abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103570661
quote:
PES 2012: Real Football Simulation

KONAMI details focus for forthcoming Pro Evolution Soccer simulation

Konami Digital Entertainment GmbH has outlined its ambitious plans and focus for PES 2012, which it will release in Autumn 2011 for PlayStation®3, Xbox 360® video game and entertainment system from Microsoft, Windows PC, Wii, PSP® (PlayStation®Portable) and PlayStation®2, and which again boasts exclusive use of the UEFA Champions LeagueTM & UEFA Europa LeagueTM licences.

“For me, the ultimate aim in the ongoing PES series is to match what people see when they go to a match or watch a big game on TV with what they experience on their console,” explains Shingo ‘Seabass’ Takatsuka, the Creative Producer of the Pro Evolution Soccer series. “As such, in consultation with football fans across the globe, we have been working non-stop to isolate and determine how to make our game marry in with how real football is played. This is key to PES 2012, and key to providing the ultimate football experience within a console title.”

To this end, PES 2012 continues KONAMI’s determination to work with fans of both the PES series and football in general, to create a truly realistic, immersive and utterly playable take on the modern game. Thus, the focus in PES 2012 is the instinctive way the game can be played and on teamwork in particular. Seabass and his Tokyo team have worked to recreate the very essence of top-level football, ensuring the new game’s AI engine has undergone a major overhaul and provide an experience akin to being part of a real team.

Attacking play is a cornerstone of PES 2012, and the new game benefits from a more open approach that allows users to dictate the pace of movement, with all-new AI elements incorporated so team mates make runs and offer support in one-on-one situations. Players make useful dummy runs to draw defenders, and this offers users greater options to move the ball around when they are being closed down. Thus, the team works together a more cohesive unit, reacting to the movements of the player with the ball, and working to force the opposing team into mistakes.

Zonal marking and positional defending are also massively enhanced; ensuring players are forced to work harder to split the opposition defence. Meanwhile a new cursor switching system has been implemented using the right analogue stick to switch to any player on the field. This allows users to pick a team mate anywhere on the pitch, thereby allowing players to react to threats faster, and to shut down attacks more quickly. Hold up play is being tweaked to give even greater control. AI defenders are able to hold a much tighter defensive line, position themselves better and track opponents more efficiently. The off-the-ball switching also extends to key set pieces, such as goal kicks, corners, free kicks and throw-ins, and allows users to target a specific player and send them on runs or to drag defenders out of position, and allows for quick breaks and space to be exploited more easily.

The physicality of top-level football is represented as PES 2012 extends the jostling system of its predecessor. Defenders rely on their strength and stature to force a player from the ball as strikers and play makers make use of unique attributes to beat their markers. Tighter, more accurate collisions see players tumbling dependent on how they are knocked off the ball. Crucially, control is not lost, allowing the stumbling player to be brought directly back under control.

The result is a game that, more than ever, truly represents the key attributes of the world’s greatest players, but without sacrificing balance and allowing single players to waltz undefended through a game. Coupled with heavily tweaked animation, more detailed lighting techniques, a wider variety of player styles, improved dead-ball situations, expanded tactics and a new customisable pass feature, means that PES 2012 truly captures the essence of top-flight football.

“Team work is what separates the world’s greatest teams from their peers, and is the hub of everything within PES 2012,” added Takatsuka. “PES 2012 focuses on the core elements of top-level football: attacking play, freedom of movement, the creation of space, and working together as a unit both up field and in defence. These elements combine to create a game that flows and ebbs like a real match, with individual shows of brilliance changing a game, and more control over every aspect of play within a wide-ranging yet instinctive control system. PES 2012 will turn the heads of fans everywhere.”

KONAMI will be detailing further key enhancements to PES 2012 in the coming months

Nieuwe Trailer
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_103570692
quote:
3s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 19:27 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Serieus? Ik vind +2 zelfs te langzaam.
Serieus ja, de snelheid online heeft weinig meer met voetbal te maken imo.

quote:
3s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 19:27 schreef FireFox1 het volgende:

Maar de besturing hé... nog steeds geef ik passjes naar plekken waar ik het totaal niet bedoeld heb. :N
Heb je die pass assistance settings al aangepast ?

Verder schijnt er dus een nieuwe patch in november uit te komen die wat problemen (superverdedigers, matige keepers e.d.) op zou moeten lossen.
pi_103570824
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 08:53 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Serieus ja, de snelheid online heeft weinig meer met voetbal te maken imo.

[..]

Heb je die pass assistance settings al aangepast ?

Verder schijnt er dus een nieuwe patch in november uit te komen die wat problemen (superverdedigers, matige keepers e.d.) op zou moeten lossen.
Ik heb nog geen wedstrijd online gespeeld. Dus kan daar niks over oordelen.

Pass assistance heb ik nog niet aangepast. Thx voor de tip! ^O^
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  woensdag 26 oktober 2011 @ 10:39:44 #4
338987 DohanJerksen
Boerenlul uit de Betuwe
pi_103573352
Ok, na het vorige topic door te hebben gelezen blijkt het dat ik dus niet de enige ben met probleem rondom verdedigen. Nu moet ik eerlijk toegeven dat de defensie van Roda niet de beste is van de eredivisie maar als je weliswaar op topspeler/prof compleet weg wordt gespeeld door bijvoorbeeld RKC met Messi/Ronaldo-achtige taferelen dan klopt er toch niet iets niet.
Daarnaast graaft de tegenstander zich zo enorm in dat je er zelf niet doorheen komt. Verwondert me dat ik de controller nog niet het raam uit heb gesmeten en dat onze glastafel nog heel is :P
Heb nu het niveau op gemiddeld gezet en kom nu weer eens tot scoren toe, maar denk dat dit al gauw weer te makkelijk wordt.
Ook krijg je zelf vlugger een gele kaart dan wanneer de computer een zelfde soort overtreding maakt.

Verder vind ik de feel t.o.v. 2011 wel een heel stuk beter. Het is niet meer zo dat je vanaf je eigen helft even om alles heen slalomt en scoort. Er komt veel meer combinatie bij kijken. En daarbij helpt de verbeterde AI toch ook wel een heel stuk met spelers die eindelijk eens positie kiezen etc.
De voordeelregel is beter uitgewerkt en de beweging rondom het veld oogt wat realistischer met bewegende coaches, camera's, beveiliging etc. (Kan het kloppen dat ik ook ballenjongens heb zien opspringen bij goals van de thuisploeg?)

Als het verdedigings en keepersprobleem wordt opgelost middels een update is 2012 toch echt weer een stuk beter als 2011 ^O^

Heeft iemand trouwens ervaring met het installeren van die BLES01407 patch op de PS3?
Dat is toch helemaal niet zo relevant joh
pi_103575313
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 10:39 schreef DohanJerksen het volgende:
De voordeelregel is beter uitgewerkt en de beweging rondom het veld oogt wat realistischer met bewegende coaches, camera's, beveiliging etc. (Kan het kloppen dat ik ook ballenjongens heb zien opspringen bij goals van de thuisploeg?)
Heeft iemand trouwens ervaring met het installeren van die BLES01407 patch op de PS3?
De beveiligers staan ook op bij een doelpunt, meer om het publiek in bedwang te houden denk ik :P
  woensdag 26 oktober 2011 @ 12:27:19 #6
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_103576892
Verdedigen gaat echt perfect hier, krijg nooit geen messi achtige taferelen meer tegen me etc. Ook het passen gaat hier prima, maar misschien komt dat omdat ik niet met de analoge stick speel.
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_103578551
Kun je een patch eigenlijk ook installeren zonder internet? Heb het spel pas net besteld maar nog geen internet op m'n kamer :')

Verdedigen gaat op zich wel aardig alleen soms dan denk ik dat ik naar de bal toe loop en hem onderschep maar dan is dat niet zo. Meestal wanneer er een steekpass wordt gegeven, dat ziet er echt te knullig uit.
Problemen met passen ook niet echt maar ik speel ook gewoon met de d-pad. Wat ik nog wel lastig vind is om een mooie streep te schieten, het zijn toch vaak lollerschoten.
pi_103579552
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 13:11 schreef Perlenbacher het volgende:
Kun je een patch eigenlijk ook installeren zonder internet? Heb het spel pas net besteld maar nog geen internet op m'n kamer :')

Verdedigen gaat op zich wel aardig alleen soms dan denk ik dat ik naar de bal toe loop en hem onderschep maar dan is dat niet zo. Meestal wanneer er een steekpass wordt gegeven, dat ziet er echt te knullig uit.
Problemen met passen ook niet echt maar ik speel ook gewoon met de d-pad. Wat ik nog wel lastig vind is om een mooie streep te schieten, het zijn toch vaak lollerschoten.
Nee, je moet hem toch ergens vandaan halen?
  woensdag 26 oktober 2011 @ 15:51:24 #9
338987 DohanJerksen
Boerenlul uit de Betuwe
pi_103585095
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 13:34 schreef Romanus het volgende:

[..]

Nee, je moet hem toch ergens vandaan halen?
Zal wel bedoelen via de computer downloaden en via usb stick installeren.
pi_103585142
quote:
Dan zit je speler op een soort rails he ? (en kun je niet bij de bal komen)

Stoorde ik me ook al aan in 2011, al lijkt het in deze versie wel iets minder vaak te gebeuren.
pi_103586408
Moet je R2 erbij indrukken dan gaat hij van de normale looplijn naar de bal af en kan je het zelf besturen
pi_103587284
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 16:23 schreef hamburgerjongen het volgende:
Moet je R2 erbij indrukken dan gaat hij van de normale looplijn naar de bal af en kan je het zelf besturen
Oh ?

Dan ga ik dat zeker even proberen.
pi_103587350
quote:

Valt ook gewoon te downloaden hoor, ff googlen
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_103593503
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 16:23 schreef hamburgerjongen het volgende:
Misschien moet ik toch een keer de gebruiksaanwijzing erbij pakken :')
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_103602428
Op hoeveel strepen hebben jullie de pass assistance staan?
pi_103605927
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 21:57 schreef TvhN het volgende:
2 volgens mij
pi_103609969
3
pi_103613988
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 21:57 schreef TvhN het volgende:
1
pi_103678176
Ik kan nog steeds niet wennen aan het passen. Het verdedigen gaat beter dan een week geleden, ik scoor redelijk eenvoudig (op prof), maar wat betreft het passen (met name in de diepte) kan het nog stukken beter. Heb de pass assistentie nu op 3/4 staan.
pi_103678619
quote:
15s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 18:38 schreef TvhN het volgende:
Ik kan nog steeds niet wennen aan het passen. Het verdedigen gaat beter dan een week geleden, ik scoor redelijk eenvoudig (op prof), maar wat betreft het passen (met name in de diepte) kan het nog stukken beter. Heb de pass assistentie nu op 3/4 staan.
Heb jij er ook last van dat passjes vaak te weinig kracht hebben, en hoge passjes een onnatuurlijk boog meekrijgen?
pi_103680927
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 18:54 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Heb jij er ook last van dat passjes vaak te weinig kracht hebben, en hoge passjes een onnatuurlijk boog meekrijgen?
Ja. Vooral dat eerste vind ik erg irritant.
pi_103716869
Gister voor het eerst pes gespeeld, ik moet zeggen dat ik echt moet wennen na lang fifa gespeeld te hebben.
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 20:10:43 #23
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_103716935
Nu ik 4-5-1 speel gaat het al een stuk beter O+
pi_103750256
Nog een klacht: het verliezen van (kop)duels in de eigen 16 na een hoge voorzet van de tegenstander. Bij corners heb ik hier gek genoeg geen last van.
pi_103752073
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 17:48 schreef TvhN het volgende:
Nog een klacht: het verliezen van (kop)duels in de eigen 16 na een hoge voorzet van de tegenstander. Bij corners heb ik hier gek genoeg geen last van.
Ik heb inmiddels PES aan de kant gezet, en heb BF3 gekocht ^O^
  zondag 30 oktober 2011 @ 18:49:30 #26
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_103752328
Ik vermaak me nog steeds prima. Merk trouwens niks van die ren bug op de PS3?
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_103784576
Hoe doen jullie het online bij 1 tegen 1? Ben zelf echt slecht hé: 1 winst, 1 gelijk, 11 verlies _O- . Maar ook wel wat logisch. Speel in D5 competitie, maar moet bijna altijd tegen hogergeklasseerden. Bij fifa vond ik het systeem beter. Daar werden je skills veel beter met elkaar geranked.
pi_103785436
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 14:02 schreef Friesz het volgende:
Hoe doen jullie het online bij 1 tegen 1? Ben zelf echt slecht hé: 1 winst, 1 gelijk, 11 verlies _O- . Maar ook wel wat logisch. Speel in D5 competitie, maar moet bijna altijd tegen hogergeklasseerden. Bij fifa vond ik het systeem beter. Daar werden je skills veel beter met elkaar geranked.
Dit kun je instellen bij de instellingen, zodat je speelt tegen tegenstanders van hetzelfde niveau.
pi_103787486
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 14:24 schreef ashutosh het volgende:

[..]

Dit kun je instellen bij de instellingen, zodat je speelt tegen tegenstanders van hetzelfde niveau.
Oh ja? Thanks, gelijk doen dan
pi_103829207
quote:
Konami Digital Entertainment GmbH has outlined the content for a planned update for PES 2012.

Due for release mid-November, the free download is designed to enhance the playing experience for PlayStation(R)3, Xbox 360(R) and Windows PC users. It adds improved goalkeeper performance, removes the stuttering effect during running, makes small adjustments to the penalty and free-kick systems, and fixes some small bugs that have been reported.
Changes have also been made to the structure of the Game Plan menu, making them easier to navigate and use.

The update is in response to user feedback, and reaffirms KONAMI's commitment to improving PES 2012.
*O*
pi_103829287
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 13:53 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

*O*
Mooi dat de keepers verbeterd worden, dat is de hoofdreden dat ik het spel voorlopig links laat liggen.

Met Ajax 0-3 winnen in Madrid om vervolgens 0-5 te verliezen van Zagreb door 5 blunders van Vermeer is nou niet bepaald realistisch te noemen :')
pi_103831301
Het gaat bij mij inmiddels beter; begin te wennen aan het passen en ik win veel meer (kop)duels in de eigen 16. Krijg nog steeds bijna elke wedstrijd een doelpunt tegen, maar weet zelf het net ook redelijk eenvoudig te vinden.

Begin derhalve steeds meer te genieten van het spel. 8-)
pi_103831468
Ik begin wel weer te spelen na de patch.
pi_103832890
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 15:10 schreef Saekerhett het volgende:
Ik begin wel weer te spelen na de patch.
Idem.
pi_103833738
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 15:49 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Idem.
Volgende week eerst MW3 _O_
pi_103834031
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 16:08 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Volgende week eerst MW3 _O_
BF3 & MW3 _O_

ik koop ze dus allebei
  dinsdag 1 november 2011 @ 16:22:56 #37
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_103834388
Enige spel waar PES2012 voor zal wijken is Skryim.
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_103860754
Vandaag ook in het bezit gekomen van PES12 op de PS3.

Wil ik een Master League starten, krijg ik allemaal vage spelers. Iemand die mij kan vertellen hoe je ook alweer de normale clubspelers bij een nieuwe ML game krijgt?

Het is al een aantal jaar geleden dat ik PES heb gespeeld, maar wil hem naast FIFA (online) gaan gebruiken voor de offline modus.
pi_103861670
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 00:37 schreef Alovenac het volgende:
Vandaag ook in het bezit gekomen van PES12 op de PS3.

Wil ik een Master League starten, krijg ik allemaal vage spelers. Iemand die mij kan vertellen hoe je ook alweer de normale clubspelers bij een nieuwe ML game krijgt?

Het is al een aantal jaar geleden dat ik PES heb gespeeld, maar wil hem naast FIFA (online) gaan gebruiken voor de offline modus.
Master League club line up moet je kopen als je genoeg punten heb :')
  woensdag 2 november 2011 @ 09:06:33 #40
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_103864654
10 potjes spelen en je hebt genoeg punten. Ben benieuwd trouwens of de aankomende patch genoeg verandering gaat brengen voor de mensen die de gameplay nu absoluut niet trekken. Mijn FC Utrecht masterleague team heeft na anderhalf seizoen op alle punten een B rating ^O^
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_103868918
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 01:13 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Master League club line up moet je kopen als je genoeg punten heb :')
Menen ze dit nou? :').

Moeten die wedstrijden waarmee je punten krijgt, online of offline gespeeld worden?
  woensdag 2 november 2011 @ 12:34:50 #42
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_103870678
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 11:43 schreef Alovenac het volgende:

[..]

Menen ze dit nou? :').

Moeten die wedstrijden waarmee je punten krijgt, online of offline gespeeld worden?
quote:
7s.gif Op woensdag 2 november 2011 09:06 schreef HAL9000S het volgende:
10 potjes spelen en je hebt genoeg punten.
Gewoon 10 vriendschappelijke potjes van 5 minuten is genoeg. Ik heb gewoon 10x een wedstrijd aangezet en op start gedrukt in de rust terwijl ik aan het internetten was.
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_103874021
Oke, kan ik ook nog ergens mijn aantal punten zien waarmee ik deze kan kopen?

Damn, een aantal jaar geen PES gespeeld, nu lijkt de Gameplay weer ergens op en krijg je dit gezeur weer.

Gewoon lekker offline knallen, FIFA gebruik ik wel voor online.
  woensdag 2 november 2011 @ 16:24:26 #44
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_103878689
Ah joh, kost je max 3 kwartier ofzo. Volgens mij bij extra's ofzo ergens... daar kun je het unlocken. Zit nu niet thuis dus kan niet kijken.
Cop killer
Kill them, cop killer
  woensdag 2 november 2011 @ 18:55:49 #45
338987 DohanJerksen
Boerenlul uit de Betuwe
pi_103885375
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 14:23 schreef Alovenac het volgende:
Oke, kan ik ook nog ergens mijn aantal punten zien waarmee ik deze kan kopen?

Damn, een aantal jaar geen PES gespeeld, nu lijkt de Gameplay weer ergens op en krijg je dit gezeur weer.

Gewoon lekker offline knallen, FIFA gebruik ik wel voor online.
Of gewoon alvast beginnen aan de BAL mode. Krijg je die punten ook al en je bent tenminste nog met iets opgeschoten ;)
pi_104002888
Wast is het verdedigen toch behoorlijk KUT.
Ballen die je buiten het strafschop gebied afpakt om daarna naar voren te rossen die vervolgens tegen een speler van het andere team aankomt en zo in het doel gaat :( (al verschillende keren gebeurd)
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
pi_104012931
Weet iemand hoe je bij be a legend kaarten en posities kan leren? En curve etc?
pi_104068346
Nieuwe update 1.02
pi_104069409
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 11:25 schreef hamburgerjongen het volgende:
Nieuwe update 1.02
Net geïnstalleerd en de keepers zijn inderdaad een stuk beter _O_
pi_104083962
Is die update ook op een usb stick te zetten en dan te installeren? En zo ja, waar haal ik die dan vandaan?
pi_104128924
Iemand al eens gehad dat een speler de Moonwalk deed na een doelpunt?

pi_104128988
WTF Haha dat wil ik echt een keer zien
pi_104129014
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 november 2011 17:59 schreef TvhN het volgende:

Ja, maar dat was bij Become a Legend :P (alleen dat laatste stukje nog niet gezien)
  dinsdag 8 november 2011 @ 18:07:42 #54
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_104129234
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 november 2011 17:59 schreef TvhN het volgende:

Lol ik keek dat filmpje en op de achtergrond hoorde ik nieuws over Michael Jackson. :'(
DAT IS GEEN TOEVAL.
pi_104178297
Het spel bevalt me inmiddels uitstekend.
pi_104239700
Welke patches moet je allemaal downloaden zodat de namen kloppen en alle oneffenheden zijn weggewerkt.

Wil deze eerst ff hebben en dan begin ik in Master League.
pi_104552362
Ik vind het spel wel moeilijk al op professional hoor. Met name tegen grote clubs Europees word ik soms echt afgemaakt, die tikken gewoon supersnel door mijn verdediging heen. De meeste goals die ik tegen krijg komen vaak ook nog eens doordat spelers die ik niet bestuur hun man laten lopen waardoor de tegenstander vrij voor de goal kan afmaken. Heel frustrerend!
pi_104552784
Zometeen ook maar effe een paar potjes spelen, na die patch bevalt het me wel! :Y
pi_104554114
Ik word er echt schijtziek van dat ik bijna elke wedstrijd een tegendoelpunt krijg. :r
pi_104555438
quote:
13s.gif Op zaterdag 19 november 2011 16:14 schreef TvhN het volgende:
Ik word er echt schijtziek van dat ik bijna elke wedstrijd een tegendoelpunt krijg. :r
Dan moet je meer oefenen.
pi_104559564
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2011 16:56 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Dan moet je meer oefenen.
Schoten totaal van de tegenstander ligt vaak 'maar' tussen de 2-6 (speel ook op balbezit). Frustrerend dat er dan alsnog bijna altijd een ingaat.
pi_104559932
Is de patch er al, dan wil ik het nog wel een kans geven
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
pi_104564226
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 november 2011 19:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
Is de patch er al, dan wil ik het nog wel een kans geven
Ja, die is er al.

quote:
Konami has released 2nd update for PES 2012

by PES-Team on 7/11/11

The free download enhances the playing experience for PlayStation 3, Xbox 360 and Windows PC users.

It adds improved goalkeeper performance, removes the stuttering effect during running, makes small adjustments to the penalty and free-kick systems, and fixes some small bugs that have been reported.

Changes have also been made to the structure of the Game Plan menu, making them easier to navigate and use.

The update is in response to user feedback, and reaffirms Konami’s commitment to improving PES 2012.

http://www.konami-pes2012(...)update-for-pes-2012/
pi_104661020
Mooi! Eens weer ff proberen, en meteen ff een player en teams patch zoeken :)
pi_104776220
welke pes data gebruiken jullie om de team namen kloppend te krijgen?
  maandag 5 december 2011 @ 14:14:32 #66
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_105208102
Heb dit spel gekocht op de X360 en ik kan de spelersupdates van na de transferperiode niet downloaden. Er staat wel dat 'ie beschikbaar is maar vervolgens zie ik alleen de demo bij downloadbare content staan. Iemand?
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 5 december 2011 @ 17:31:14 #67
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_105216082
Niemand? ;(
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 5 december 2011 @ 22:05:06 #68
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_105229887
Schop.
Krijg steeds de melding. 'Er is een nieuw gegevenspakket beschikbaar'
Maar die staat dan weer nergens. Ook niet bij die extra opties.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_105323748
Hoe de neuk scoor je 1 op 1 :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_105340603
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 00:05 schreef Caland het volgende:
Hoe de neuk scoor je 1 op 1 :')
Ik kap meestal naar de zijkanten...
  donderdag 8 december 2011 @ 17:49:34 #71
351185 Quisho
Pay attention, it's free
pi_105344862
Speel het nu al sinds de release en ik denk dat het toch een beetje gescript is. Lyon scoorde namelijk 7-1 tegen... garpje

Maar serieus, de ene dag gaat het heel goed, win ik alles, de volgende dag win ik helemaal niks. En Sneijder, in ieder geval met inter, scoort ALTIJD vanuit vrije trappen, online, of ik of de CPU nou speel, altijd :'(
pi_105560819
Ik weet nu waarom ik ook alweer zo'n PES fanboy was (heb de 2 seizoenen hiervoor FIFA gespeeld).

Voelt zoveel realistischer aan.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 14 december 2011 @ 09:03:07 #73
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_105565898
Ik merk dat ik even geen PES gespeeld heb maar Skryim de laatste maand.... weer ouderwets vloeken voor de tv :')
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_105997678
Met betrekking tot de Champions League zit ik met Real Madrid in de poule bij Malaga. :') What the fuck..
  zaterdag 25 februari 2012 @ 10:02:01 #75
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_108376388
Dit topic loopt niet echt storm! Weinig PES spelers op Fok?
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
pi_108376611
Als ik PES speel, is het de Become a Legend modus. Heb een spits, 19 jaar nu, die in het EK 2012 met 12 doelpunten topscorer was, en NL europees kampioen :) Leuk om drie doelpunten te scoren tegen de moffen!

Merk wel een enorm verschil in aanvoer als spits tussen RKC en het NL elftal O-)

Ik kan alleen nog helemaal geen schijnbewegingen etc., denk dat het wel handig zou zijn als spits om dat te leren. Ik heb de kaart "long shots", waardoor ik heerlijke goals vanaf rand strafschop gebied kan maken :D
I love my mispoken words.
pi_108383691
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 10:16 schreef Sejt het volgende:
Als ik PES speel, is het de Become a Legend modus. Heb een spits, 19 jaar nu, die in het EK 2012 met 12 doelpunten topscorer was, en NL europees kampioen :) Leuk om drie doelpunten te scoren tegen de moffen!

Merk wel een enorm verschil in aanvoer als spits tussen RKC en het NL elftal O-)

Ik kan alleen nog helemaal geen schijnbewegingen etc., denk dat het wel handig zou zijn als spits om dat te leren. Ik heb de kaart "long shots", waardoor ik heerlijke goals vanaf rand strafschop gebied kan maken :D
Ik had een Be a Legend spits (23 jaar nu) met 97 shot accuracy en 93 shot power. Hij had ook de kaart speed merchant (snel draaien etc). Enorm veel goals meegemaakt.
Ik speel nu Master League met Ajax. Competitie gewonnen en de Champions League ook.

[ Bericht 0% gewijzigd door Romanus op 25-02-2012 15:03:54 ]
pi_108402907
Bij Become a Legend iemand nog een tip als het gaat om trainingen e.d.? Helpt het überhaupt om je op bepaalde trainingsaspecten te focussen? Ik scoor aan de lopende band maar word toch altijd rond de 60e minuut gewisseld. Zelfs als Ik 4 keer scoor. Ben een AM (in het begin) maar kan ook als links of rechtsbuiten spelen en zelfs als tweede spits. Scoor altijd minimaal een 7,5 tot 8.
pi_108403162
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 10:02 schreef ShevaJB het volgende:
Heb hem wel, maar raak hem nooit meer aan :)
pi_108409693
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 00:43 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Heb hem wel, maar raak hem nooit meer aan :)
Ik heb hem ook, maar ik speel nog dagelijks met '11 ipv. '12

Die van vorig jaar speelt gewoon wat lekkerder en sneller. Ook heb ik wat minder ergernissen over de keeper.
  zondag 26 februari 2012 @ 12:49:11 #81
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_108411177
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 10:02 schreef ShevaJB het volgende:
Ik speel nog bijna dagelijks Master League.
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_108414596
Goede kick. Binnenkort maar eens een ML-game starten.
pi_108429594
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 00:32 schreef AssyriskaFF het volgende:
Bij Become a Legend iemand nog een tip als het gaat om trainingen e.d.? Helpt het überhaupt om je op bepaalde trainingsaspecten te focussen? Ik scoor aan de lopende band maar word toch altijd rond de 60e minuut gewisseld. Zelfs als Ik 4 keer scoor. Ben een AM (in het begin) maar kan ook als links of rechtsbuiten spelen en zelfs als tweede spits. Scoor altijd minimaal een 7,5 tot 8.
Nope, ik werd ook altijd gewisseld
pi_108457385
Ik speel ook nog elke week wel.

Het is me helaas na 20 pogingen nog steeds niet gelukt de Wereld Cup op Professional te winnen (2 PL vs CPU) :?
Altijd de halve finale week verliezen van een of ander klote team, met de meest waanzinnige goals van de CPU.

Maarja, zo blijft het wel leuk. Bij PES2011 was het na een tijdje een eitje om met z’n tweeën te winnen op TopPlayer dus PES2012 geeft nog enige uitdaging!

Donderdag maar weer eens proberen ... w/
...
  zondag 11 maart 2012 @ 19:00:40 #85
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_108979636
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 11:58 schreef Weust het volgende:
Ik speel ook nog elke week wel.

Het is me helaas na 20 pogingen nog steeds niet gelukt de Wereld Cup op Professional te winnen (2 PL vs CPU) :?
Altijd de halve finale week verliezen van een of ander klote team, met de meest waanzinnige goals van de CPU.

Maarja, zo blijft het wel leuk. Bij PES2011 was het na een tijdje een eitje om met z’n tweeën te winnen op TopPlayer dus PES2012 geeft nog enige uitdaging!

Donderdag maar weer eens proberen ... w/
En? :P
[/b]
Eindbaas ^O^
pi_109783231
Welke spelers kopen jullie meestal in Master League als je net een nieuw team hebt gekozen?
Als je niet op geld let

Ik koop meestal Pato, Götze en van der Wiel
pi_110177080
Gister PES12 maar weer eens onder de stof vandaan gehaald en met Napoli begonnen. Gotze als enige aangetrokken :).
pi_110190491
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 22:00 schreef Romanus het volgende:
Welke spelers kopen jullie meestal in Master League als je net een nieuw team hebt gekozen?
Als je niet op geld let

Ik koop meestal Pato, Götze en van der Wiel

Neymar en Hummels.
  woensdag 11 april 2012 @ 17:57:52 #89
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_110191200
Gotze _O_ Superfijne dribbelaar... meestal zet ik hem als aanvallende middenvelder naast een spits met een gruwelijk goed schot in de benen.
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_110200732
quote:
7s.gif Op woensdag 11 april 2012 17:41 schreef TvhN het volgende:

[..]

Neymar en Hummels.
Neymar is inderdaad ook heel goed, koop ik ook altijd

Hummels nog nooit maar die zal ik binnenkort eens proberen
pi_110200969
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 20:52 schreef Romanus het volgende:

[..]

Neymar is inderdaad ook heel goed, koop ik ook altijd
Enige nadeel is dat ie niet goed kan schieten.
  woensdag 11 april 2012 @ 20:58:48 #92
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_110201072
Hazard is ook een hele goede.
Cop killer
Kill them, cop killer
  dinsdag 24 april 2012 @ 20:53:21 #93
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_110738779
PES wordt het ook dit jaar weer. Elke wedstrijd is anders, de meest vreemde goals zijn mogelijk en geven daadwerkelijk een voldaan gevoel. In tegenstelling tot Fifa, waar ik na een paar potjes op precies dezelfde manier scoren de game stof heb laten verzamelen. De master leaugue blijft tijdloos lang boeien en spelers als Castolo en Iouga zijn natuurlijk gigantische bazen.
[/b]
Eindbaas ^O^
pi_110739181
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 20:53 schreef ShevaJB het volgende:
PES wordt het ook dit jaar weer. Elke wedstrijd is anders, de meest vreemde goals zijn mogelijk en geven daadwerkelijk een voldaan gevoel. In tegenstelling tot Fifa, waar ik na een paar potjes op precies dezelfde manier scoren de game stof heb laten verzamelen. De master leaugue blijft tijdloos lang boeien en spelers als Castolo en Iouga zijn natuurlijk gigantische bazen.
PES 12 of 13? :P

Ik neem aan 12?

Trailer van 13:
  dinsdag 24 april 2012 @ 21:02:37 #95
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_110739359
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 20:59 schreef Romanus het volgende:

[..]

PES 12 of 13? :P

Ik neem aan 12?

Trailer van 13:
Ik doel op 13, ik zag die trailer dan ook vlak voor ik postte. :)
[/b]
Eindbaas ^O^
  dinsdag 24 april 2012 @ 21:24:28 #96
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_110741035
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 20:53 schreef ShevaJB het volgende:
Kan het niet beter verwoorden, voor mij ook weer PES. Voornamelijk dankzij de master league.
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_110992254
BAL-mode met CR7

_O_
pi_121198836
Kick.

Niemand hier die PES 2013 speelt?
pi_121204944
quote:
11s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 18:05 schreef TvhN het volgende:
Kick.

Niemand hier die PES 2013 speelt?
Niet meer, ik heb FIFA 13 gedownload en vermaak me er iets meer mee.
  dinsdag 8 januari 2013 @ 20:46:21 #100
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_121327035
Iemand een praktisch idee om Spaans commentaar in m'n PS3 versie van PES12 te krijgen?
[/b]
Eindbaas ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')