Das erg aardig , hoop ook dat er iemand eerder kan helpen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:28 schreef Mirjam het volgende:
goeie vraag.
als niemand zich meldt, kom ik het over 2 weken zelf wel brengen.
maar eerder, graag, TS zit al zo lang te wachten
Als je het topic zou doorlezen, dan zou je zien dat er helemaal geen verwarring is.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 01:22 schreef FlyingDutchman_1987 het volgende:
[GRATIS] PC internetbankieren, Fok!-en, etcetera
Muis en toetsenbord heb ik nog wel liggen.
Ik rij daar 3 uur en 6 minuten over. is 242 km.
Voor een brandstofvergoeding ben ik je man.
Je was al voorzien begreep ik.
Als je dit soort dingen meld zou dat verwarring schelen.
Jammer dat ik je post nu pas zie....ik was thuis geweest maar weet het niet van mirjam.quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:49 schreef vanKampen het volgende:
Ik kan het morgenochtend in Leiden ophalen en even langs Hilversum rijden. 8u in Leiden en dan 9u30 in Hilversum.
Is last minute maar wellicht lukt het. Graag PM.
het was toch ook niet naar jhou gestuurd?quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:01 schreef SoDimmetje het volgende:
is inderdaad van leiden naar hilversum.
@kovenant.... wanneer heb je dat bericht gestuurd want ik heb niks gehad?
Uhhh....lezen is moeilijk voor mijquote:Op zaterdag 21 januari 2012 11:55 schreef Mirjam het volgende:
[..]
het was toch ook niet naar jhou gestuurd?
Gedaan, hoop dat het wat oplevertquote:Op zaterdag 21 januari 2012 11:53 schreef Rucky het volgende:
Misschien hier maar eens vragen? [Centraal] Vervoerstopic (wil je postbode zijn?)
Misschien eens voorstellen om het vervoers topic ook in de sticky topics zetten.
Daar er geen antwoord op deze vragen gegeven wordt, neem ik aan dat mijn vervoersaanbod niet meer hoeft.quote:Op woensdag 18 januari 2012 09:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
Hoe staan de zaken nu even geresumeerd?
Van wie kan je een pctje krijgen?
Waar moet deze naartoe?
Wanneer moet dat gebeuren?
Door een annulering van mijn wintersport volgende week ben ik een weekje vrij en zou ik eventueel een vervoersprobleem op kunnen lossen.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 08:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Daar er geen antwoord op deze vragen gegeven wordt, neem ik aan dat mijn vervoersaanbod niet meer hoeft.
quote:Op woensdag 18 januari 2012 10:41 schreef Mirjam het volgende:
er moeten pc's enzo van leiden naar sodimmetje, hilversum als ik me niet vergis
Er is wel antwoord op gegeven..... het moet van leiden naar hilversum en wanneer....tsja...dat hangt van de vervoerder af.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 08:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Daar er geen antwoord op deze vragen gegeven wordt, neem ik aan dat mijn vervoersaanbod niet meer hoeft.
Dat deze in leiden opgehaald kan worden gaf geen antwoord op de vraag van wie. "Ja, hij moet ergens in leiden opgehaald worden, maar waar moet je zelf maar uitzoeken".quote:
Had maar even per PM contact met elkaar gezocht. Persoonlijke gegevens zetten we nou eenmaal niet in het forum. Ik zou he wel heel gaaf vinden als het je alsnog zou lukken om te rijden.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat deze in leiden opgehaald kan worden gaf geen antwoord op de vraag van wie. "Ja, hij moet ergens in leiden opgehaald worden, maar waar moet je zelf maar uitzoeken".
Volgende keer gaarne duidelijk alles vermelden, ondertussen zit mijn agenda alweer vol met 3 verhuizingen en nog wat schilderwerk. Succes verder.
je denkt toch niet dat ik mijn adres op het forum ga zetten?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat deze in leiden opgehaald kan worden gaf geen antwoord op de vraag van wie. "Ja, hij moet ergens in leiden opgehaald worden, maar waar moet je zelf maar uitzoeken".
Volgende keer gaarne duidelijk alles vermelden, ondertussen zit mijn agenda alweer vol met 3 verhuizingen en nog wat schilderwerk. Succes verder.
Dat werd daarna dus niet gemeld. Mirjam melde alleenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:06 schreef Rucky het volgende:
[..]
Had maar even per PM contact met elkaar gezocht. Persoonlijke gegevens zetten we nou eenmaal niet in het forum. Ik zou he wel heel gaaf vinden als het je alsnog zou lukken om te rijden.
Niet dat ik bij haar moest wezen voor de pc's. Maargoed, ik zit echt bar vol.quote:Op woensdag 18 januari 2012 10:41 schreef Mirjam het volgende:
er moeten pc's enzo van leiden naar sodimmetje, hilversum als ik me niet vergis
Das aardig maar niet te doen want het is veel en zwaar, als je iets wilt doen dan zou wat ondersteuning aan Mirjam voor het vervoer het meest welkom zijn want die doet nu wel erg veel voor mij en ik kan niks op dat gebied dan behalve een wel gemeend bedankt zeggen.quote:
jaquote:Op donderdag 26 januari 2012 14:26 schreef JK1982 het volgende:
Ik heb in principe misschien maandagavondavond wel een mogelijkheid, maar tot hoe laat zou ik bij jou in hilversum terecht kunnen? En heeft Mirjam überhaupt tijd?
Enne.. begrijp ik nou goed dat het om 3 (!) pc's gaat en 2 schermen?
Qua dag en tijd kan ik gewoon.....wat betreft de pc's...ik ken meer mensen in mijn situatie (soort zoekt soort?!?) en wil kennissen dus verrassen met een pctje.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:14 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Wat overdreven zeg.. Ik dacht dat er 1 pc'tje werd gevraagd..
Excuus, ik had het over maandag 6-2-2011. Ik weet niet of we het over dezelfde maandag hadden.quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:57 schreef Mirjam het volgende:
en ik ben maandag wel thuis, als we dat goed kunnen afspreken
Pm is gestuurd...hopelijk kan Mirjam een van de dagen....quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:03 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Excuus, ik had het over maandag 6-2-2011. Ik weet niet of we het over dezelfde maandag hadden.
Maarre.. hoe zit jij evt. a.s. woensdagavond? PM me desnoods vast even je adres en tel.nummer
En SoDimmetje, PM jij me jouw gegevens ook even, voor maandagavond?
You're welcome!quote:Op maandag 6 februari 2012 17:32 schreef SoDimmetje het volgende:
Zo juist is het bezorgd ...
Topic mag dicht maar niet zonder speciale dank aan Kovenant voor doneren van de spullen , Mirjam voor haar ongelofelijke geduld en als laatste niet de minste maar toch...JK 1982 die zo vriendelijk was ondanks die pokke sneeuw toch het vervoer te verzorgen.
Verder alle dank aan de rest die mee heeft gedacht of op een andere manier heeft bij gedragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |