Mocht het niet lukken dan heb ik ook nog een pc over.quote:Op zondag 20 november 2011 13:26 schreef Gedetineerde het volgende:
Prima SoDimmetje. Ik hoor het wel. Verder echt geen probleem hoor
Vind het heerlijk om te rijden, en ik help anderen ook graag. Schrik overigens niet als ik doordeweeks niet reageer. Zoals ik vertelde heb ik het erg druk, en doordeweeks heb ik meestal geen tijd om te fokken.
Meestal zie je mij op fok in het weekend. En dan niet eens elk weekend.
Dat zou geweldig zijn...weet niet wat voor configuratie de pc heeft maar ik ben van Wifi afhankelijk dus ik zou hem graag willen hebben.quote:Op zondag 20 november 2011 21:52 schreef squatt3r het volgende:
Ik weet niet welke vraag nog actueel is, ik heb nog een U.S> Robotics 802.11g Wireless Turbo PCI adapter liggen (USR5416) die je in een pc kan prikken (PCI), volgens mij kan die alleen WEP en niet WPA aan maar die mag je voor niets hebben.
Ok! De verzendkosten betaal ik, moet alleen even kijken wanneer ik voorbij postkantoor kom. Volgens deze site: http://www.usr.com/support/product-template.asp?prod=5416 kan hij toch WPA aan, ik heb alleen de drivers etc. niet meer, die moet je daar downloaden. Ik heb hem lang niet gebruikt, maar de laatste keer werkte hij nog dus ik vermoed dat die nog werkt. Stuur me je adres, dan stuur ik hem op!quote:Op zondag 20 november 2011 21:55 schreef SoDimmetje het volgende:
[..]
Dat zou geweldig zijn...weet niet wat voor configuratie de pc heeft maar ik ben van Wifi afhankelijk dus ik zou hem graag willen hebben.
Zaterdag zou wel mijn voorkeur hebben. Maar zondag kan eventueel ook wel. Ik snap dat je niet vrijelijk kan plannen tijdens een verhuizing.quote:Op zondag 20 november 2011 20:10 schreef kovenant het volgende:
ik kan nog niks beloven ,
ben inmiddels midden in verhuizing maar ik laat wel de pc's en monitoren staan .
ik ga kijken of ik dan in het huis bezig ben,
enig idee welke dag in het weekend ? kan ik evt wat meer zeggen van de week .
Ik pas mij aan dus ik laat het aan kovenant over....quote:Op maandag 21 november 2011 17:13 schreef Gedetineerde het volgende:
[..]
Zaterdag zou wel mijn voorkeur hebben. Maar zondag kan eventueel ook wel. Ik snap dat je niet vrijelijk kan plannen tijdens een verhuizing.
Niet ontploft; beterquote:Op zondag 27 november 2011 13:06 schreef SoDimmetje het volgende:
[..]
Draait als een tierelier ..... was paar dagen weg vandaar late reactie....
Ik zelf heb nu inderdaad een pc maar nog geen monitor.quote:Op dinsdag 29 november 2011 09:33 schreef kovenant het volgende:
sorry voor mijn verlate reactie , maar zat afgelopen dagen vast in verhuizing / halve verbouwing en moest ook nog data netwerk thuis aanleggen om thuis te kunnen werken .
mn ritme bestond uit vroeg weg om te werken / laat thuis eten & knutselen en weer naar bed dus geen tijd gehad om iets af te kunnen spreken.
maar ik zie dat je inmiddels voorzien bent.
is dit correct ?
want dan zet ik mn andere pc's gewoon voro gratis af te halen in leiden .
heb er geen plek voor in nieuwe huisje
Het zou ontzettend jammer zijn maar wel begrijpelijkquote:Op woensdag 30 november 2011 11:06 schreef kovenant het volgende:
in de namiddag van zaterdag ben ik al niet meer op locatie .
eventueel in avond uren doordeweeks ?
wat een andere mogelijkheid , omdat hilversum voor mij totaal geen handige optie is .
gedetineerde ik zie dat jij uit denhaag komt ?
if so , zal ik er dan voor zorgen dat het spul bij jou terecht komt ?
anders ben ik bang dat het dmv tijdgebrek aan beide kanten er niet van gaat komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |