Ik ben ook ouder dan die koters =)quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:08 schreef J-Style het volgende:
TS, serieus? jezelf ouder mens noemen? jonger dan 16 = 100%
vwo zei je?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:14 schreef xSmurfinx het volgende:
[..]
Nee ik neem dat persoon niet serieus.
een echte vwo'er zou dat doen jaquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:14 schreef Crack_ het volgende:
Je kunt ook naar een lerares stappen en zeggen dat je dat gedrag niet leuk vindt.
Ik denk dat je meer bereikt als je ze verbaal de oren wast. Of je moet liever geschorst willen worden, dan sla je ze gewoon verrot.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:13 schreef xSmurfinx het volgende:
[..]
Denk idd dat ik maar een x mn vuisten gebruik
Mwa we zijn best mild.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:24 schreef Computerfluisteraar het volgende:
TS, waarom post je dit in KLB? Je weet dat je afgemaakt wordt door onze jonge, puisterige internethelden, met dit soort paupertopics en je kinderlijke manier van posten...
Het IQ van sommige mensen verbaasd me nog steeds. Leuk om te zien =Pquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:24 schreef Computerfluisteraar het volgende:
TS, waarom post je dit in KLB? Je weet dat je afgemaakt wordt door onze jonge, puisterige internethelden, met dit soort paupertopics en je kinderlijke manier van posten...
OOOH LEEEUK! Een IQ indicatorquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:26 schreef xSmurfinx het volgende:
[..]
Het IQ van sommige mensen verbaasd me nog steeds. Leuk om te zien =P
Ze zit op het VWO, dat is een leuke reflectie van haar intelligentie ja.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee jij bent het toonbeeld van intelligentie.
23quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
OOOH LEEEUK! Een IQ indicator. Wat is mijn IQ?
Ze zit er nog op he, dan mag je nog foutjes maken. In tegenstelling tot degenen die zich hier volwassen durven te noemen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:27 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Ze zit op het VWO, dat is een leuke reflectie van haar intelligentie ja.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Ze zit er nog op he, dan mag je nog foutjes maken. In tegenstelling tot degenen die zich hier volwassen durven te noemen.
haha btje tof doen en dan spelfoute make xDquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:26 schreef xSmurfinx het volgende:
[..]
Het IQ van sommige mensen verbaasd me nog steeds. Leuk om te zien =P
He ik zit er nog op he, ik mag foutjes makenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:30 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
haha btje tof doen en dan spelfoute make xD
Dit.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Ze zit er nog op he, dan mag je nog foutjes maken. In tegenstelling tot degenen die zich hier volwassen durven te noemen.
op fok kan allesquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:31 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Dit.
Mensen, ik weet hoe leuk het is om te baggeren in dit soort paupertopics, maar TS is een brugklasser... Uitspraken als ''hoer'' en ''Pics va je tieten'' kunnen gewoon echt niet.
skkltjequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:30 schreef xSmurfinx het volgende:
[..]
He ik zit er nog op he, ik mag foutjes maken
Onzin, dat sommigen zulke kutlevens hebben dat ze zich op FOK! helemaal moeten uitleven is hun probleem.quote:
Ga dan lekker naar R&P.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:31 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Dit.
Mensen, ik weet hoe leuk het is om te baggeren in dit soort paupertopics, maar TS is een brugklasser... Uitspraken als ''hoer'' en ''Pics va je tieten'' kunnen gewoon echt niet.
ben dyslektiesquote:
Mooie ui man, ik zou je bijna serieus nemenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Onzin, dat sommigen zulke kutlevens hebben dat ze zich op FOK! helemaal moeten uitleven is hun probleem.
Insgelijksquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mooie ui man, ik zou je bijna serieus nemen
Voor sommige kutautisten die niet kunnen lezen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:31 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Dit.
De gedachte dat je op KLB niet normaal mag reageren is een foute aanname natuurlijk. KLB is geen reservaat voor de zwakzinnigen, hoewel jij daar blijkbaar anders over denkt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:32 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Ga dan lekker naar R&P.
[..]
ben dyslekties
Niet dapper doen, jij zal TS net zo hard doen als de rest hierquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:34 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Voor sommige kutautisten die niet kunnen lezen.
Veel plezier bij Ad in de cel.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:35 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Niet dapper doen, jij zal TS net zo hard doen als de rest hier
Harder zelfs aangezien zij internetridderactiesquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:35 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Niet dapper doen, jij zal TS net zo hard doen als de rest hier
Sommige posters zijn in hun puberteit een paar keer gedumpt en menen zich nu af te moeten reageren op de eerste de beste minderjarige, gok ik.quote:
iddquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Sommige posters zijn in hun puberteit een paar keer gedumpt en menen zich nu af te moeten reageren op de eerste de beste minderjarige, gok ik.
Hoe je dat zegtquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Sommige posters zijn in hun puberteit een paar keer gedumpt en menen zich nu af te moeten reageren op de eerste de beste minderjarige, gok ik.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:38 schreef Crack_ het volgende:
GODVERDOMME ZEG, MOET DIT NOU. HOU NOU EENS OP ALLEMAAL.
ÉÉN EN AL VREDE OP AARDE.
Ja als je lief doet welquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zou je me even vast willen houden?I need it
=)quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:39 schreef Strani het volgende:
Welkom of FOK! trouwens TS. De meeste andere subforums zijn wat relaxter hoor.
Idd Smurfinnetje we zien je wel verschijnen in KPDquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:39 schreef Strani het volgende:
welke danquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:39 schreef Strani het volgende:
Ik zie dat ze er al een paar had, vooral met klachten over de manier waarop jongeren opgevoed worden. Ik mag TS nu al.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:40 schreef Computerfluisteraar het volgende:
In je eerste topic weggepest worden, 't is toch wat...
We've all been there.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:40 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Idd moet er bijna van huilenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:40 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Smooth.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zie dat ze er al een paar had, vooral met klachten over de manier waarop jongeren opgevoed worden. Ik mag TS nu al.
Mag ik er met je over praten?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Is het daar allemaal begonnen jongen?
He we zouden toch weer aardig doen?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Is het daar allemaal begonnen jongen?
deze damequote:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:43 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Wat ben je ook een kutuser met inhoudsloze kutposts.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:43 schreef xSmurfinx het volgende:
[..]
He we zouden toch weer aardig doen?
Pareltjequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:44 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Lees het topic eens door?
ja, buiten geweestquote:
Weer een inhoudsloze kutpost. Lees het topic eens door? Als ik dat doe, kom ik uitspraken als ''hoer'' en ''Pics van je tieten'' tegen, die worden geuit richting een brugklasser.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:45 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Idd wat een hater die computerfluisteraarTrek je maar niets van hem aan
![]()
Ik ben geen brugger.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:47 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Weer een inhoudsloze kutpost. Lees het topic eens door? Als ik dat doe, kom ik uitspraken als ''hoer'' en ''Pics van je tieten'' tegen, die worden geuit richting een brugklasser.
Schandalig inderdaad, KLB is geen speeltuin.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:47 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Weer een inhoudsloze kutpost. Lees het topic eens door? Als ik dat doe, kom ik uitspraken als ''hoer'' en ''Pics van je tieten'' tegen, die worden geuit richting een brugklasser.
Hm zeg, wat doe jij normaal in een speeltuin?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:48 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Schandalig inderdaad, KLB is geen speeltuin.
Oh en ze is geen brugger, let eens op.
Oke ik geef het op..quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Hm zeg, wat doe jij normaal in een speeltuin?
AIVD leest meequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Hm zeg, wat doe jij normaal in een speeltuin?
Computerfluisteraar en ik hebben je de kans gegeven weg te rennen uit dit topic terwijl wij de kogels opvangen he!quote:
He lees ff terug we zouden lief doen tegen elkaarquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:49 schreef De_Viborateur het volgende:
TS straalt geen autoriteit uit. Ze is dus niet populair. Geefbare meiden zijn altijd populair, TS is derhalve niet geefbaar. Laat die naaktpics maar zitten TS, je wordt toch niet serieus genomen.
Altijd een ander de schuld gevenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Computerfluisteraar en ik hebben je de kans gegeven weg te rennen uit dit topic terwijl wij de kogels opvangen he!
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:50 schreef xSmurfinx het volgende:
[..]
He lees ff terug we zouden lief doen tegen elkaar
stop danquote:
Ik ga niet lezen, je bent m'n moeder niet!!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:50 schreef xSmurfinx het volgende:
[..]
He lees ff terug we zouden lief doen tegen elkaar
whahaah Xdquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:53 schreef De_Viborateur het volgende:
[..]
Ik ga niet lezen, je bent m'n moeder niet!!
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:53 schreef De_Viborateur het volgende:
[..]
Ik ga niet lezen, je bent m'n moeder niet!!
Ditquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:06 schreef CaptainCookie het volgende:
TS zit nog op de middelbare school
En dit.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:10 schreef Computerfluisteraar het volgende:
TS is een kutuser en zit nog op het voortgezet onderwijs
Ook hoiquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:57 schreef ecktebaazz het volgende:
[..]
Dit
[..]
En dit.
Opgelost, slotje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haters are like crickets. Crickets make a lot of noise, u hear it but u can't see them. Then right when u walk by them, they're quiet.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:06 schreef Masterboy het volgende:
Dit topic mist alleen nog een "Big Bad Wolf" video.
Waarschuwing! 18+ video.Die video....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
!!!!!
TS is waarschijnlijk 14.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:10 schreef CaptainCookie het volgende:
Dit topic![]()
Vooral die sneue sneue ridders hier die de TS proberen te regelen door het voor haar op te nemen
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:10 schreef CaptainCookie het volgende:
Dit topic![]()
Vooral die sneue sneue ridders hier die de TS proberen te regelen door het voor haar op te nemen
Is het in jouw gedachtengang normaal dat volwassen mannen achter meisjes van 14 of 15 aan zitten?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:10 schreef CaptainCookie het volgende:
Dit topic![]()
Dit.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Is het in jouw gedachtengang normaal dat volwassen mannen achter meisjes van 14 of 15 aan zitten?
Gatverdamme, jullie zijn nog volwassen ook, dat maakt het alleen maar ergerquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Is het in jouw gedachtengang normaal dat volwassen mannen achter meisjes van 14 of 15 aan zitten?
Oh, jouw kant kies ik nooit meer op dit forum, zelfs niet als ik het met je eens ben!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:34 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Gatverdamme, jullie zijn nog volwassen ook, dat maakt het alleen maar erger
Je neemt het echt veel te serieusquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh, jouw kant kies ik nooit meer op dit forum, zelfs niet als ik het met je eens ben!
Zie je, je realiseert je dat je een krachtig bondgenoot hebt verloren en nou probeer je het te downplayen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:38 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Je neemt het echt veel te serieus
Ik heb eigenlijk geen idee wie jij bentquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Zie je, je realiseert je dat je een krachtig bondgenoot hebt verloren en nou probeer je het te downplayen.
Voor 20 kamelen wil ik m'n verklaring nog wel intrekken.
Kan gebeuren, dat geldt voor heel veel mensen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:41 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen idee wie jij bent
OOhhh shit nu ben je zuur!!!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh, jouw kant kies ik nooit meer op dit forum, zelfs niet als ik het met je eens ben!
Inderdaad, wanneer hou je daar nou eens mee opquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:50 schreef Computerfluisteraar het volgende:
De inhoudsloze, niveauverlagende posts van kutusers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |