Nee TS heet audio en is een slaaf.quote:
Geen AIDS, aides. Mensen die je helpen met afvallen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:32 schreef audioslaaf het volgende:
Vreemd dat jij 20 seconden na mijn topicpost constateert dat ik Jared heet en AIDS heb.
Behoor jij neit in de ONZIN -> sectie rond te koekeloeren?
Geen poep, Bertus...quote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:33 schreef NickB het volgende:
[..]
Haha dat is van southpark hoor subway bikker
TS vatte hem niet.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:33 schreef NickB het volgende:
[..]
Haha dat is van southpark hoor subway bikker
Gast je hebt mijn openingpost niet gelezen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:34 schreef boskameel het volgende:
komop zeg, subway?
ga 3x per week zwaar krachttrainen en 5x per week hardlopen.
Oh... Oh dat verandert de zaak.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:56 schreef Melleyn het volgende:
Niet zomaar brood, nee, SUBWAY brood.
..
Ik weet het niet hoor, maar ik doe doorgaans helemaal geen dressing op mijn bruine boterhammen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:29 schreef audioslaaf het volgende:
Plan van aanpak:
1 SUBWAY FOOTLONG; met bruin brood (wheat), geen kaas/bacon o.i.d en uitsluiten met honey-mustard dressing per dag. En alleen de Subways met laag vetgehalte (dit staat hier bij de onze aangegeven; kip/kalkoen etc.).
Maar het is zo lekker.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:00 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor, maar ik doe doorgaans helemaal geen dressing op mijn bruine boterhammen.
Tis ook lekkerquote:
Wat een waardeloos dieet is dat zeg!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:03 schreef Hydrogeny het volgende:
Starten met:
http://www.vetvrij.com/docs/vetvrij%20dieet%20NL.pdf
Dan week rust
Dan afbouwen tot:
http://www.vetvrij.com/docs/vetvrij%20dieet%20XL%20NL.pdf
Ja, maar, dat gaat niet snel,quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:25 schreef MarMar het volgende:
En goede tips vind je hier en hier
Als je dit echt gaat doen, pleeg je roofbouw op je lijf.
Gevarieerd, gezond, alle vitamientjes en mineraaltjes binnenkrijgen, ik neem aan dat je dat eigenlijk wel weet zelf..
Ohja, het moet snel he.. sjah.. dan gewoon lekker roofbouw plegen, daarna lekker jojo-en en volgend jaar een keer verstandig doen en naar goede tips luisteren als je inmiddels 110 weegt TS!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, maar, dat gaat niet snel,
Lijkt me op de lange termijn niet helemaal best voor je knieën.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:34 schreef boskameel het volgende:
komop zeg, subway?
ga 3x per week zwaar krachttrainen en 5x per week hardlopen.
Wat. Echt.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:41 schreef audioslaaf het volgende:
En ik zou dan natuurlijk de Subway door 4en delen en elke 4 uur wat eten; dat hebben mijn vrienden in ieder geval gedaan..
Let wel dat er echt veel groenten op zitten en aardig wat vlees, en volvolkoren brood is. En een footlong echt een groot ding is.
Hoe kunnen jullie het beschrijven als "een broodje"..
Als ik voor avondeten een FOOTLONG bestel zit ik aan het einde een stuk voller dan een normaal bordje voer.
Oh, dan is het goed.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:41 schreef audioslaaf het volgende:
En ik zou dan natuurlijk de Subway door 4en delen en elke 4 uur wat eten; dat hebben mijn vrienden in ieder geval gedaan..
Let wel dat er echt veel groenten op zitten en aardig wat vlees, en volvolkoren brood is. En een footlong echt een groot ding is.
Als ik voor avondeten een FOOTLONG bestel zit ik aan het einde een stuk voller dan een normaal bordje voer.
En toch gaat dit niet werken lijkt me.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:41 schreef audioslaaf het volgende:
Ik zeg niet dat het dan in eens goed is, maar volgens mij hebben velen van jullie dan wel een verkeerd beeld. En ook geen verstand van voeding.quote:
Ik wens je heel veel succes met je kilo's die je blijft meesleuren.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:45 schreef audioslaaf het volgende:
Ik snap dat naast de hoeveelheid (misschien terecht), de naam SUBWAY het meest rare overkomt omdat het ongezond zou zijn.
Daar ben ik het echt niet mee eens. Dat is gewoon verse groente en kip vlees.
Ja, 75 procent van de keuzes die je kunt maken zijn heel ongezond en calorierijk; maar je kunt er echt prima gezond eten waarbij je vitamines (groenten) en gewoon koolhydraten (brood), eiwitten (vlees) binnenkrijgt.
Oh, ja, dat zal 't zijn.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:47 schreef audioslaaf het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het dan in eens goed is, maar volgens mij hebben velen van jullie dan wel een verkeerd beeld. En ook geen verstand van voeding.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |