt prima gezond eten waarbij je vitamines (groenten) en gewoon koolhydraten (brood), eiwitten (vlees) binnenkrijgt.
Gezien dat je moet afvallen zul je inderdaad veel meer over eten weten dan wij.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:47 schreef audioslaaf het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het dan in eens goed is, maar volgens mij hebben velen van jullie dan wel een verkeerd beeld. En ook geen verstand van voeding.
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:49 schreef audioslaaf het volgende:
Wat mij betreft mag er een slotje op dit topic.
Ik heb het geopend met een positief gevoel.
En ik sta open voor jullie reacties, heb al gezegd dat ik de voeding-kant wil heroverwegen.
Het is duidelijk dat jullie (motorbloempje etc.) verder niet echt opbouwende kritiek en advies willen geven maar liever willen bashen.
Mag ook, daar zijn fora natuurlijk ook voor.
Maar voor mij heeft dit verder geen toegevoegde waarde meer, dus adios.
Het feit dat ik af moet vallen heeft in mijn geval niets te maken met geen verstand hebben met voeding.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:48 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Gezien dat je moet afvallen zul je inderdaad veel meer over eten weten dan wij.
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:49 schreef audioslaaf het volgende:
Wat mij betreft mag er een slotje op dit topic.
Ik heb het geopend met een positief gevoel.
En ik sta open voor jullie reacties, heb al gezegd dat ik de voeding-kant wil heroverwegen.
Het is duidelijk dat jullie (motorbloempje etc.) verder niet echt opbouwende kritiek en advies willen geven maar liever willen bashen.
Mag ook, daar zijn fora natuurlijk ook voor.
Maar voor mij heeft dit verder geen toegevoegde waarde meer, dus adios.
Zware botten?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:51 schreef audioslaaf het volgende:
Het feit dat ik af moet vallen heeft in mijn geval niets te maken met geen verstand hebben met voeding.
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:51 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Zulks een zwakte.
Eet smakelijk bij Subway. En doe de dressings de groeten van me.
Neem even een kijkje hierquote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:51 schreef audioslaaf het volgende:
[..]
Het feit dat ik af moet vallen heeft in mijn geval niets te maken met geen verstand hebben met voeding.
Bedankt, V1ZOR, zal me inderdaad nog eens laten informeren en misschien nog wat anders bekijken.
Uit dit topic trek ik me verder terug.
Krachtraining is alleen leuk voor spieropbouw maar breekt geen vetten af. TS moet duursporten gaan doen dan verdwijnen de vetten zo.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:34 schreef boskameel het volgende:
komop zeg, subway?
Met alle respect... hier sla je de spijker op zijn kop.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:40 schreef audioslaaf het volgende:
Wat een agressieve raadgeving allemaal.
Wat betreft fitness/hardlopen laat ik mij adviseren door fitness-instructeurs. Dat zal dus wel goed zitten en verstandig zijn. Ik vind 6 dagen sporten; of het nu een uurtje krachttrainen, voetballen of een kwartiertje hardlopen niet onverstandig. Jullie wel?
De aanpak van voeding zal ik heroverwegen.
Ik kom er meer op omdat 2 vrienden van mij er enorm veel succes, een jaar geleden. Zij zijn er ook niet op teruggevallen en van enorme obesitas naar echt slank en gespierd gegaan. Natuurlijk door vooral veel krachttraining.
Verder is een SUBWAY echt wel gezond hoor, als je alleen vlees (kip/kalkoen) en groenten pakt en niets erbij. Daarnaast enorm praktisch. Ik werk van 9 tot 6 en ben daarna meestal te lui om te koken; vooral omdat de dichtbijzijnde supermarkt (carrefour) meestal een rij heeft van een drie kwartier en het zo groot is dat je niets kan vinden (vergelijk het met een hele grote appie XL).
Maar inderdaad misschien wat weinig; ik wil natuurlijk niet omvallen.
Met krachttraining verdwijnt er best wel wat vet. Zeker als TS zo dik is als 'ie doet voorkomen. Eerst ijzer vreten en wat spieren kweken, daarna die extra spieren inzetten om extra vet te verbranden.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:02 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Krachtraining is alleen leuk voor spieropbouw maar breekt geen vetten af. TS moet duursporten gaan doen dan verdwijnen de vetten zo.
Dus als ts gaat hardlopen niet maar 10 minuten maar minsten 1 uur. Beter kan ts dan dagelijks 1 uur gaan fietsen.
nee man je kunt alleen afvallen met subway vergeet ook niet dagelijks 50 situps en 50 pushups te doen ts maar niet teveel je wilt niet op een bodybuilder lijkenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:12 schreef boem-dikkie het volgende:
Als je nou gewoon goed ontbijt met volkorenbrood, tussen de middag brood eet en 's avonds gezond avond eet met groenten en vlees komt het wel goed. Tussendoortjes kwark of gekookte eitjes en dan om de dag fitnessen en tussen door wanneer je zin hebt cardio (hardlopen, roeien).
Dan val je ook wel af.
Vetverbranding begint pas op het moment dat je lichaam door zijn suikers heen is, bij krachtraininge heb je te korte explosieve krachtexplosies dat je lichaam bijna niet aan de zittende vetten gaat beginnen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:09 schreef loveli het volgende:
[..]
Met krachttraining verdwijnt er best wel wat vet. Zeker als TS zo dik is als 'ie doet voorkomen. Eerst ijzer vreten en wat spieren kweken, daarna die extra spieren inzetten om extra vet te verbranden.
En beginnen met een goed eetpatroon.
En supersets dan?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:15 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Vetverbranding begint pas op het moment dat je lichaam door zijn suikers heen is, bij krachtraininge heb je te korte explosieve krachtexplosies dat je lichaam bijna niet aan de zittende vetten gaat beginnen.
Het is niet zo dat je lichaam kiest tussen vetverbranden en suikerverbranden. Beide processen lopen naast elkaar. Vetverbranding levert meer energie, suikerverbranding levert directer energie. Is je lichaam door de glycogeenvoorraad heen, dan wordt het gedwongen om helemaal over te gaan op vetverbranding.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:15 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Vetverbranding begint pas op het moment dat je lichaam door zijn suikers heen is, bij krachtraininge heb je te korte explosieve krachtexplosies dat je lichaam bijna niet aan de zittende vetten gaat beginnen.
Dikzakquote:
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:27 schreef Copycat het volgende:
TS zit nu bij Subway heel boos in een footlong te happen.
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:27 schreef Copycat het volgende:
TS zit nu bij Subway heel boos in een kwart footlong te happen.
Nee joh, hij is boos en dan gaat ie vast en zeker emotioneel overeten.quote:
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:52 schreef Vaseline_ het volgende:
Sowieso moet je gevarieerd eten, als jij een footlong bij subway haalt en het in 4 stukken gaat verdelen eet je de hele dag door hetzelfde. Super ongezond. Wel bij de schijf van 4 blijven
1x in de week?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:52 schreef IrCute het volgende:
Geen wonder dat je dik bent en zult blijven. Als je wilt afvallen en het eraf wil houden, moet je gewoon je levensstijl aanpassen, anders komt het na je dieet er weer net zo hard aan.
En geen excuusjes maken dat je geen boodschappen kunt doen, want je kunt gewoon 1x in de week naar de supermarkt gaan om je inkopen te doen.
Goh, 1 persoon die dit denkt tegenover jarenlange onderzoeken naar wat je moet binnenkrijgen qua voedsel. Moet kunnen maar ga mij daar niet op aanvallen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:57 schreef Seam het volgende:
De schijf van vier is voor luie mensen die de waarheid achter voeding niet willen weten. Het draait ook niet om variatie maar om de juiste verhouding eiwitten/koolhydraten/vetten binnen te krijgen. Als je die kan bereiken door maanden lang hetzelfde te eten is daar weinig mis mee.
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Goh, 1 persoon die dit denkt tegenover jarenlange onderzoeken naar wat je moet binnenkrijgen qua voedsel. Moet kunnen maar ga mij daar niet op aanvallen.
Ik zeg dit aan de hand van :quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:56 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
1x in de week?Bijna dagelijks zul je bedoelen.
Ik doe zelf 4x in de week boodschappen, maar gezien zijn situatie kan het ook gewoon 1x in de week op een vrije dag.quote:Daarnaast enorm praktisch. Ik werk van 9 tot 6 en ben daarna meestal te lui om te koken; vooral omdat de dichtbijzijnde supermarkt (carrefour) meestal een rij heeft van een drie kwartier en het zo groot is dat je niets kan vinden (vergelijk het met een hele grote appie XL).
Die kiezen wellicht de ongezonde dingen voor op hun broodje?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Onvoorstelbaar dat de medewerkers bij de subway dan ook zo dik zijn.
Dat is het doel van de variatie. Mensen die van zichzelf niet gevarieerd genoeg eten, zullen bepaalde stoffen niet genoeg binnenkrijgen. Dus je hebt verder wel gelijk natuurlijk, maar om die mensen nou lui te noemen. Je bent niet meteen ontwetend als je denk dat je door gevarieerd te eten doorgaans meer verschillende stoffen binnen krijgt.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:57 schreef Seam het volgende:
De schijf van vier is voor luie mensen die de waarheid achter voeding niet willen weten. Het draait ook niet om variatie maar om de juiste verhouding eiwitten/koolhydraten/vetten binnen te krijgen. Als je die kan bereiken door maanden lang hetzelfde te eten is daar weinig mis mee.
Volgens mij zit er op zo'n subway broodje gewoon wel ingredienten van alle onderdelen van de schijf.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:52 schreef Vaseline_ het volgende:
Sowieso moet je gevarieerd eten, als jij een footlong bij subway haalt en het in 4 stukken gaat verdelen eet je de hele dag door hetzelfde. Super ongezond. Wel bij de schijf van 4 blijven
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:34 schreef Luchtkoker het volgende:
Tvp, kan geen volg topic knop vinden op mobiele layout
Klopt, het was de schijf van 5 maar nu is het de schijf van 4 geworden.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Volgens mij zit er op zo'n subway broodje gewoon wel ingredienten van alle onderdelen van de schijf.
Overigens is het dacht ik de schijf van 5, niet van 4.
Wow! Goed zeg!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:32 schreef MarMar het volgende:
@Audioslaaf dat zogenaamd "agressieve" advies krijg je anders wel van mensen die weten hoe het wél moet en kan op een duurzame manier zonder roofbouw te plegen.
Maar verder wat Viz zegt, je doet toch wel wat je doet..
Overigens ben ik zonder dieet maar met een nieuw eetpatroon (en zonder sporten want rolstoel, maar dat is dan weer een ander verhaal) 46 kilo afgevallen.. Heb er wel twee jaar over gedaan, maar geen enkele moeite met het nu vast te houden van m'n eetpatroon en juist dát laatste is het lastigste en wat met een dieet vaak niet lukt en waar vervolgens na een dieet ook weinig aandacht aan wordt besteed, ook niet in de boekjes/howto's op internet.
Als je echt veel overgewicht hebt is zwemmen denk ik het minst belastend.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:15 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Wow! Goed zeg!![]()
En TS (mocht je dit nog lezen) als een instructeur tegen iemand met jouw gewicht zegt dat het verstandig is om te gaan hardlopen... Dan zou ik een andere instructeur zoeken of alvast gaan sparen voor alle kosten die je gaat maken omdat je je enkels en knieën naar de klote hebt geholpen.
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:32 schreef MarMar het volgende:
@Audioslaaf dat zogenaamd "agressieve" advies krijg je anders wel van mensen die weten hoe het wél moet en kan op een duurzame manier zonder roofbouw te plegen.
Maar verder wat Viz zegt, je doet toch wel wat je doet..
Overigens ben ik zonder dieet maar met een nieuw eetpatroon (en zonder sporten want rolstoel, maar dat is dan weer een ander verhaal) 46 kilo afgevallen.. Heb er wel twee jaar over gedaan, maar geen enkele moeite met het nu vast te houden van m'n eetpatroon en juist dát laatste is het lastigste en wat met een dieet vaak niet lukt en waar vervolgens na een dieet ook weinig aandacht aan wordt besteed, ook niet in de boekjes/howto's op internet.
Hiervoor heb je minimaal 2x je lichaamsgewicht in grammen nodig, dat ga je niet redden met één broodje.quote:Je hebt een punt maar door veel eiwitten te eten zou je toch moeten voorkomen dat je lichaam spierweefsel verbrandt in plaats van vet?
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:13 schreef audioslaaf het volgende:
Maargoed, ik verspil hier mijn tijd.
Met al die ongecoordineerde en willekeurige reacties....
Fitnessfora zijn wat beter in raadgeving ;-)
Echt gast. Serieus.quote:
Dit bedoel ik met een onwillekeurige reactie van iemand die er geen zak van af weet.quote:
Als je raad op internet opvolgt, volg je toch ook blind iemand anders?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:18 schreef audioslaaf het volgende:
[..]
Dit bedoel ik met een onwillekeurige reactie van iemand die er geen zak van af weet.
Er zijn genoeg fitnessfora waar mensen die er verstand hebben (fitnessinstructeurs of liefhebbers) je kunnen assisteren.
Met kennis kun je je eigen gang gaan en doen wat je zelf het beste lijkt.
In plaats van blind iemand anders volgen.
Maak van die weken maar maanden voordat het geen probleem wordt..quote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:57 schreef audioslaaf het volgende:
Dank je.
Je hebt een punt maar door veel eiwitten te eten zou je toch moeten voorkomen dat je lichaam spierweefsel verbrandt in plaats van vet? Dat is namelijk mijn enige zorg.
Ik ga het inderdaad proberen en heb er vertrouwen in.
Overigens neem ik ook maatregelen voor het jojo-effect.
Als ik dit 1 maand heb gedaan ga ik 3 weken over op 1500 kcal,, dan 2 weken op 1800 en dan nog naar de 2100 kcal (dit is in mijn omstandigheden ongeveer de aangeraden hoeveelheid om af te vallen met behulp van krachttraining) tot ik mijn streefgewicht bereik.
Zie dan geen problemen, ben benieuwd.
Ik trek er sowieso een jaar voor uit om op streefgewicht te komen en besef ook (nadat ik een beetje ingelezen ben) dat krachttraining een part of life moet worden en niets tijdelijks.
Ik hoop dat je het mis hebt.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:22 schreef MarMar het volgende:
[..]
Maak van die weken maar maanden voordat het geen probleem wordt..
ik wéét dat ik het níet mis heb, heb je mijn vorige posts wel gelezen? (en zie de edit bij bovenstaande)quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:24 schreef audioslaaf het volgende:
[..]
Ik hoop dat je het mis hebt.
Anders bijsturen en corrigeren....
Met krachttraining en veel eiwitten hoop ik die overgang te minimaliseren.
Dus je wilt jezelf liever inlezen op een gebied door mensen die de boeken hebben gelezen en je dan vertellen hoe of wat? Je kan toch ook gewoon iemand die ervoor geleerd heeft, zoals een dietist, je eens laten voorlichten? Kan je in real life ook direct vragen stellen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:22 schreef audioslaaf het volgende:
Kijk Scorpie,
Er is namelijk ook een verschil tussen een paar marketingboeken lezen en exact doen wat iemand zegt die een paar marketingboeken heeft gelezen.
Probeer het te versimpelen dmv van een metafoor.
Zo kan het ook en met advies van dietist.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:28 schreef MarMar het volgende:
Lees anders mijn blog over hoe ik zelf (toen nog 42, uiteindelijk 46 kilo) afgevallen ben, mét hulp van een dietist.
Crashen lukt je vast wel, maar wat is 2 jaar op een heel leven als je op een gezonde, verantwoorde en vooral BLIJVENDE manier kan afvallen?
Tel daar voor jezelf gerust 500 kcal bij op.. zoals ik al eerder vermeldde en ook in het blog: rolstoel (behalve op foto's dan want ik vind dat ding niet fotogeniek en kan best een minuut staan) dus geen beweging, geen sport..quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:42 schreef audioslaaf het volgende:
Ik zie daar je voeddingsschema voor 1 dag.
Hoeveel calorieen zijn dat dan ongeveer?
Lijkt me ook heel weinig hoor....
Maanden kunnen ook een jaar of zelfs meerdere jaren worden....als je denkt dat tientallen kilo's afvallen in weken of een paar maanden goed is voor je lichaam dan zou ik toch eens andere mensen gaan raadplegen....een goede dietiste bijvoorbeeld. Als je langzaam afvalt krijg je minder problemen met teveel vel en het vasthouden van het nieuwe gewicht. Veel eiwitten zijn trouwens niet al te best voor je nieren, het is dat je dat maar even weet.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:24 schreef audioslaaf het volgende:
[..]
Ik hoop dat je het mis hebt.
Anders bijsturen en corrigeren....
Met krachttraining en veel eiwitten hoop ik die overgang te minimaliseren.
Ik snap nooit dat je zo veel moet eten, ik krijg dat echt allemaal niet naar binnen. Ik heb nu al dat ik 's avonds eigenlijk geen honger heb, maar ik prop er maar gewoon eten in omdat het moet. En ik fitness nogwel bijna dagelijks.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:28 schreef MarMar het volgende:
Lees anders mijn blog over hoe ik zelf (toen nog 42, uiteindelijk 46 kilo) afgevallen ben, mét hulp van een dietist.
Crashen lukt je vast wel, maar wat is 2 jaar op een heel leven als je op een gezonde, verantwoorde en vooral BLIJVENDE manier kan afvallen?
Je lichaam past zich aan als je te weinig eet en gaat op een laag pitje verbranden.. dan kan je er best goed uitzien en best geen honger hebben, maar vitaminetekort, ijzertekort etc etc. bouwt zich dan wel op.. Hoe is het met je haar? Je huid? Vermoeidheid? Nagels?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:56 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik snap nooit dat je zo veel moet eten, ik krijg dat echt allemaal niet naar binnen. Ik heb nu al dat ik 's avonds eigenlijk geen honger heb, maar ik prop er maar gewoon eten in omdat het moet. En ik fitness nogwel bijna dagelijks.![]()
Met mijn haar, mijn huid en mijn nagels gaat het gewoon goed. Vermoeidheid heb ik alleen met teveel stress etc.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:00 schreef MarMar het volgende:
[..]
Je lichaam past zich aan als je te weinig eet en gaat op een laag pitje verbranden.. dan kan je er best goed uitzien en best geen honger hebben, maar vitaminetekort, ijzertekort etc etc. bouwt zich dan wel op.. Hoe is het met je haar? Je huid? Vermoeidheid? Nagels?
Zes keer per dag wat eten werkt goed voor mij, drie maaltijden, drie tussendoortjes, houdt de maag fijn op gang maar nooit zo dat ik echt helemaal stuffed ben.
Dan heb je tot nu toe geluk, wil niet zeggen dat het zo blijft want te weinig eten is per definitie ongezond.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:03 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Met mijn haar, mijn huid en mijn nagels gaat het gewoon goed. Vermoeidheid heb ik alleen met teveel stress etc.
Ik heb nooit een hele snelle verbranding gehad dus als je dan veel eet dan zit je maag de hele dag in de weg.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:04 schreef MarMar het volgende:
[..]
Dan heb je tot nu toe geluk, wil niet zeggen dat het zo blijft want te weinig eten is per definitie ongezond.
Veel dingen eten is niet hetzelfde als veel (kcal) eten.. een mandarijntje bijvoorbeeld bevat er gemiddeld 20 kcal.. Je verbranding kan je wellicht een beetje meer op gang helpen door over de dag verdeeld wat frequenter te eten, te beginnen met een ontbijt (heel belangrijk, maar ik ga er vanuit dat dat common knowledge is!) en dan eerst maar eens gewoon lichte producten als tussendoortjes.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:08 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik heb nooit een hele snelle verbranding gehad dus als je dan veel eet dan zit je maag de hele dag in de weg.
Ontbijten doe ik altijd al, ik kom altijd met honger uit bed dus eerst wat eten voordat ik fatsoenljik kan functioneren.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:15 schreef MarMar het volgende:
[..]
Veel dingen eten is niet hetzelfde als veel (kcal) eten.. een mandarijntje bijvoorbeeld bevat er gemiddeld 20 kcal.. Je verbranding kan je wellicht een beetje meer op gang helpen door over de dag verdeeld wat frequenter te eten, te beginnen met een ontbijt (heel belangrijk, maar ik ga er vanuit dat dat common knowledge is!) en dan eerst maar eens gewoon lichte producten als tussendoortjes.
Post een eetlijstje. Wat je zoal op een dag eet?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:20 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ontbijten doe ik altijd al, ik kom altijd met honger uit bed dus eerst wat eten voordat ik fatsoenljik kan functioneren.
Op 1 broodje subway + shakes? Wow.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:38 schreef audioslaaf het volgende:
Probleem bij zo weinig calorieen is dat je vooral spierweefsel verbrand; dit dieet (1 subway per dag) zou goed werken als je er eiwitten en proteine-shakes bij neemt en veel krachttraining doet (een huisgenoot van mij is binnen 3 weken én veel afgevallen én een stuk breder geworden).
Troll dus......geen moeite meer voor doen mensen.quote:
Trovey, dit is jou deelname geweest.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:24 schreef trovey het volgende:
Fantastische manier van afvallen TS.Eerst ga je richting uithongering om daarna gewoon weer richting de 100 kilo te gaan...je komt er wel.
![]()
Heb je al bodybuild-fora bekeken en gezocht op voedingstips? Of zit je gewoon te trollen?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:36 schreef audioslaaf het volgende:
Ja loveli, dat is echt wow..
Is echt een brede kerel nu.
Ik geloofde hem ook niet maar hij heeft me foto's laten zien...
Had wel nog een speciaal fitnessprogramma erbij.
Ik doe het nu anders hoor; vanochtend volkorenbroodje met kip en groeten, tussendoor wat fruit, s middags een bakje sla met kip, tussendoor meot ik nog bedenken en ik ga vanavond uit eten (salade dan maar?)
Kan je die pics ook posten ?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:36 schreef audioslaaf het volgende:
Ik doe het nu anders hoor; vanochtend volkorenbroodje met kip en groeten, tussendoor wat fruit, s middags een bakje sla met kip, tussendoor meot ik nog bedenken en ik ga vanavond uit eten (salade dan maar?)
Dit klinkt al een stuk beter, wat vanavond betreft ga ik schaamteloos een uitspraak van Loveli jatten: vis een optie? Sauzen, aardappeltjes en alcohol niet of een beetje, veel water en you'll be fine.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:36 schreef audioslaaf het volgende:
Goed voer, vooral na LB dag1 (deads / squats / power cleans en prowler). Nom nom nom.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:42 schreef Panzermaus het volgende:
Even een kick, hoe is het met deze man en zijn magische SUBWAY broodje?
quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:22 schreef rubje het volgende:
Ik begrijp 1 ding niet en wel de tt.Welke associatie heeft afvallen nou met Subway?
Elke dag een SUBWAY FOOT LONG SANDWICH en een multivitamine -> val gemiddeld 6 kg per maand af. Allemaal danzij de SUBWAY FOOT LONG SANDWICH. Heb mijn gym abo maar opgezegd en de hometrainer bij het grof vuil gezet, ik ga gewoon op de bank zitten met mijn SUBWAY FOOT LONG SANDWICH en het gaat vanzelf.quote:Op maandag 31 oktober 2011 11:41 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Goed voer, vooral na LB dag1 (deads / squats / power cleans en prowler). Nom nom nom.
Een steak n cheese uiteraard, maar das logiesj.
Dat kan makkelijk, alleen de verleidingen bij subway zijn groot, die moet je weerstaan.quote:
En hiervoor moet je naar de Subway want...?quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:46 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Dat kan makkelijk, alleen de verleidingen bij subway zijn groot, die moet je weerstaan.
Subway broodje:
- bruinbrood
- kalkoen
- alle groentes
- beetje olijf olie
Geloof me, als je je hier aan kan houden val je af als een trein. Echter blijft volhouden en geen dikmakende sausjes nog steeds de kern.
Makkelijk, brood is lekker, je hoeft niet 10 losse groenten te kopen en te snijden die diversiteit staat al vers klaar, vrij goedkoop. Alleen als je elk dubbeltje gaat omdraaien moet je het niet doen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:38 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
En hiervoor moet je naar de Subway want...?
Niet ontbijten en chips en Cola voor de lunch jongens! Zo doe je dat!quote:Het Subway Dieet ziet er als volgt uit:
Ontbijt: zwarte koffie
Lunch: een halve Sub sandwich met kalkoen + een zakje chips en Cola light
Diner: een hele Sub sandwich met extra veel groenten, zonder mayonaise, kaas of olie
met een zakje voorgesneden groente van de supermarkt ben je goedkoper uitquote:Op dinsdag 1 november 2011 14:11 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Makkelijk, brood is lekker, je hoeft niet 10 losse groenten te kopen en te snijden die diversiteit staat al vers klaar, vrij goedkoop. Alleen als je elk dubbeltje gaat omdraaien moet je het niet doen.
Die 3 stukjes sla en 2 plakjes komkommer kan ik nauwelijks groenten noemen en weinig divers als je dat elke dag eet.quote:Op dinsdag 1 november 2011 14:11 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Makkelijk, brood is lekker, je hoeft niet 10 losse groenten te kopen en te snijden die diversiteit staat al vers klaar, vrij goedkoop. Alleen als je elk dubbeltje gaat omdraaien moet je het niet doen.
Toevallig ooit bij subway gewerkt in studenten jarenquote:Op dinsdag 1 november 2011 15:09 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Die 3 stukjes sla en 2 plakjes komkommer kan ik nauwelijks groenten noemen en weinig divers als je dat elke dag eet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |