Mooi dat de keepers verbeterd worden, dat is de hoofdreden dat ik het spel voorlopig links laat liggen.quote:
Idem.quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:10 schreef Saekerhett het volgende:
Ik begin wel weer te spelen na de patch.
BF3 & MW3quote:
Master League club line up moet je kopen als je genoeg punten hebquote:Op woensdag 2 november 2011 00:37 schreef Alovenac het volgende:
Vandaag ook in het bezit gekomen van PES12 op de PS3.
Wil ik een Master League starten, krijg ik allemaal vage spelers. Iemand die mij kan vertellen hoe je ook alweer de normale clubspelers bij een nieuwe ML game krijgt?
Het is al een aantal jaar geleden dat ik PES heb gespeeld, maar wil hem naast FIFA (online) gaan gebruiken voor de offline modus.
Menen ze dit nou?quote:Op woensdag 2 november 2011 01:13 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Master League club line up moet je kopen als je genoeg punten heb
quote:Op woensdag 2 november 2011 11:43 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Menen ze dit nou?.
Moeten die wedstrijden waarmee je punten krijgt, online of offline gespeeld worden?
Gewoon 10 vriendschappelijke potjes van 5 minuten is genoeg. Ik heb gewoon 10x een wedstrijd aangezet en op start gedrukt in de rust terwijl ik aan het internetten was.quote:Op woensdag 2 november 2011 09:06 schreef HAL9000S het volgende:
10 potjes spelen en je hebt genoeg punten.
Of gewoon alvast beginnen aan de BAL mode. Krijg je die punten ook al en je bent tenminste nog met iets opgeschotenquote:Op woensdag 2 november 2011 14:23 schreef Alovenac het volgende:
Oke, kan ik ook nog ergens mijn aantal punten zien waarmee ik deze kan kopen?
Damn, een aantal jaar geen PES gespeeld, nu lijkt de Gameplay weer ergens op en krijg je dit gezeur weer.
Gewoon lekker offline knallen, FIFA gebruik ik wel voor online.
Ja, maar dat was bij Become a Legendquote:Op dinsdag 8 november 2011 17:59 schreef TvhN het volgende:
Iemand al eens gehad dat een speler de Moonwalk deed na een doelpunt?
Lol ik keek dat filmpje en op de achtergrond hoorde ik nieuws over Michael Jackson.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:59 schreef TvhN het volgende:
Iemand al eens gehad dat een speler de Moonwalk deed na een doelpunt?
Dan moet je meer oefenen.quote:Op zaterdag 19 november 2011 16:14 schreef TvhN het volgende:
Ik word er echt schijtziek van dat ik bijna elke wedstrijd een tegendoelpunt krijg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |