Ik had een Be a Legend spits (23 jaar nu) met 97 shot accuracy en 93 shot power. Hij had ook de kaart speed merchant (snel draaien etc). Enorm veel goals meegemaakt.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 10:16 schreef Sejt het volgende:
Als ik PES speel, is het de Become a Legend modus. Heb een spits, 19 jaar nu, die in het EK 2012 met 12 doelpunten topscorer was, en NL europees kampioenLeuk om drie doelpunten te scoren tegen de moffen!
Merk wel een enorm verschil in aanvoer als spits tussen RKC en het NL elftal
Ik kan alleen nog helemaal geen schijnbewegingen etc., denk dat het wel handig zou zijn als spits om dat te leren. Ik heb de kaart "long shots", waardoor ik heerlijke goals vanaf rand strafschop gebied kan maken
Heb hem wel, maar raak hem nooit meer aanquote:Op zaterdag 25 februari 2012 10:02 schreef ShevaJB het volgende:
Dit topic loopt niet echt storm! Weinig PES spelers op Fok?
Ik heb hem ook, maar ik speel nog dagelijks met '11 ipv. '12quote:Op zondag 26 februari 2012 00:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Heb hem wel, maar raak hem nooit meer aan
Ik speel nog bijna dagelijks Master League.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 10:02 schreef ShevaJB het volgende:
Dit topic loopt niet echt storm! Weinig PES spelers op Fok?
Nope, ik werd ook altijd gewisseldquote:Op zondag 26 februari 2012 00:32 schreef AssyriskaFF het volgende:
Bij Become a Legend iemand nog een tip als het gaat om trainingen e.d.? Helpt het überhaupt om je op bepaalde trainingsaspecten te focussen? Ik scoor aan de lopende band maar word toch altijd rond de 60e minuut gewisseld. Zelfs als Ik 4 keer scoor. Ben een AM (in het begin) maar kan ook als links of rechtsbuiten spelen en zelfs als tweede spits. Scoor altijd minimaal een 7,5 tot 8.
En?quote:Op maandag 27 februari 2012 11:58 schreef Weust het volgende:
Ik speel ook nog elke week wel.
Het is me helaas na 20 pogingen nog steeds niet gelukt de Wereld Cup op Professional te winnen (2 PL vs CPU)![]()
Altijd de halve finale week verliezen van een of ander klote team, met de meest waanzinnige goals van de CPU.
Maarja, zo blijft het wel leuk. Bij PES2011 was het na een tijdje een eitje om met z’n tweeën te winnen op TopPlayer dus PES2012 geeft nog enige uitdaging!
Donderdag maar weer eens proberen ...
Neymar en Hummels.quote:Op zondag 1 april 2012 22:00 schreef Romanus het volgende:
Welke spelers kopen jullie meestal in Master League als je net een nieuw team hebt gekozen?
Als je niet op geld let
Ik koop meestal Pato, Götze en van der Wiel
Neymar is inderdaad ook heel goed, koop ik ook altijdquote:
Enige nadeel is dat ie niet goed kan schieten.quote:Op woensdag 11 april 2012 20:52 schreef Romanus het volgende:
[..]
Neymar is inderdaad ook heel goed, koop ik ook altijd
PES 12 of 13?quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:53 schreef ShevaJB het volgende:
PES wordt het ook dit jaar weer. Elke wedstrijd is anders, de meest vreemde goals zijn mogelijk en geven daadwerkelijk een voldaan gevoel. In tegenstelling tot Fifa, waar ik na een paar potjes op precies dezelfde manier scoren de game stof heb laten verzamelen. De master leaugue blijft tijdloos lang boeien en spelers als Castolo en Iouga zijn natuurlijk gigantische bazen.
Ik doel op 13, ik zag die trailer dan ook vlak voor ik postte.quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:59 schreef Romanus het volgende:
[..]
PES 12 of 13?
Ik neem aan 12?
Trailer van 13:
Kan het niet beter verwoorden, voor mij ook weer PES. Voornamelijk dankzij de master league.quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:53 schreef ShevaJB het volgende:
PES wordt het ook dit jaar weer. Elke wedstrijd is anders, de meest vreemde goals zijn mogelijk en geven daadwerkelijk een voldaan gevoel. In tegenstelling tot Fifa, waar ik na een paar potjes op precies dezelfde manier scoren de game stof heb laten verzamelen. De master leaugue blijft tijdloos lang boeien en spelers als Castolo en Iouga zijn natuurlijk gigantische bazen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |