abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103570452
Hoi Fok!kers,

Ik ben op zoek naar een gratis pc.
Mijn huidige apparatuur is overleden en heb geen geld (lees 50 euro per week voor levens onderhoud) om het te vervangen.

Ik zit inmiddels al wat langer zonder en doe nu alles via een mobiel maar merk dat het niet altijd even handig is.
Ik heb geen eisen maar hoop op iets wat minimaal P4 is met redelijk RAM geheugen......alles daar boven is mee genomen.
Voorkeur gaat wel uit naar een kleine kast maar alles is welkom.
Een draadloos kaartje zou geweldig zijn maar niet een vereiste.

Kan de pc aansluiten op mijn tv maar een monitor sla ik zeker niet af.

Ik woon in Hilversum maar kan vrij reizen met de bus en ben bereid een paar uur te reizen.

Ik hoop dat iemand nog iets leuks en bruikbaars heeft staan waar hij of zij geen belang meer bij heeft.

In ieder geval bedankt alvast voor je tijd.
  Boks-Chick woensdag 26 oktober 2011 @ 11:32:46 #2
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_103575103
ik heb een p4 voor je en een minibeeldscherm (14"), die prima draait, alleen niet binnen nu en twee weken :@

Het is een enorm trouw bakkie, heeft me nooit in de steek gelaten, maar het is een ouwetje. Heel veel meer dan internetten en office kan hij niet echt. In ieder geval niet de nieuwste spellen enzo.
Hoewel ik moet zeggen dat het het tekenprogramma corel draw 8 (best zwaar) perfect trok, alleen traag voor hedendaagse begrippen :P.

Ik zou hem eventueel 13-11 langs kunnen brengen bij je. Misschien dat iemand anders een groter beeldscherm voor je heeft, of wellicht heb je die zelf nog?
lolwut
pi_103575831
quote:
19s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 11:32 schreef BrandX het volgende:
ik heb een p4 voor je en een minibeeldscherm (14"), die prima draait, alleen niet binnen nu en twee weken :@

Het is een enorm trouw bakkie, heeft me nooit in de steek gelaten, maar het is een ouwetje. Heel veel meer dan internetten en office kan hij niet echt. In ieder geval niet de nieuwste spellen enzo.
Hoewel ik moet zeggen dat het het tekenprogramma corel draw 8 (best zwaar) perfect trok, alleen traag voor hedendaagse begrippen :P.

Ik zou hem eventueel 13-11 langs kunnen brengen bij je. Misschien dat iemand anders een groter beeldscherm voor je heeft, of wellicht heb je die zelf nog?
Dat klinkt intresant....heb geen beeldscherm zelf maar beter iets dan niets.
Spellen speel ik er niet mee , hoogstens internet en wat muziek e.d
Dus ik ben zeker geīnteresseerd in je aanbod.
pi_103576376
Ik heb misschien nog wel een wireless network adapter (USB) + software voor je. :) Even zoeken.
pi_103576604
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 12:11 schreef Hubba88 het volgende:
Ik heb misschien nog wel een wireless network adapter (USB) + software voor je. :) Even zoeken.
Dat zou fantastisch zijn!
  Boks-Chick woensdag 26 oktober 2011 @ 12:39:03 #6
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_103577297
quote:
1s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 11:55 schreef SoDimmetje het volgende:

[..]

Dat klinkt intresant....heb geen beeldscherm zelf maar beter iets dan niets.
Spellen speel ik er niet mee , hoogstens internet en wat muziek e.d
Dus ik ben zeker geīnteresseerd in je aanbod.
Ik draaide er winamp op, die doet het er prima op :Y
Mocht er niemand iets beters voor je hebben noteer ik de 13e november in de agenda :).
Betaling: een kop koffie na de reis en ik ben blij :D
lolwut
  Boks-Chick woensdag 26 oktober 2011 @ 12:45:04 #7
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_103577527
oh en ik heb geloof ik nog wel een muis en een toetsenbord liggen, ik zal even kijken wat ik heb voor je :). En met wat mazzel heb ik ook een 250GB externe harde schijf, wat handig is daar de pc maar een kleine harde schijf heeft ;). De PC is toen helemaal custommade in elkaar gezet.
lolwut
pi_103577646
quote:
19s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 12:45 schreef BrandX het volgende:
oh en ik heb geloof ik nog wel een muis en een toetsenbord liggen, ik zal even kijken wat ik heb voor je :). En met wat mazzel heb ik ook een 250GB externe harde schijf, wat handig is daar de pc maar een kleine harde schijf heeft ;). De PC is toen helemaal custommade in elkaar gezet.
Tof dat je zo mee denkt....ik waardeer het zeer.
Extra opslag ruimte is wel makkelijk idd :)
pi_103577710
ik heb wel een p4 machine liggen met windows XP legaal en geactiveerd met antivirus software / office / flatscreen monitor.
pi_103577821
quote:
2s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 12:50 schreef kovenant het volgende:
ik heb wel een p4 machine liggen met windows XP legaal en geactiveerd met antivirus software / office / flatscreen monitor.
Oké mooie set dus......en daar hoef je niets voor?
ik ben uiteraard geīnteresseerd , waar is het eventueel op te halen?
pi_103577968
mag je kostenloos hebben.
staat mij in de weg en ik doe er helemaal niks mee,
ik moet wel even precieze specificaties opnemen en even testen of hij volledig in orde is natuurlijk.

verder woon ik zelf in leiden ben alleen weinig thuis ....
en daarop ben ik vanaf aanstaande maandag nog minder goed bereikbaar.
mocht je evt interesse hebben dan kunnen we misschien wat regelen !
  Boks-Chick woensdag 26 oktober 2011 @ 12:59:28 #12
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_103578052
quote:
2s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 12:57 schreef kovenant het volgende:
ik moet wel even precieze specificaties opnemen en even testen of hij volledig in orde is natuurlijk.

Mooi aanbod Kovenant :Y
lolwut
pi_103578133
quote:
2s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 12:57 schreef kovenant het volgende:

Ik heb zeker interesse alleen is leiden praktisch onbereikbaar met de bus dus ophalen gaat een probleem worden helaas.
Ik hoor graag wat de specs zijn.....ga ik even rond vragen of iemand met mij mee kan eventueel.
pi_103578194
vanavond zo snel mogelijk laat ik het weten!
weet nog niet hoe laat dat is aangezien ik na werk direct een afspraak heb staan en daarna nog moet reizen ^_^
het is wel puur alleen computer & monitor heb er wel kabeltjes bij enzo maar geen toetsenbord/muis/ speakers die heb ik zelf niet echt veel liggen namelijk
pi_103578306
quote:
2s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 13:02 schreef kovenant het volgende:
vanavond zo snel mogelijk laat ik het weten!
weet nog niet hoe laat dat is aangezien ik na werk direct een afspraak heb staan en daarna nog moet reizen ^_^
het is wel puur alleen computer & monitor heb er wel kabeltjes bij enzo maar geen toetsenbord/muis/ speakers die heb ik zelf niet echt veel liggen namelijk
Ik heb geduld ;)

Bedankt vast voor je tijd en moeite
pi_103598994
gepost vanaf het systeempje:

het is een oudere Dell desktop PC , office model dus je kan desktop plat neerleggen en monitor erop plaatsen.
pentium 4 2.0 ghz 768 mb ram
HDD is maar 40 GB helaas

hij loopt op nieuwe installatie ( is wel tijdje terug geinstalleerd maar niet gebruikt )
microsoft office 2007 ( weet niet meer of deze 100% legaal is )
microsoft securit essentials als beveiligings software
volledig geupdate naar service pack 3
pi_103599995
quote:
2s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 21:05 schreef kovenant het volgende:
gepost vanaf het systeempje:

het is een oudere Dell desktop PC , office model dus je kan desktop plat neerleggen en monitor erop plaatsen.
pentium 4 2.0 ghz 768 mb ram
HDD is maar 40 GB helaas

hij loopt op nieuwe installatie ( is wel tijdje terug geinstalleerd maar niet gebruikt )
microsoft office 2007 ( weet niet meer of deze 100% legaal is )
microsoft securit essentials als beveiligings software
volledig geupdate naar service pack 3
Daar kan ik wel wat mee maar helaas nog niemand kunnen vinden die met mij mee wilt rijden of zo dus ja.....word moeilijk om op te halen helaas :(
pi_103600299
volgend contact opstellen via DM lijkt me goed plan verder ? :)

hij staat hier gewoon klaar voor je ...
  donderdag 27 oktober 2011 @ 10:57:10 #19
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_103616634
Is de afstand hilversum-amersfoort voor jou te doen?

Heb nog een intel core 2 duo staan die op 1.86 ghz loopt, met een (helaas) maar 80 gb hardeschijfje,1,5gb ram, en een nvidia grafisch kaartje. Het heeft het hier prima gedaan, ik zal uiteraard zorgen dat er netjes windows xp op staat icm met microsoft office, en eventueel andere benodigde dingen.

Mocht je nou in de mogelijkheid zijn om naar amersfoort te komen, dan ben ik bereid om ook naar amersfoort te komen om de PC mee te geven :)
Tadumtiedum.
pi_103616775
poeh jouw aanbod is nog beter dan de mijne , ik zou het wel weten...
ook icm mijn afwezigheid zou ik zeggen pak die machine :)
  donderdag 27 oktober 2011 @ 11:14:43 #21
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_103617206
Achja, heb laatst zelf een nieuwe setup aangeschaft, was van plan hem als servertje te laten lopen, maar aangezien ik een nog betere setup dan deze heb weten te bemachtigen als server zou ik deze rustig weg willen geven, anders gaat ie naar de stort oid. De pc is al wel wat ouder, maar kan er zeker nog even tegen aan + dat je rustig wat spelletjes kan spelen zonder dat je ernstige lag's en dergelijken heb.
Tadumtiedum.
pi_103617766
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 11:14 schreef Djurres het volgende:
anders gaat ie naar de stort oid.
dat ding is bijna beter als mijn eigen systeem :P
dit soort systemen zijn relatief veel gevraagd & gebruikt
ik zou zelf zoiets noooooit wegdoen :P
  donderdag 27 oktober 2011 @ 11:41:20 #23
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_103618262
Ach, ik mag niet klagen, heb het leuk voor elkaar, en wat hem betreft, hij moet het met 50 euro in de week doen, als ik dat had gemoeten had ik het ook niet geweten, liever dat ik er iemand mee blij maak dan dat hij leuk in de kast verstoft.
Tadumtiedum.
pi_103618353
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 11:41 schreef Djurres het volgende:
Ach, ik mag niet klagen, heb het leuk voor elkaar, en wat hem betreft, hij moet het met 50 euro in de week doen, als ik dat had gemoeten had ik het ook niet geweten, liever dat ik er iemand mee blij maak dan dat hij leuk in de kast verstoft.
daarom ,
heb precies hetzelfde alleen niet zulke systemen :)
liever er iemand mee blij maken en nog eens extra ruimte in huis ook nog!
  donderdag 27 oktober 2011 @ 11:45:57 #25
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_103618439
Niet iedereen hoeft het zelfde te hebben, als je er maar blij mee bent.
Wat ik persoonlijk wel prettig vind is dat ik het desbetreffende persoon ook mag ontmoeten, dan weet je ook een beetje waar het heen gaat,
Als nu iemand op nike airmax verschijnt en een nickelson jas aan, dan weet je dat er ook iets niet goed zit.
Tadumtiedum.
pi_103618936
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 10:57 schreef Djurres het volgende:
Is de afstand hilversum-amersfoort voor jou te doen?

Heb nog een intel core 2 duo staan die op 1.86 ghz loopt, met een (helaas) maar 80 gb hardeschijfje,1,5gb ram, en een nvidia grafisch kaartje. Het heeft het hier prima gedaan, ik zal uiteraard zorgen dat er netjes windows xp op staat icm met microsoft office, en eventueel andere benodigde dingen.

Mocht je nou in de mogelijkheid zijn om naar amersfoort te komen, dan ben ik bereid om ook naar amersfoort te komen om de PC mee te geven :)
Wow , core 2 duo is helemaal te gek!
Amersfoort is zekere doen , gaat een rechtstreekse bus naar toe en is goed te doen.

Ik zou heel graag van je aanbod gebruik maken!

En wees gerust....nike airmax bezit al een jaar of 10 niet meer ;)

Ik waardeer zeer je aanbod

@Iedereen : ik vind het geweldig hoe er gereageerd word ...... iedereen bedankt voor het meedenken en de gulle aanbiedingen zo ver.

[ Bericht 6% gewijzigd door SoDimmetje op 27-10-2011 12:09:39 ]
  donderdag 27 oktober 2011 @ 12:49:03 #27
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_103620466
Moet eerst zelf de PC nog even ophalen in driebergen, hij staat nog bij een vriend omdat hij destijds de PC gefixed heeft, van de week zal ik hem ophalen, en dan contacteer ik je nog wel over PM :)

Komtgoei :)
Tadumtiedum.
pi_103620535
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 12:49 schreef Djurres het volgende:
Moet eerst zelf de PC nog even ophalen in driebergen, hij staat nog bij een vriend omdat hij destijds de PC gefixed heeft, van de week zal ik hem ophalen, en dan contacteer ik je nog wel over PM :)

Great! ik wacht met smart op je pm.
Nogmaals alvast dank je wel.
  Boks-Chick donderdag 27 oktober 2011 @ 12:55:55 #29
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_103620653
Top Djurres! Mooie pc *O*
lolwut
pi_103668528
quote:
19s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 12:55 schreef BrandX het volgende:
Top Djurres! Mooie pc *O*
Ik heb gisteren dan ook een vreugde dans gedaan want dit had ik nooit verwacht.... ik is heel blij :)
pi_103821489
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 12:49 schreef Djurres het volgende:

Heb je misschien al een idee wanneer ik hem kan ophalen?
Ik hoor het heel graag van je......sorry voor het ongeduld :)
pi_103864647
Ik zou een wireless USB stick krijgen van Hubba88 maar heb er niets meer van gehoord en niets ontvangen helaas dus als iemand nog iets heeft liggen die er niets meer mee doet......ik zou er erg blij mee zijn.
pi_103991270
Nog steeds hulp gevraagd.....
  zaterdag 5 november 2011 @ 12:18:22 #34
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_103991859
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 11:54 schreef SoDimmetje het volgende:
Nog steeds hulp gevraagd.....
Ben je zelf een beetje handig met PC's?
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_103992397
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 12:18 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Ben je zelf een beetje handig met PC's?
Ja best wel , ik maakte vroeger zelf digitale foto lijstje van oude laptops.
Ben in mijn omgeving enige met een lijstje van 14inch met 6 gb opslag :P
  zaterdag 5 november 2011 @ 12:39:20 #36
33954 ElisaB
pi_103992476
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 november 2011 12:36 schreef SoDimmetje het volgende:

Ja best wel , ik maakte vroeger zelf digitale foto lijstje van oude laptops.
Ben in mijn omgeving enige met een lijstje van 14inch met 6 gb opslag :P
Ik heb nog een pc staan, maar werkelijk geen drol zin om er nog iets mee te gaan doen voor ie hier weg kan :@

Erg he :@ Ik heb het er een beetje mee gehad. Jaren terug vond ik het nog leuk om uren te kutten met een verse installatie en van die dingen, maar tegenwoordig kan ik er maar weinig motivatie meer voor opbrengen. Dat is ook de reden dat ik regelmatig een pc over heb; als het niet werkt, koop ik een nieuwe :@
pi_103992651
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 12:39 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Ik heb nog een pc staan, maar werkelijk geen drol zin om er nog iets mee te gaan doen voor ie hier weg kan :@

Erg he :@ Ik heb het er een beetje mee gehad. Jaren terug vond ik het nog leuk om uren te kutten met een verse installatie en van die dingen, maar tegenwoordig kan ik er maar weinig motivatie meer voor opbrengen. Dat is ook de reden dat ik regelmatig een pc over heb; als het niet werkt, koop ik een nieuwe :@
Ik zit al zo lang zonder dat ik totaal geen moeite heb met een sleutel pc , beetje klooien met de beste configuratie vinden e.d is leerzaam en het houd je van de straat :)

Dus als je er niets mee doet zou ik zeker interesse hebben.....ook als hij niet meer compleet is of zelfs losse onderdelen.....alles is welkom om een leuke in elkaar te kunnen zetten.
  zaterdag 5 november 2011 @ 13:04:03 #38
33954 ElisaB
pi_103993155
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 november 2011 12:46 schreef SoDimmetje het volgende:

Ik zit al zo lang zonder dat ik totaal geen moeite heb met een sleutel pc , beetje klooien met de beste configuratie vinden e.d is leerzaam en het houd je van de straat :)

Dus als je er niets mee doet zou ik zeker interesse hebben.....ook als hij niet meer compleet is of zelfs losse onderdelen.....alles is welkom om een leuke in elkaar te kunnen zetten.
Dan heb ik denk ik nog wel een pc voor je staan. Net ff aangesloten. Deed nix; zat geen harde schijft in _O- Had nog een nieuwe HD liggen en die zit er nu in; zal zo ff kijken of ik 'm aangeslingerd krijg.

Hilversum zei je? Ben je overdag wel eens thuis?

Domme vraag: als je geen pc hebt, hoe ben je dan nu op FOK! :?
pi_103993304
zoals gemeld heb ik nog steeds die PC staan , alleen was/ben ik nog niet thuis ( zit lekker in de zon ) als ik thuis ben , dat is over anderhalve week staat hij nog steeds klaar...
pi_103993360
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 13:04 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Dan heb ik denk ik nog wel een pc voor je staan. Net ff aangesloten. Deed nix; zat geen harde schijft in _O- Had nog een nieuwe HD liggen en die zit er nu in; zal zo ff kijken of ik 'm aangeslingerd krijg.

Hilversum zei je? Ben je overdag wel eens thuis?

Domme vraag: als je geen pc hebt, hoe ben je dan nu op FOK! :?
Ik ben overdag vaak thuis , ben werkloos op dit moment.
Ik woon inderdaad in hilversum en kan zelf ophalen in de omgeving tot en met utrecht of almere de andere kant op.
Mijn laatste trots zorgt voor mijn internet toegang , een android toestelletje van samsung , de ace.
Heb er wel mijn abbo voor moeten verlengen tot 2014 maar ja , aangezien alles via internet gaat had ik geen keuze destijds.....nu spijt van aangezien ze nu galaxy s en s2 weg geven bij een abbo.
Maar ja , kan niet alles mee hebben he...
  Boks-Chick zaterdag 5 november 2011 @ 13:16:54 #41
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_103993559
Is het niet doorgegaan met Djurres? Mijn aanbod staat anders ook altijd nog hoor, ik heb alleen geen beeldscherm voor je.
Ik weet niet wat ElisaB in de aanbieding heeft, die van mij is (helaas) maar een P4
lolwut
  zaterdag 5 november 2011 @ 13:21:45 #42
33954 ElisaB
pi_103993727
quote:
19s.gif Op zaterdag 5 november 2011 13:16 schreef BrandX het volgende:
Is het niet doorgegaan met Djurres? Mijn aanbod staat anders ook altijd nog hoor, ik heb alleen geen beeldscherm voor je.
Ik weet niet wat ElisaB in de aanbieding heeft, die van mij is (helaas) maar een P4
Ik weet ook niet wat ElisaB heeft, want er zit net een nieuwe HD in en dus geen besturingssysteem. Ergo: heb geen flauw idee.

Maar als er al twee opties zijn, dan is SoDimmetje ruim te voorzien denk ik. Dus dan ga ik nu maar eens even naar de bakker om het brood te halen :)
pi_103993929
quote:
2s.gif Op zaterdag 5 november 2011 13:09 schreef kovenant het volgende:
zoals gemeld heb ik nog steeds die PC staan , alleen was/ben ik nog niet thuis ( zit lekker in de zon ) als ik thuis ben , dat is over anderhalve week staat hij nog steeds klaar...
Ik was het niet vergeten en waardeer het ook nog steeds maar probeer de wachttijd te verkorten.....klinkt misschien ondankbaar maar zo is het niet bedoeld.
Zat ook met smart te wachten op bericht over die core 2 duo pc maar ik hoor er helaas niets meer van.
En als ik iets vond dan kon je er een ander mee gelukkig maken dus vandaar eigenlijk....

quote:
19s.gif Op zaterdag 5 november 2011 13:16 schreef BrandX het volgende:
Hij is niet meer online geweest en heb niets meer gehoord.....maar dacht dat je berichte dat jou pc stuk was?
of haal ik nu dingen door elkaar?

Edit : nee toch niet,

[ Bericht 23% gewijzigd door BrandX op 05-11-2011 14:14:06 ]
  Boks-Chick zaterdag 5 november 2011 @ 14:15:49 #44
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_103995586
Ik zou dan toch even geduld trachten op te brengen, daar de pc van kovenant beter is dan die van mij, en ik ook pas op zijn vroegst volgend weekend goed naar de pc kan kijken en hem eventueel richting H'sum kan krijgen.
lolwut
pi_103998044
quote:
19s.gif Op zaterdag 5 november 2011 14:15 schreef BrandX het volgende:
Ik zou dan toch even geduld trachten op te brengen, daar de pc van kovenant beter is dan die van mij, en ik ook pas op zijn vroegst volgend weekend goed naar de pc kan kijken en hem eventueel richting H'sum kan krijgen.
Doe ik.....hoop echter dat djurres nog reageert want das helemaal top
pi_104347407
Zo heb je niks en zou krijg je wat.....

Heb een redelijke maar defecte laptop gekregen van mijn nichtje en wil die gaan gebruiken als systeemkast maar zonder beeld word dat vrij moeilijk.
Dus is nu mijn vraag of iemand nog een tft monitor heeft staan die niet meer gebruikt word , geld ook voor een toetsenbord op usb en een speakersetje.

Dan kan ik eindelijk weer aan de slag en ben ik even klaar.
Ik waardeer alle aanbiedingen maar voor een crt monitor heb ik geen ruimte dus vandaar de brutale vraag voor een tft

Tot zo ver iedereen bedankt voor de aanbiedingen , wel jammer dat sommige iets aanbieden en nooit meer iets laten horen maar ja thats life
pi_104369029
Zijn verzendkosten a ¤7,- evt nog wel op te brengen?
Oh, and that's a bad miss!
pi_104369509
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 20:39 schreef Brentmeister het volgende:
Zijn verzendkosten a ¤7,- evt nog wel op te brengen?
Deze week helaas niet , heb maar 33 euro tot aanstaande maandag
pi_104369825
Hmm ok, heb namelijk evt nog een laptopje staan met werkend scherm ;)
Oh, and that's a bad miss!
pi_104370283
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 20:49 schreef Brentmeister het volgende:
Hmm ok, heb namelijk evt nog een laptopje staan met werkend scherm ;)
Shit! das pech hebben......maar pech komt nooit alleen en dat terwijl ik toch een gelukje had vandaag ....
Misschien volgende week maar ook das niet zeker helaas en je woont te ver weg voor de bus , Hilversum - Hoorn is al 7 uur met de bus....ik durf niet te kijken hoe lang het duurt om bij jou te komen....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')