Schattigquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:12 schreef Aventura het volgende:
Ik was vandaag bij Action en ik zag deze pyjamaatjes. Best wel schattig.
[ afbeelding ]
Misschien hadden ze iets grotere modellen kunnen nemen. Of kleinere pyjamaatjes
Nee boden is datquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:14 schreef XXXKarinXXX het volgende:
oh dat stiekelvarkenshirt die twinkly post!!!moet hebben!!!!! bij lindex??? mag ik nog meedoen???
Kost denk ik 1,38 om te verzenden binnen NL dus dat valt wel mee. Superleuk eerste mutsje vind ik het!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:11 schreef bitterend het volgende:
Ik vind deze leuk maar om nou 1 ding te bestellen? de verzendkosten zijn waarschijnlijk hoger dan die muts zelf
[ afbeelding ]
edit: oh hij is alleen in piepkleine maten...
Heheh, mijn kleine heeft nog niet eerder pyjama's gedragen, ik weet het dus nog niet.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:14 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Schattig
en op zich zijn die pyama's zo wel als hoe ze bij mijn zoon altijd zitten
Nee dat is de hoofdomtrek neem ik aan. Dat haalt Puck nu nog niet hoorquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:17 schreef bitterend het volgende:
DML er staat bij die muts maat 46/48 .... dat is erg klein of niet?
Broeken vallen altijd wat groter bij mquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:16 schreef Aventura het volgende:
[..]
Heheh, mijn kleine heeft nog niet eerder pyjama's gedragen, ik weet het dus nog niet.
Is een prima maat tot max 1 jaar denk ik.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:17 schreef bitterend het volgende:
DML er staat bij die muts maat 46/48 .... dat is erg klein of niet?
Alleen als jij me dan in ruil bij Boden en Next weg houdt.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:24 schreef Sonnetje85 het volgende:
Oh en als ik een baby zou hebben/zou krijgen zie ik ook een hele hoop leuke dingen zeg bij Lindex.
Als ik ooit zwanger ben, hou me weg bij Lindex
Uhm ja nou ja nee, want dan neem ik t gewoon over van jouquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:32 schreef Spewey het volgende:
[..]
Alleen als jij me dan in ruil bij Boden en Next weg houdt.
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:33 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Uhm ja nou ja nee, want dan neem ik t gewoon over van jou
Met flanellen buitenkant? Mooi, even bij de Hema loeren dan, die houdt smurf beter warm dan die van Prenatal atm.quote:
quote:
Dat jurkje heb ik vanmiddag in het roze gekocht.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:31 schreef Reilain het volgende:
[ afbeelding ]
Oonabuit van vandaag....
Slaapzak mochtrest niet
Hij is wel heel erg schattig.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:35 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]![]()
(niet dat er iets in de planning zit hier)
Deze is leuk, maar drama om aan te trekken, dus ik doe t niet meer![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:37 schreef Spewey het volgende:
[..]
Hij is wel heel erg schattig.Ik ben ook klaar met pyjama's uit 1 stuk, ze staan ontzettend cute maar het is me het aantrek gevecht niet meer waard.
Moet je mij weghouden bij Dpam en Boden!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:24 schreef Sonnetje85 het volgende:
Oh en als ik een baby zou hebben/zou krijgen zie ik ook een hele hoop leuke dingen zeg bij Lindex.
Als ik ooit zwanger ben, hou me weg bij Lindex
Ik bestel ook altijd voor mezelf, Lindex kleren zijn fijnquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:10 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik zie leuke dingen voor mezelf bij Lindex
Ik weet alleen niet zo goed welke maat ik moet hebben enzo...Beetje lastigquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:00 schreef wickie het volgende:
[..]
Ik bestel ook altijd voor mezelf, Lindex kleren zijn fijn
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:56 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Moet je mij weghouden bij Dpam en Boden!
Oh die longleeves met beesten erop van Boden zijn bijna allemaal leuk! Die rode met de beer vind ik het leukst.
Maar ik kan voorlopig echt effe helemaal niks uitgeven helaas.Maar van alles in het online winkelmandje gooien vermaak ik me ook altijd prima mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kan 1x gebruikt worden dus wie t eerst komt..
Die waren hier al direct uitverkocht, balen! Ik heb mijn moeder gevraagd om ook te kijken bij haar Hema, want Niels heeft echt een slaapzak nodig.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:25 schreef Kleurdoos het volgende:
en de hema heeft toffe nieuwe slaapzakken, amerikaansachtige sterrenprint
ik had geld teveel want alle slaapzakken die we hebben gekregen, die hoef ik niet ivm lakentjedekentjekinderen, dus ruilen en nieuwe spullies gekocht
juhp ik heb stilliggers, althans ik en mijn kinderen worden in dezelfde houding wakker als dat we in slaap vallenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:49 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Die waren hier al direct uitverkocht, balen! Ik heb mijn moeder gevraagd om ook te kijken bij haar Hema, want Niels heeft echt een slaapzak nodig.
Blijven jouw kinderen netjes onder de dekens liggen joh?Niels doet dat nu sinds een tijdje steeds vaker (maar wel nog met slaapzak aan).
voor kinderen vind ik ze heeeel leuk.. behalve die lellike gebreide dingenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:49 schreef becky27 het volgende:
Oh jee, mijn schoonmama neemt Uggs voor Noortje mee uit de USA. Ik weet nog niet of ik daar blij mee moet zijn. Vind ze voor kindjes wel leuk maar ligt ook wel een beetje aan het model, ben benieuwd!
ze zitten al bijna anderhalf jaar zonder materiaal..ik denk dat ze of failliet gaan (aangezien ze al tijden geen nieuwe leveringen binnenkrijgen en wellicht een conflict hebben met de leverancier)en nog wat proberen kwijt te raken . Of ze krijgen idd een nieuwe voorraad en die is dan binnen een maand op en het probleem begint opnieuwquote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:08 schreef trui het volgende:
pziez. flauw! want wedden dat er straks weer volop voorraad is? of heffen ze zichzelf op?
die vind ik heeeeeel lellik vallen, zal eens kijken of ik t voorbeeld heb liggen hier (op foto)quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:15 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
In maat 86/92 zijn er nog voldoende jumpsuit kleuren dus ik heb er nog even eentje besteld
Net toch 10 dingen afgerekend.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:06 schreef Kleurdoos het volgende:
ze hebben vrijwel niets meerzo kan ik ook kortingen van 40% wegsmijten
Ja die heb ik ook besteld, jammer dat die met de sterretjes uitverkocht was maar Snowey ligt er weer lekker warm bij.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 09:58 schreef Keshet het volgende:
Bedankt voor de slaapzakkentips trouwens! Ik heb er net 2 besteld!
[ afbeelding ]
ik ben het engeltje op je schouder jonguh! (waarom denk je dat er nog zoveel in 86/92 isquote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:20 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ja
Je maakt het altijd zo aantrekkelijk voor ons![]()
ligt ook echt aan de bouw hoor, als er ook maar een beetje spek op zit en t bovenlichaam is wat langer.. dan is t hopeloosquote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:01 schreef Keshet het volgende:
Bij Emma vallen ze prima. V. van Pvoesss heeft ze volgens mij ook?
Maar ja, die voorraden zijn dramatisch.
Thnx mijn google doet zo traag en kon het in een vorig topic niet weer vinden. Heb mijn bestelling gedaan en moet 5 euro betalen waarvan 4 euro bezorgkosten!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:41 schreef Kleurdoos het volgende:
http://www.kortingscode.net/kortingscode.net/index.php/kk/hm
Oh sorry nee de kleine maten van die muts zijn uitverkocht!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:24 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Zijn er nog lindex gegadigden? Ik ga vanavond bestellen...
Ik wilde effe kijken, maar de store is packedquote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:24 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Zijn er nog lindex gegadigden? Ik ga vanavond bestellen...
Groof! Je moet wat vaker langs hoppen hier hoorquote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:26 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Staat leuk BJ. En wat wordt je dochter een spillebeen.
Ja bij mij deed ie eerder ook al moeilijk. Maar je hebt nog even hoorquote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:37 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Ik wilde effe kijken, maar de store is packed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |