Ja, maar dat was bij Become a Legendquote:Op dinsdag 8 november 2011 17:59 schreef TvhN het volgende:
Iemand al eens gehad dat een speler de Moonwalk deed na een doelpunt?
Lol ik keek dat filmpje en op de achtergrond hoorde ik nieuws over Michael Jackson.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:59 schreef TvhN het volgende:
Iemand al eens gehad dat een speler de Moonwalk deed na een doelpunt?
Dan moet je meer oefenen.quote:Op zaterdag 19 november 2011 16:14 schreef TvhN het volgende:
Ik word er echt schijtziek van dat ik bijna elke wedstrijd een tegendoelpunt krijg.
Schoten totaal van de tegenstander ligt vaak 'maar' tussen de 2-6 (speel ook op balbezit). Frustrerend dat er dan alsnog bijna altijd een ingaat.quote:
Ja, die is er al.quote:Op zaterdag 19 november 2011 19:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
Is de patch er al, dan wil ik het nog wel een kans geven
quote:Konami has released 2nd update for PES 2012
by PES-Team on 7/11/11
The free download enhances the playing experience for PlayStation 3, Xbox 360 and Windows PC users.
It adds improved goalkeeper performance, removes the stuttering effect during running, makes small adjustments to the penalty and free-kick systems, and fixes some small bugs that have been reported.
Changes have also been made to the structure of the Game Plan menu, making them easier to navigate and use.
The update is in response to user feedback, and reaffirms Konami’s commitment to improving PES 2012.
http://www.konami-pes2012(...)update-for-pes-2012/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |