Dat klinkt intresant....heb geen beeldscherm zelf maar beter iets dan niets.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:32 schreef BrandX het volgende:
ik heb een p4 voor je en een minibeeldscherm (14"), die prima draait, alleen niet binnen nu en twee weken
Het is een enorm trouw bakkie, heeft me nooit in de steek gelaten, maar het is een ouwetje. Heel veel meer dan internetten en office kan hij niet echt. In ieder geval niet de nieuwste spellen enzo.
Hoewel ik moet zeggen dat het het tekenprogramma corel draw 8 (best zwaar) perfect trok, alleen traag voor hedendaagse begrippen.
Ik zou hem eventueel 13-11 langs kunnen brengen bij je. Misschien dat iemand anders een groter beeldscherm voor je heeft, of wellicht heb je die zelf nog?
Dat zou fantastisch zijn!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:11 schreef Hubba88 het volgende:
Ik heb misschien nog wel een wireless network adapter (USB) + software voor je.Even zoeken.
Ik draaide er winamp op, die doet het er prima opquote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:55 schreef SoDimmetje het volgende:
[..]
Dat klinkt intresant....heb geen beeldscherm zelf maar beter iets dan niets.
Spellen speel ik er niet mee , hoogstens internet en wat muziek e.d
Dus ik ben zeker geïnteresseerd in je aanbod.
Tof dat je zo mee denkt....ik waardeer het zeer.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:45 schreef BrandX het volgende:
oh en ik heb geloof ik nog wel een muis en een toetsenbord liggen, ik zal even kijken wat ik heb voor je. En met wat mazzel heb ik ook een 250GB externe harde schijf, wat handig is daar de pc maar een kleine harde schijf heeft
. De PC is toen helemaal custommade in elkaar gezet.
Oké mooie set dus......en daar hoef je niets voor?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:50 schreef kovenant het volgende:
ik heb wel een p4 machine liggen met windows XP legaal en geactiveerd met antivirus software / office / flatscreen monitor.
Mooi aanbod Kovenantquote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:57 schreef kovenant het volgende:
mag je kostenloos hebben.
staat mij in de weg en ik doe er helemaal niks mee,
ik moet wel even precieze specificaties opnemen en even testen of hij volledig in orde is natuurlijk.
verder woon ik zelf in leiden ben alleen weinig thuis ....
en daarop ben ik vanaf aanstaande maandag nog minder goed bereikbaar.
mocht je evt interesse hebben dan kunnen we misschien wat regelen !
Ik heb zeker interesse alleen is leiden praktisch onbereikbaar met de bus dus ophalen gaat een probleem worden helaas.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:57 schreef kovenant het volgende:
mag je kostenloos hebben.
staat mij in de weg en ik doe er helemaal niks mee,
ik moet wel even precieze specificaties opnemen en even testen of hij volledig in orde is natuurlijk.
verder woon ik zelf in leiden ben alleen weinig thuis ....
en daarop ben ik vanaf aanstaande maandag nog minder goed bereikbaar.
mocht je evt interesse hebben dan kunnen we misschien wat regelen !
Ik heb geduldquote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:02 schreef kovenant het volgende:
vanavond zo snel mogelijk laat ik het weten!
weet nog niet hoe laat dat is aangezien ik na werk direct een afspraak heb staan en daarna nog moet reizen ^_^
het is wel puur alleen computer & monitor heb er wel kabeltjes bij enzo maar geen toetsenbord/muis/ speakers die heb ik zelf niet echt veel liggen namelijk
Daar kan ik wel wat mee maar helaas nog niemand kunnen vinden die met mij mee wilt rijden of zo dus ja.....word moeilijk om op te halen helaasquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:05 schreef kovenant het volgende:
gepost vanaf het systeempje:
het is een oudere Dell desktop PC , office model dus je kan desktop plat neerleggen en monitor erop plaatsen.
pentium 4 2.0 ghz 768 mb ram
HDD is maar 40 GB helaas
hij loopt op nieuwe installatie ( is wel tijdje terug geinstalleerd maar niet gebruikt )
microsoft office 2007 ( weet niet meer of deze 100% legaal is )
microsoft securit essentials als beveiligings software
volledig geupdate naar service pack 3
dat ding is bijna beter als mijn eigen systeemquote:
daarom ,quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:41 schreef Djurres het volgende:
Ach, ik mag niet klagen, heb het leuk voor elkaar, en wat hem betreft, hij moet het met 50 euro in de week doen, als ik dat had gemoeten had ik het ook niet geweten, liever dat ik er iemand mee blij maak dan dat hij leuk in de kast verstoft.
Wow , core 2 duo is helemaal te gek!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:57 schreef Djurres het volgende:
Is de afstand hilversum-amersfoort voor jou te doen?
Heb nog een intel core 2 duo staan die op 1.86 ghz loopt, met een (helaas) maar 80 gb hardeschijfje,1,5gb ram, en een nvidia grafisch kaartje. Het heeft het hier prima gedaan, ik zal uiteraard zorgen dat er netjes windows xp op staat icm met microsoft office, en eventueel andere benodigde dingen.
Mocht je nou in de mogelijkheid zijn om naar amersfoort te komen, dan ben ik bereid om ook naar amersfoort te komen om de PC mee te geven
Great! ik wacht met smart op je pm.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:49 schreef Djurres het volgende:
Moet eerst zelf de PC nog even ophalen in driebergen, hij staat nog bij een vriend omdat hij destijds de PC gefixed heeft, van de week zal ik hem ophalen, en dan contacteer ik je nog wel over PM
Komtgoei
Ik heb gisteren dan ook een vreugde dans gedaan want dit had ik nooit verwacht.... ik is heel blijquote:
Heb je misschien al een idee wanneer ik hem kan ophalen?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:49 schreef Djurres het volgende:
Moet eerst zelf de PC nog even ophalen in driebergen, hij staat nog bij een vriend omdat hij destijds de PC gefixed heeft, van de week zal ik hem ophalen, en dan contacteer ik je nog wel over PM
Komtgoei
Ja best wel , ik maakte vroeger zelf digitale foto lijstje van oude laptops.quote:Op zaterdag 5 november 2011 12:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ben je zelf een beetje handig met PC's?
Ik heb nog een pc staan, maar werkelijk geen drol zin om er nog iets mee te gaan doen voor ie hier weg kanquote:Op zaterdag 5 november 2011 12:36 schreef SoDimmetje het volgende:
Ja best wel , ik maakte vroeger zelf digitale foto lijstje van oude laptops.
Ben in mijn omgeving enige met een lijstje van 14inch met 6 gb opslag
Ik zit al zo lang zonder dat ik totaal geen moeite heb met een sleutel pc , beetje klooien met de beste configuratie vinden e.d is leerzaam en het houd je van de straatquote:Op zaterdag 5 november 2011 12:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb nog een pc staan, maar werkelijk geen drol zin om er nog iets mee te gaan doen voor ie hier weg kan
Erg heIk heb het er een beetje mee gehad. Jaren terug vond ik het nog leuk om uren te kutten met een verse installatie en van die dingen, maar tegenwoordig kan ik er maar weinig motivatie meer voor opbrengen. Dat is ook de reden dat ik regelmatig een pc over heb; als het niet werkt, koop ik een nieuwe
Dan heb ik denk ik nog wel een pc voor je staan. Net ff aangesloten. Deed nix; zat geen harde schijft inquote:Op zaterdag 5 november 2011 12:46 schreef SoDimmetje het volgende:
Ik zit al zo lang zonder dat ik totaal geen moeite heb met een sleutel pc , beetje klooien met de beste configuratie vinden e.d is leerzaam en het houd je van de straat
Dus als je er niets mee doet zou ik zeker interesse hebben.....ook als hij niet meer compleet is of zelfs losse onderdelen.....alles is welkom om een leuke in elkaar te kunnen zetten.
Ik ben overdag vaak thuis , ben werkloos op dit moment.quote:Op zaterdag 5 november 2011 13:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dan heb ik denk ik nog wel een pc voor je staan. Net ff aangesloten. Deed nix; zat geen harde schijft inHad nog een nieuwe HD liggen en die zit er nu in; zal zo ff kijken of ik 'm aangeslingerd krijg.
Hilversum zei je? Ben je overdag wel eens thuis?
Domme vraag: als je geen pc hebt, hoe ben je dan nu op FOK!
Ik weet ook niet wat ElisaB heeft, want er zit net een nieuwe HD in en dus geen besturingssysteem. Ergo: heb geen flauw idee.quote:Op zaterdag 5 november 2011 13:16 schreef BrandX het volgende:
Is het niet doorgegaan met Djurres? Mijn aanbod staat anders ook altijd nog hoor, ik heb alleen geen beeldscherm voor je.
Ik weet niet wat ElisaB in de aanbieding heeft, die van mij is (helaas) maar een P4
Ik was het niet vergeten en waardeer het ook nog steeds maar probeer de wachttijd te verkorten.....klinkt misschien ondankbaar maar zo is het niet bedoeld.quote:Op zaterdag 5 november 2011 13:09 schreef kovenant het volgende:
zoals gemeld heb ik nog steeds die PC staan , alleen was/ben ik nog niet thuis ( zit lekker in de zon ) als ik thuis ben , dat is over anderhalve week staat hij nog steeds klaar...
Hij is niet meer online geweest en heb niets meer gehoord.....maar dacht dat je berichte dat jou pc stuk was?quote:Op zaterdag 5 november 2011 13:16 schreef BrandX het volgende:
Is het niet doorgegaan met Djurres? Mijn aanbod staat anders ook altijd nog hoor, ik heb alleen geen beeldscherm voor je.
Ik weet niet wat ElisaB in de aanbieding heeft, die van mij is (helaas) maar een P4
Doe ik.....hoop echter dat djurres nog reageert want das helemaal topquote:Op zaterdag 5 november 2011 14:15 schreef BrandX het volgende:
Ik zou dan toch even geduld trachten op te brengen, daar de pc van kovenant beter is dan die van mij, en ik ook pas op zijn vroegst volgend weekend goed naar de pc kan kijken en hem eventueel richting H'sum kan krijgen.
Deze week helaas niet , heb maar 33 euro tot aanstaande maandagquote:Op maandag 14 november 2011 20:39 schreef Brentmeister het volgende:
Zijn verzendkosten a ¤7,- evt nog wel op te brengen?
Shit! das pech hebben......maar pech komt nooit alleen en dat terwijl ik toch een gelukje had vandaag ....quote:Op maandag 14 november 2011 20:49 schreef Brentmeister het volgende:
Hmm ok, heb namelijk evt nog een laptopje staan met werkend scherm
Pmmetjequote:Op dinsdag 15 november 2011 09:53 schreef kovenant het volgende:
heb evt 2 tft schermen , waar ik rap vanaf wil ( je krijgt er evt ook nog een gratis PC bij als bonus )
ik ga verhuizen dus moet vna mn ouwe zooi af...
iemand anders evt nog zin in een P4 werkende computer met flatpanel?
Klinkt erg goed maar waar moet ie opgehaald worden?quote:Op woensdag 16 november 2011 09:59 schreef ecktebaazz het volgende:
ANTEC NSK4000 Kast
INTEL_ 2.8 Singlecore (Dualcore virtueel)
2x 265MB DDR-SDRAM (512MB RAM, 2 slotjes over)
HP MOEDERBORD LGA775, DDR-SDRAM, PCI-E SLOTJE
40 of 80GB IDE HDD.
Geen CD-speler
Almelo, weet niet of dat in de buurt is? Heb hem ook nog niet inelkaar maar ligt in onderdelen op zolderquote:Op woensdag 16 november 2011 10:01 schreef SoDimmetje het volgende:
[..]
Klinkt erg goed maar waar moet ie opgehaald worden?
Zit nog al eens met vervoers problemen
Bedankt dan voor je aanbod maar het is helaas te ver weg , ik ben afhankelijk van de bus en woon in Hilversum dus dat is niet te doen helaas.quote:Op woensdag 16 november 2011 10:33 schreef ecktebaazz het volgende:
[..]
Almelo, weet niet of dat in de buurt is? Heb hem ook nog niet inelkaar maar ligt in onderdelen op zolder
Prima, succes met zoeken!quote:Op woensdag 16 november 2011 10:39 schreef SoDimmetje het volgende:
[..]
Bedankt dan voor je aanbod maar het is helaas te ver weg , ik ben afhankelijk van de bus en woon in Hilversum dus dat is niet te doen helaas.
Nee, ik zit met het vervoer....mensen die wel reageren wonen te ver weg , mensen die niet te ver weg wonen laten niets meer horen.quote:
Mijn enige aanbod nu komt uit leiden....is dat te doen?quote:Op zaterdag 19 november 2011 01:01 schreef Gedetineerde het volgende:
blijkbaarmaar daar gaat verandering in komen, toch?
Nou heel graag....in de buurt van Utrecht , Hilversum en almere kan ik hem zelf ophalenquote:Op zaterdag 19 november 2011 10:40 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb nog steeds de pc staan die ik hier boven aanbood. Als gedetineerde (toch wel een beetje een vreemde usernaam) 'm voor je wil oppikken, is ie van harte welkom
Het schone Broabant; wést Broabant om precies te zijn. Zo tussen Roosendaal en Bredaquote:Op zaterdag 19 november 2011 10:49 schreef SoDimmetje het volgende:
[..]
Nou heel graag....in de buurt van Utrecht , Hilversum en almere kan ik hem zelf ophalen
Heel graag , ik haal hem dan wel op in almere kan, das heel goed te doen vanaf hierquote:Op zaterdag 19 november 2011 11:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het schone Broabant; wést Broabant om precies te zijn. Zo tussen Roosendaal en Breda
Aankomende week kan ik 'm ook met een collega meegeven. Die woont in Almere, dus die kan 'm afgeven / je kan 'm daar ophalen.
Hebben we een deal, want dan ga ik het met hem regelen!
Owkee... We gaan ervan uit dat mijn collega deze week hier komt. Ik regel dat hij hem meeneemt. Ik hou je op de hoogte. PM me even je emailadres, dan kan je meelezenquote:Op zaterdag 19 november 2011 11:21 schreef SoDimmetje het volgende:
[..]
Heel graag , ik haal hem dan wel op in almere kan, das heel goed te doen vanaf hier
pmquote:Op zaterdag 19 november 2011 11:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Owkee... We gaan ervan uit dat mijn collega deze week hier komt. Ik regel dat hij hem meeneemt. Ik hou je op de hoogte. PM me even je emailadres, dan kan je meelezen
Toch een pmquote:Op zaterdag 19 november 2011 17:39 schreef Gedetineerde het volgende:
Zo nu ook wakker
Ik begrijp dat het een en ander qua logistiek is geregeld nu, wat mooi isAl kreeg ik de indruk dat ik toch nog wat zou kunnen betekenen met rijden.
Wat wordt er precies van mij verwacht? Van waar, naar waar?
@ElisaB, ik moest een username verzinnen, en ik vond dit wel een grappige naamIk heb overigens geen strafblad, ben helemaal clean. Niet eens een klein vergrijp
@Sodimmetje
De koffie was symbolisch bedoeldLeiden zou erg goed te doen zijn, kom uit den haag, maar begrijp dat het niet meer nodig is
Leuk dat je zelf handig bent op dat gebied. Mocht ik toch wat kunnen betekenen, laat het dan gerust weten.
Toch is het grappig; een pc aan de voordeur meegeven met een gedetineerdequote:Op zaterdag 19 november 2011 17:39 schreef Gedetineerde het volgende:
@ElisaB, ik moest een username verzinnen, en ik vond dit wel een grappige naamIk heb overigens geen strafblad, ben helemaal clean. Niet eens een klein vergrijp
Haha, ironisch is het wel inderdaadquote:Op zondag 20 november 2011 11:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Toch is het grappig; een pc aan de voordeur meegeven met een gedetineerde
Voor mij geen probleem......ik zal kovenant even een pm sturen of hij er problemen mee heeft.quote:Op zondag 20 november 2011 12:02 schreef Gedetineerde het volgende:
[..]
Haha, ironisch is het wel inderdaad
@SoDimmetje;
Voor wat betreft jouw PM. Dit (Leiden - Hilversum) is voor mij te doen, dus dat is opzich geen probleem.
Enig 'probleem' zou alleen tijd zijn. Ik heb een erg drukke baan, dus ik zou in principe niet elke dag kunnen komen. Ik weet niet of dat een probleem is? (ik heb 2 a 3x in de week afspraken 's avonds en de overige 2 a 3 dagen werk ik meestal langer door)
Wat ik hier dus mee bedoel, is dat ik waarschijnlijk niet zou kunnen rijden op ma t/m vrijdag. Transport zou in het weekend plaatsvinden. Is dat mogelijk?
Mocht het niet lukken dan heb ik ook nog een pc over.quote:Op zondag 20 november 2011 13:26 schreef Gedetineerde het volgende:
Prima SoDimmetje. Ik hoor het wel. Verder echt geen probleem hoor
Vind het heerlijk om te rijden, en ik help anderen ook graag. Schrik overigens niet als ik doordeweeks niet reageer. Zoals ik vertelde heb ik het erg druk, en doordeweeks heb ik meestal geen tijd om te fokken.
Meestal zie je mij op fok in het weekend. En dan niet eens elk weekend.
Dat zou geweldig zijn...weet niet wat voor configuratie de pc heeft maar ik ben van Wifi afhankelijk dus ik zou hem graag willen hebben.quote:Op zondag 20 november 2011 21:52 schreef squatt3r het volgende:
Ik weet niet welke vraag nog actueel is, ik heb nog een U.S> Robotics 802.11g Wireless Turbo PCI adapter liggen (USR5416) die je in een pc kan prikken (PCI), volgens mij kan die alleen WEP en niet WPA aan maar die mag je voor niets hebben.
Ok! De verzendkosten betaal ik, moet alleen even kijken wanneer ik voorbij postkantoor kom. Volgens deze site: http://www.usr.com/support/product-template.asp?prod=5416 kan hij toch WPA aan, ik heb alleen de drivers etc. niet meer, die moet je daar downloaden. Ik heb hem lang niet gebruikt, maar de laatste keer werkte hij nog dus ik vermoed dat die nog werkt. Stuur me je adres, dan stuur ik hem op!quote:Op zondag 20 november 2011 21:55 schreef SoDimmetje het volgende:
[..]
Dat zou geweldig zijn...weet niet wat voor configuratie de pc heeft maar ik ben van Wifi afhankelijk dus ik zou hem graag willen hebben.
Zaterdag zou wel mijn voorkeur hebben. Maar zondag kan eventueel ook wel. Ik snap dat je niet vrijelijk kan plannen tijdens een verhuizing.quote:Op zondag 20 november 2011 20:10 schreef kovenant het volgende:
ik kan nog niks beloven ,
ben inmiddels midden in verhuizing maar ik laat wel de pc's en monitoren staan .
ik ga kijken of ik dan in het huis bezig ben,
enig idee welke dag in het weekend ? kan ik evt wat meer zeggen van de week .
Ik pas mij aan dus ik laat het aan kovenant over....quote:Op maandag 21 november 2011 17:13 schreef Gedetineerde het volgende:
[..]
Zaterdag zou wel mijn voorkeur hebben. Maar zondag kan eventueel ook wel. Ik snap dat je niet vrijelijk kan plannen tijdens een verhuizing.
Niet ontploft; beterquote:Op zondag 27 november 2011 13:06 schreef SoDimmetje het volgende:
[..]
Draait als een tierelier ..... was paar dagen weg vandaar late reactie....
Ik zelf heb nu inderdaad een pc maar nog geen monitor.quote:Op dinsdag 29 november 2011 09:33 schreef kovenant het volgende:
sorry voor mijn verlate reactie , maar zat afgelopen dagen vast in verhuizing / halve verbouwing en moest ook nog data netwerk thuis aanleggen om thuis te kunnen werken .
mn ritme bestond uit vroeg weg om te werken / laat thuis eten & knutselen en weer naar bed dus geen tijd gehad om iets af te kunnen spreken.
maar ik zie dat je inmiddels voorzien bent.
is dit correct ?
want dan zet ik mn andere pc's gewoon voro gratis af te halen in leiden .
heb er geen plek voor in nieuwe huisje
Het zou ontzettend jammer zijn maar wel begrijpelijkquote:Op woensdag 30 november 2011 11:06 schreef kovenant het volgende:
in de namiddag van zaterdag ben ik al niet meer op locatie .
eventueel in avond uren doordeweeks ?
wat een andere mogelijkheid , omdat hilversum voor mij totaal geen handige optie is .
gedetineerde ik zie dat jij uit denhaag komt ?
if so , zal ik er dan voor zorgen dat het spul bij jou terecht komt ?
anders ben ik bang dat het dmv tijdgebrek aan beide kanten er niet van gaat komen
Anders ga ik wel een karretje proberen te regelen en kom ik als nog met de bus het ophalen....is wel een reis maar wil het niet mislopen.quote:Op woensdag 30 november 2011 11:30 schreef kovenant het volgende:
dat is dus nadeel als je 12 uur per dag weg bent van huis & daarna ook nog bij klust en bezig bent met verhuizen , houd je niet vee ltijd over voor andere dingen helaas..
maar afdroppen in denhaag is evt een optie voor mij dus
Avonduren zijn niet verstandig. Mijn werk is erg onvoorspelbaar, en het kan zomaar zijn dat overleg/meeting/bespreking uitloopt, of ik nog besluit zaken te doen in de avond zodat gebruikers er geen last van hebben.quote:Op woensdag 30 november 2011 11:06 schreef kovenant het volgende:
in de namiddag van zaterdag ben ik al niet meer op locatie .
eventueel in avond uren doordeweeks ?
wat een andere mogelijkheid , omdat hilversum voor mij totaal geen handige optie is .
gedetineerde ik zie dat jij uit denhaag komt ?
if so , zal ik er dan voor zorgen dat het spul bij jou terecht komt ?
anders ben ik bang dat het dmv tijdgebrek aan beide kanten er niet van gaat komen
nou ik zit dus met mn werk bijna op hetzelfdequote:Op woensdag 30 november 2011 20:15 schreef Gedetineerde het volgende:
[..]
Avonduren zijn niet verstandig. Mijn werk is erg onvoorspelbaar, en het kan zomaar zijn dat overleg/meeting/bespreking uitloopt, of ik nog besluit zaken te doen in de avond zodat gebruikers er geen last van hebben.
Ik kom inderdaad uit den haag, maar dan zitten we met nog een ander probleem. Ik ben ook haast nooit thuis, deels werk deels sociale verplichtingen.
Ik begrijp dat het over kan komen als dat ik er geen zin meer in heb, dat is het absoluut niet, maar ik heb gewoon erg weinig vrije tijd waar ik flexibel in kan zijn.
Tot overmaat van ramp namelijk sinds een aantal weken aan de agenda om alle verplichtingen na te komen. Ik heb gemiddeld per werkdag 2 uur vrije tijd, waarin ik kan doen wat ik wil en dit is vaak na 22:00. 24:00 ga ik meestal naar bed voor de volgende dag (6:30 er weer uit).
In het weekend is het iets makkelijker voor mij en heb ik meestal wel een middag in het weekend vrij.
Is dat eventueel een optie voor je?
Wat versta je onder iets leuks?quote:Op vrijdag 2 december 2011 02:51 schreef Paul het volgende:
Iemand nog wat leuks over in de omgeving van Utrecht
Hoi Kovenant,quote:Op donderdag 1 december 2011 09:01 schreef kovenant het volgende:
[..]
nou ik zit dus met mn werk bijna op hetzelfde
ben zelf maar paar uur per dag thuis en dan natuurlijk de huishoudelijke klussen.
is voor mij net zo. niet dat ik geen zin heb maar goed .
ok , een andere optie aangezien het weekend ook al niet gaat lukken voor mij.
mn zus woont in leiden ook , wel in het centrum maar ik kan kijken of zij zo vriendelijk is om het evt af te geven als je het kan ophalen ?
daar zijn op meer momenten iemand aanwezig.
sorry dat het allemaal zo omslachtig moet , maar het is gewoon zo door nieuwe baan & verhuizing uit de regio zit ik gewoon heel krap met tijden ..
ben blij als ik 2 uur per dag vrije tijd heb ..
morgenavond?quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:34 schreef Gedetineerde het volgende:
Even voor mijn beeldvorming. Mirjam is jouw zus? Dan kan ik het plaatsen namelijk, anders snap ik er de ballen van.
Indien ja;
Mirjam kan jij aangeven wanneer het jou zou uitkomen, dan kan ik kijken of dat haalbaar is voor mij?
Dank voor je aanbod.... tochquote:Op zondag 4 december 2011 11:23 schreef ElisaB het volgende:
En anders kan ik het woensdag aan het begin van de middag ophalen en aansluitend afgeven.
Geen dank
Ik volg het allemaal niet meer zo (beetje te ingewikkeldquote:
Als ik het goed gevolgd heb dan heeft kovenant de spullen bij mirjam gezet en wachten ze daar op vervoer van iemand , gedetineerde heeft het alleen erg druk deze tijden.....dus tsja.....als jij het wilt doen dan is denk ik iedereen blij en hoeft niemand zich in moeilijke bochten te wringen...maar ik kan iets gemist hebben.quote:Op zondag 4 december 2011 11:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik volg het allemaal niet meer zo (beetje te ingewikkeld), maar als het nodig is, dan zou het zo dus kunnen
ha, goeie.quote:Op zondag 4 december 2011 11:50 schreef SoDimmetje het volgende:
[..]
Als ik het goed gevolgd heb dan heeft kovenant de spullen bij mirjam gezet en wachten ze daar op vervoer van iemand , gedetineerde heeft het alleen erg druk deze tijden.....dus tsja.....als jij het wilt doen dan is denk ik iedereen blij en hoeft niemand zich in moeilijke bochten te wringen...maar ik kan iets gemist hebben.
Weet niet of mirjam dan tijd heeft maar ik ben thuis...quote:Op zondag 4 december 2011 11:23 schreef ElisaB het volgende:
En anders kan ik het woensdag aan het begin van de middag ophalen en aansluitend afgeven.
Geen dank
quote:Op zondag 4 december 2011 12:49 schreef JaleesaJoia het volgende:
Goedemiddag allemaal,
Even een 'klein' vraagje.
ik heb sinds 2006 een laptop voor al mijn schoolwerk (directiesecretaresse opleiding waarbij zo goed als ALLES digitaal moet) nu is mijn laptop helaas afgelopen maand overleden (ontploft toen ik de adapter erin stopte).
Voor mijn schoolwerk heb ik echt DRINGEND een pc of laptop nodig, maar helaas ben ik niet in de gelegenheid een nieuwe te kopen (21-jarige studente met een zoontje van 2.5 jaar, dus budget is er helaas niet). Mijn vraag is of iemand hier nog iets beschikbaar heeft. het liefst een laptop vanwege weinig ruimte in mn appartementje, maar alle hulp is welkom.
ik hoor graag!!
Misschien kan en wil hij je helpen.quote:Op maandag 14 november 2011 20:49 schreef Brentmeister het volgende:
Hmm ok, heb namelijk evt nog een laptopje staan met werkend scherm
Gaat helaas niet lukken; dan gaat mijn aanbod over voor dit moment. Succesquote:Op zondag 4 december 2011 12:30 schreef SoDimmetje het volgende:
[..]
Weet niet of mirjam dan tijd heeft maar ik ben thuis...
Welke omgeving?quote:Op zondag 4 december 2011 12:49 schreef JaleesaJoia het volgende:
Goedemiddag allemaal,
Even een 'klein' vraagje.
ik heb sinds 2006 een laptop voor al mijn schoolwerk (directiesecretaresse opleiding waarbij zo goed als ALLES digitaal moet) nu is mijn laptop helaas afgelopen maand overleden (ontploft toen ik de adapter erin stopte).
Voor mijn schoolwerk heb ik echt DRINGEND een pc of laptop nodig, maar helaas ben ik niet in de gelegenheid een nieuwe te kopen (21-jarige studente met een zoontje van 2.5 jaar, dus budget is er helaas niet). Mijn vraag is of iemand hier nog iets beschikbaar heeft. het liefst een laptop vanwege weinig ruimte in mn appartementje, maar alle hulp is welkom.
ik hoor graag!!
Laptop met spoed gezocht!quote:
Ik wacht op gedetineerde , hoop ook dat ie snel kan maar hij heeft het druk.....shit dat ik het zelf niet kan halenquote:Op vrijdag 9 december 2011 08:12 schreef kovenant het volgende:
gedetineerde & Sodimmetje is er al iets geregeld met ophalen en afleveren ?
ik wil mn zuslief niet te lang opzadelen met de stapel spullen
Ik heb inderdaad veel geluk met alle helpende handen die hier geboden worden...had echt nooit gedacht dat er nog zulke mensen bestaan....quote:Op vrijdag 9 december 2011 10:14 schreef JaleesaJoia het volgende:
jeetje SoDimmetje.. je hebt wel onwijs geluk met al de geweldige fokkers hier, ik zag dat je ook al een psp hebt gekregen! wow!
quote:Op vrijdag 9 december 2011 10:45 schreef SoDimmetje het volgende:
niet alle mensen zijn "klootzakken" en Fok!ers helpen Fok!kers heeft dat mij laten in zien.
Dat je er maar net zoveel plezier aan mag beleven als ik heb gehad.quote:Op zondag 11 december 2011 13:57 schreef Paul het volgende:
Ik heb net een PC gehaald bij Rucky.
Super bedankt nogmaals Rucky
Das leuk maar waarom meld je dat in mijn topic?quote:Op zondag 11 december 2011 13:57 schreef Paul het volgende:
Ik heb net een PC gehaald bij Rucky.
Super bedankt nogmaals Rucky
Omdat ik ook in dit topic een pc had gevraagdquote:Op zondag 11 december 2011 16:15 schreef SoDimmetje het volgende:
[..]
Das leuk maar waarom meld je dat in mijn topic?
Kan je beter in het geslaagde actie's topic....
Zou welkom zijn als ik verder geen optie's heb....kan dat ook voor jou Mirjam?quote:Op maandag 12 december 2011 14:40 schreef vannelle het volgende:
Mmhhhh.........zou ik denk ik wel kunnen doen op 3e kerstdag.
Is ff omrijden voor me maar als het echt nodig is doe ik dat.
Mocht je ipv een laptop een computer willen, ik heb hier nog een goeie staan. Moet ik alleen nog een monitor voor je regelen, en een toetsenbord en muis.quote:Op zondag 4 december 2011 22:56 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ohh oke, sorry.. ik bedacht me na mijn post hier pas dat ik beter een apart topic erover kon openen.
ik het momenteel met jellereppe afgesproken dat hij zijn (defecte) laptop naar mij stuurt en mijn oom hem misschien kan repareren.. wanneer dit niet mogelijk is, wat zeer waarschijnlijk het geval is, stuur ik hem terug en moet ik verder op zoek naar een andere.. dus vandaar
Das erg aardig , hoop ook dat er iemand eerder kan helpen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:28 schreef Mirjam het volgende:
goeie vraag.
als niemand zich meldt, kom ik het over 2 weken zelf wel brengen.
maar eerder, graag, TS zit al zo lang te wachten
Als je het topic zou doorlezen, dan zou je zien dat er helemaal geen verwarring is.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 01:22 schreef FlyingDutchman_1987 het volgende:
[GRATIS] PC internetbankieren, Fok!-en, etcetera
Muis en toetsenbord heb ik nog wel liggen.
Ik rij daar 3 uur en 6 minuten over. is 242 km.
Voor een brandstofvergoeding ben ik je man.
Je was al voorzien begreep ik.
Als je dit soort dingen meld zou dat verwarring schelen.
Jammer dat ik je post nu pas zie....ik was thuis geweest maar weet het niet van mirjam.quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:49 schreef vanKampen het volgende:
Ik kan het morgenochtend in Leiden ophalen en even langs Hilversum rijden. 8u in Leiden en dan 9u30 in Hilversum.
Is last minute maar wellicht lukt het. Graag PM.
het was toch ook niet naar jhou gestuurd?quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:01 schreef SoDimmetje het volgende:
is inderdaad van leiden naar hilversum.
@kovenant.... wanneer heb je dat bericht gestuurd want ik heb niks gehad?
Uhhh....lezen is moeilijk voor mijquote:Op zaterdag 21 januari 2012 11:55 schreef Mirjam het volgende:
[..]
het was toch ook niet naar jhou gestuurd?
Gedaan, hoop dat het wat oplevertquote:Op zaterdag 21 januari 2012 11:53 schreef Rucky het volgende:
Misschien hier maar eens vragen? [Centraal] Vervoerstopic (wil je postbode zijn?)
Misschien eens voorstellen om het vervoers topic ook in de sticky topics zetten.
Daar er geen antwoord op deze vragen gegeven wordt, neem ik aan dat mijn vervoersaanbod niet meer hoeft.quote:Op woensdag 18 januari 2012 09:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
Hoe staan de zaken nu even geresumeerd?
Van wie kan je een pctje krijgen?
Waar moet deze naartoe?
Wanneer moet dat gebeuren?
Door een annulering van mijn wintersport volgende week ben ik een weekje vrij en zou ik eventueel een vervoersprobleem op kunnen lossen.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 08:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Daar er geen antwoord op deze vragen gegeven wordt, neem ik aan dat mijn vervoersaanbod niet meer hoeft.
quote:Op woensdag 18 januari 2012 10:41 schreef Mirjam het volgende:
er moeten pc's enzo van leiden naar sodimmetje, hilversum als ik me niet vergis
Er is wel antwoord op gegeven..... het moet van leiden naar hilversum en wanneer....tsja...dat hangt van de vervoerder af.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 08:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Daar er geen antwoord op deze vragen gegeven wordt, neem ik aan dat mijn vervoersaanbod niet meer hoeft.
Dat deze in leiden opgehaald kan worden gaf geen antwoord op de vraag van wie. "Ja, hij moet ergens in leiden opgehaald worden, maar waar moet je zelf maar uitzoeken".quote:
Had maar even per PM contact met elkaar gezocht. Persoonlijke gegevens zetten we nou eenmaal niet in het forum. Ik zou he wel heel gaaf vinden als het je alsnog zou lukken om te rijden.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat deze in leiden opgehaald kan worden gaf geen antwoord op de vraag van wie. "Ja, hij moet ergens in leiden opgehaald worden, maar waar moet je zelf maar uitzoeken".
Volgende keer gaarne duidelijk alles vermelden, ondertussen zit mijn agenda alweer vol met 3 verhuizingen en nog wat schilderwerk. Succes verder.
je denkt toch niet dat ik mijn adres op het forum ga zetten?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat deze in leiden opgehaald kan worden gaf geen antwoord op de vraag van wie. "Ja, hij moet ergens in leiden opgehaald worden, maar waar moet je zelf maar uitzoeken".
Volgende keer gaarne duidelijk alles vermelden, ondertussen zit mijn agenda alweer vol met 3 verhuizingen en nog wat schilderwerk. Succes verder.
Dat werd daarna dus niet gemeld. Mirjam melde alleenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:06 schreef Rucky het volgende:
[..]
Had maar even per PM contact met elkaar gezocht. Persoonlijke gegevens zetten we nou eenmaal niet in het forum. Ik zou he wel heel gaaf vinden als het je alsnog zou lukken om te rijden.
Niet dat ik bij haar moest wezen voor de pc's. Maargoed, ik zit echt bar vol.quote:Op woensdag 18 januari 2012 10:41 schreef Mirjam het volgende:
er moeten pc's enzo van leiden naar sodimmetje, hilversum als ik me niet vergis
Das aardig maar niet te doen want het is veel en zwaar, als je iets wilt doen dan zou wat ondersteuning aan Mirjam voor het vervoer het meest welkom zijn want die doet nu wel erg veel voor mij en ik kan niks op dat gebied dan behalve een wel gemeend bedankt zeggen.quote:
jaquote:Op donderdag 26 januari 2012 14:26 schreef JK1982 het volgende:
Ik heb in principe misschien maandagavondavond wel een mogelijkheid, maar tot hoe laat zou ik bij jou in hilversum terecht kunnen? En heeft Mirjam überhaupt tijd?
Enne.. begrijp ik nou goed dat het om 3 (!) pc's gaat en 2 schermen?
Qua dag en tijd kan ik gewoon.....wat betreft de pc's...ik ken meer mensen in mijn situatie (soort zoekt soort?!?) en wil kennissen dus verrassen met een pctje.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:14 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Wat overdreven zeg.. Ik dacht dat er 1 pc'tje werd gevraagd..
Excuus, ik had het over maandag 6-2-2011. Ik weet niet of we het over dezelfde maandag hadden.quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:57 schreef Mirjam het volgende:
en ik ben maandag wel thuis, als we dat goed kunnen afspreken
Pm is gestuurd...hopelijk kan Mirjam een van de dagen....quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:03 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Excuus, ik had het over maandag 6-2-2011. Ik weet niet of we het over dezelfde maandag hadden.
Maarre.. hoe zit jij evt. a.s. woensdagavond? PM me desnoods vast even je adres en tel.nummer
En SoDimmetje, PM jij me jouw gegevens ook even, voor maandagavond?
You're welcome!quote:Op maandag 6 februari 2012 17:32 schreef SoDimmetje het volgende:
Zo juist is het bezorgd ...
Topic mag dicht maar niet zonder speciale dank aan Kovenant voor doneren van de spullen , Mirjam voor haar ongelofelijke geduld en als laatste niet de minste maar toch...JK 1982 die zo vriendelijk was ondanks die pokke sneeuw toch het vervoer te verzorgen.
Verder alle dank aan de rest die mee heeft gedacht of op een andere manier heeft bij gedragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |