abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103570452
Hoi Fok!kers,

Ik ben op zoek naar een gratis pc.
Mijn huidige apparatuur is overleden en heb geen geld (lees 50 euro per week voor levens onderhoud) om het te vervangen.

Ik zit inmiddels al wat langer zonder en doe nu alles via een mobiel maar merk dat het niet altijd even handig is.
Ik heb geen eisen maar hoop op iets wat minimaal P4 is met redelijk RAM geheugen......alles daar boven is mee genomen.
Voorkeur gaat wel uit naar een kleine kast maar alles is welkom.
Een draadloos kaartje zou geweldig zijn maar niet een vereiste.

Kan de pc aansluiten op mijn tv maar een monitor sla ik zeker niet af.

Ik woon in Hilversum maar kan vrij reizen met de bus en ben bereid een paar uur te reizen.

Ik hoop dat iemand nog iets leuks en bruikbaars heeft staan waar hij of zij geen belang meer bij heeft.

In ieder geval bedankt alvast voor je tijd.
  Boks-Chick woensdag 26 oktober 2011 @ 11:32:46 #2
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_103575103
ik heb een p4 voor je en een minibeeldscherm (14"), die prima draait, alleen niet binnen nu en twee weken :@

Het is een enorm trouw bakkie, heeft me nooit in de steek gelaten, maar het is een ouwetje. Heel veel meer dan internetten en office kan hij niet echt. In ieder geval niet de nieuwste spellen enzo.
Hoewel ik moet zeggen dat het het tekenprogramma corel draw 8 (best zwaar) perfect trok, alleen traag voor hedendaagse begrippen :P.

Ik zou hem eventueel 13-11 langs kunnen brengen bij je. Misschien dat iemand anders een groter beeldscherm voor je heeft, of wellicht heb je die zelf nog?
lolwut
pi_103575831
quote:
19s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 11:32 schreef BrandX het volgende:
ik heb een p4 voor je en een minibeeldscherm (14"), die prima draait, alleen niet binnen nu en twee weken :@

Het is een enorm trouw bakkie, heeft me nooit in de steek gelaten, maar het is een ouwetje. Heel veel meer dan internetten en office kan hij niet echt. In ieder geval niet de nieuwste spellen enzo.
Hoewel ik moet zeggen dat het het tekenprogramma corel draw 8 (best zwaar) perfect trok, alleen traag voor hedendaagse begrippen :P.

Ik zou hem eventueel 13-11 langs kunnen brengen bij je. Misschien dat iemand anders een groter beeldscherm voor je heeft, of wellicht heb je die zelf nog?
Dat klinkt intresant....heb geen beeldscherm zelf maar beter iets dan niets.
Spellen speel ik er niet mee , hoogstens internet en wat muziek e.d
Dus ik ben zeker geïnteresseerd in je aanbod.
pi_103576376
Ik heb misschien nog wel een wireless network adapter (USB) + software voor je. :) Even zoeken.
pi_103576604
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 12:11 schreef Hubba88 het volgende:
Ik heb misschien nog wel een wireless network adapter (USB) + software voor je. :) Even zoeken.
Dat zou fantastisch zijn!
  Boks-Chick woensdag 26 oktober 2011 @ 12:39:03 #6
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_103577297
quote:
1s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 11:55 schreef SoDimmetje het volgende:

[..]

Dat klinkt intresant....heb geen beeldscherm zelf maar beter iets dan niets.
Spellen speel ik er niet mee , hoogstens internet en wat muziek e.d
Dus ik ben zeker geïnteresseerd in je aanbod.
Ik draaide er winamp op, die doet het er prima op :Y
Mocht er niemand iets beters voor je hebben noteer ik de 13e november in de agenda :).
Betaling: een kop koffie na de reis en ik ben blij :D
lolwut
  Boks-Chick woensdag 26 oktober 2011 @ 12:45:04 #7
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_103577527
oh en ik heb geloof ik nog wel een muis en een toetsenbord liggen, ik zal even kijken wat ik heb voor je :). En met wat mazzel heb ik ook een 250GB externe harde schijf, wat handig is daar de pc maar een kleine harde schijf heeft ;). De PC is toen helemaal custommade in elkaar gezet.
lolwut
pi_103577646
quote:
19s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 12:45 schreef BrandX het volgende:
oh en ik heb geloof ik nog wel een muis en een toetsenbord liggen, ik zal even kijken wat ik heb voor je :). En met wat mazzel heb ik ook een 250GB externe harde schijf, wat handig is daar de pc maar een kleine harde schijf heeft ;). De PC is toen helemaal custommade in elkaar gezet.
Tof dat je zo mee denkt....ik waardeer het zeer.
Extra opslag ruimte is wel makkelijk idd :)
pi_103577710
ik heb wel een p4 machine liggen met windows XP legaal en geactiveerd met antivirus software / office / flatscreen monitor.
pi_103577821
quote:
2s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 12:50 schreef kovenant het volgende:
ik heb wel een p4 machine liggen met windows XP legaal en geactiveerd met antivirus software / office / flatscreen monitor.
Oké mooie set dus......en daar hoef je niets voor?
ik ben uiteraard geïnteresseerd , waar is het eventueel op te halen?
pi_103577968
mag je kostenloos hebben.
staat mij in de weg en ik doe er helemaal niks mee,
ik moet wel even precieze specificaties opnemen en even testen of hij volledig in orde is natuurlijk.

verder woon ik zelf in leiden ben alleen weinig thuis ....
en daarop ben ik vanaf aanstaande maandag nog minder goed bereikbaar.
mocht je evt interesse hebben dan kunnen we misschien wat regelen !
  Boks-Chick woensdag 26 oktober 2011 @ 12:59:28 #12
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_103578052
quote:
2s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 12:57 schreef kovenant het volgende:
ik moet wel even precieze specificaties opnemen en even testen of hij volledig in orde is natuurlijk.

Mooi aanbod Kovenant :Y
lolwut
pi_103578133
quote:
2s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 12:57 schreef kovenant het volgende:

Ik heb zeker interesse alleen is leiden praktisch onbereikbaar met de bus dus ophalen gaat een probleem worden helaas.
Ik hoor graag wat de specs zijn.....ga ik even rond vragen of iemand met mij mee kan eventueel.
pi_103578194
vanavond zo snel mogelijk laat ik het weten!
weet nog niet hoe laat dat is aangezien ik na werk direct een afspraak heb staan en daarna nog moet reizen ^_^
het is wel puur alleen computer & monitor heb er wel kabeltjes bij enzo maar geen toetsenbord/muis/ speakers die heb ik zelf niet echt veel liggen namelijk
pi_103578306
quote:
2s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 13:02 schreef kovenant het volgende:
vanavond zo snel mogelijk laat ik het weten!
weet nog niet hoe laat dat is aangezien ik na werk direct een afspraak heb staan en daarna nog moet reizen ^_^
het is wel puur alleen computer & monitor heb er wel kabeltjes bij enzo maar geen toetsenbord/muis/ speakers die heb ik zelf niet echt veel liggen namelijk
Ik heb geduld ;)

Bedankt vast voor je tijd en moeite
pi_103598994
gepost vanaf het systeempje:

het is een oudere Dell desktop PC , office model dus je kan desktop plat neerleggen en monitor erop plaatsen.
pentium 4 2.0 ghz 768 mb ram
HDD is maar 40 GB helaas

hij loopt op nieuwe installatie ( is wel tijdje terug geinstalleerd maar niet gebruikt )
microsoft office 2007 ( weet niet meer of deze 100% legaal is )
microsoft securit essentials als beveiligings software
volledig geupdate naar service pack 3
pi_103599995
quote:
2s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 21:05 schreef kovenant het volgende:
gepost vanaf het systeempje:

het is een oudere Dell desktop PC , office model dus je kan desktop plat neerleggen en monitor erop plaatsen.
pentium 4 2.0 ghz 768 mb ram
HDD is maar 40 GB helaas

hij loopt op nieuwe installatie ( is wel tijdje terug geinstalleerd maar niet gebruikt )
microsoft office 2007 ( weet niet meer of deze 100% legaal is )
microsoft securit essentials als beveiligings software
volledig geupdate naar service pack 3
Daar kan ik wel wat mee maar helaas nog niemand kunnen vinden die met mij mee wilt rijden of zo dus ja.....word moeilijk om op te halen helaas :(
pi_103600299
volgend contact opstellen via DM lijkt me goed plan verder ? :)

hij staat hier gewoon klaar voor je ...
  donderdag 27 oktober 2011 @ 10:57:10 #19
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_103616634
Is de afstand hilversum-amersfoort voor jou te doen?

Heb nog een intel core 2 duo staan die op 1.86 ghz loopt, met een (helaas) maar 80 gb hardeschijfje,1,5gb ram, en een nvidia grafisch kaartje. Het heeft het hier prima gedaan, ik zal uiteraard zorgen dat er netjes windows xp op staat icm met microsoft office, en eventueel andere benodigde dingen.

Mocht je nou in de mogelijkheid zijn om naar amersfoort te komen, dan ben ik bereid om ook naar amersfoort te komen om de PC mee te geven :)
Tadumtiedum.
pi_103616775
poeh jouw aanbod is nog beter dan de mijne , ik zou het wel weten...
ook icm mijn afwezigheid zou ik zeggen pak die machine :)
  donderdag 27 oktober 2011 @ 11:14:43 #21
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_103617206
Achja, heb laatst zelf een nieuwe setup aangeschaft, was van plan hem als servertje te laten lopen, maar aangezien ik een nog betere setup dan deze heb weten te bemachtigen als server zou ik deze rustig weg willen geven, anders gaat ie naar de stort oid. De pc is al wel wat ouder, maar kan er zeker nog even tegen aan + dat je rustig wat spelletjes kan spelen zonder dat je ernstige lag's en dergelijken heb.
Tadumtiedum.
pi_103617766
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 11:14 schreef Djurres het volgende:
anders gaat ie naar de stort oid.
dat ding is bijna beter als mijn eigen systeem :P
dit soort systemen zijn relatief veel gevraagd & gebruikt
ik zou zelf zoiets noooooit wegdoen :P
  donderdag 27 oktober 2011 @ 11:41:20 #23
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_103618262
Ach, ik mag niet klagen, heb het leuk voor elkaar, en wat hem betreft, hij moet het met 50 euro in de week doen, als ik dat had gemoeten had ik het ook niet geweten, liever dat ik er iemand mee blij maak dan dat hij leuk in de kast verstoft.
Tadumtiedum.
pi_103618353
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 11:41 schreef Djurres het volgende:
Ach, ik mag niet klagen, heb het leuk voor elkaar, en wat hem betreft, hij moet het met 50 euro in de week doen, als ik dat had gemoeten had ik het ook niet geweten, liever dat ik er iemand mee blij maak dan dat hij leuk in de kast verstoft.
daarom ,
heb precies hetzelfde alleen niet zulke systemen :)
liever er iemand mee blij maken en nog eens extra ruimte in huis ook nog!
  donderdag 27 oktober 2011 @ 11:45:57 #25
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_103618439
Niet iedereen hoeft het zelfde te hebben, als je er maar blij mee bent.
Wat ik persoonlijk wel prettig vind is dat ik het desbetreffende persoon ook mag ontmoeten, dan weet je ook een beetje waar het heen gaat,
Als nu iemand op nike airmax verschijnt en een nickelson jas aan, dan weet je dat er ook iets niet goed zit.
Tadumtiedum.
pi_103618936
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 10:57 schreef Djurres het volgende:
Is de afstand hilversum-amersfoort voor jou te doen?

Heb nog een intel core 2 duo staan die op 1.86 ghz loopt, met een (helaas) maar 80 gb hardeschijfje,1,5gb ram, en een nvidia grafisch kaartje. Het heeft het hier prima gedaan, ik zal uiteraard zorgen dat er netjes windows xp op staat icm met microsoft office, en eventueel andere benodigde dingen.

Mocht je nou in de mogelijkheid zijn om naar amersfoort te komen, dan ben ik bereid om ook naar amersfoort te komen om de PC mee te geven :)
Wow , core 2 duo is helemaal te gek!
Amersfoort is zekere doen , gaat een rechtstreekse bus naar toe en is goed te doen.

Ik zou heel graag van je aanbod gebruik maken!

En wees gerust....nike airmax bezit al een jaar of 10 niet meer ;)

Ik waardeer zeer je aanbod

@Iedereen : ik vind het geweldig hoe er gereageerd word ...... iedereen bedankt voor het meedenken en de gulle aanbiedingen zo ver.

[ Bericht 6% gewijzigd door SoDimmetje op 27-10-2011 12:09:39 ]
  donderdag 27 oktober 2011 @ 12:49:03 #27
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_103620466
Moet eerst zelf de PC nog even ophalen in driebergen, hij staat nog bij een vriend omdat hij destijds de PC gefixed heeft, van de week zal ik hem ophalen, en dan contacteer ik je nog wel over PM :)

Komtgoei :)
Tadumtiedum.
pi_103620535
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 12:49 schreef Djurres het volgende:
Moet eerst zelf de PC nog even ophalen in driebergen, hij staat nog bij een vriend omdat hij destijds de PC gefixed heeft, van de week zal ik hem ophalen, en dan contacteer ik je nog wel over PM :)

Great! ik wacht met smart op je pm.
Nogmaals alvast dank je wel.
  Boks-Chick donderdag 27 oktober 2011 @ 12:55:55 #29
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_103620653
Top Djurres! Mooie pc *O*
lolwut
pi_103668528
quote:
19s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 12:55 schreef BrandX het volgende:
Top Djurres! Mooie pc *O*
Ik heb gisteren dan ook een vreugde dans gedaan want dit had ik nooit verwacht.... ik is heel blij :)
pi_103821489
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 12:49 schreef Djurres het volgende:

Heb je misschien al een idee wanneer ik hem kan ophalen?
Ik hoor het heel graag van je......sorry voor het ongeduld :)
pi_103864647
Ik zou een wireless USB stick krijgen van Hubba88 maar heb er niets meer van gehoord en niets ontvangen helaas dus als iemand nog iets heeft liggen die er niets meer mee doet......ik zou er erg blij mee zijn.
pi_103991270
Nog steeds hulp gevraagd.....
  zaterdag 5 november 2011 @ 12:18:22 #34
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_103991859
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 11:54 schreef SoDimmetje het volgende:
Nog steeds hulp gevraagd.....
Ben je zelf een beetje handig met PC's?
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_103992397
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 12:18 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Ben je zelf een beetje handig met PC's?
Ja best wel , ik maakte vroeger zelf digitale foto lijstje van oude laptops.
Ben in mijn omgeving enige met een lijstje van 14inch met 6 gb opslag :P
  zaterdag 5 november 2011 @ 12:39:20 #36
33954 ElisaB
pi_103992476
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 november 2011 12:36 schreef SoDimmetje het volgende:

Ja best wel , ik maakte vroeger zelf digitale foto lijstje van oude laptops.
Ben in mijn omgeving enige met een lijstje van 14inch met 6 gb opslag :P
Ik heb nog een pc staan, maar werkelijk geen drol zin om er nog iets mee te gaan doen voor ie hier weg kan :@

Erg he :@ Ik heb het er een beetje mee gehad. Jaren terug vond ik het nog leuk om uren te kutten met een verse installatie en van die dingen, maar tegenwoordig kan ik er maar weinig motivatie meer voor opbrengen. Dat is ook de reden dat ik regelmatig een pc over heb; als het niet werkt, koop ik een nieuwe :@
pi_103992651
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 12:39 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Ik heb nog een pc staan, maar werkelijk geen drol zin om er nog iets mee te gaan doen voor ie hier weg kan :@

Erg he :@ Ik heb het er een beetje mee gehad. Jaren terug vond ik het nog leuk om uren te kutten met een verse installatie en van die dingen, maar tegenwoordig kan ik er maar weinig motivatie meer voor opbrengen. Dat is ook de reden dat ik regelmatig een pc over heb; als het niet werkt, koop ik een nieuwe :@
Ik zit al zo lang zonder dat ik totaal geen moeite heb met een sleutel pc , beetje klooien met de beste configuratie vinden e.d is leerzaam en het houd je van de straat :)

Dus als je er niets mee doet zou ik zeker interesse hebben.....ook als hij niet meer compleet is of zelfs losse onderdelen.....alles is welkom om een leuke in elkaar te kunnen zetten.
  zaterdag 5 november 2011 @ 13:04:03 #38
33954 ElisaB
pi_103993155
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 november 2011 12:46 schreef SoDimmetje het volgende:

Ik zit al zo lang zonder dat ik totaal geen moeite heb met een sleutel pc , beetje klooien met de beste configuratie vinden e.d is leerzaam en het houd je van de straat :)

Dus als je er niets mee doet zou ik zeker interesse hebben.....ook als hij niet meer compleet is of zelfs losse onderdelen.....alles is welkom om een leuke in elkaar te kunnen zetten.
Dan heb ik denk ik nog wel een pc voor je staan. Net ff aangesloten. Deed nix; zat geen harde schijft in _O- Had nog een nieuwe HD liggen en die zit er nu in; zal zo ff kijken of ik 'm aangeslingerd krijg.

Hilversum zei je? Ben je overdag wel eens thuis?

Domme vraag: als je geen pc hebt, hoe ben je dan nu op FOK! :?
pi_103993304
zoals gemeld heb ik nog steeds die PC staan , alleen was/ben ik nog niet thuis ( zit lekker in de zon ) als ik thuis ben , dat is over anderhalve week staat hij nog steeds klaar...
pi_103993360
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 13:04 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Dan heb ik denk ik nog wel een pc voor je staan. Net ff aangesloten. Deed nix; zat geen harde schijft in _O- Had nog een nieuwe HD liggen en die zit er nu in; zal zo ff kijken of ik 'm aangeslingerd krijg.

Hilversum zei je? Ben je overdag wel eens thuis?

Domme vraag: als je geen pc hebt, hoe ben je dan nu op FOK! :?
Ik ben overdag vaak thuis , ben werkloos op dit moment.
Ik woon inderdaad in hilversum en kan zelf ophalen in de omgeving tot en met utrecht of almere de andere kant op.
Mijn laatste trots zorgt voor mijn internet toegang , een android toestelletje van samsung , de ace.
Heb er wel mijn abbo voor moeten verlengen tot 2014 maar ja , aangezien alles via internet gaat had ik geen keuze destijds.....nu spijt van aangezien ze nu galaxy s en s2 weg geven bij een abbo.
Maar ja , kan niet alles mee hebben he...
  Boks-Chick zaterdag 5 november 2011 @ 13:16:54 #41
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_103993559
Is het niet doorgegaan met Djurres? Mijn aanbod staat anders ook altijd nog hoor, ik heb alleen geen beeldscherm voor je.
Ik weet niet wat ElisaB in de aanbieding heeft, die van mij is (helaas) maar een P4
lolwut
  zaterdag 5 november 2011 @ 13:21:45 #42
33954 ElisaB
pi_103993727
quote:
19s.gif Op zaterdag 5 november 2011 13:16 schreef BrandX het volgende:
Is het niet doorgegaan met Djurres? Mijn aanbod staat anders ook altijd nog hoor, ik heb alleen geen beeldscherm voor je.
Ik weet niet wat ElisaB in de aanbieding heeft, die van mij is (helaas) maar een P4
Ik weet ook niet wat ElisaB heeft, want er zit net een nieuwe HD in en dus geen besturingssysteem. Ergo: heb geen flauw idee.

Maar als er al twee opties zijn, dan is SoDimmetje ruim te voorzien denk ik. Dus dan ga ik nu maar eens even naar de bakker om het brood te halen :)
pi_103993929
quote:
2s.gif Op zaterdag 5 november 2011 13:09 schreef kovenant het volgende:
zoals gemeld heb ik nog steeds die PC staan , alleen was/ben ik nog niet thuis ( zit lekker in de zon ) als ik thuis ben , dat is over anderhalve week staat hij nog steeds klaar...
Ik was het niet vergeten en waardeer het ook nog steeds maar probeer de wachttijd te verkorten.....klinkt misschien ondankbaar maar zo is het niet bedoeld.
Zat ook met smart te wachten op bericht over die core 2 duo pc maar ik hoor er helaas niets meer van.
En als ik iets vond dan kon je er een ander mee gelukkig maken dus vandaar eigenlijk....

quote:
19s.gif Op zaterdag 5 november 2011 13:16 schreef BrandX het volgende:
Hij is niet meer online geweest en heb niets meer gehoord.....maar dacht dat je berichte dat jou pc stuk was?
of haal ik nu dingen door elkaar?

Edit : nee toch niet,

[ Bericht 23% gewijzigd door BrandX op 05-11-2011 14:14:06 ]
  Boks-Chick zaterdag 5 november 2011 @ 14:15:49 #44
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_103995586
Ik zou dan toch even geduld trachten op te brengen, daar de pc van kovenant beter is dan die van mij, en ik ook pas op zijn vroegst volgend weekend goed naar de pc kan kijken en hem eventueel richting H'sum kan krijgen.
lolwut
pi_103998044
quote:
19s.gif Op zaterdag 5 november 2011 14:15 schreef BrandX het volgende:
Ik zou dan toch even geduld trachten op te brengen, daar de pc van kovenant beter is dan die van mij, en ik ook pas op zijn vroegst volgend weekend goed naar de pc kan kijken en hem eventueel richting H'sum kan krijgen.
Doe ik.....hoop echter dat djurres nog reageert want das helemaal top
pi_104347407
Zo heb je niks en zou krijg je wat.....

Heb een redelijke maar defecte laptop gekregen van mijn nichtje en wil die gaan gebruiken als systeemkast maar zonder beeld word dat vrij moeilijk.
Dus is nu mijn vraag of iemand nog een tft monitor heeft staan die niet meer gebruikt word , geld ook voor een toetsenbord op usb en een speakersetje.

Dan kan ik eindelijk weer aan de slag en ben ik even klaar.
Ik waardeer alle aanbiedingen maar voor een crt monitor heb ik geen ruimte dus vandaar de brutale vraag voor een tft

Tot zo ver iedereen bedankt voor de aanbiedingen , wel jammer dat sommige iets aanbieden en nooit meer iets laten horen maar ja thats life
pi_104369029
Zijn verzendkosten a ¤7,- evt nog wel op te brengen?
Oh, and that's a bad miss!
pi_104369509
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 20:39 schreef Brentmeister het volgende:
Zijn verzendkosten a ¤7,- evt nog wel op te brengen?
Deze week helaas niet , heb maar 33 euro tot aanstaande maandag
pi_104369825
Hmm ok, heb namelijk evt nog een laptopje staan met werkend scherm ;)
Oh, and that's a bad miss!
pi_104370283
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 20:49 schreef Brentmeister het volgende:
Shit! das pech hebben......maar pech komt nooit alleen en dat terwijl ik toch een gelukje had vandaag ....
Misschien volgende week maar ook das niet zeker helaas en je woont te ver weg voor de bus , Hilversum - Hoorn is al 7 uur met de bus....ik durf niet te kijken hoe lang het duurt om bij jou te komen....
pi_104386364
heb evt 2 tft schermen , waar ik rap vanaf wil ( je krijgt er evt ook nog een gratis PC bij als bonus )
ik ga verhuizen dus moet vna mn ouwe zooi af...
iemand anders evt nog zin in een P4 werkende computer met flatpanel?
pi_104387143
quote:
2s.gif Op dinsdag 15 november 2011 09:53 schreef kovenant het volgende:
heb evt 2 tft schermen , waar ik rap vanaf wil ( je krijgt er evt ook nog een gratis PC bij als bonus )
ik ga verhuizen dus moet vna mn ouwe zooi af...
iemand anders evt nog zin in een P4 werkende computer met flatpanel?
Pmmetje
  woensdag 16 november 2011 @ 09:59:41 #53
341452 ecktebaazz
heeft bazen status
pi_104427582
ANTEC NSK4000 Kast
INTEL_ 2.8 Singlecore (Dualcore virtueel)
2x 265MB DDR-SDRAM (512MB RAM, 2 slotjes over)
HP MOEDERBORD LGA775, DDR-SDRAM, PCI-E SLOTJE
40 of 80GB IDE HDD.

Geen CD-speler
pi_104427620
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 09:59 schreef ecktebaazz het volgende:
ANTEC NSK4000 Kast
INTEL_ 2.8 Singlecore (Dualcore virtueel)
2x 265MB DDR-SDRAM (512MB RAM, 2 slotjes over)
HP MOEDERBORD LGA775, DDR-SDRAM, PCI-E SLOTJE
40 of 80GB IDE HDD.

Geen CD-speler
Klinkt erg goed maar waar moet ie opgehaald worden?
Zit nog al eens met vervoers problemen :)
  woensdag 16 november 2011 @ 10:33:23 #55
341452 ecktebaazz
heeft bazen status
pi_104428346
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 10:01 schreef SoDimmetje het volgende:

[..]

Klinkt erg goed maar waar moet ie opgehaald worden?
Zit nog al eens met vervoers problemen :)
Almelo, weet niet of dat in de buurt is? Heb hem ook nog niet inelkaar maar ligt in onderdelen op zolder :9
pi_104428487
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 10:33 schreef ecktebaazz het volgende:

[..]

Almelo, weet niet of dat in de buurt is? Heb hem ook nog niet inelkaar maar ligt in onderdelen op zolder :9
Bedankt dan voor je aanbod maar het is helaas te ver weg , ik ben afhankelijk van de bus en woon in Hilversum dus dat is niet te doen helaas.
  woensdag 16 november 2011 @ 10:43:45 #57
341452 ecktebaazz
heeft bazen status
pi_104428567
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 10:39 schreef SoDimmetje het volgende:

[..]

Bedankt dan voor je aanbod maar het is helaas te ver weg , ik ben afhankelijk van de bus en woon in Hilversum dus dat is niet te doen helaas.
Prima, succes met zoeken!
pi_104538500
Ik zou je erg graag willen helpen, maar ik heb geen systemen 'over'. Is misschien wel te regelen, prive danwel zakelijk, maar dat weet ik pas over een paar dagen.

Naar wat ik gelezen heb zijn er users die een PC beschikbaar hebben voor je. Ik ben best bereid het logistieke gedeelte voor mijn rekening te nemen. Met andere woorden, ik haal de PC bij degene op die hem aanbiedt, en lever hem af bij jou.

Ik kan het ook aansluiten, installeren, configureren voor je :)

Het enige wat ik vraag, is koffie zwart als ik er ben :)

PS. Ik kan me voorstellen dat mensen huiverig zijn een computer aan een vreemde mee te geven. Voor what its worth, ik heb thuis 5 pc's staan, waaronder 2 servers, dus ik zit niet verlegen om pc's.

Het is dat ze bij mij thuis allemaal een doel hebben, anders schonk ik TS een van mijn pc's.
  zaterdag 19 november 2011 @ 00:44:13 #59
33954 ElisaB
pi_104539013
Is het nou nog niet geregeld :o
pi_104539617
blijkbaar :) maar daar gaat verandering in komen, toch?
pi_104543298
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2011 00:44 schreef ElisaB het volgende:
Is het nou nog niet geregeld :o
Nee, ik zit met het vervoer....mensen die wel reageren wonen te ver weg , mensen die niet te ver weg wonen laten niets meer horen.

quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2011 01:01 schreef Gedetineerde het volgende:
blijkbaar :) maar daar gaat verandering in komen, toch?
Mijn enige aanbod nu komt uit leiden....is dat te doen?
Installeren e.d kan ik zelf...ben een handige jongen op dat gebied
Ik bezit overigens geen koffie apparaat ;)

[ Bericht 19% gewijzigd door SoDimmetje op 19-11-2011 09:23:23 ]
  zaterdag 19 november 2011 @ 10:40:55 #62
33954 ElisaB
pi_104544582
Ik heb nog steeds de pc staan die ik hier boven aanbood. Als gedetineerde (toch wel een beetje een vreemde usernaam _O- ) 'm voor je wil oppikken, is ie van harte welkom :)
pi_104544750
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2011 10:40 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb nog steeds de pc staan die ik hier boven aanbood. Als gedetineerde (toch wel een beetje een vreemde usernaam _O- ) 'm voor je wil oppikken, is ie van harte welkom :)
Nou heel graag....in de buurt van Utrecht , Hilversum en almere kan ik hem zelf ophalen
  zaterdag 19 november 2011 @ 11:10:37 #64
33954 ElisaB
pi_104545162
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 november 2011 10:49 schreef SoDimmetje het volgende:

[..]

Nou heel graag....in de buurt van Utrecht , Hilversum en almere kan ik hem zelf ophalen
Het schone Broabant; wést Broabant om precies te zijn. Zo tussen Roosendaal en Breda ;)

Aankomende week kan ik 'm ook met een collega meegeven. Die woont in Almere, dus die kan 'm afgeven / je kan 'm daar ophalen.

Hebben we een deal, want dan ga ik het met hem regelen!
pi_104545396
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2011 11:10 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Het schone Broabant; wést Broabant om precies te zijn. Zo tussen Roosendaal en Breda ;)

Aankomende week kan ik 'm ook met een collega meegeven. Die woont in Almere, dus die kan 'm afgeven / je kan 'm daar ophalen.

Hebben we een deal, want dan ga ik het met hem regelen!
Heel graag , ik haal hem dan wel op in almere kan, das heel goed te doen vanaf hier
  zaterdag 19 november 2011 @ 11:22:26 #66
33954 ElisaB
pi_104545421
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 november 2011 11:21 schreef SoDimmetje het volgende:

[..]

Heel graag , ik haal hem dan wel op in almere kan, das heel goed te doen vanaf hier
Owkee... We gaan ervan uit dat mijn collega deze week hier komt. Ik regel dat hij hem meeneemt. Ik hou je op de hoogte. PM me even je emailadres, dan kan je meelezen :)
pi_104545665
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2011 11:22 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Owkee... We gaan ervan uit dat mijn collega deze week hier komt. Ik regel dat hij hem meeneemt. Ik hou je op de hoogte. PM me even je emailadres, dan kan je meelezen :)
pm

Als gedetineerde langs kovenant wilt rijden heb ik ook een kleine monitor en kan ik een lotgenoot ook gelijk helpen....zou helemaal top zijn
  zaterdag 19 november 2011 @ 11:39:28 #68
33954 ElisaB
pi_104545829
Ik heb gemaild; pc komt deze week in orde!
pi_104556755
Zo nu ook wakker :)

Ik begrijp dat het een en ander qua logistiek is geregeld nu, wat mooi is :) Al kreeg ik de indruk dat ik toch nog wat zou kunnen betekenen met rijden.

Wat wordt er precies van mij verwacht? Van waar, naar waar?

@ElisaB, ik moest een username verzinnen, en ik vond dit wel een grappige naam :P Ik heb overigens geen strafblad, ben helemaal clean. Niet eens een klein vergrijp ;)

@Sodimmetje

De koffie was symbolisch bedoeld :) Leiden zou erg goed te doen zijn, kom uit den haag, maar begrijp dat het niet meer nodig is :)

Leuk dat je zelf handig bent op dat gebied. Mocht ik toch wat kunnen betekenen, laat het dan gerust weten.
pi_104559406
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2011 17:39 schreef Gedetineerde het volgende:
Zo nu ook wakker :)

Ik begrijp dat het een en ander qua logistiek is geregeld nu, wat mooi is :) Al kreeg ik de indruk dat ik toch nog wat zou kunnen betekenen met rijden.

Wat wordt er precies van mij verwacht? Van waar, naar waar?

@ElisaB, ik moest een username verzinnen, en ik vond dit wel een grappige naam :P Ik heb overigens geen strafblad, ben helemaal clean. Niet eens een klein vergrijp ;)

@Sodimmetje

De koffie was symbolisch bedoeld :) Leiden zou erg goed te doen zijn, kom uit den haag, maar begrijp dat het niet meer nodig is :)

Leuk dat je zelf handig bent op dat gebied. Mocht ik toch wat kunnen betekenen, laat het dan gerust weten.
Toch een pm ;)
pi_104559512
PM terug gestuurd :)
  zondag 20 november 2011 @ 11:18:14 #72
33954 ElisaB
pi_104578734
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2011 17:39 schreef Gedetineerde het volgende:

Toch is het grappig; een pc aan de voordeur meegeven met een gedetineerde _O-
pi_104580218
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 11:18 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Toch is het grappig; een pc aan de voordeur meegeven met een gedetineerde _O-
Haha, ironisch is het wel inderdaad :P

@SoDimmetje;

Voor wat betreft jouw PM. Dit (Leiden - Hilversum) is voor mij te doen, dus dat is opzich geen probleem.

Enig 'probleem' zou alleen tijd zijn. Ik heb een erg drukke baan, dus ik zou in principe niet elke dag kunnen komen. Ik weet niet of dat een probleem is? (ik heb 2 a 3x in de week afspraken 's avonds en de overige 2 a 3 dagen werk ik meestal langer door)

Wat ik hier dus mee bedoel, is dat ik waarschijnlijk niet zou kunnen rijden op ma t/m vrijdag. Transport zou in het weekend plaatsvinden. Is dat mogelijk?
pi_104580483
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 12:02 schreef Gedetineerde het volgende:

[..]

Haha, ironisch is het wel inderdaad :P

@SoDimmetje;

Voor wat betreft jouw PM. Dit (Leiden - Hilversum) is voor mij te doen, dus dat is opzich geen probleem.

Enig 'probleem' zou alleen tijd zijn. Ik heb een erg drukke baan, dus ik zou in principe niet elke dag kunnen komen. Ik weet niet of dat een probleem is? (ik heb 2 a 3x in de week afspraken 's avonds en de overige 2 a 3 dagen werk ik meestal langer door)

Wat ik hier dus mee bedoel, is dat ik waarschijnlijk niet zou kunnen rijden op ma t/m vrijdag. Transport zou in het weekend plaatsvinden. Is dat mogelijk?
Voor mij geen probleem......ik zal kovenant even een pm sturen of hij er problemen mee heeft.
pi_104580855
Mooi :)

Zal ik alvast tijd reserveren voor het weekend van 3 december? Dan heb ik tijd om dat te doen.
pi_104581770
Ik heb een pm gestuurd naar kovenant , als ik meer hoor laat ik het je direct weten.

Sowieso tof dat je het wilt doen
pi_104583407
Prima SoDimmetje. Ik hoor het wel. Verder echt geen probleem hoor :)

Vind het heerlijk om te rijden, en ik help anderen ook graag. Schrik overigens niet als ik doordeweeks niet reageer. Zoals ik vertelde heb ik het erg druk, en doordeweeks heb ik meestal geen tijd om te fokken.

Meestal zie je mij op fok in het weekend. En dan niet eens elk weekend.
  zondag 20 november 2011 @ 14:41:03 #78
154407 Rucky
Al prutsende wordt men wijs.
pi_104586469
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 13:26 schreef Gedetineerde het volgende:
Prima SoDimmetje. Ik hoor het wel. Verder echt geen probleem hoor :)

Vind het heerlijk om te rijden, en ik help anderen ook graag. Schrik overigens niet als ik doordeweeks niet reageer. Zoals ik vertelde heb ik het erg druk, en doordeweeks heb ik meestal geen tijd om te fokken.

Meestal zie je mij op fok in het weekend. En dan niet eens elk weekend.
Mocht het niet lukken dan heb ik ook nog een pc over.
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
pi_104597277
Als het goed gaat is het niet nodig meer maar ik onthou het...bedankt
pi_104599913
ik kan nog niks beloven ,
ben inmiddels midden in verhuizing maar ik laat wel de pc's en monitoren staan .
ik ga kijken of ik dan in het huis bezig ben,
enig idee welke dag in het weekend ? kan ik evt wat meer zeggen van de week .
pi_104606805
Ik weet niet welke vraag nog actueel is, ik heb nog een U.S> Robotics 802.11g Wireless Turbo PCI adapter liggen (USR5416) die je in een pc kan prikken (PCI), volgens mij kan die alleen WEP en niet WPA aan maar die mag je voor niets hebben.
pi_104607015
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 21:52 schreef squatt3r het volgende:
Ik weet niet welke vraag nog actueel is, ik heb nog een U.S> Robotics 802.11g Wireless Turbo PCI adapter liggen (USR5416) die je in een pc kan prikken (PCI), volgens mij kan die alleen WEP en niet WPA aan maar die mag je voor niets hebben.
Dat zou geweldig zijn...weet niet wat voor configuratie de pc heeft maar ik ben van Wifi afhankelijk dus ik zou hem graag willen hebben.
pi_104607363
quote:
1s.gif Op zondag 20 november 2011 21:55 schreef SoDimmetje het volgende:

[..]

Dat zou geweldig zijn...weet niet wat voor configuratie de pc heeft maar ik ben van Wifi afhankelijk dus ik zou hem graag willen hebben.
Ok! De verzendkosten betaal ik, moet alleen even kijken wanneer ik voorbij postkantoor kom. Volgens deze site: http://www.usr.com/support/product-template.asp?prod=5416 kan hij toch WPA aan, ik heb alleen de drivers etc. niet meer, die moet je daar downloaden. Ik heb hem lang niet gebruikt, maar de laatste keer werkte hij nog dus ik vermoed dat die nog werkt. Stuur me je adres, dan stuur ik hem op!
pi_104636172
quote:
2s.gif Op zondag 20 november 2011 20:10 schreef kovenant het volgende:
ik kan nog niks beloven ,
ben inmiddels midden in verhuizing maar ik laat wel de pc's en monitoren staan .
ik ga kijken of ik dan in het huis bezig ben,
enig idee welke dag in het weekend ? kan ik evt wat meer zeggen van de week .
Zaterdag zou wel mijn voorkeur hebben. Maar zondag kan eventueel ook wel. Ik snap dat je niet vrijelijk kan plannen tijdens een verhuizing.
pi_104638939
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 17:13 schreef Gedetineerde het volgende:

[..]

Zaterdag zou wel mijn voorkeur hebben. Maar zondag kan eventueel ook wel. Ik snap dat je niet vrijelijk kan plannen tijdens een verhuizing.
Ik pas mij aan dus ik laat het aan kovenant over....
  donderdag 24 november 2011 @ 13:41:02 #86
33954 ElisaB
pi_104758310
Gratis pctje met nieuwe hd is onderweg. Een half uurtje nog, gok ik en dan kan SoDimmetje gaan knutselen met een verse installatie :)
  donderdag 24 november 2011 @ 23:13:05 #87
33954 ElisaB
pi_104786307
Doet ie het al?
pi_104827017
Ik ben ook wel benieuwd...
  vrijdag 25 november 2011 @ 23:01:51 #89
33954 ElisaB
pi_104827652
quote:
5s.gif Op vrijdag 25 november 2011 22:51 schreef Ron.Jeremy het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd...
Misschien is ie wel ontploft :o
pi_104873191
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 23:01 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Misschien is ie wel ontploft :o
Draait als een tierelier ..... was paar dagen weg vandaar late reactie....
  zondag 27 november 2011 @ 13:22:54 #91
33954 ElisaB
pi_104873770
quote:
1s.gif Op zondag 27 november 2011 13:06 schreef SoDimmetje het volgende:

[..]

Draait als een tierelier ..... was paar dagen weg vandaar late reactie....
Niet ontploft; beter ^O^

Fijn dat ie draait; veel plezier ermee :)
pi_104957484
sorry voor mijn verlate reactie , maar zat afgelopen dagen vast in verhuizing / halve verbouwing en moest ook nog data netwerk thuis aanleggen om thuis te kunnen werken .
mn ritme bestond uit vroeg weg om te werken / laat thuis eten & knutselen en weer naar bed dus geen tijd gehad om iets af te kunnen spreken.
maar ik zie dat je inmiddels voorzien bent.
is dit correct ?
want dan zet ik mn andere pc's gewoon voro gratis af te halen in leiden .
heb er geen plek voor in nieuwe huisje
pi_104957999
quote:
2s.gif Op dinsdag 29 november 2011 09:33 schreef kovenant het volgende:
sorry voor mijn verlate reactie , maar zat afgelopen dagen vast in verhuizing / halve verbouwing en moest ook nog data netwerk thuis aanleggen om thuis te kunnen werken .
mn ritme bestond uit vroeg weg om te werken / laat thuis eten & knutselen en weer naar bed dus geen tijd gehad om iets af te kunnen spreken.
maar ik zie dat je inmiddels voorzien bent.
is dit correct ?
want dan zet ik mn andere pc's gewoon voro gratis af te halen in leiden .
heb er geen plek voor in nieuwe huisje
Ik zelf heb nu inderdaad een pc maar nog geen monitor.
Ik had gevraagd of ik de spullen als nog mocht hebben zodat ik een lot genoot ook aan een pctje kan helpen en die vraag staat nog steeds dus het is nog steeds welkom....en vervoer was al geregeld als je kan op zaterdag.
pi_104958227
ik ben aanstaande zaterdag aanwezig .
het is dan alleen in de ochtend , stuur anders even telefoon nummer door dat ik een en ander kan afspreken.
ik ben er ook van de week in de avond uren aanwezig ,
wat ik dan graag kwijt wil zijn 2 monitoren flatscreen 15 inch
2 werkende pc's
en 1 waarvan ik niet weet of die werkt. geen tijd om uit te zoeken.
heb eventueel ook nog netwerk kabel over ( zonder connectoren )
en een lage slaap kamer kast / oude secretaire deze gaan anders naar de sloop
weet niet wat je wilt hebben allemaal maar je mag het allemaal hebben :P
pi_104959442
Met de pc spullen kan ik wel wat.....1 donker ik direct aan een lot genoot met monitor en de rest zal ik ook wel een goede bestemming voor vinden.....vind het ook wel weer leuk om te knutselen dus ik zou alles wel willen als het mag.
De secretair heb ik helaas geen ruimte voor anders was ie welkom.
Ik heb de gedetineerde een pm gestuurd dus ik wacht op zijn antwoord.
Dank in ieder geval voor de tijd en moeite in deze drukke periode.
pi_104980970
Hoi,

Naar aanleiding van PM van Sodimmetje reageer ik hier.

@Kovenant.

De ochtend, hoe had je die precies in gedachten? De ochtenden zijn bij mij 's weekends gevuld. Kortom, voor 12:00 zou ik zeker niet aanwezig kunnen zijn.

Zelf had ik meer een uur of 15:00 / 16:00 in gedachten.

Ik zit ook nog met een zogenaamde standbydienst deze week (ben IT'er). Dus afspraken maak ik deze week onder voorbehoud. De kans bestaat namelijk dat ik gebeld word ivm problemen en dat gaat helaas wel voor.

Over het algemeen worden we niet vaak gebeld, maar laatste tijd wat vreemde problemen met de provider waarvan de verbinding eruit ligt, en dit moet altijd in samenspraak opgelost worden.

Dat wil zeggen, ik op locatie en in contact met iemand die van afstand zaken regelt, zodat ik de netwerkconfiguraties kan aanpassen.

Graag hoor ik van Kovenant, hoe het zit met zijn of haar beschikbaarheid in de middag van zaterdag 3 december
pi_104987297
Whehehe ik zag pagina 2 over het hoofd :)
Juin uit Eigen Tuin!
pi_105000346
in de namiddag van zaterdag ben ik al niet meer op locatie .
eventueel in avond uren doordeweeks ?

wat een andere mogelijkheid , omdat hilversum voor mij totaal geen handige optie is .

gedetineerde ik zie dat jij uit denhaag komt ?
if so , zal ik er dan voor zorgen dat het spul bij jou terecht komt ?

anders ben ik bang dat het dmv tijdgebrek aan beide kanten er niet van gaat komen :P
pi_105000448
quote:
2s.gif Op woensdag 30 november 2011 11:06 schreef kovenant het volgende:

wat een andere mogelijkheid , omdat hilversum voor mij totaal geen handige optie is .

anders ben ik bang dat het dmv tijdgebrek aan beide kanten er niet van gaat komen :P
Het zou ontzettend jammer zijn maar wel begrijpelijk
pi_105001105
dat is dus nadeel als je 12 uur per dag weg bent van huis & daarna ook nog bij klust en bezig bent met verhuizen , houd je niet vee ltijd over voor andere dingen helaas..
maar afdroppen in denhaag is evt een optie voor mij dus :)
pi_105001297
quote:
2s.gif Op woensdag 30 november 2011 11:30 schreef kovenant het volgende:
dat is dus nadeel als je 12 uur per dag weg bent van huis & daarna ook nog bij klust en bezig bent met verhuizen , houd je niet vee ltijd over voor andere dingen helaas..
maar afdroppen in denhaag is evt een optie voor mij dus :)
Anders ga ik wel een karretje proberen te regelen en kom ik als nog met de bus het ophalen....is wel een reis maar wil het niet mislopen.

Zijn het grote kasten? dan weet ik waar ik op moet letten bij het regelen

[ Bericht 4% gewijzigd door SoDimmetje op 30-11-2011 11:57:54 ]
pi_105002902
1 normale desktop
en 2 flat desktops , zijn office modellen
en 2 flatscreen , lijkt me niet handig om op te halen met bus.
wacht maar eerst even af op antwoord of ik het bij de bezorger kan afleveren :P
  woensdag 30 november 2011 @ 14:23:25 #103
33954 ElisaB
pi_105006584
Heeft iemand een samenvatting voor me, want ik ben de draad kwijt.
Dus de vraag: van waar moet het komen? Wanneer kan het worden opgehaald?
pi_105007215
het moet komen uit Leiden.
wanneer evt in de avond uren ( op afspraak )
of zaterdag in de ochtend uren.

hoeveelheid: 3 pc's
2 monitore en heb nog wel een keyboardje liggen denk ik.
pi_105020149
quote:
2s.gif Op woensdag 30 november 2011 11:06 schreef kovenant het volgende:

Avonduren zijn niet verstandig. Mijn werk is erg onvoorspelbaar, en het kan zomaar zijn dat overleg/meeting/bespreking uitloopt, of ik nog besluit zaken te doen in de avond zodat gebruikers er geen last van hebben.

Ik kom inderdaad uit den haag, maar dan zitten we met nog een ander probleem. Ik ben ook haast nooit thuis, deels werk deels sociale verplichtingen.

Ik begrijp dat het over kan komen als dat ik er geen zin meer in heb, dat is het absoluut niet, maar ik heb gewoon erg weinig vrije tijd waar ik flexibel in kan zijn.

Tot overmaat van ramp namelijk sinds een aantal weken aan de agenda om alle verplichtingen na te komen. Ik heb gemiddeld per werkdag 2 uur vrije tijd, waarin ik kan doen wat ik wil en dit is vaak na 22:00. 24:00 ga ik meestal naar bed voor de volgende dag (6:30 er weer uit).

In het weekend is het iets makkelijker voor mij en heb ik meestal wel een middag in het weekend vrij.

Is dat eventueel een optie voor je?
pi_105041340
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 20:15 schreef Gedetineerde het volgende:

[..]

Avonduren zijn niet verstandig. Mijn werk is erg onvoorspelbaar, en het kan zomaar zijn dat overleg/meeting/bespreking uitloopt, of ik nog besluit zaken te doen in de avond zodat gebruikers er geen last van hebben.

Ik kom inderdaad uit den haag, maar dan zitten we met nog een ander probleem. Ik ben ook haast nooit thuis, deels werk deels sociale verplichtingen.

Ik begrijp dat het over kan komen als dat ik er geen zin meer in heb, dat is het absoluut niet, maar ik heb gewoon erg weinig vrije tijd waar ik flexibel in kan zijn.

Tot overmaat van ramp namelijk sinds een aantal weken aan de agenda om alle verplichtingen na te komen. Ik heb gemiddeld per werkdag 2 uur vrije tijd, waarin ik kan doen wat ik wil en dit is vaak na 22:00. 24:00 ga ik meestal naar bed voor de volgende dag (6:30 er weer uit).

In het weekend is het iets makkelijker voor mij en heb ik meestal wel een middag in het weekend vrij.

Is dat eventueel een optie voor je?
nou ik zit dus met mn werk bijna op hetzelfde :P
ben zelf maar paar uur per dag thuis en dan natuurlijk de huishoudelijke klussen.
is voor mij net zo. niet dat ik geen zin heb maar goed .

ok , een andere optie aangezien het weekend ook al niet gaat lukken voor mij.
mn zus woont in leiden ook , wel in het centrum maar ik kan kijken of zij zo vriendelijk is om het evt af te geven als je het kan ophalen ?
daar zijn op meer momenten iemand aanwezig.

sorry dat het allemaal zo omslachtig moet , maar het is gewoon zo door nieuwe baan & verhuizing uit de regio zit ik gewoon heel krap met tijden ..
ben blij als ik 2 uur per dag vrije tijd heb ..
pi_105053160
ik heb dus evt een locatie in Leiden waar ik het spul kan stallen , mits het maar binnen afzien bare tijd word opgehaald uiteraard :)
moet nog even kijken wanneer ik het daar neerzet , kan miss zaterdag tussendoor.
gedetineerde stuur anders even telefoonnr. of email door kunnen we miss wat afstemmen.
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 2 december 2011 @ 02:51:50 #108
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_105084563
Iemand nog wat leuks over in de omgeving van Utrecht :@
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  vrijdag 2 december 2011 @ 19:43:56 #109
154407 Rucky
pi_105108313
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 02:51 schreef Paul het volgende:
Iemand nog wat leuks over in de omgeving van Utrecht :@
Wat versta je onder iets leuks?
Ik heb misschien wel wat voor je. :Y
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
pi_105132667
quote:
2s.gif Op donderdag 1 december 2011 09:01 schreef kovenant het volgende:

[..]

nou ik zit dus met mn werk bijna op hetzelfde :P
ben zelf maar paar uur per dag thuis en dan natuurlijk de huishoudelijke klussen.
is voor mij net zo. niet dat ik geen zin heb maar goed .

ok , een andere optie aangezien het weekend ook al niet gaat lukken voor mij.
mn zus woont in leiden ook , wel in het centrum maar ik kan kijken of zij zo vriendelijk is om het evt af te geven als je het kan ophalen ?
daar zijn op meer momenten iemand aanwezig.

sorry dat het allemaal zo omslachtig moet , maar het is gewoon zo door nieuwe baan & verhuizing uit de regio zit ik gewoon heel krap met tijden ..
ben blij als ik 2 uur per dag vrije tijd heb ..
Hoi Kovenant,

Wat toevallig. Ben jij ook IT'er? :P Ben zelf ook alleenstaand (geen relatie of vriendin, wel bewust ivm vrije tijd) dus alles komt ook op mijn schouders terecht ;(

Ik had nooit gedacht vroeger, dat ik op mijn 25e zelf zou wassen, strijken, boodschappen doen koken en afwassen. Ik doe het nu wel, naast 'de kost winnen' :(

Anyway, ik ben wel blij dat ik niet de enige ben. Was toch bang dat het over zou komen dat ik er vanaf zou zijn.

Goed, dan terzake;

Hoe zit het met de beschikbaarheid van je zus? Weet jij dat, of zal je moeten informeren? Ik hoor het graag van je Kovenant :)

PS: Die laatste zin komt erg nasty over, dat snap ik. Maar je weet wat ik bedoel ;)
pi_105137543
haha , heel erg nasty zin :p
ik zal even moeten overleggen maar ze is een heel stuk meer flexibel als ik ben!

ben inderdaad IT er
maar zit wel in relatie , heb het gewoon altijd druk ...
zal strx eens vragen of ze ook even kijkje wilt nemen hier :)
pi_105137582
wie wat waar?

wanneer, hoelaat en wie?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_105137849
wie :
gedetineerde

wat:
pc's en monitoren

waar:
bij jou ? :P

wanneer :
in overleg met gedetineerde

hoelaat :
in overleg met gedetineerde

wie:
gedetineerde in naam van mij en sodimmetje
pi_105138181
Even voor mijn beeldvorming. Mirjam is jouw zus? Dan kan ik het plaatsen namelijk, anders snap ik er de ballen van.

Indien ja;

Mirjam kan jij aangeven wanneer het jou zou uitkomen, dan kan ik kijken of dat haalbaar is voor mij?
pi_105138663
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 17:34 schreef Gedetineerde het volgende:
Even voor mijn beeldvorming. Mirjam is jouw zus? Dan kan ik het plaatsen namelijk, anders snap ik er de ballen van.

Indien ja;

Mirjam kan jij aangeven wanneer het jou zou uitkomen, dan kan ik kijken of dat haalbaar is voor mij?
morgenavond?
pi_105138915
op zich is het voor mij fijn als het zo snel mogelijk afgehaald wordt
pi_105154520
Das nog een geregel zo... :)
Ben in ieder geval blij met alle geboden hulp....
pi_105159064
zou mooi zijn als het zo snel al geregeld kon worden! :).

de zilveren computerkast daarvan is de behuizing beetje los geraakt,
maar dat is de beste computerkast denk ik zo. (ook wel de grootste)
extra (ouwe) muis en toetsenbord meegeleverd
  zondag 4 december 2011 @ 11:23:06 #119
33954 ElisaB
pi_105159950
En anders kan ik het woensdag aan het begin van de middag ophalen en aansluitend afgeven.

Geen dank *)
pi_105160064
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 11:23 schreef ElisaB het volgende:
En anders kan ik het woensdag aan het begin van de middag ophalen en aansluitend afgeven.

Geen dank *)
Dank voor je aanbod.... toch ;)
  zondag 4 december 2011 @ 11:32:26 #121
33954 ElisaB
pi_105160153
quote:
1s.gif Op zondag 4 december 2011 11:28 schreef SoDimmetje het volgende:

[..]

Dank voor je aanbod.... toch ;)
Ik volg het allemaal niet meer zo (beetje te ingewikkeld _O- ), maar als het nodig is, dan zou het zo dus kunnen ^O^
pi_105160511
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 11:32 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Ik volg het allemaal niet meer zo (beetje te ingewikkeld _O- ), maar als het nodig is, dan zou het zo dus kunnen ^O^
Als ik het goed gevolgd heb dan heeft kovenant de spullen bij mirjam gezet en wachten ze daar op vervoer van iemand , gedetineerde heeft het alleen erg druk deze tijden.....dus tsja.....als jij het wilt doen dan is denk ik iedereen blij en hoeft niemand zich in moeilijke bochten te wringen...maar ik kan iets gemist hebben. :)
  zondag 4 december 2011 @ 12:15:35 #123
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_105161065
quote:
1s.gif Op zondag 4 december 2011 11:50 schreef SoDimmetje het volgende:

[..]

Als ik het goed gevolgd heb dan heeft kovenant de spullen bij mirjam gezet en wachten ze daar op vervoer van iemand , gedetineerde heeft het alleen erg druk deze tijden.....dus tsja.....als jij het wilt doen dan is denk ik iedereen blij en hoeft niemand zich in moeilijke bochten te wringen...maar ik kan iets gemist hebben. :)
ha, goeie.
ik vroeg me al af waarom iemand anders dan TS het kwam ophalen :D :@
maar idd, liefst op korte termijn
pi_105161420
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 11:23 schreef ElisaB het volgende:

Geen dank *)
Weet niet of mirjam dan tijd heeft maar ik ben thuis...
pi_105162035
Goedemiddag allemaal,

Even een 'klein' vraagje.
ik heb sinds 2006 een laptop voor al mijn schoolwerk (directiesecretaresse opleiding waarbij zo goed als ALLES digitaal moet) nu is mijn laptop helaas afgelopen maand overleden (ontploft toen ik de adapter erin stopte).
Voor mijn schoolwerk heb ik echt DRINGEND een pc of laptop nodig, maar helaas ben ik niet in de gelegenheid een nieuwe te kopen (21-jarige studente met een zoontje van 2.5 jaar, dus budget is er helaas niet). Mijn vraag is of iemand hier nog iets beschikbaar heeft. het liefst een laptop vanwege weinig ruimte in mn appartementje, maar alle hulp is welkom.

ik hoor graag!!
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
pi_105162809
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 12:49 schreef JaleesaJoia het volgende:
Goedemiddag allemaal,

ik heb sinds 2006 een laptop voor al mijn schoolwerk (directiesecretaresse opleiding waarbij zo goed als ALLES digitaal moet) nu is mijn laptop helaas afgelopen maand overleden (ontploft toen ik de adapter erin stopte).
Voor mijn schoolwerk heb ik echt DRINGEND een pc of laptop nodig, maar helaas ben ik niet in de gelegenheid een nieuwe te kopen (21-jarige studente met een zoontje van 2.5 jaar, dus budget is er helaas niet). Mijn vraag is of iemand hier nog iets beschikbaar heeft. het liefst een laptop vanwege weinig ruimte in mn appartementje, maar alle hulp is welkom.

ik hoor graag!!
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 20:49 schreef Brentmeister het volgende:
Misschien kan en wil hij je helpen.
Waag eens een pmmetje ....
  zondag 4 december 2011 @ 14:54:45 #127
33954 ElisaB
pi_105167101
quote:
1s.gif Op zondag 4 december 2011 12:30 schreef SoDimmetje het volgende:

[..]

Weet niet of mirjam dan tijd heeft maar ik ben thuis...
Gaat helaas niet lukken; dan gaat mijn aanbod over voor dit moment. Succes :*
pi_105187720
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 12:49 schreef JaleesaJoia het volgende:
Goedemiddag allemaal,

ik hoor graag!!
Welke omgeving?
pi_105190116
Rotterdam...
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
  zondag 4 december 2011 @ 22:53:29 #130
33954 ElisaB
pi_105190202
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 22:51 schreef JaleesaJoia het volgende:
Rotterdam...
Laptop met spoed gezocht!

Hou het overzichtelijk en ga niet in twee topics met mensen in gesprek. Dat gaat namelijk gegarandeerd mislopen :)
pi_105190350
Ohh oke, sorry.. ik bedacht me na mijn post hier pas dat ik beter een apart topic erover kon openen.

ik het momenteel met jellereppe afgesproken dat hij zijn (defecte) laptop naar mij stuurt en mijn oom hem misschien kan repareren.. wanneer dit niet mogelijk is, wat zeer waarschijnlijk het geval is, stuur ik hem terug en moet ik verder op zoek naar een andere.. dus vandaar :)
pi_105366775
gedetineerde & Sodimmetje is er al iets geregeld met ophalen en afleveren ?
ik wil mn zuslief niet te lang opzadelen met de stapel spullen :P
pi_105367993
quote:
2s.gif Op vrijdag 9 december 2011 08:12 schreef kovenant het volgende:
gedetineerde & Sodimmetje is er al iets geregeld met ophalen en afleveren ?
ik wil mn zuslief niet te lang opzadelen met de stapel spullen :P
Ik wacht op gedetineerde , hoop ook dat ie snel kan maar hij heeft het druk.....shit dat ik het zelf niet kan halen
pi_105368899
jeetje SoDimmetje.. je hebt wel onwijs geluk met al de geweldige fokkers hier, ik zag dat je ook al een psp hebt gekregen! wow!
pi_105369782
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 10:14 schreef JaleesaJoia het volgende:
jeetje SoDimmetje.. je hebt wel onwijs geluk met al de geweldige fokkers hier, ik zag dat je ook al een psp hebt gekregen! wow!
Ik heb inderdaad veel geluk met alle helpende handen die hier geboden worden...had echt nooit gedacht dat er nog zulke mensen bestaan....
Des te meer reden voor mij om nog te geloven en het zelfde te gaan doen als ik over een tijd er beter voor zit....niet alle mensen zijn "klootzakken" en Fok!ers helpen Fok!kers heeft dat mij laten in zien.
  vrijdag 9 december 2011 @ 12:19:02 #136
33954 ElisaB
pi_105372782
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 december 2011 10:45 schreef SoDimmetje het volgende:
niet alle mensen zijn "klootzakken" en Fok!ers helpen Fok!kers heeft dat mij laten in zien.
_O_
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 11 december 2011 @ 13:57:31 #137
80791 crew  Paul
pi_105451091
Ik heb net een PC gehaald bij Rucky.
Super bedankt nogmaals Rucky ^O^
  zondag 11 december 2011 @ 14:24:06 #138
154407 Rucky
pi_105452015
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 13:57 schreef Paul het volgende:
Dat je er maar net zoveel plezier aan mag beleven als ik heb gehad. *O*
pi_105456572
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 13:57 schreef Paul het volgende:
Das leuk maar waarom meld je dat in mijn topic? :)
Kan je beter in het geslaagde actie's topic.... ;)
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 11 december 2011 @ 16:16:14 #140
80791 crew  Paul
pi_105456621
quote:
1s.gif Op zondag 11 december 2011 16:15 schreef SoDimmetje het volgende:

[..]

Das leuk maar waarom meld je dat in mijn topic? :)
Kan je beter in het geslaagde actie's topic.... ;)
Omdat ik ook in dit topic een pc had gevraagd
pi_105489684
Het word akelig stil hier.... hoop dat gedetineerde nog kan want anders gaat het nieuwjaar worden vrees ik
pi_105490454
Van waar naar waar moet de pc?
pi_105491070
van Leiden naar.....??
  maandag 12 december 2011 @ 14:00:39 #144
33954 ElisaB
pi_105491538
... Hilversum :)
pi_105492983
Mmhhhh.........zou ik denk ik wel kunnen doen op 3e kerstdag.
Is ff omrijden voor me maar als het echt nodig is doe ik dat.
pi_105493251
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 14:40 schreef vannelle het volgende:
Mmhhhh.........zou ik denk ik wel kunnen doen op 3e kerstdag.
Is ff omrijden voor me maar als het echt nodig is doe ik dat.
Zou welkom zijn als ik verder geen optie's heb....kan dat ook voor jou Mirjam?
pi_105510721
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 22:56 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ohh oke, sorry.. ik bedacht me na mijn post hier pas dat ik beter een apart topic erover kon openen.

ik het momenteel met jellereppe afgesproken dat hij zijn (defecte) laptop naar mij stuurt en mijn oom hem misschien kan repareren.. wanneer dit niet mogelijk is, wat zeer waarschijnlijk het geval is, stuur ik hem terug en moet ik verder op zoek naar een andere.. dus vandaar :)
Mocht je ipv een laptop een computer willen, ik heb hier nog een goeie staan. Moet ik alleen nog een monitor voor je regelen, en een toetsenbord en muis.
pi_105963682
Helaas niets meer vernomen van gedetineerde omtrent het vervoer dus als iemand nog kan helpen met vervoer van leiden naar hilversum......tenzij mirjam de spullen zat was en de spullen inmiddels langs de weg heeft gezet.
pi_105964365
ze staan hier nog netjes voor je :)
pi_105964463
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 15:17 schreef Mirjam het volgende:
ze staan hier nog netjes voor je :)
Gelukkig , nu nog iemand die wilt vervoeren...dank voor je geduld in ieder geval
pi_106429135
Ik ben nog steeds op zoek naar iemand die wat spul wilt vervoeren van leiden naar hilversum.....wie kan helpen?
pi_106431963
goeie vraag.
als niemand zich meldt, kom ik het over 2 weken zelf wel brengen.
maar eerder, graag, TS zit al zo lang te wachten
pi_106453632
D
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 11:28 schreef Mirjam het volgende:
goeie vraag.
als niemand zich meldt, kom ik het over 2 weken zelf wel brengen.
maar eerder, graag, TS zit al zo lang te wachten
Das erg aardig , hoop ook dat er iemand eerder kan helpen.
pi_106456037
Ik kan het morgenochtend in Leiden ophalen en even langs Hilversum rijden. 8u in Leiden en dan 9u30 in Hilversum.

Is last minute maar wellicht lukt het. Graag PM.
"I'm talking about liquid. Rich enough to have your own jet. Rich enough not to waste time. Fifty, a hundred million dollars, buddy. A player. Or nothing" Gordon Gekko, Wallstreet
pi_106468773
[GRATIS] PC internetbankieren, Fok!-en, etcetera

Muis en toetsenbord heb ik nog wel liggen.
Ik rij daar 3 uur en 6 minuten over. is 242 km.
Voor een brandstofvergoeding ben ik je man.

Je was al voorzien begreep ik.
Als je dit soort dingen meld zou dat verwarring schelen.

[ Bericht 23% gewijzigd door FlyingDutchman_1987 op 06-01-2012 01:31:32 ]
  vrijdag 6 januari 2012 @ 02:35:05 #156
33954 ElisaB
pi_106470256
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 01:22 schreef FlyingDutchman_1987 het volgende:
[GRATIS] PC internetbankieren, Fok!-en, etcetera

Muis en toetsenbord heb ik nog wel liggen.
Ik rij daar 3 uur en 6 minuten over. is 242 km.
Voor een brandstofvergoeding ben ik je man.

Je was al voorzien begreep ik.
Als je dit soort dingen meld zou dat verwarring schelen.
Als je het topic zou doorlezen, dan zou je zien dat er helemaal geen verwarring is.
pi_106471812
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 20:49 schreef vanKampen het volgende:
Ik kan het morgenochtend in Leiden ophalen en even langs Hilversum rijden. 8u in Leiden en dan 9u30 in Hilversum.

Is last minute maar wellicht lukt het. Graag PM.
Jammer dat ik je post nu pas zie....ik was thuis geweest maar weet het niet van mirjam.
Word nu onmogelijk denk ik.
  vrijdag 6 januari 2012 @ 11:08:15 #158
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_106475216
ik ben nu pas wakker :+
pi_106475760
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 11:08 schreef Mirjam het volgende:
ik ben nu pas wakker :+
En gelijk heb je... ;)
pi_106801896
Nog steeds vervoer hulp gezocht.....wie kan er helpen?
pi_106941272
ik heb gedetineerde een berichtje gestuurd over hoe en wat, maar helaas geen antwoord ontvangen.
ikzelf ben en blijf ook niet heel lang meer rondhangen hier
pi_106941390
Hoe staan de zaken nu even geresumeerd?

Van wie kan je een pctje krijgen?
Waar moet deze naartoe?
Wanneer moet dat gebeuren?

Door een annulering van mijn wintersport volgende week ben ik een weekje vrij en zou ik eventueel een vervoersprobleem op kunnen lossen.
pi_106942574
er moeten pc's enzo van leiden naar sodimmetje, hilversum als ik me niet vergis
pi_106946397
is inderdaad van leiden naar hilversum.

@kovenant.... wanneer heb je dat bericht gestuurd want ik heb niks gehad?
  zaterdag 21 januari 2012 @ 11:53:38 #165
154407 Rucky
pi_107061983
Misschien hier maar eens vragen? [Centraal] Vervoerstopic (wil je postbode zijn?)
Misschien eens voorstellen om het vervoers topic ook in de sticky topics zetten. :Y
pi_107062034
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 13:01 schreef SoDimmetje het volgende:
is inderdaad van leiden naar hilversum.

@kovenant.... wanneer heb je dat bericht gestuurd want ik heb niks gehad?
het was toch ook niet naar jhou gestuurd?
pi_107063436
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 11:55 schreef Mirjam het volgende:

[..]

het was toch ook niet naar jhou gestuurd?
Uhhh....lezen is moeilijk voor mij ;)

quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 11:53 schreef Rucky het volgende:
Misschien hier maar eens vragen? [Centraal] Vervoerstopic (wil je postbode zijn?)
Misschien eens voorstellen om het vervoers topic ook in de sticky topics zetten. :Y
Gedaan, hoop dat het wat oplevert

[ Bericht 39% gewijzigd door SoDimmetje op 21-01-2012 13:09:29 ]
pi_107168371
quote:
17s.gif Op woensdag 18 januari 2012 09:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
Hoe staan de zaken nu even geresumeerd?

Van wie kan je een pctje krijgen?
Waar moet deze naartoe?
Wanneer moet dat gebeuren?

Door een annulering van mijn wintersport volgende week ben ik een weekje vrij en zou ik eventueel een vervoersprobleem op kunnen lossen.
Daar er geen antwoord op deze vragen gegeven wordt, neem ik aan dat mijn vervoersaanbod niet meer hoeft.
pi_107172966
quote:
17s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 08:12 schreef Snuitebolletje het volgende:

[..]

Daar er geen antwoord op deze vragen gegeven wordt, neem ik aan dat mijn vervoersaanbod niet meer hoeft.
:?
quote:
14s.gif Op woensdag 18 januari 2012 10:41 schreef Mirjam het volgende:
pi_107173004
quote:
17s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 08:12 schreef Snuitebolletje het volgende:

[..]

Er is wel antwoord op gegeven..... het moet van leiden naar hilversum en wanneer....tsja...dat hangt van de vervoerder af.
Ik ben erg vaak thuis dus mij maakt het niet veel uit, ligt meer aan Mirjam wanneer zij kan
pi_107173442
toevallig ben ik nu ook vrij regelmatig thuis :+
pi_107188587
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 11:30 schreef Mirjam het volgende:

[..]

:?

[..]

Dat deze in leiden opgehaald kan worden gaf geen antwoord op de vraag van wie. "Ja, hij moet ergens in leiden opgehaald worden, maar waar moet je zelf maar uitzoeken".

Volgende keer gaarne duidelijk alles vermelden, ondertussen zit mijn agenda alweer vol met 3 verhuizingen en nog wat schilderwerk. Succes verder.
  dinsdag 24 januari 2012 @ 19:06:42 #173
154407 Rucky
pi_107188916
quote:
17s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 18:57 schreef Snuitebolletje het volgende:

[..]

Dat deze in leiden opgehaald kan worden gaf geen antwoord op de vraag van wie. "Ja, hij moet ergens in leiden opgehaald worden, maar waar moet je zelf maar uitzoeken".

Volgende keer gaarne duidelijk alles vermelden, ondertussen zit mijn agenda alweer vol met 3 verhuizingen en nog wat schilderwerk. Succes verder.
Had maar even per PM contact met elkaar gezocht. Persoonlijke gegevens zetten we nou eenmaal niet in het forum. Ik zou he wel heel gaaf vinden als het je alsnog zou lukken om te rijden. :Y
pi_107190192
quote:
17s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 18:57 schreef Snuitebolletje het volgende:

[..]

je denkt toch niet dat ik mijn adres op het forum ga zetten?
vraag dan duidelijk om een pm om afspraken te maken...
pi_107208533
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 19:06 schreef Rucky het volgende:

[..]

Had maar even per PM contact met elkaar gezocht. Persoonlijke gegevens zetten we nou eenmaal niet in het forum. Ik zou he wel heel gaaf vinden als het je alsnog zou lukken om te rijden. :Y
Dat werd daarna dus niet gemeld. Mirjam melde alleen
quote:
14s.gif Op woensdag 18 januari 2012 10:41 schreef Mirjam het volgende:
Niet dat ik bij haar moest wezen voor de pc's. Maargoed, ik zit echt bar vol.
pi_107208597
zet die dingen gewoon lekker bij het grofvuil ofzo.
als niemand ze kan ophalen , en ik vind het ook lullig om nou te zeggen Mirjam breng jij ze maar , ik heb ze afgegeven met het idee dat iemand ze zou ophalen ( zoals afgesproken )
maar inmiddels heeft het een zure uitwerking op mij dat ik iemand anders opzadel met het gebeuren.
had ze beter gelijk naar de stort kunnen brengen.
pi_107211000
ik vind het zuur dat er zo gereageerd word door de vervoerder, ik zat te wachten op een bevestiging en dacht dat als je kon je een pm zou sturen met het verzoek tot meer gegevens en/of afspraak.
Vind het erg jammer in ieder geval...

@Mirjam

Misschien heeft Kovenant gelijk en moet je het maar weggooien, het is mij schijnbaar niet gegund als ik die lange tijd nog steeds geen vervoer heb kunnen vinden.
Ik vind het tof dat zo meewerkend ben maar wil je ook niet verder tot last zijn....ik heb gewoon pech zullen we maar zeggen.
pi_107211100
Ik betaal de verzendkosten wel.
pi_107212362
ik rij volgende week wel ff een keer heen en weer
pi_107216174
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 11:05 schreef Scorpie het volgende:
Ik betaal de verzendkosten wel.
Das aardig maar niet te doen want het is veel en zwaar, als je iets wilt doen dan zou wat ondersteuning aan Mirjam voor het vervoer het meest welkom zijn want die doet nu wel erg veel voor mij en ik kan niks op dat gebied dan behalve een wel gemeend bedankt zeggen.

In ieder geval dank voor je aanbod, dat word sowieso gewaardeerd.
pi_107216469
mja, ik ben sinds kort werkeloos, dus in tijd zit ik erg ruim, financieel het tegenovergestelde :')
pi_107257435
kom op mensen....wie kan mij helpen en Mirjam verlichten door voor haar en mij te rijden?

Ik zou heel dankbaar zijn voor de hulp
pi_107257830
Ik heb in principe misschien maandagavondavond wel een mogelijkheid, maar tot hoe laat zou ik bij jou in hilversum terecht kunnen? En heeft Mirjam überhaupt tijd?

Enne.. begrijp ik nou goed dat het om 3 (!) pc's gaat en 2 schermen?
pi_107263409
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 14:26 schreef JK1982 het volgende:
Ik heb in principe misschien maandagavondavond wel een mogelijkheid, maar tot hoe laat zou ik bij jou in hilversum terecht kunnen? En heeft Mirjam überhaupt tijd?

Enne.. begrijp ik nou goed dat het om 3 (!) pc's gaat en 2 schermen?
ja :')
pi_107263424
en ik ben maandag wel thuis, als we dat goed kunnen afspreken :)
pi_107281841
quote:
10s.gif Op donderdag 26 januari 2012 16:56 schreef Mirjam het volgende:

[..]

ja :')
Wat overdreven zeg.. Ik dacht dat er 1 pc'tje werd gevraagd.. :D
pi_107287237
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 00:14 schreef JK1982 het volgende:

[..]

Wat overdreven zeg.. Ik dacht dat er 1 pc'tje werd gevraagd.. :D
Qua dag en tijd kan ik gewoon.....wat betreft de pc's...ik ken meer mensen in mijn situatie (soort zoekt soort?!?) en wil kennissen dus verrassen met een pctje.
Zij hebben echter 0 kennis van het technische gedeelte en wil iets werkend afleveren.
+ dit komt ook door de verhuizing van Kovenant die alles wat niet mee ging aan mij schonk.....
pi_107290100
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 16:57 schreef Mirjam het volgende:
en ik ben maandag wel thuis, als we dat goed kunnen afspreken :)
Excuus, ik had het over maandag 6-2-2011. Ik weet niet of we het over dezelfde maandag hadden.

Maarre.. hoe zit jij evt. a.s. woensdagavond? PM me desnoods vast even je adres en tel.nummer :)
En SoDimmetje, PM jij me jouw gegevens ook even, voor maandagavond?

[ Bericht 6% gewijzigd door JK1982 op 27-01-2012 22:25:05 ]
pi_107395334
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 12:03 schreef JK1982 het volgende:

[..]

Excuus, ik had het over maandag 6-2-2011. Ik weet niet of we het over dezelfde maandag hadden.

Maarre.. hoe zit jij evt. a.s. woensdagavond? PM me desnoods vast even je adres en tel.nummer :)
En SoDimmetje, PM jij me jouw gegevens ook even, voor maandagavond?
Pm is gestuurd...hopelijk kan Mirjam een van de dagen....
pi_107397691
ophaal-afspraak is gemaakt
pi_107398936
quote:
14s.gif Op maandag 30 januari 2012 12:56 schreef Mirjam het volgende:
ophaal-afspraak is gemaakt
Heel mooi...ben daar blij om ieder geval
pi_107680536
Zo juist is het bezorgd ... :)

Topic mag dicht maar niet zonder speciale dank aan Kovenant voor doneren van de spullen , Mirjam voor haar ongelofelijke geduld en als laatste niet de minste maar toch...JK 1982 die zo vriendelijk was ondanks die pokke sneeuw toch het vervoer te verzorgen.

Verder alle dank aan de rest die mee heeft gedacht of op een andere manier heeft bij gedragen.
pi_107680919
O+
pi_107692745
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 17:32 schreef SoDimmetje het volgende:
Zo juist is het bezorgd ... :)

Topic mag dicht maar niet zonder speciale dank aan Kovenant voor doneren van de spullen , Mirjam voor haar ongelofelijke geduld en als laatste niet de minste maar toch...JK 1982 die zo vriendelijk was ondanks die pokke sneeuw toch het vervoer te verzorgen.

Verder alle dank aan de rest die mee heeft gedacht of op een andere manier heeft bij gedragen.
You're welcome! *D

Je woont daar wel leuk trouwens.. :Y
  One tough cookie zaterdag 11 februari 2012 @ 05:05:23 #195
169210 liesje1979
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')