quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:35 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ja, is er animo voor lindex?
Laten we donderdagmiddag dan als eindtijd doen om de bestelling door te geven.
Had zo mijn keuze kunnen zijn! De bovenste vind ik een leuke combinatie tussen stoer en meisjesachtig, over de tweede heb ik getwijfeld en heb ik uit een of ander vaag calvinistisch gevoel niet besteld, en de derde heb ik!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:26 schreef Twinkly het volgende:
Het zijn de hormonen wickie!!
Claudia, voor Lena?
[ afbeelding ]
die heb je al geloof ik?
[ afbeelding ]
deze vind ik ook mooi
[ afbeelding ]
Ik hou ook van bruin, maar niet van gordijntjes en roesjesquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:39 schreef Spewey het volgende:
Ik vind dat gordijntje niet eens zo heel erg lelijk, ik hou van bruin.
Ik heb zo'n jurkje gescoord in Frankrijk! Maar dan zonder gordijntje.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:39 schreef Spewey het volgende:
Ik vind dat gordijntje niet eens zo heel erg lelijk, ik hou van bruin.
Kortom: het model is leuk en that's it.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:42 schreef Twinkly het volgende:
Dit jurkje (het shirt niet) had leuk kunnen zijn zonder applicatie en zakje en in een mooie stof ipv super synthetische velours
[ afbeelding ]
Stiekem? Gewoon een heel schattig jurkje! Het vorige jurkje vind ik iets te ouwelijk.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:43 schreef becky27 het volgende:
Deze vind ik stiekem wel lief!
[ afbeelding ]
Foto van Lena in jurk plz!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:40 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik heb zo'n jurkje gescoord in Frankrijk! Maar dan zonder gordijntje.
Oef, ik hoop zo dat Lena geen roze fase krijgt.
Ik heb net een Kidscasejurkje te koop gezet dat ik niet bij Lena vind staan. Misschien wel Wies' kleur?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:41 schreef wickie het volgende:
Bij de gemengde gevoelens weet je aan wie je het kan verpatsen
jaquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:43 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Kortom: het model is leuk en that's it.
Nou, precies. Ik heb geen hekel aan roze, hoor, maar wel aan al dat prinsessengedoe. Maarja, als je kind er blij van wordt... yada yada.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:44 schreef Spewey het volgende:
[..]
Foto van Lena in jurk plz!
Roze staat Zoë wel en oud roze vind ik zelf ook wel een mooie kleur maar ik hoop echt dat ze niet alleen maar van dat Hello Kitty roze wil dragen..
Bumba-buh-loe, waar is die stomme clown? Bumba-buh-loe, die hele stomme clown. Of nou ja, dat heb ik ervan gemaakt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:45 schreef becky27 het volgende:
Stiekem in de trant van dat ik moet wachten tot mijn schoonmama terug is uit de USA.
Is ook wel dat dat jurkje wat ouwelijk is, maar voor 1 dag kan dat wel.
Nee, deze pyjama
[ afbeelding ]
Oeh waar? Heb ik iets gemist?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:44 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik heb net een Kidscasejurkje te koop gezet dat ik niet bij Lena vind staan. Misschien wel Wies' kleur?
Wauw, leuk! Zou ook leuk zijn voor Lena, met roze broekje/maillot eronder.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:47 schreef wickie het volgende:
[..]
Oeh waar? Heb ik iets gemist?
Ik heb voor Mette in dit dessin een tuniekje. Die is echt heel leuk.
[ afbeelding ]
ik zing altijd "waar is die enge clown"quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:46 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Bumba-buh-loe, waar is die stomme clown? Bumba-buh-loe, die hele stomme clown. Of nou ja, dat heb ik ervan gemaakt.
Oh ik ga wel terug hoor. Iig met het printje van rabo, maar ik weet hoe moeilijk ze kunnen doen als geen bon hebt. Ik wil dan het geld terug! 30,- of 35,- was hij.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:51 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Als je geld teveel hebt, moet je vooral niet teruggaan met de jas.
Anders zou ik in ieder geval even langs gaan en proberen of je geen nieuwe krijgt of je geld terug kunt krijgen. Je wilt niet zomaar iets ruilen, je hebt een kapot produkt!
Wat rot zegquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:51 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Oh ik ga wel terug hoor. Iig met het printje van rabo, maar ik weet hoe moeilijk ze kunnen doen als geen bon hebt. Ik wil dan het geld terug! 30,- of 35,- was hij.
Ivan heeft ook steeds meer kledingvoorkeuren, al kan ik dat ook nog wel sturen door te doen alsof streepjes heel tof zijn of zo.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:49 schreef Twinkly het volgende:
[..]
ik zing altijd "waar is die enge clown"
Niels gaf vandaag voor het eerst aan dat hij een kledingstuk aanwildeHet drumshirt van H&M (het is uitverkocht, dus geen plaatje, dan maar een filmpje
). Hij wees de hele dag naar zijn shirt en zei dan dat hij ook ging drummen
Claudia, heb jij voor Ivan nog leuke dierenshirts gevonden?
Kapot is kapot hoor, met of zonder bon. Een jas hoort langer mee te gaan dan een paar keer dragen. Ze moeten met een goede oplossing komen. K zou me echt niet laten afschepen hoorquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:51 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Oh ik ga wel terug hoor. Iig met het printje van rabo, maar ik weet hoe moeilijk ze kunnen doen als geen bon hebt. Ik wil dan het geld terug! 30,- of 35,- was hij.
Prachtig als ze echt bewust zijn van hun kleding.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:54 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ivan heeft ook steeds meer kledingvoorkeuren, al kan ik dat ook nog wel sturen door te doen alsof streepjes heel tof zijn of zo.En hij pakt steevast een robotshirt (heb ik dat niet van jou overgenomen, Spewey?) uit de wasmand omdat hij dat nog eens aan wil. En hij was dol op zijn Beatlesshirt. Dat heb ik net verkocht en ik ben er gewoon een beetje verdrietig van.
![]()
En: ja! Bodpa had een goeie tip, namelijk Boden! Die hebben erg leuke dierenshirts.
Ik vind zelfs die met dinosaurus erop leuk.quote:
en geen hema fan tochquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:17 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ben geen ruitjesfan, maar die kleur staat Puck volgens mij heel mooi.
Wel voor de kleine maatjes!quote:
Ryan heeft de donkerblauwe en de mocha.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:16 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik vind zelfs die met dinosaurus erop leuk.Ik kon niet kiezen en heb daardoor nog steeds geen shirt voor Ivan besteld.
Ja, vind ik ook! Ze zijn alle drie leuk.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:18 schreef Twinkly het volgende:
Die met die beer natuurlijk!
Die met die wasbeer vind ik heel leuk, die kijkt zo eigenwijs
Och kijk!quote:
Hoe langer je blijft kijken hoe meer je er gaat willen...quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:22 schreef Twinkly het volgende:
Deze moet Niels echt
[ afbeelding ]
Ik vind die dino ook te eng, dat vind ik helemaal niet leuk op kinderkleding.
Tweedehands mag ook. Ik twijfel tussen maat 98 en 104. De jas die stuk is, is maat 104 en nu wel te ruim.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:04 schreef Meimeltje het volgende:
Ingrid, wat voor maat jas zoek je? Wil je echt een nieuwe of is tweedehands ook goed?
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:27 schreef Keshet het volgende:
Ik heb gisteren leggings besteld via Ebay. Ben benieuwd of/wanneer ze komen en of ik krijg wat ik besteld heb.
meimeltje deze vind je wel leuk toch, zeg ja!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:04 schreef Meimeltje het volgende:
Ik vind trouwens de Hema kinderkleding ook niets.
Schattigquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:12 schreef Aventura het volgende:
Ik was vandaag bij Action en ik zag deze pyjamaatjes. Best wel schattig.
[ afbeelding ]
Misschien hadden ze iets grotere modellen kunnen nemen. Of kleinere pyjamaatjes
Nee boden is datquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:14 schreef XXXKarinXXX het volgende:
oh dat stiekelvarkenshirt die twinkly post!!!moet hebben!!!!! bij lindex??? mag ik nog meedoen???
Kost denk ik 1,38 om te verzenden binnen NL dus dat valt wel mee. Superleuk eerste mutsje vind ik het!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:11 schreef bitterend het volgende:
Ik vind deze leuk maar om nou 1 ding te bestellen? de verzendkosten zijn waarschijnlijk hoger dan die muts zelf
[ afbeelding ]
edit: oh hij is alleen in piepkleine maten...
Heheh, mijn kleine heeft nog niet eerder pyjama's gedragen, ik weet het dus nog niet.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:14 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Schattig
en op zich zijn die pyama's zo wel als hoe ze bij mijn zoon altijd zitten
Nee dat is de hoofdomtrek neem ik aan. Dat haalt Puck nu nog niet hoorquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:17 schreef bitterend het volgende:
DML er staat bij die muts maat 46/48 .... dat is erg klein of niet?
Broeken vallen altijd wat groter bij mquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:16 schreef Aventura het volgende:
[..]
Heheh, mijn kleine heeft nog niet eerder pyjama's gedragen, ik weet het dus nog niet.
Is een prima maat tot max 1 jaar denk ik.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:17 schreef bitterend het volgende:
DML er staat bij die muts maat 46/48 .... dat is erg klein of niet?
Alleen als jij me dan in ruil bij Boden en Next weg houdt.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:24 schreef Sonnetje85 het volgende:
Oh en als ik een baby zou hebben/zou krijgen zie ik ook een hele hoop leuke dingen zeg bij Lindex.
Als ik ooit zwanger ben, hou me weg bij Lindex
Uhm ja nou ja nee, want dan neem ik t gewoon over van jouquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:32 schreef Spewey het volgende:
[..]
Alleen als jij me dan in ruil bij Boden en Next weg houdt.
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:33 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Uhm ja nou ja nee, want dan neem ik t gewoon over van jou
Met flanellen buitenkant? Mooi, even bij de Hema loeren dan, die houdt smurf beter warm dan die van Prenatal atm.quote:
quote:
Dat jurkje heb ik vanmiddag in het roze gekocht.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:31 schreef Reilain het volgende:
[ afbeelding ]
Oonabuit van vandaag....
Slaapzak mochtrest niet
Hij is wel heel erg schattig.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:35 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]![]()
(niet dat er iets in de planning zit hier)
Deze is leuk, maar drama om aan te trekken, dus ik doe t niet meer![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:37 schreef Spewey het volgende:
[..]
Hij is wel heel erg schattig.Ik ben ook klaar met pyjama's uit 1 stuk, ze staan ontzettend cute maar het is me het aantrek gevecht niet meer waard.
Moet je mij weghouden bij Dpam en Boden!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:24 schreef Sonnetje85 het volgende:
Oh en als ik een baby zou hebben/zou krijgen zie ik ook een hele hoop leuke dingen zeg bij Lindex.
Als ik ooit zwanger ben, hou me weg bij Lindex
Ik bestel ook altijd voor mezelf, Lindex kleren zijn fijnquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:10 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik zie leuke dingen voor mezelf bij Lindex
Ik weet alleen niet zo goed welke maat ik moet hebben enzo...Beetje lastigquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:00 schreef wickie het volgende:
[..]
Ik bestel ook altijd voor mezelf, Lindex kleren zijn fijn
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:56 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Moet je mij weghouden bij Dpam en Boden!
Oh die longleeves met beesten erop van Boden zijn bijna allemaal leuk! Die rode met de beer vind ik het leukst.
Maar ik kan voorlopig echt effe helemaal niks uitgeven helaas.Maar van alles in het online winkelmandje gooien vermaak ik me ook altijd prima mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kan 1x gebruikt worden dus wie t eerst komt..
Die waren hier al direct uitverkocht, balen! Ik heb mijn moeder gevraagd om ook te kijken bij haar Hema, want Niels heeft echt een slaapzak nodig.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:25 schreef Kleurdoos het volgende:
en de hema heeft toffe nieuwe slaapzakken, amerikaansachtige sterrenprint
ik had geld teveel want alle slaapzakken die we hebben gekregen, die hoef ik niet ivm lakentjedekentjekinderen, dus ruilen en nieuwe spullies gekocht
juhp ik heb stilliggers, althans ik en mijn kinderen worden in dezelfde houding wakker als dat we in slaap vallenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:49 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Die waren hier al direct uitverkocht, balen! Ik heb mijn moeder gevraagd om ook te kijken bij haar Hema, want Niels heeft echt een slaapzak nodig.
Blijven jouw kinderen netjes onder de dekens liggen joh?Niels doet dat nu sinds een tijdje steeds vaker (maar wel nog met slaapzak aan).
voor kinderen vind ik ze heeeel leuk.. behalve die lellike gebreide dingenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:49 schreef becky27 het volgende:
Oh jee, mijn schoonmama neemt Uggs voor Noortje mee uit de USA. Ik weet nog niet of ik daar blij mee moet zijn. Vind ze voor kindjes wel leuk maar ligt ook wel een beetje aan het model, ben benieuwd!
ze zitten al bijna anderhalf jaar zonder materiaal..ik denk dat ze of failliet gaan (aangezien ze al tijden geen nieuwe leveringen binnenkrijgen en wellicht een conflict hebben met de leverancier)en nog wat proberen kwijt te raken . Of ze krijgen idd een nieuwe voorraad en die is dan binnen een maand op en het probleem begint opnieuwquote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:08 schreef trui het volgende:
pziez. flauw! want wedden dat er straks weer volop voorraad is? of heffen ze zichzelf op?
die vind ik heeeeeel lellik vallen, zal eens kijken of ik t voorbeeld heb liggen hier (op foto)quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:15 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
In maat 86/92 zijn er nog voldoende jumpsuit kleuren dus ik heb er nog even eentje besteld
Net toch 10 dingen afgerekend.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:06 schreef Kleurdoos het volgende:
ze hebben vrijwel niets meerzo kan ik ook kortingen van 40% wegsmijten
Ja die heb ik ook besteld, jammer dat die met de sterretjes uitverkocht was maar Snowey ligt er weer lekker warm bij.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 09:58 schreef Keshet het volgende:
Bedankt voor de slaapzakkentips trouwens! Ik heb er net 2 besteld!
[ afbeelding ]
ik ben het engeltje op je schouder jonguh! (waarom denk je dat er nog zoveel in 86/92 isquote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:20 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ja
Je maakt het altijd zo aantrekkelijk voor ons![]()
ligt ook echt aan de bouw hoor, als er ook maar een beetje spek op zit en t bovenlichaam is wat langer.. dan is t hopeloosquote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:01 schreef Keshet het volgende:
Bij Emma vallen ze prima. V. van Pvoesss heeft ze volgens mij ook?
Maar ja, die voorraden zijn dramatisch.
Thnx mijn google doet zo traag en kon het in een vorig topic niet weer vinden. Heb mijn bestelling gedaan en moet 5 euro betalen waarvan 4 euro bezorgkosten!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:41 schreef Kleurdoos het volgende:
http://www.kortingscode.net/kortingscode.net/index.php/kk/hm
Oh sorry nee de kleine maten van die muts zijn uitverkocht!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:24 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Zijn er nog lindex gegadigden? Ik ga vanavond bestellen...
Ik wilde effe kijken, maar de store is packedquote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:24 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Zijn er nog lindex gegadigden? Ik ga vanavond bestellen...
Groof! Je moet wat vaker langs hoppen hier hoorquote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:26 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Staat leuk BJ. En wat wordt je dochter een spillebeen.
Ja bij mij deed ie eerder ook al moeilijk. Maar je hebt nog even hoorquote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:37 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Ik wilde effe kijken, maar de store is packed
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:53 schreef Cooki het volgende:
okeej, ik ben terug![]()
hema: alle slaapzakken uitverkochtsorry twinkly...
h&m hele voorraad kleine maatjes opgekocht![]()
maar wat ik nu heb![]()
![]()
muts maten 86/98 - 104/116 - 122/128 (maar die heb ik laten hangen)
wantjes maten: 86/92 - 98/104 - 110/116
ik heb in de aanbieding op volgorde van binnenkomst![]()
spewey: muts 104/116 en wantjes 110/116, is dat ok?
twinkly: zeg ns?
poppejans: kleinste maat is muts 86/98 en wantjes 86/92, is dat ok?
meimeltje: roep ns?
kijken of mn voorraad matched met wat jullie zoeken...![]()
btw morgen ga ik ook nog shoppen dus dan kan ik op bestelling gaan inkopen
ja echt!! Moeten we straks even kijken dan. Ook in de iets grotere maten?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:16 schreef Kleurdoos het volgende:
zeeman heeft trouwens hele gave brandweerautopyamaatjes nu
Tof! PM me nog even het totaalbedrag met verzenden erbij+je rek.gegevens he?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:52 schreef Cooki het volgende:
[sub]Spewey/PJ vanmiddag verstuur ik de wantjes/mutsen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik zal lucas ook ns in zn (verkleed) setje hijsen![]()
en dan maar wachten op de kou![]()
Lief dat je hebt gekekenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:16 schreef Beessie-Jen het volgende:
Vlindur, ook hier geen sterrenfleecetrui meer te krijgen..
Ik heb er vandaag 1 besteld, wordt maandag met de boodschappen bezorgd.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:00 schreef Vanyel het volgende:
Heeft iemand hier een slaapzak van de ah? Ik wil er een bestellen maar ik kan niet vinden of ie gevoerd is.
haha hij is moooooooi he?? ik ben dr ook heeeeel blij mee, maaruh Lientje moet hem ook nog aan; dus dat duurt nog wel een jaar of 2quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:22 schreef danic het volgende:
Ik zit uit verveling te 'bladeren' kom ik dit topic weer tegen![]()
Claudia die kleertjes helemaal in het beginwaar komen die vandaan, echt he-le-maal mijn smaak!
Enneh....BJ.....mocht dat jasje ooit weggaan.....![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sommige Lindex rompers zijn bij mij door 3 jongens gedragen, dat waren de mooiste rompers die ik in al die jaren bij Lindex heb gezien. Ze zijn onwijs veel gedragen en een aantal is ook wel flink valer geworden (sommige ook helemaal niet), maar het lubbert nog steeds niet.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:39 schreef Claudia_x het volgende:
De donkere stukken van de onderste romper zijn trouwens in het echt iets donkerder, en dat vind ik bij Lena toch niet helemaal geslaagd. Ik heb wat gemengde gevoelens over die romper nu. De kwaliteit is wel geweldig! Het is verreweg de fijnste romper die Lena heeft.
Leukkkk!!!!!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:44 schreef Kleurdoos het volgende:
http://www.nextdirect.com/nl/en/shopping/boys/newborn-boys/31/2
en gekocht
de middelste
Zal ik even de zolder opkruipen om te kijken of ik het pak nog heb?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:44 schreef Aventura het volgende:
He wat lief.
Ja, of misschien toch een winterjasje kopen. Zit al even te googelen. Valt op dat alles capuchons heeft. Jassen, vesten...Hij vindt dat vreselijk! Dat snap ik wel, je hoofd omdraaien en dan tegen een stuk stof aan kijken is natuurlijk ook niks aan
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 05:05 schreef Cooki het volgende:
Elmokijk ns
: hij/zij/het is er weer!
[ afbeelding ]
wil je m nog?Oh cool!! Ja ik wil nog wel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat ben je toch ook een lief mens!
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
Hema heeft een winterjas zonder capuchon, weet ik omdat wij hem hier hebben hangen in 74quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:44 schreef Aventura het volgende:
He wat lief.
Ja, of misschien toch een winterjasje kopen. Zit al even te googelen. Valt op dat alles capuchons heeft. Jassen, vesten...Hij vindt dat vreselijk! Dat snap ik wel, je hoofd omdraaien en dan tegen een stuk stof aan kijken is natuurlijk ook niks aan
asy, kijk uit: dat is een mannen-trucquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:51 schreef Asyniur het volgende:
Ja maar ik had mijn man al naar de Hema gestuurd en die kwam met de verkeerde sokken thuis dus 'ik ga niet meer want ik neem toch altijd het verkeerde mee'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit:
@Aventura: bij de meeste capuchons kun je ze er toch afhalen via de drukknoopjes?![]()
@Elmo: ja, als ze m nu eerst nog ff afleverenmagoe, t lijkt te lukken
![]()
@Spewey: ik wens geen mafketel genoemd te wordenhad zoë ook een muts gewild eigk?
[ Bericht 6% gewijzigd door -Caroline- op 29-10-2011 22:28:01 ]
Ik wens ook dingen, ach jaquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:34 schreef Cooki het volgende:
@Spewey: ik wens geen mafketel genoemd te wordenhad zoë ook een muts gewild eigk?
![]()
Dus nu zit iedereen te hopen dat je die maatjes 50 in de verkoop gooitquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:53 schreef Kleurdoos het volgende:
nope lex is 53/54 cm nu, hij groeit als een tierelier (270 gram per week)
dus alle maatjes 50 zijn m te klein nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |