Speel je oude spellen?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:56 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik heb in 2005 de pong award gewonnen als meest nostalgische GAM user, niet dat het iets is dat je in je CV kunt zetten ofzo.
Ach ja, dat is nog altijd beter dan het meervoudig winnen van de Erica Terpstratrofee.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:56 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik heb in 2005 de pong award gewonnen als meest nostalgische GAM user, niet dat het iets is dat je in je CV kunt zetten ofzo.
Correct. Attack of the Clones vond ik wel oke.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:59 schreef KoosVogels het volgende:
Eigenlijk is Star Wars: episode I best een kutfilm.
Empire strikes back is dan ook uitgebracht in 1980, de start van jouw gloriedagen. En iedereen juicht voor the Empire, simpelweg omdat die Luke Skywalker zo'n gigantische zak stront is.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:00 schreef eriksd het volgende:
[..]
Correct. Attack of the Clones vond ik wel oke.
Net als The empire strikes back
Mja, ik was dan ook voor het Rijk.
Ik voer eigenlijk alleen nog discussies met Weltschmerz, Kees22 en soms Chooselife. Drie waardige tegenstanders. De meeste discussies vind ik niet interessant meer. Van die uitgekauwde onderwerpen waarin iedereen al z'n mening klaar heeft. Dan lees ik liever een boek over fundamentele meningsverschillen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Mooi inderdaad. Maar ik zie niet zo heel veel van je, je bent een beetje op de achtergrond en houdt het meestal kort.
Daar heb je gelijk in.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Waarom heet het anders nostalgisch?
Die met Kees22 lees ik. En ik kan het me wel voorstellen, ik ken meer waardevolle FOK!-posters die het wel een beetje gehad hebben; met name in NWS.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:02 schreef waht het volgende:
[..]
Ik voer eigenlijk alleen nog discussies met Weltschmerz, Kees22 en soms Chooselife. Drie waardige tegenstanders. De meeste discussies vind ik niet interessant meer. Van die uitgekauwde onderwerpen waarin iedereen al z'n mening klaar heeft. Dan lees ik liever een boek over fundamentele meningsverschillen.
Dat wijffie wat hem speelt. Man man man, vergeleken met die softie ben ik zelfs een alfa-mannetje.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Empire strikes back is dan ook uitgebracht in 1980, de start van jouw gloriedagen. En iedereen juicht voor the Empire, simpelweg omdat die Luke Skywalker zo'n gigantische zak stront is.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:05 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat wijffie wat hem speelt. Man man man, vergeleken met die softie ben ik zelfs een alfa-mannetje.
Dit kan ik bevestigen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:05 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat wijffie wat hem speelt. Man man man, vergeleken met die softie ben ik zelfs een alfa-mannetje.
Wat een zelfkennis hé.quote:
Met die klaploper is het zelfs een wonder dat The Empire niet gewonnen heeft. Ik had het ze van harte gegund.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |