Anders ga ik wel een karretje proberen te regelen en kom ik als nog met de bus het ophalen....is wel een reis maar wil het niet mislopen.quote:Op woensdag 30 november 2011 11:30 schreef kovenant het volgende:
dat is dus nadeel als je 12 uur per dag weg bent van huis & daarna ook nog bij klust en bezig bent met verhuizen , houd je niet vee ltijd over voor andere dingen helaas..
maar afdroppen in denhaag is evt een optie voor mij dus
Avonduren zijn niet verstandig. Mijn werk is erg onvoorspelbaar, en het kan zomaar zijn dat overleg/meeting/bespreking uitloopt, of ik nog besluit zaken te doen in de avond zodat gebruikers er geen last van hebben.quote:Op woensdag 30 november 2011 11:06 schreef kovenant het volgende:
in de namiddag van zaterdag ben ik al niet meer op locatie .
eventueel in avond uren doordeweeks ?
wat een andere mogelijkheid , omdat hilversum voor mij totaal geen handige optie is .
gedetineerde ik zie dat jij uit denhaag komt ?
if so , zal ik er dan voor zorgen dat het spul bij jou terecht komt ?
anders ben ik bang dat het dmv tijdgebrek aan beide kanten er niet van gaat komen
nou ik zit dus met mn werk bijna op hetzelfdequote:Op woensdag 30 november 2011 20:15 schreef Gedetineerde het volgende:
[..]
Avonduren zijn niet verstandig. Mijn werk is erg onvoorspelbaar, en het kan zomaar zijn dat overleg/meeting/bespreking uitloopt, of ik nog besluit zaken te doen in de avond zodat gebruikers er geen last van hebben.
Ik kom inderdaad uit den haag, maar dan zitten we met nog een ander probleem. Ik ben ook haast nooit thuis, deels werk deels sociale verplichtingen.
Ik begrijp dat het over kan komen als dat ik er geen zin meer in heb, dat is het absoluut niet, maar ik heb gewoon erg weinig vrije tijd waar ik flexibel in kan zijn.
Tot overmaat van ramp namelijk sinds een aantal weken aan de agenda om alle verplichtingen na te komen. Ik heb gemiddeld per werkdag 2 uur vrije tijd, waarin ik kan doen wat ik wil en dit is vaak na 22:00. 24:00 ga ik meestal naar bed voor de volgende dag (6:30 er weer uit).
In het weekend is het iets makkelijker voor mij en heb ik meestal wel een middag in het weekend vrij.
Is dat eventueel een optie voor je?
Wat versta je onder iets leuks?quote:Op vrijdag 2 december 2011 02:51 schreef Paul het volgende:
Iemand nog wat leuks over in de omgeving van Utrecht
Hoi Kovenant,quote:Op donderdag 1 december 2011 09:01 schreef kovenant het volgende:
[..]
nou ik zit dus met mn werk bijna op hetzelfde
ben zelf maar paar uur per dag thuis en dan natuurlijk de huishoudelijke klussen.
is voor mij net zo. niet dat ik geen zin heb maar goed .
ok , een andere optie aangezien het weekend ook al niet gaat lukken voor mij.
mn zus woont in leiden ook , wel in het centrum maar ik kan kijken of zij zo vriendelijk is om het evt af te geven als je het kan ophalen ?
daar zijn op meer momenten iemand aanwezig.
sorry dat het allemaal zo omslachtig moet , maar het is gewoon zo door nieuwe baan & verhuizing uit de regio zit ik gewoon heel krap met tijden ..
ben blij als ik 2 uur per dag vrije tijd heb ..
morgenavond?quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:34 schreef Gedetineerde het volgende:
Even voor mijn beeldvorming. Mirjam is jouw zus? Dan kan ik het plaatsen namelijk, anders snap ik er de ballen van.
Indien ja;
Mirjam kan jij aangeven wanneer het jou zou uitkomen, dan kan ik kijken of dat haalbaar is voor mij?
Dank voor je aanbod.... tochquote:Op zondag 4 december 2011 11:23 schreef ElisaB het volgende:
En anders kan ik het woensdag aan het begin van de middag ophalen en aansluitend afgeven.
Geen dank
Ik volg het allemaal niet meer zo (beetje te ingewikkeldquote:
Als ik het goed gevolgd heb dan heeft kovenant de spullen bij mirjam gezet en wachten ze daar op vervoer van iemand , gedetineerde heeft het alleen erg druk deze tijden.....dus tsja.....als jij het wilt doen dan is denk ik iedereen blij en hoeft niemand zich in moeilijke bochten te wringen...maar ik kan iets gemist hebben.quote:Op zondag 4 december 2011 11:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik volg het allemaal niet meer zo (beetje te ingewikkeld), maar als het nodig is, dan zou het zo dus kunnen
ha, goeie.quote:Op zondag 4 december 2011 11:50 schreef SoDimmetje het volgende:
[..]
Als ik het goed gevolgd heb dan heeft kovenant de spullen bij mirjam gezet en wachten ze daar op vervoer van iemand , gedetineerde heeft het alleen erg druk deze tijden.....dus tsja.....als jij het wilt doen dan is denk ik iedereen blij en hoeft niemand zich in moeilijke bochten te wringen...maar ik kan iets gemist hebben.
Weet niet of mirjam dan tijd heeft maar ik ben thuis...quote:Op zondag 4 december 2011 11:23 schreef ElisaB het volgende:
En anders kan ik het woensdag aan het begin van de middag ophalen en aansluitend afgeven.
Geen dank
quote:Op zondag 4 december 2011 12:49 schreef JaleesaJoia het volgende:
Goedemiddag allemaal,
Even een 'klein' vraagje.
ik heb sinds 2006 een laptop voor al mijn schoolwerk (directiesecretaresse opleiding waarbij zo goed als ALLES digitaal moet) nu is mijn laptop helaas afgelopen maand overleden (ontploft toen ik de adapter erin stopte).
Voor mijn schoolwerk heb ik echt DRINGEND een pc of laptop nodig, maar helaas ben ik niet in de gelegenheid een nieuwe te kopen (21-jarige studente met een zoontje van 2.5 jaar, dus budget is er helaas niet). Mijn vraag is of iemand hier nog iets beschikbaar heeft. het liefst een laptop vanwege weinig ruimte in mn appartementje, maar alle hulp is welkom.
ik hoor graag!!
Misschien kan en wil hij je helpen.quote:Op maandag 14 november 2011 20:49 schreef Brentmeister het volgende:
Hmm ok, heb namelijk evt nog een laptopje staan met werkend scherm
Gaat helaas niet lukken; dan gaat mijn aanbod over voor dit moment. Succesquote:Op zondag 4 december 2011 12:30 schreef SoDimmetje het volgende:
[..]
Weet niet of mirjam dan tijd heeft maar ik ben thuis...
Welke omgeving?quote:Op zondag 4 december 2011 12:49 schreef JaleesaJoia het volgende:
Goedemiddag allemaal,
Even een 'klein' vraagje.
ik heb sinds 2006 een laptop voor al mijn schoolwerk (directiesecretaresse opleiding waarbij zo goed als ALLES digitaal moet) nu is mijn laptop helaas afgelopen maand overleden (ontploft toen ik de adapter erin stopte).
Voor mijn schoolwerk heb ik echt DRINGEND een pc of laptop nodig, maar helaas ben ik niet in de gelegenheid een nieuwe te kopen (21-jarige studente met een zoontje van 2.5 jaar, dus budget is er helaas niet). Mijn vraag is of iemand hier nog iets beschikbaar heeft. het liefst een laptop vanwege weinig ruimte in mn appartementje, maar alle hulp is welkom.
ik hoor graag!!
Laptop met spoed gezocht!quote:
Ik wacht op gedetineerde , hoop ook dat ie snel kan maar hij heeft het druk.....shit dat ik het zelf niet kan halenquote:Op vrijdag 9 december 2011 08:12 schreef kovenant het volgende:
gedetineerde & Sodimmetje is er al iets geregeld met ophalen en afleveren ?
ik wil mn zuslief niet te lang opzadelen met de stapel spullen
Ik heb inderdaad veel geluk met alle helpende handen die hier geboden worden...had echt nooit gedacht dat er nog zulke mensen bestaan....quote:Op vrijdag 9 december 2011 10:14 schreef JaleesaJoia het volgende:
jeetje SoDimmetje.. je hebt wel onwijs geluk met al de geweldige fokkers hier, ik zag dat je ook al een psp hebt gekregen! wow!
quote:Op vrijdag 9 december 2011 10:45 schreef SoDimmetje het volgende:
niet alle mensen zijn "klootzakken" en Fok!ers helpen Fok!kers heeft dat mij laten in zien.
Dat je er maar net zoveel plezier aan mag beleven als ik heb gehad.quote:Op zondag 11 december 2011 13:57 schreef Paul het volgende:
Ik heb net een PC gehaald bij Rucky.
Super bedankt nogmaals Rucky
Das leuk maar waarom meld je dat in mijn topic?quote:Op zondag 11 december 2011 13:57 schreef Paul het volgende:
Ik heb net een PC gehaald bij Rucky.
Super bedankt nogmaals Rucky
Omdat ik ook in dit topic een pc had gevraagdquote:Op zondag 11 december 2011 16:15 schreef SoDimmetje het volgende:
[..]
Das leuk maar waarom meld je dat in mijn topic?
Kan je beter in het geslaagde actie's topic....
Zou welkom zijn als ik verder geen optie's heb....kan dat ook voor jou Mirjam?quote:Op maandag 12 december 2011 14:40 schreef vannelle het volgende:
Mmhhhh.........zou ik denk ik wel kunnen doen op 3e kerstdag.
Is ff omrijden voor me maar als het echt nodig is doe ik dat.
Mocht je ipv een laptop een computer willen, ik heb hier nog een goeie staan. Moet ik alleen nog een monitor voor je regelen, en een toetsenbord en muis.quote:Op zondag 4 december 2011 22:56 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ohh oke, sorry.. ik bedacht me na mijn post hier pas dat ik beter een apart topic erover kon openen.
ik het momenteel met jellereppe afgesproken dat hij zijn (defecte) laptop naar mij stuurt en mijn oom hem misschien kan repareren.. wanneer dit niet mogelijk is, wat zeer waarschijnlijk het geval is, stuur ik hem terug en moet ik verder op zoek naar een andere.. dus vandaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |