Weer een inhoudsloze kutpost. Lees het topic eens door? Als ik dat doe, kom ik uitspraken als ''hoer'' en ''Pics van je tieten'' tegen, die worden geuit richting een brugklasser.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:45 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Idd wat een hater die computerfluisteraarTrek je maar niets van hem aan
![]()
Ik ben geen brugger.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:47 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Weer een inhoudsloze kutpost. Lees het topic eens door? Als ik dat doe, kom ik uitspraken als ''hoer'' en ''Pics van je tieten'' tegen, die worden geuit richting een brugklasser.
Schandalig inderdaad, KLB is geen speeltuin.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:47 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Weer een inhoudsloze kutpost. Lees het topic eens door? Als ik dat doe, kom ik uitspraken als ''hoer'' en ''Pics van je tieten'' tegen, die worden geuit richting een brugklasser.
Hm zeg, wat doe jij normaal in een speeltuin?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:48 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Schandalig inderdaad, KLB is geen speeltuin.
Oh en ze is geen brugger, let eens op.
Oke ik geef het op..quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Hm zeg, wat doe jij normaal in een speeltuin?
AIVD leest meequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Hm zeg, wat doe jij normaal in een speeltuin?
Computerfluisteraar en ik hebben je de kans gegeven weg te rennen uit dit topic terwijl wij de kogels opvangen he!quote:
He lees ff terug we zouden lief doen tegen elkaarquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:49 schreef De_Viborateur het volgende:
TS straalt geen autoriteit uit. Ze is dus niet populair. Geefbare meiden zijn altijd populair, TS is derhalve niet geefbaar. Laat die naaktpics maar zitten TS, je wordt toch niet serieus genomen.
Altijd een ander de schuld gevenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Computerfluisteraar en ik hebben je de kans gegeven weg te rennen uit dit topic terwijl wij de kogels opvangen he!
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:50 schreef xSmurfinx het volgende:
[..]
He lees ff terug we zouden lief doen tegen elkaar
stop danquote:
Ik ga niet lezen, je bent m'n moeder niet!!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:50 schreef xSmurfinx het volgende:
[..]
He lees ff terug we zouden lief doen tegen elkaar
whahaah Xdquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:53 schreef De_Viborateur het volgende:
[..]
Ik ga niet lezen, je bent m'n moeder niet!!
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:53 schreef De_Viborateur het volgende:
[..]
Ik ga niet lezen, je bent m'n moeder niet!!
Ditquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:06 schreef CaptainCookie het volgende:
TS zit nog op de middelbare school
En dit.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:10 schreef Computerfluisteraar het volgende:
TS is een kutuser en zit nog op het voortgezet onderwijs
Ook hoiquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:57 schreef ecktebaazz het volgende:
[..]
Dit
[..]
En dit.
Opgelost, slotje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |