Nee TS heet audio en is een slaaf.quote:
Geen AIDS, aides. Mensen die je helpen met afvallen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:32 schreef audioslaaf het volgende:
Vreemd dat jij 20 seconden na mijn topicpost constateert dat ik Jared heet en AIDS heb.
Behoor jij neit in de ONZIN -> sectie rond te koekeloeren?
Geen poep, Bertus...quote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:33 schreef NickB het volgende:
[..]
Haha dat is van southpark hoor subway bikker
TS vatte hem niet.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:33 schreef NickB het volgende:
[..]
Haha dat is van southpark hoor subway bikker
Gast je hebt mijn openingpost niet gelezen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:34 schreef boskameel het volgende:
komop zeg, subway?
ga 3x per week zwaar krachttrainen en 5x per week hardlopen.
Oh... Oh dat verandert de zaak.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:56 schreef Melleyn het volgende:
Niet zomaar brood, nee, SUBWAY brood.
..
Ik weet het niet hoor, maar ik doe doorgaans helemaal geen dressing op mijn bruine boterhammen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:29 schreef audioslaaf het volgende:
Plan van aanpak:
1 SUBWAY FOOTLONG; met bruin brood (wheat), geen kaas/bacon o.i.d en uitsluiten met honey-mustard dressing per dag. En alleen de Subways met laag vetgehalte (dit staat hier bij de onze aangegeven; kip/kalkoen etc.).
Maar het is zo lekker.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:00 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor, maar ik doe doorgaans helemaal geen dressing op mijn bruine boterhammen.
Tis ook lekkerquote:
Wat een waardeloos dieet is dat zeg!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:03 schreef Hydrogeny het volgende:
Starten met:
http://www.vetvrij.com/docs/vetvrij%20dieet%20NL.pdf
Dan week rust
Dan afbouwen tot:
http://www.vetvrij.com/docs/vetvrij%20dieet%20XL%20NL.pdf
Ja, maar, dat gaat niet snel,quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:25 schreef MarMar het volgende:
En goede tips vind je hier en hier
Als je dit echt gaat doen, pleeg je roofbouw op je lijf.
Gevarieerd, gezond, alle vitamientjes en mineraaltjes binnenkrijgen, ik neem aan dat je dat eigenlijk wel weet zelf..
Ohja, het moet snel he.. sjah.. dan gewoon lekker roofbouw plegen, daarna lekker jojo-en en volgend jaar een keer verstandig doen en naar goede tips luisteren als je inmiddels 110 weegt TS!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, maar, dat gaat niet snel,
Lijkt me op de lange termijn niet helemaal best voor je knieën.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:34 schreef boskameel het volgende:
komop zeg, subway?
Wat. Echt.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:41 schreef audioslaaf het volgende:
En ik zou dan natuurlijk de Subway door 4en delen en elke 4 uur wat eten; dat hebben mijn vrienden in ieder geval gedaan..
Let wel dat er echt veel groenten op zitten en aardig wat vlees, en volvolkoren brood is. En een footlong echt een groot ding is.
Hoe kunnen jullie het beschrijven als "een broodje"..
Als ik voor avondeten een FOOTLONG bestel zit ik aan het einde een stuk voller dan een normaal bordje voer.
Oh, dan is het goed.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:41 schreef audioslaaf het volgende:
En ik zou dan natuurlijk de Subway door 4en delen en elke 4 uur wat eten; dat hebben mijn vrienden in ieder geval gedaan..
Let wel dat er echt veel groenten op zitten en aardig wat vlees, en volvolkoren brood is. En een footlong echt een groot ding is.
Als ik voor avondeten een FOOTLONG bestel zit ik aan het einde een stuk voller dan een normaal bordje voer.
En toch gaat dit niet werken lijkt me.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:41 schreef audioslaaf het volgende:
Ik zeg niet dat het dan in eens goed is, maar volgens mij hebben velen van jullie dan wel een verkeerd beeld. En ook geen verstand van voeding.quote:
Ik wens je heel veel succes met je kilo's die je blijft meesleuren.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:45 schreef audioslaaf het volgende:
Ik snap dat naast de hoeveelheid (misschien terecht), de naam SUBWAY het meest rare overkomt omdat het ongezond zou zijn.
Daar ben ik het echt niet mee eens. Dat is gewoon verse groente en kip vlees.
Ja, 75 procent van de keuzes die je kunt maken zijn heel ongezond en calorierijk; maar je kunt er echt prima gezond eten waarbij je vitamines (groenten) en gewoon koolhydraten (brood), eiwitten (vlees) binnenkrijgt.
Oh, ja, dat zal 't zijn.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:47 schreef audioslaaf het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het dan in eens goed is, maar volgens mij hebben velen van jullie dan wel een verkeerd beeld. En ook geen verstand van voeding.
Onvoorstelbaar dat de medewerkers bij de subway dan ook zo dik zijn.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:45 schreef audioslaaf het volgende:
Ik snap dat naast de hoeveelheid (misschien terecht), de naam SUBWAY het meest rare overkomt omdat het ongezond zou zijn.
Daar ben ik het echt niet mee eens. Dat is gewoon verse groente en kip vlees.
Ja, 75 procent van de keuzes die je kunt maken zijn heel ongezond en calorierijk; maar je kunt er echt prima gezond eten waarbij je vitamines (groenten) en gewoon koolhydraten (brood), eiwitten (vlees) binnenkrijgt.
Gezien dat je moet afvallen zul je inderdaad veel meer over eten weten dan wij.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:47 schreef audioslaaf het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het dan in eens goed is, maar volgens mij hebben velen van jullie dan wel een verkeerd beeld. En ook geen verstand van voeding.
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:49 schreef audioslaaf het volgende:
Wat mij betreft mag er een slotje op dit topic.
Ik heb het geopend met een positief gevoel.
En ik sta open voor jullie reacties, heb al gezegd dat ik de voeding-kant wil heroverwegen.
Het is duidelijk dat jullie (motorbloempje etc.) verder niet echt opbouwende kritiek en advies willen geven maar liever willen bashen.
Mag ook, daar zijn fora natuurlijk ook voor.
Maar voor mij heeft dit verder geen toegevoegde waarde meer, dus adios.
Het feit dat ik af moet vallen heeft in mijn geval niets te maken met geen verstand hebben met voeding.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:48 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Gezien dat je moet afvallen zul je inderdaad veel meer over eten weten dan wij.
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:49 schreef audioslaaf het volgende:
Wat mij betreft mag er een slotje op dit topic.
Ik heb het geopend met een positief gevoel.
En ik sta open voor jullie reacties, heb al gezegd dat ik de voeding-kant wil heroverwegen.
Het is duidelijk dat jullie (motorbloempje etc.) verder niet echt opbouwende kritiek en advies willen geven maar liever willen bashen.
Mag ook, daar zijn fora natuurlijk ook voor.
Maar voor mij heeft dit verder geen toegevoegde waarde meer, dus adios.
Zware botten?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:51 schreef audioslaaf het volgende:
Het feit dat ik af moet vallen heeft in mijn geval niets te maken met geen verstand hebben met voeding.
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:51 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Zulks een zwakte.
Eet smakelijk bij Subway. En doe de dressings de groeten van me.
Neem even een kijkje hierquote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:51 schreef audioslaaf het volgende:
[..]
Het feit dat ik af moet vallen heeft in mijn geval niets te maken met geen verstand hebben met voeding.
Bedankt, V1ZOR, zal me inderdaad nog eens laten informeren en misschien nog wat anders bekijken.
Uit dit topic trek ik me verder terug.
Krachtraining is alleen leuk voor spieropbouw maar breekt geen vetten af. TS moet duursporten gaan doen dan verdwijnen de vetten zo.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:34 schreef boskameel het volgende:
komop zeg, subway?
Met alle respect... hier sla je de spijker op zijn kop.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:40 schreef audioslaaf het volgende:
Wat een agressieve raadgeving allemaal.
Wat betreft fitness/hardlopen laat ik mij adviseren door fitness-instructeurs. Dat zal dus wel goed zitten en verstandig zijn. Ik vind 6 dagen sporten; of het nu een uurtje krachttrainen, voetballen of een kwartiertje hardlopen niet onverstandig. Jullie wel?
De aanpak van voeding zal ik heroverwegen.
Ik kom er meer op omdat 2 vrienden van mij er enorm veel succes, een jaar geleden. Zij zijn er ook niet op teruggevallen en van enorme obesitas naar echt slank en gespierd gegaan. Natuurlijk door vooral veel krachttraining.
Verder is een SUBWAY echt wel gezond hoor, als je alleen vlees (kip/kalkoen) en groenten pakt en niets erbij. Daarnaast enorm praktisch. Ik werk van 9 tot 6 en ben daarna meestal te lui om te koken; vooral omdat de dichtbijzijnde supermarkt (carrefour) meestal een rij heeft van een drie kwartier en het zo groot is dat je niets kan vinden (vergelijk het met een hele grote appie XL).
Maar inderdaad misschien wat weinig; ik wil natuurlijk niet omvallen.
Met krachttraining verdwijnt er best wel wat vet. Zeker als TS zo dik is als 'ie doet voorkomen. Eerst ijzer vreten en wat spieren kweken, daarna die extra spieren inzetten om extra vet te verbranden.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:02 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Krachtraining is alleen leuk voor spieropbouw maar breekt geen vetten af. TS moet duursporten gaan doen dan verdwijnen de vetten zo.
Dus als ts gaat hardlopen niet maar 10 minuten maar minsten 1 uur. Beter kan ts dan dagelijks 1 uur gaan fietsen.
nee man je kunt alleen afvallen met subway vergeet ook niet dagelijks 50 situps en 50 pushups te doen ts maar niet teveel je wilt niet op een bodybuilder lijkenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:12 schreef boem-dikkie het volgende:
Als je nou gewoon goed ontbijt met volkorenbrood, tussen de middag brood eet en 's avonds gezond avond eet met groenten en vlees komt het wel goed. Tussendoortjes kwark of gekookte eitjes en dan om de dag fitnessen en tussen door wanneer je zin hebt cardio (hardlopen, roeien).
Dan val je ook wel af.
Vetverbranding begint pas op het moment dat je lichaam door zijn suikers heen is, bij krachtraininge heb je te korte explosieve krachtexplosies dat je lichaam bijna niet aan de zittende vetten gaat beginnen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:09 schreef loveli het volgende:
[..]
Met krachttraining verdwijnt er best wel wat vet. Zeker als TS zo dik is als 'ie doet voorkomen. Eerst ijzer vreten en wat spieren kweken, daarna die extra spieren inzetten om extra vet te verbranden.
En beginnen met een goed eetpatroon.
En supersets dan?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:15 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Vetverbranding begint pas op het moment dat je lichaam door zijn suikers heen is, bij krachtraininge heb je te korte explosieve krachtexplosies dat je lichaam bijna niet aan de zittende vetten gaat beginnen.
Het is niet zo dat je lichaam kiest tussen vetverbranden en suikerverbranden. Beide processen lopen naast elkaar. Vetverbranding levert meer energie, suikerverbranding levert directer energie. Is je lichaam door de glycogeenvoorraad heen, dan wordt het gedwongen om helemaal over te gaan op vetverbranding.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:15 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Vetverbranding begint pas op het moment dat je lichaam door zijn suikers heen is, bij krachtraininge heb je te korte explosieve krachtexplosies dat je lichaam bijna niet aan de zittende vetten gaat beginnen.
Dikzakquote:
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:27 schreef Copycat het volgende:
TS zit nu bij Subway heel boos in een footlong te happen.
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:27 schreef Copycat het volgende:
TS zit nu bij Subway heel boos in een kwart footlong te happen.
Nee joh, hij is boos en dan gaat ie vast en zeker emotioneel overeten.quote:
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:52 schreef Vaseline_ het volgende:
Sowieso moet je gevarieerd eten, als jij een footlong bij subway haalt en het in 4 stukken gaat verdelen eet je de hele dag door hetzelfde. Super ongezond. Wel bij de schijf van 4 blijven
1x in de week?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:52 schreef IrCute het volgende:
Geen wonder dat je dik bent en zult blijven. Als je wilt afvallen en het eraf wil houden, moet je gewoon je levensstijl aanpassen, anders komt het na je dieet er weer net zo hard aan.
En geen excuusjes maken dat je geen boodschappen kunt doen, want je kunt gewoon 1x in de week naar de supermarkt gaan om je inkopen te doen.
Goh, 1 persoon die dit denkt tegenover jarenlange onderzoeken naar wat je moet binnenkrijgen qua voedsel. Moet kunnen maar ga mij daar niet op aanvallen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:57 schreef Seam het volgende:
De schijf van vier is voor luie mensen die de waarheid achter voeding niet willen weten. Het draait ook niet om variatie maar om de juiste verhouding eiwitten/koolhydraten/vetten binnen te krijgen. Als je die kan bereiken door maanden lang hetzelfde te eten is daar weinig mis mee.
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Goh, 1 persoon die dit denkt tegenover jarenlange onderzoeken naar wat je moet binnenkrijgen qua voedsel. Moet kunnen maar ga mij daar niet op aanvallen.
Ik zeg dit aan de hand van :quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:56 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
1x in de week?Bijna dagelijks zul je bedoelen.
Ik doe zelf 4x in de week boodschappen, maar gezien zijn situatie kan het ook gewoon 1x in de week op een vrije dag.quote:Daarnaast enorm praktisch. Ik werk van 9 tot 6 en ben daarna meestal te lui om te koken; vooral omdat de dichtbijzijnde supermarkt (carrefour) meestal een rij heeft van een drie kwartier en het zo groot is dat je niets kan vinden (vergelijk het met een hele grote appie XL).
Die kiezen wellicht de ongezonde dingen voor op hun broodje?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Onvoorstelbaar dat de medewerkers bij de subway dan ook zo dik zijn.
Dat is het doel van de variatie. Mensen die van zichzelf niet gevarieerd genoeg eten, zullen bepaalde stoffen niet genoeg binnenkrijgen. Dus je hebt verder wel gelijk natuurlijk, maar om die mensen nou lui te noemen. Je bent niet meteen ontwetend als je denk dat je door gevarieerd te eten doorgaans meer verschillende stoffen binnen krijgt.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:57 schreef Seam het volgende:
De schijf van vier is voor luie mensen die de waarheid achter voeding niet willen weten. Het draait ook niet om variatie maar om de juiste verhouding eiwitten/koolhydraten/vetten binnen te krijgen. Als je die kan bereiken door maanden lang hetzelfde te eten is daar weinig mis mee.
Volgens mij zit er op zo'n subway broodje gewoon wel ingredienten van alle onderdelen van de schijf.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:52 schreef Vaseline_ het volgende:
Sowieso moet je gevarieerd eten, als jij een footlong bij subway haalt en het in 4 stukken gaat verdelen eet je de hele dag door hetzelfde. Super ongezond. Wel bij de schijf van 4 blijven
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:34 schreef Luchtkoker het volgende:
Tvp, kan geen volg topic knop vinden op mobiele layout
Klopt, het was de schijf van 5 maar nu is het de schijf van 4 geworden.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Volgens mij zit er op zo'n subway broodje gewoon wel ingredienten van alle onderdelen van de schijf.
Overigens is het dacht ik de schijf van 5, niet van 4.
Wow! Goed zeg!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:32 schreef MarMar het volgende:
@Audioslaaf dat zogenaamd "agressieve" advies krijg je anders wel van mensen die weten hoe het wél moet en kan op een duurzame manier zonder roofbouw te plegen.
Maar verder wat Viz zegt, je doet toch wel wat je doet..
Overigens ben ik zonder dieet maar met een nieuw eetpatroon (en zonder sporten want rolstoel, maar dat is dan weer een ander verhaal) 46 kilo afgevallen.. Heb er wel twee jaar over gedaan, maar geen enkele moeite met het nu vast te houden van m'n eetpatroon en juist dát laatste is het lastigste en wat met een dieet vaak niet lukt en waar vervolgens na een dieet ook weinig aandacht aan wordt besteed, ook niet in de boekjes/howto's op internet.
Als je echt veel overgewicht hebt is zwemmen denk ik het minst belastend.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:15 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Wow! Goed zeg!![]()
En TS (mocht je dit nog lezen) als een instructeur tegen iemand met jouw gewicht zegt dat het verstandig is om te gaan hardlopen... Dan zou ik een andere instructeur zoeken of alvast gaan sparen voor alle kosten die je gaat maken omdat je je enkels en knieën naar de klote hebt geholpen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |