Halloowquote:
Die komtquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:33 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Halloow
We wachten nog op jouw bijdrage in het POL-Verkiezingstopic
De gaybar met een bezoekje vereerd?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:28 schreef GSbrder het volgende:
Ik heb zoveel VSjes gezien vanavond, poeh hé.
Nee, een intiem huiskamerconcertjequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:36 schreef Friek_ het volgende:
[..]
De gaybar met een bezoekje vereerd?
Heftigquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, een intiem huiskamerconcertje
Die zijn altijd wel mooi.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, een intiem huiskamerconcertje
ls ik zo kijk naar de lijst van vorig jaar, zijn er toch echt veel mensen wegquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:51 schreef KoosVogels het volgende:
De verkiezingen zijn wel lastiger dit jaar, aangezien het POL-gezelschap aanzienlijk is uitgebreid.
Vorig jaar won ik nog de prijs voor de beste discussievoerder, nu ding ik goddomme mee naar de Erica Terpstra-klappert.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:52 schreef Dutchnative het volgende:
A
[..]
ls ik zo kijk naar de lijst van vorig jaar, zijn er toch echt veel mensen weg
Je discussietechnieken zijn afgelopen jaar aardig vooruitgegaan.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vorig jaar won ik nog de prijs voor de beste discussievoerder, nu ding ik goddomme mee naar de Erica Terpstra-klappert.
Ach, ik verlies de nieuwkomeraward waarschijnlijk aan BramvanLoonquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vorig jaar won ik nog de prijs voor de beste discussievoerder, nu ding ik goddomme mee naar de Erica Terpstra-klappert.
Er waren ook best veel nieuwkomers.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:53 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ach, ik verlies de nieuwkomeraward waarschijnlijk aan BramvanLoon
Samequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:53 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
aha die lijst, even invullenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:53 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |