abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105001297
quote:
2s.gif Op woensdag 30 november 2011 11:30 schreef kovenant het volgende:
dat is dus nadeel als je 12 uur per dag weg bent van huis & daarna ook nog bij klust en bezig bent met verhuizen , houd je niet vee ltijd over voor andere dingen helaas..
maar afdroppen in denhaag is evt een optie voor mij dus :)
Anders ga ik wel een karretje proberen te regelen en kom ik als nog met de bus het ophalen....is wel een reis maar wil het niet mislopen.

Zijn het grote kasten? dan weet ik waar ik op moet letten bij het regelen

[ Bericht 4% gewijzigd door SoDimmetje op 30-11-2011 11:57:54 ]
pi_105002902
1 normale desktop
en 2 flat desktops , zijn office modellen
en 2 flatscreen , lijkt me niet handig om op te halen met bus.
wacht maar eerst even af op antwoord of ik het bij de bezorger kan afleveren :P
  woensdag 30 november 2011 @ 14:23:25 #103
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_105006584
Heeft iemand een samenvatting voor me, want ik ben de draad kwijt.
Dus de vraag: van waar moet het komen? Wanneer kan het worden opgehaald?
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_105007215
het moet komen uit Leiden.
wanneer evt in de avond uren ( op afspraak )
of zaterdag in de ochtend uren.

hoeveelheid: 3 pc's
2 monitore en heb nog wel een keyboardje liggen denk ik.
pi_105020149
quote:
2s.gif Op woensdag 30 november 2011 11:06 schreef kovenant het volgende:
in de namiddag van zaterdag ben ik al niet meer op locatie .
eventueel in avond uren doordeweeks ?

wat een andere mogelijkheid , omdat hilversum voor mij totaal geen handige optie is .

gedetineerde ik zie dat jij uit denhaag komt ?
if so , zal ik er dan voor zorgen dat het spul bij jou terecht komt ?

anders ben ik bang dat het dmv tijdgebrek aan beide kanten er niet van gaat komen :P
Avonduren zijn niet verstandig. Mijn werk is erg onvoorspelbaar, en het kan zomaar zijn dat overleg/meeting/bespreking uitloopt, of ik nog besluit zaken te doen in de avond zodat gebruikers er geen last van hebben.

Ik kom inderdaad uit den haag, maar dan zitten we met nog een ander probleem. Ik ben ook haast nooit thuis, deels werk deels sociale verplichtingen.

Ik begrijp dat het over kan komen als dat ik er geen zin meer in heb, dat is het absoluut niet, maar ik heb gewoon erg weinig vrije tijd waar ik flexibel in kan zijn.

Tot overmaat van ramp namelijk sinds een aantal weken aan de agenda om alle verplichtingen na te komen. Ik heb gemiddeld per werkdag 2 uur vrije tijd, waarin ik kan doen wat ik wil en dit is vaak na 22:00. 24:00 ga ik meestal naar bed voor de volgende dag (6:30 er weer uit).

In het weekend is het iets makkelijker voor mij en heb ik meestal wel een middag in het weekend vrij.

Is dat eventueel een optie voor je?
pi_105041340
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 20:15 schreef Gedetineerde het volgende:

[..]

Avonduren zijn niet verstandig. Mijn werk is erg onvoorspelbaar, en het kan zomaar zijn dat overleg/meeting/bespreking uitloopt, of ik nog besluit zaken te doen in de avond zodat gebruikers er geen last van hebben.

Ik kom inderdaad uit den haag, maar dan zitten we met nog een ander probleem. Ik ben ook haast nooit thuis, deels werk deels sociale verplichtingen.

Ik begrijp dat het over kan komen als dat ik er geen zin meer in heb, dat is het absoluut niet, maar ik heb gewoon erg weinig vrije tijd waar ik flexibel in kan zijn.

Tot overmaat van ramp namelijk sinds een aantal weken aan de agenda om alle verplichtingen na te komen. Ik heb gemiddeld per werkdag 2 uur vrije tijd, waarin ik kan doen wat ik wil en dit is vaak na 22:00. 24:00 ga ik meestal naar bed voor de volgende dag (6:30 er weer uit).

In het weekend is het iets makkelijker voor mij en heb ik meestal wel een middag in het weekend vrij.

Is dat eventueel een optie voor je?
nou ik zit dus met mn werk bijna op hetzelfde :P
ben zelf maar paar uur per dag thuis en dan natuurlijk de huishoudelijke klussen.
is voor mij net zo. niet dat ik geen zin heb maar goed .

ok , een andere optie aangezien het weekend ook al niet gaat lukken voor mij.
mn zus woont in leiden ook , wel in het centrum maar ik kan kijken of zij zo vriendelijk is om het evt af te geven als je het kan ophalen ?
daar zijn op meer momenten iemand aanwezig.

sorry dat het allemaal zo omslachtig moet , maar het is gewoon zo door nieuwe baan & verhuizing uit de regio zit ik gewoon heel krap met tijden ..
ben blij als ik 2 uur per dag vrije tijd heb ..
pi_105053160
ik heb dus evt een locatie in Leiden waar ik het spul kan stallen , mits het maar binnen afzien bare tijd word opgehaald uiteraard :)
moet nog even kijken wanneer ik het daar neerzet , kan miss zaterdag tussendoor.
gedetineerde stuur anders even telefoonnr. of email door kunnen we miss wat afstemmen.
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 2 december 2011 @ 02:51:50 #108
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_105084563
Iemand nog wat leuks over in de omgeving van Utrecht :@
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  vrijdag 2 december 2011 @ 19:43:56 #109
154407 Rucky
Al prutsende wordt men wijs.
pi_105108313
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 02:51 schreef Paul het volgende:
Iemand nog wat leuks over in de omgeving van Utrecht :@
Wat versta je onder iets leuks?
Ik heb misschien wel wat voor je. :Y
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
pi_105132667
quote:
2s.gif Op donderdag 1 december 2011 09:01 schreef kovenant het volgende:

[..]

nou ik zit dus met mn werk bijna op hetzelfde :P
ben zelf maar paar uur per dag thuis en dan natuurlijk de huishoudelijke klussen.
is voor mij net zo. niet dat ik geen zin heb maar goed .

ok , een andere optie aangezien het weekend ook al niet gaat lukken voor mij.
mn zus woont in leiden ook , wel in het centrum maar ik kan kijken of zij zo vriendelijk is om het evt af te geven als je het kan ophalen ?
daar zijn op meer momenten iemand aanwezig.

sorry dat het allemaal zo omslachtig moet , maar het is gewoon zo door nieuwe baan & verhuizing uit de regio zit ik gewoon heel krap met tijden ..
ben blij als ik 2 uur per dag vrije tijd heb ..
Hoi Kovenant,

Wat toevallig. Ben jij ook IT'er? :P Ben zelf ook alleenstaand (geen relatie of vriendin, wel bewust ivm vrije tijd) dus alles komt ook op mijn schouders terecht ;(

Ik had nooit gedacht vroeger, dat ik op mijn 25e zelf zou wassen, strijken, boodschappen doen koken en afwassen. Ik doe het nu wel, naast 'de kost winnen' :(

Anyway, ik ben wel blij dat ik niet de enige ben. Was toch bang dat het over zou komen dat ik er vanaf zou zijn.

Goed, dan terzake;

Hoe zit het met de beschikbaarheid van je zus? Weet jij dat, of zal je moeten informeren? Ik hoor het graag van je Kovenant :)

PS: Die laatste zin komt erg nasty over, dat snap ik. Maar je weet wat ik bedoel ;)
pi_105137543
haha , heel erg nasty zin :p
ik zal even moeten overleggen maar ze is een heel stuk meer flexibel als ik ben!

ben inderdaad IT er
maar zit wel in relatie , heb het gewoon altijd druk ...
zal strx eens vragen of ze ook even kijkje wilt nemen hier :)
pi_105137582
wie wat waar?

wanneer, hoelaat en wie?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_105137849
wie :
gedetineerde

wat:
pc's en monitoren

waar:
bij jou ? :P

wanneer :
in overleg met gedetineerde

hoelaat :
in overleg met gedetineerde

wie:
gedetineerde in naam van mij en sodimmetje
pi_105138181
Even voor mijn beeldvorming. Mirjam is jouw zus? Dan kan ik het plaatsen namelijk, anders snap ik er de ballen van.

Indien ja;

Mirjam kan jij aangeven wanneer het jou zou uitkomen, dan kan ik kijken of dat haalbaar is voor mij?
pi_105138663
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 17:34 schreef Gedetineerde het volgende:
Even voor mijn beeldvorming. Mirjam is jouw zus? Dan kan ik het plaatsen namelijk, anders snap ik er de ballen van.

Indien ja;

Mirjam kan jij aangeven wanneer het jou zou uitkomen, dan kan ik kijken of dat haalbaar is voor mij?
morgenavond?
pi_105138915
op zich is het voor mij fijn als het zo snel mogelijk afgehaald wordt
pi_105154520
Das nog een geregel zo... :)
Ben in ieder geval blij met alle geboden hulp....
pi_105159064
zou mooi zijn als het zo snel al geregeld kon worden! :).

de zilveren computerkast daarvan is de behuizing beetje los geraakt,
maar dat is de beste computerkast denk ik zo. (ook wel de grootste)
extra (ouwe) muis en toetsenbord meegeleverd
  zondag 4 december 2011 @ 11:23:06 #119
33954 ElisaB
pi_105159950
En anders kan ik het woensdag aan het begin van de middag ophalen en aansluitend afgeven.

Geen dank *)
pi_105160064
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 11:23 schreef ElisaB het volgende:
En anders kan ik het woensdag aan het begin van de middag ophalen en aansluitend afgeven.

Geen dank *)
Dank voor je aanbod.... toch ;)
  zondag 4 december 2011 @ 11:32:26 #121
33954 ElisaB
pi_105160153
quote:
1s.gif Op zondag 4 december 2011 11:28 schreef SoDimmetje het volgende:

[..]

Dank voor je aanbod.... toch ;)
Ik volg het allemaal niet meer zo (beetje te ingewikkeld _O- ), maar als het nodig is, dan zou het zo dus kunnen ^O^
pi_105160511
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 11:32 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Ik volg het allemaal niet meer zo (beetje te ingewikkeld _O- ), maar als het nodig is, dan zou het zo dus kunnen ^O^
Als ik het goed gevolgd heb dan heeft kovenant de spullen bij mirjam gezet en wachten ze daar op vervoer van iemand , gedetineerde heeft het alleen erg druk deze tijden.....dus tsja.....als jij het wilt doen dan is denk ik iedereen blij en hoeft niemand zich in moeilijke bochten te wringen...maar ik kan iets gemist hebben. :)
  zondag 4 december 2011 @ 12:15:35 #123
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_105161065
quote:
1s.gif Op zondag 4 december 2011 11:50 schreef SoDimmetje het volgende:

[..]

Als ik het goed gevolgd heb dan heeft kovenant de spullen bij mirjam gezet en wachten ze daar op vervoer van iemand , gedetineerde heeft het alleen erg druk deze tijden.....dus tsja.....als jij het wilt doen dan is denk ik iedereen blij en hoeft niemand zich in moeilijke bochten te wringen...maar ik kan iets gemist hebben. :)
ha, goeie.
ik vroeg me al af waarom iemand anders dan TS het kwam ophalen :D :@
maar idd, liefst op korte termijn
pi_105161420
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 11:23 schreef ElisaB het volgende:

Geen dank *)
Weet niet of mirjam dan tijd heeft maar ik ben thuis...
pi_105162035
Goedemiddag allemaal,

Even een 'klein' vraagje.
ik heb sinds 2006 een laptop voor al mijn schoolwerk (directiesecretaresse opleiding waarbij zo goed als ALLES digitaal moet) nu is mijn laptop helaas afgelopen maand overleden (ontploft toen ik de adapter erin stopte).
Voor mijn schoolwerk heb ik echt DRINGEND een pc of laptop nodig, maar helaas ben ik niet in de gelegenheid een nieuwe te kopen (21-jarige studente met een zoontje van 2.5 jaar, dus budget is er helaas niet). Mijn vraag is of iemand hier nog iets beschikbaar heeft. het liefst een laptop vanwege weinig ruimte in mn appartementje, maar alle hulp is welkom.

ik hoor graag!!
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
pi_105162809
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 12:49 schreef JaleesaJoia het volgende:
Goedemiddag allemaal,

ik heb sinds 2006 een laptop voor al mijn schoolwerk (directiesecretaresse opleiding waarbij zo goed als ALLES digitaal moet) nu is mijn laptop helaas afgelopen maand overleden (ontploft toen ik de adapter erin stopte).
Voor mijn schoolwerk heb ik echt DRINGEND een pc of laptop nodig, maar helaas ben ik niet in de gelegenheid een nieuwe te kopen (21-jarige studente met een zoontje van 2.5 jaar, dus budget is er helaas niet). Mijn vraag is of iemand hier nog iets beschikbaar heeft. het liefst een laptop vanwege weinig ruimte in mn appartementje, maar alle hulp is welkom.

ik hoor graag!!
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 20:49 schreef Brentmeister het volgende:
Hmm ok, heb namelijk evt nog een laptopje staan met werkend scherm ;)
Misschien kan en wil hij je helpen.
Waag eens een pmmetje ....
  zondag 4 december 2011 @ 14:54:45 #127
33954 ElisaB
pi_105167101
quote:
1s.gif Op zondag 4 december 2011 12:30 schreef SoDimmetje het volgende:

[..]

Weet niet of mirjam dan tijd heeft maar ik ben thuis...
Gaat helaas niet lukken; dan gaat mijn aanbod over voor dit moment. Succes :*
pi_105187720
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 12:49 schreef JaleesaJoia het volgende:
Goedemiddag allemaal,

ik hoor graag!!
Welke omgeving?
pi_105190116
Rotterdam...
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
  zondag 4 december 2011 @ 22:53:29 #130
33954 ElisaB
pi_105190202
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 22:51 schreef JaleesaJoia het volgende:
Rotterdam...
Laptop met spoed gezocht!

Hou het overzichtelijk en ga niet in twee topics met mensen in gesprek. Dat gaat namelijk gegarandeerd mislopen :)
pi_105190350
Ohh oke, sorry.. ik bedacht me na mijn post hier pas dat ik beter een apart topic erover kon openen.

ik het momenteel met jellereppe afgesproken dat hij zijn (defecte) laptop naar mij stuurt en mijn oom hem misschien kan repareren.. wanneer dit niet mogelijk is, wat zeer waarschijnlijk het geval is, stuur ik hem terug en moet ik verder op zoek naar een andere.. dus vandaar :)
pi_105366775
gedetineerde & Sodimmetje is er al iets geregeld met ophalen en afleveren ?
ik wil mn zuslief niet te lang opzadelen met de stapel spullen :P
pi_105367993
quote:
2s.gif Op vrijdag 9 december 2011 08:12 schreef kovenant het volgende:
gedetineerde & Sodimmetje is er al iets geregeld met ophalen en afleveren ?
ik wil mn zuslief niet te lang opzadelen met de stapel spullen :P
Ik wacht op gedetineerde , hoop ook dat ie snel kan maar hij heeft het druk.....shit dat ik het zelf niet kan halen
pi_105368899
jeetje SoDimmetje.. je hebt wel onwijs geluk met al de geweldige fokkers hier, ik zag dat je ook al een psp hebt gekregen! wow!
pi_105369782
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 10:14 schreef JaleesaJoia het volgende:
jeetje SoDimmetje.. je hebt wel onwijs geluk met al de geweldige fokkers hier, ik zag dat je ook al een psp hebt gekregen! wow!
Ik heb inderdaad veel geluk met alle helpende handen die hier geboden worden...had echt nooit gedacht dat er nog zulke mensen bestaan....
Des te meer reden voor mij om nog te geloven en het zelfde te gaan doen als ik over een tijd er beter voor zit....niet alle mensen zijn "klootzakken" en Fok!ers helpen Fok!kers heeft dat mij laten in zien.
  vrijdag 9 december 2011 @ 12:19:02 #136
33954 ElisaB
pi_105372782
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 december 2011 10:45 schreef SoDimmetje het volgende:
niet alle mensen zijn "klootzakken" en Fok!ers helpen Fok!kers heeft dat mij laten in zien.
_O_
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 11 december 2011 @ 13:57:31 #137
80791 crew  Paul
pi_105451091
Ik heb net een PC gehaald bij Rucky.
Super bedankt nogmaals Rucky ^O^
  zondag 11 december 2011 @ 14:24:06 #138
154407 Rucky
Al prutsende wordt men wijs.
pi_105452015
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 13:57 schreef Paul het volgende:
Dat je er maar net zoveel plezier aan mag beleven als ik heb gehad. *O*
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
pi_105456572
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 13:57 schreef Paul het volgende:
Das leuk maar waarom meld je dat in mijn topic? :)
Kan je beter in het geslaagde actie's topic.... ;)
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 11 december 2011 @ 16:16:14 #140
80791 crew  Paul
pi_105456621
quote:
1s.gif Op zondag 11 december 2011 16:15 schreef SoDimmetje het volgende:

[..]

Das leuk maar waarom meld je dat in mijn topic? :)
Kan je beter in het geslaagde actie's topic.... ;)
Omdat ik ook in dit topic een pc had gevraagd
pi_105489684
Het word akelig stil hier.... hoop dat gedetineerde nog kan want anders gaat het nieuwjaar worden vrees ik
pi_105490454
Van waar naar waar moet de pc?
pi_105491070
van Leiden naar.....??
  maandag 12 december 2011 @ 14:00:39 #144
33954 ElisaB
pi_105491538
... Hilversum :)
pi_105492983
Mmhhhh.........zou ik denk ik wel kunnen doen op 3e kerstdag.
Is ff omrijden voor me maar als het echt nodig is doe ik dat.
pi_105493251
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 14:40 schreef vannelle het volgende:
Mmhhhh.........zou ik denk ik wel kunnen doen op 3e kerstdag.
Is ff omrijden voor me maar als het echt nodig is doe ik dat.
Zou welkom zijn als ik verder geen optie's heb....kan dat ook voor jou Mirjam?
pi_105510721
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 22:56 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ohh oke, sorry.. ik bedacht me na mijn post hier pas dat ik beter een apart topic erover kon openen.

ik het momenteel met jellereppe afgesproken dat hij zijn (defecte) laptop naar mij stuurt en mijn oom hem misschien kan repareren.. wanneer dit niet mogelijk is, wat zeer waarschijnlijk het geval is, stuur ik hem terug en moet ik verder op zoek naar een andere.. dus vandaar :)
Mocht je ipv een laptop een computer willen, ik heb hier nog een goeie staan. Moet ik alleen nog een monitor voor je regelen, en een toetsenbord en muis.
pi_105963682
Helaas niets meer vernomen van gedetineerde omtrent het vervoer dus als iemand nog kan helpen met vervoer van leiden naar hilversum......tenzij mirjam de spullen zat was en de spullen inmiddels langs de weg heeft gezet.
pi_105964365
ze staan hier nog netjes voor je :)
pi_105964463
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 15:17 schreef Mirjam het volgende:
ze staan hier nog netjes voor je :)
Gelukkig , nu nog iemand die wilt vervoeren...dank voor je geduld in ieder geval
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')