Ik ging stuk om je laatste alineaquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik ken ook een Angolees die hier zit, is door z'n pa op het vliegtuig naar het westen gezet en tot ziens maar weer. Volgt tegenwoordig een HBO-opleiding en is vader omdat ie een Nederlands sletje zwanger had gemaakt, maar zorgt wel voor z'n kleine gezinnetje. Is trouwens ook erg religieus (christelijk).
Hele correcte gozer, maar heeft natuurlijk geen zak met Mauro te maken.
Ze zouden hem natuurlijk alsnog eruit moeten flikkeren.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:16 schreef Montov het volgende:
Apart & interessant artikel over een atheistische dominee:
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)it-te-mieteren.dhtml
Over Sinterklaas gesproken, ik zoek nog een maatje om het Sinterklaasjournaal mee te kijkenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:36 schreef KoosVogels het volgende:
Mauro moet natuurlijk gewoon blijven. Ik stel voor dat we hem volgende maand verstoppen in het Pakjeshuis, zodat de IND hem niet kan vinden.
Volgens mij bedoelden ze autistische dominee.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:37 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ze zouden hem natuurlijk alsnog eruit moeten flikkeren.
Hoe kun je nou een atheïstische dominee zijn
Ben ook een weekendje weg dan. Niet dat ik anders was gekomen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:47 schreef Dutchnative het volgende:
Klote, moet alweer de meet laten schieten
Hihiquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:47 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ben ook een weekendje weg dan. Niet dat ik anders was gekomen.
Ik voel me niet geroepen om aanwezig te zijn.quote:
Happy hunting, ik hoop dat je hem te pakken krijgt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:42 schreef du_ke het volgende:
Maar eerst jagen op die mug die me gister wakker hield.
Verdwenen, voor nu in elk geval. Ik leg de elektrische vliegenmepper naast mijn bedquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:53 schreef waht het volgende:
[..]
Happy hunting, ik hoop dat je hem te pakken krijgt.
Ik denk dat je dan eerder het stokje van FTS gaat overnemen voor de user die de meest warrige taal uitslaat.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:53 schreef Dutchnative het volgende:
Ik ga vandaag beginnen met het veiligstellen van de Schrijfstijltrofee van volgend jaar
Deur te kalle in ut dialek!
Wie kumse derbie, joonkquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:56 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan eerder het stokje van FTS gaat overnemen voor de user die de meest warrige taal uitslaat.
Ach we hebben hier een overdosis brabo's en limbo's dus dat zal meevallenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:56 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan eerder het stokje van FTS gaat overnemen voor de user die de meest warrige taal uitslaat.
Hoe gaat het met hem?quote:
Je spreekt dus nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |