quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:33 schreef Sjeen het volgende:
voor arme zielige Feebs...
Ik zit op de bank en geniet van mijn glas wijn
Mits je ervan genietquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:52 schreef m@x het volgende:
Ik ga je niet knuffen hoor Phoebs. Je bloedt. Ieuw![]()
En wijn, dat wil ik ook. Eén droge witte kan best toch?
Ik doe altijd een guestimation. Hmmm er zit zoveel in, ik gebruik nu op het oog zoveel % van de verpakking / ik doe zoveel keer met een verpakking, ik heb nu grofweg X gram.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 10:24 schreef Purdey het volgende:
Ik weet niet of die app mij ook gaat helpen en motiveren hoor. Tot nu toe ik vind ik het scannen een leuke gadget, maar weten wat er in iets zit, wist ik al. Ik ben een tijdje geleden begonnen met dingen afwegen op een keukenweegschaal. Vaak staat er tegenwoordig op producten 'Bevat ... kcal per ... gram'. Maar tot je het afweegt heb je geen idee hoeveel die X aantal grammen is. Juist door dingen af te wegen, wordt je bewuster. En het opschrijven werkt ook, met de kcal uitgewerkt.
Ik ook! En als ik iets van crackers neem ofzo, staat er meestal ook op hoeveel kcal's ze per stuk bevatten...quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 12:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik doe altijd een guestimation. Hmmm er zit zoveel in, ik gebruik nu op het oog zoveel % van de verpakking / ik doe zoveel keer met een verpakking, ik heb nu grofweg X gram.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |