abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104581770
Ik heb een pm gestuurd naar kovenant , als ik meer hoor laat ik het je direct weten.

Sowieso tof dat je het wilt doen
pi_104583407
Prima SoDimmetje. Ik hoor het wel. Verder echt geen probleem hoor :)

Vind het heerlijk om te rijden, en ik help anderen ook graag. Schrik overigens niet als ik doordeweeks niet reageer. Zoals ik vertelde heb ik het erg druk, en doordeweeks heb ik meestal geen tijd om te fokken.

Meestal zie je mij op fok in het weekend. En dan niet eens elk weekend.
  zondag 20 november 2011 @ 14:41:03 #78
154407 Rucky
Al prutsende wordt men wijs.
pi_104586469
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 13:26 schreef Gedetineerde het volgende:
Prima SoDimmetje. Ik hoor het wel. Verder echt geen probleem hoor :)

Vind het heerlijk om te rijden, en ik help anderen ook graag. Schrik overigens niet als ik doordeweeks niet reageer. Zoals ik vertelde heb ik het erg druk, en doordeweeks heb ik meestal geen tijd om te fokken.

Meestal zie je mij op fok in het weekend. En dan niet eens elk weekend.
Mocht het niet lukken dan heb ik ook nog een pc over.
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
pi_104597277
Als het goed gaat is het niet nodig meer maar ik onthou het...bedankt
pi_104599913
ik kan nog niks beloven ,
ben inmiddels midden in verhuizing maar ik laat wel de pc's en monitoren staan .
ik ga kijken of ik dan in het huis bezig ben,
enig idee welke dag in het weekend ? kan ik evt wat meer zeggen van de week .
pi_104606805
Ik weet niet welke vraag nog actueel is, ik heb nog een U.S> Robotics 802.11g Wireless Turbo PCI adapter liggen (USR5416) die je in een pc kan prikken (PCI), volgens mij kan die alleen WEP en niet WPA aan maar die mag je voor niets hebben.
pi_104607015
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 21:52 schreef squatt3r het volgende:
Ik weet niet welke vraag nog actueel is, ik heb nog een U.S> Robotics 802.11g Wireless Turbo PCI adapter liggen (USR5416) die je in een pc kan prikken (PCI), volgens mij kan die alleen WEP en niet WPA aan maar die mag je voor niets hebben.
Dat zou geweldig zijn...weet niet wat voor configuratie de pc heeft maar ik ben van Wifi afhankelijk dus ik zou hem graag willen hebben.
pi_104607363
quote:
1s.gif Op zondag 20 november 2011 21:55 schreef SoDimmetje het volgende:

[..]

Dat zou geweldig zijn...weet niet wat voor configuratie de pc heeft maar ik ben van Wifi afhankelijk dus ik zou hem graag willen hebben.
Ok! De verzendkosten betaal ik, moet alleen even kijken wanneer ik voorbij postkantoor kom. Volgens deze site: http://www.usr.com/support/product-template.asp?prod=5416 kan hij toch WPA aan, ik heb alleen de drivers etc. niet meer, die moet je daar downloaden. Ik heb hem lang niet gebruikt, maar de laatste keer werkte hij nog dus ik vermoed dat die nog werkt. Stuur me je adres, dan stuur ik hem op!
pi_104636172
quote:
2s.gif Op zondag 20 november 2011 20:10 schreef kovenant het volgende:
ik kan nog niks beloven ,
ben inmiddels midden in verhuizing maar ik laat wel de pc's en monitoren staan .
ik ga kijken of ik dan in het huis bezig ben,
enig idee welke dag in het weekend ? kan ik evt wat meer zeggen van de week .
Zaterdag zou wel mijn voorkeur hebben. Maar zondag kan eventueel ook wel. Ik snap dat je niet vrijelijk kan plannen tijdens een verhuizing.
pi_104638939
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 17:13 schreef Gedetineerde het volgende:

[..]

Zaterdag zou wel mijn voorkeur hebben. Maar zondag kan eventueel ook wel. Ik snap dat je niet vrijelijk kan plannen tijdens een verhuizing.
Ik pas mij aan dus ik laat het aan kovenant over....
  donderdag 24 november 2011 @ 13:41:02 #86
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_104758310
Gratis pctje met nieuwe hd is onderweg. Een half uurtje nog, gok ik en dan kan SoDimmetje gaan knutselen met een verse installatie :)
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  donderdag 24 november 2011 @ 23:13:05 #87
33954 ElisaB
pi_104786307
Doet ie het al?
pi_104827017
Ik ben ook wel benieuwd...
  vrijdag 25 november 2011 @ 23:01:51 #89
33954 ElisaB
pi_104827652
quote:
5s.gif Op vrijdag 25 november 2011 22:51 schreef Ron.Jeremy het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd...
Misschien is ie wel ontploft :o
pi_104873191
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 23:01 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Misschien is ie wel ontploft :o
Draait als een tierelier ..... was paar dagen weg vandaar late reactie....
  zondag 27 november 2011 @ 13:22:54 #91
33954 ElisaB
pi_104873770
quote:
1s.gif Op zondag 27 november 2011 13:06 schreef SoDimmetje het volgende:

[..]

Draait als een tierelier ..... was paar dagen weg vandaar late reactie....
Niet ontploft; beter ^O^

Fijn dat ie draait; veel plezier ermee :)
pi_104957484
sorry voor mijn verlate reactie , maar zat afgelopen dagen vast in verhuizing / halve verbouwing en moest ook nog data netwerk thuis aanleggen om thuis te kunnen werken .
mn ritme bestond uit vroeg weg om te werken / laat thuis eten & knutselen en weer naar bed dus geen tijd gehad om iets af te kunnen spreken.
maar ik zie dat je inmiddels voorzien bent.
is dit correct ?
want dan zet ik mn andere pc's gewoon voro gratis af te halen in leiden .
heb er geen plek voor in nieuwe huisje
pi_104957999
quote:
2s.gif Op dinsdag 29 november 2011 09:33 schreef kovenant het volgende:
sorry voor mijn verlate reactie , maar zat afgelopen dagen vast in verhuizing / halve verbouwing en moest ook nog data netwerk thuis aanleggen om thuis te kunnen werken .
mn ritme bestond uit vroeg weg om te werken / laat thuis eten & knutselen en weer naar bed dus geen tijd gehad om iets af te kunnen spreken.
maar ik zie dat je inmiddels voorzien bent.
is dit correct ?
want dan zet ik mn andere pc's gewoon voro gratis af te halen in leiden .
heb er geen plek voor in nieuwe huisje
Ik zelf heb nu inderdaad een pc maar nog geen monitor.
Ik had gevraagd of ik de spullen als nog mocht hebben zodat ik een lot genoot ook aan een pctje kan helpen en die vraag staat nog steeds dus het is nog steeds welkom....en vervoer was al geregeld als je kan op zaterdag.
pi_104958227
ik ben aanstaande zaterdag aanwezig .
het is dan alleen in de ochtend , stuur anders even telefoon nummer door dat ik een en ander kan afspreken.
ik ben er ook van de week in de avond uren aanwezig ,
wat ik dan graag kwijt wil zijn 2 monitoren flatscreen 15 inch
2 werkende pc's
en 1 waarvan ik niet weet of die werkt. geen tijd om uit te zoeken.
heb eventueel ook nog netwerk kabel over ( zonder connectoren )
en een lage slaap kamer kast / oude secretaire deze gaan anders naar de sloop
weet niet wat je wilt hebben allemaal maar je mag het allemaal hebben :P
pi_104959442
Met de pc spullen kan ik wel wat.....1 donker ik direct aan een lot genoot met monitor en de rest zal ik ook wel een goede bestemming voor vinden.....vind het ook wel weer leuk om te knutselen dus ik zou alles wel willen als het mag.
De secretair heb ik helaas geen ruimte voor anders was ie welkom.
Ik heb de gedetineerde een pm gestuurd dus ik wacht op zijn antwoord.
Dank in ieder geval voor de tijd en moeite in deze drukke periode.
pi_104980970
Hoi,

Naar aanleiding van PM van Sodimmetje reageer ik hier.

@Kovenant.

De ochtend, hoe had je die precies in gedachten? De ochtenden zijn bij mij 's weekends gevuld. Kortom, voor 12:00 zou ik zeker niet aanwezig kunnen zijn.

Zelf had ik meer een uur of 15:00 / 16:00 in gedachten.

Ik zit ook nog met een zogenaamde standbydienst deze week (ben IT'er). Dus afspraken maak ik deze week onder voorbehoud. De kans bestaat namelijk dat ik gebeld word ivm problemen en dat gaat helaas wel voor.

Over het algemeen worden we niet vaak gebeld, maar laatste tijd wat vreemde problemen met de provider waarvan de verbinding eruit ligt, en dit moet altijd in samenspraak opgelost worden.

Dat wil zeggen, ik op locatie en in contact met iemand die van afstand zaken regelt, zodat ik de netwerkconfiguraties kan aanpassen.

Graag hoor ik van Kovenant, hoe het zit met zijn of haar beschikbaarheid in de middag van zaterdag 3 december
  dinsdag 29 november 2011 @ 21:58:08 #97
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_104987297
Whehehe ik zag pagina 2 over het hoofd :)
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
pi_105000346
in de namiddag van zaterdag ben ik al niet meer op locatie .
eventueel in avond uren doordeweeks ?

wat een andere mogelijkheid , omdat hilversum voor mij totaal geen handige optie is .

gedetineerde ik zie dat jij uit denhaag komt ?
if so , zal ik er dan voor zorgen dat het spul bij jou terecht komt ?

anders ben ik bang dat het dmv tijdgebrek aan beide kanten er niet van gaat komen :P
pi_105000448
quote:
2s.gif Op woensdag 30 november 2011 11:06 schreef kovenant het volgende:
in de namiddag van zaterdag ben ik al niet meer op locatie .
eventueel in avond uren doordeweeks ?

wat een andere mogelijkheid , omdat hilversum voor mij totaal geen handige optie is .

gedetineerde ik zie dat jij uit denhaag komt ?
if so , zal ik er dan voor zorgen dat het spul bij jou terecht komt ?

anders ben ik bang dat het dmv tijdgebrek aan beide kanten er niet van gaat komen :P
Het zou ontzettend jammer zijn maar wel begrijpelijk
pi_105001105
dat is dus nadeel als je 12 uur per dag weg bent van huis & daarna ook nog bij klust en bezig bent met verhuizen , houd je niet vee ltijd over voor andere dingen helaas..
maar afdroppen in denhaag is evt een optie voor mij dus :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')