quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:53 schreef Cooki het volgende:
okeej, ik ben terug![]()
hema: alle slaapzakken uitverkochtsorry twinkly...
h&m hele voorraad kleine maatjes opgekocht![]()
maar wat ik nu heb![]()
![]()
muts maten 86/98 - 104/116 - 122/128 (maar die heb ik laten hangen)
wantjes maten: 86/92 - 98/104 - 110/116
ik heb in de aanbieding op volgorde van binnenkomst![]()
spewey: muts 104/116 en wantjes 110/116, is dat ok?
twinkly: zeg ns?
poppejans: kleinste maat is muts 86/98 en wantjes 86/92, is dat ok?
meimeltje: roep ns?
kijken of mn voorraad matched met wat jullie zoeken...![]()
btw morgen ga ik ook nog shoppen dus dan kan ik op bestelling gaan inkopen
ja echt!! Moeten we straks even kijken dan. Ook in de iets grotere maten?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:16 schreef Kleurdoos het volgende:
zeeman heeft trouwens hele gave brandweerautopyamaatjes nu
Tof! PM me nog even het totaalbedrag met verzenden erbij+je rek.gegevens he?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:52 schreef Cooki het volgende:
[sub]Spewey/PJ vanmiddag verstuur ik de wantjes/mutsen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik zal lucas ook ns in zn (verkleed) setje hijsen![]()
en dan maar wachten op de kou![]()
Lief dat je hebt gekekenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:16 schreef Beessie-Jen het volgende:
Vlindur, ook hier geen sterrenfleecetrui meer te krijgen..
Ik heb er vandaag 1 besteld, wordt maandag met de boodschappen bezorgd.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:00 schreef Vanyel het volgende:
Heeft iemand hier een slaapzak van de ah? Ik wil er een bestellen maar ik kan niet vinden of ie gevoerd is.
haha hij is moooooooi he?? ik ben dr ook heeeeel blij mee, maaruh Lientje moet hem ook nog aan; dus dat duurt nog wel een jaar of 2quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:22 schreef danic het volgende:
Ik zit uit verveling te 'bladeren' kom ik dit topic weer tegen![]()
Claudia die kleertjes helemaal in het beginwaar komen die vandaan, echt he-le-maal mijn smaak!
Enneh....BJ.....mocht dat jasje ooit weggaan.....![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sommige Lindex rompers zijn bij mij door 3 jongens gedragen, dat waren de mooiste rompers die ik in al die jaren bij Lindex heb gezien. Ze zijn onwijs veel gedragen en een aantal is ook wel flink valer geworden (sommige ook helemaal niet), maar het lubbert nog steeds niet.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:39 schreef Claudia_x het volgende:
De donkere stukken van de onderste romper zijn trouwens in het echt iets donkerder, en dat vind ik bij Lena toch niet helemaal geslaagd. Ik heb wat gemengde gevoelens over die romper nu. De kwaliteit is wel geweldig! Het is verreweg de fijnste romper die Lena heeft.
Leukkkk!!!!!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:44 schreef Kleurdoos het volgende:
http://www.nextdirect.com/nl/en/shopping/boys/newborn-boys/31/2
en gekocht
de middelste
Zal ik even de zolder opkruipen om te kijken of ik het pak nog heb?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:44 schreef Aventura het volgende:
He wat lief.
Ja, of misschien toch een winterjasje kopen. Zit al even te googelen. Valt op dat alles capuchons heeft. Jassen, vesten...Hij vindt dat vreselijk! Dat snap ik wel, je hoofd omdraaien en dan tegen een stuk stof aan kijken is natuurlijk ook niks aan
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 05:05 schreef Cooki het volgende:
Elmokijk ns
: hij/zij/het is er weer!
[ afbeelding ]
wil je m nog?Oh cool!! Ja ik wil nog wel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat ben je toch ook een lief mens!
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
Hema heeft een winterjas zonder capuchon, weet ik omdat wij hem hier hebben hangen in 74quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:44 schreef Aventura het volgende:
He wat lief.
Ja, of misschien toch een winterjasje kopen. Zit al even te googelen. Valt op dat alles capuchons heeft. Jassen, vesten...Hij vindt dat vreselijk! Dat snap ik wel, je hoofd omdraaien en dan tegen een stuk stof aan kijken is natuurlijk ook niks aan
asy, kijk uit: dat is een mannen-trucquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:51 schreef Asyniur het volgende:
Ja maar ik had mijn man al naar de Hema gestuurd en die kwam met de verkeerde sokken thuis dus 'ik ga niet meer want ik neem toch altijd het verkeerde mee'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit:
@Aventura: bij de meeste capuchons kun je ze er toch afhalen via de drukknoopjes?![]()
@Elmo: ja, als ze m nu eerst nog ff afleverenmagoe, t lijkt te lukken
![]()
@Spewey: ik wens geen mafketel genoemd te wordenhad zoë ook een muts gewild eigk?
[ Bericht 6% gewijzigd door -Caroline- op 29-10-2011 22:28:01 ]
Ik wens ook dingen, ach jaquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:34 schreef Cooki het volgende:
@Spewey: ik wens geen mafketel genoemd te wordenhad zoë ook een muts gewild eigk?
![]()
Dus nu zit iedereen te hopen dat je die maatjes 50 in de verkoop gooitquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:53 schreef Kleurdoos het volgende:
nope lex is 53/54 cm nu, hij groeit als een tierelier (270 gram per week)
dus alle maatjes 50 zijn m te klein nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |