Het is allemaal zo moeilijk te bepalen, ik heb een zachte g, die geen j is, spreek wel met een normale Rquote:
Ik ga jou ook nomineren als beste nieuwkomerquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:04 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Robin, ich hub dich genominiërdj veurre awoort van beste nuiwkommer
Voor wat hoort watquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik ga jou ook nomineren als beste nieuwkomer
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:05 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Heb je wel je dienstplicht in Turkije vervuld?
Uitstekend, hij verovert de hele Randstad via de NOS en RTL.quote:
Helaas.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:04 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Spreek jij ook Hebreeuws, de taal der uitverkorenen?
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:05 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Helaas.
Als ik het Israëlische anthem luister probeer ik wel mee te zingen
quote:"Jerusalem of Gold" (Hebrew: ירושלים של זהב, Yerushalayim Shel Zahav) is a popular Israeli song written by Naomi Shemer in 1967. The original song described the Jewish people's 2000-year longing to return to Jerusalem; Shemer added a final verse after the Six-Day War to celebrate Jerusalem's re-unification, after 19 years of Jordanian occupation.
Prachtig inderdaad!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:07 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Kippenvel krijg ik ervan, vooral als ik aan de achtergrond van het nummer denk.
[..]
Ik zie gewoon voor me hoe de Israelische soldaten in uniform naar huis terugkeren, als de overwinnaar op de as van het kwaad. Helden zijn het, die voor het voortbestaan en overleven van hun natie vochten.quote:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:39 schreef IkeDubaku99 het volgende:
16. Marianne Thiemetrofee - User die de meest nutteloze topics opent. Fokthesystem is een aardige gozer, maar van topics openen heeft hij geen verstand. Hij post nogal warrig waardoor hij denkt dat hij er meer van snapt dan iedereen. Ik vraag me af of hij familie is van Sheldon Cooper.
Halloowquote:
Die komtquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:33 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Halloow
We wachten nog op jouw bijdrage in het POL-Verkiezingstopic
De gaybar met een bezoekje vereerd?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:28 schreef GSbrder het volgende:
Ik heb zoveel VSjes gezien vanavond, poeh hé.
Nee, een intiem huiskamerconcertjequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:36 schreef Friek_ het volgende:
[..]
De gaybar met een bezoekje vereerd?
Heftigquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, een intiem huiskamerconcertje
Die zijn altijd wel mooi.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, een intiem huiskamerconcertje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |