Tweedehands mag ook. Ik twijfel tussen maat 98 en 104. De jas die stuk is, is maat 104 en nu wel te ruim.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:04 schreef Meimeltje het volgende:
Ingrid, wat voor maat jas zoek je? Wil je echt een nieuwe of is tweedehands ook goed?
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:27 schreef Keshet het volgende:
Ik heb gisteren leggings besteld via Ebay. Ben benieuwd of/wanneer ze komen en of ik krijg wat ik besteld heb.
meimeltje deze vind je wel leuk toch, zeg ja!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:04 schreef Meimeltje het volgende:
Ik vind trouwens de Hema kinderkleding ook niets.
Schattigquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:12 schreef Aventura het volgende:
Ik was vandaag bij Action en ik zag deze pyjamaatjes. Best wel schattig.
[ afbeelding ]
Misschien hadden ze iets grotere modellen kunnen nemen. Of kleinere pyjamaatjes
Nee boden is datquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:14 schreef XXXKarinXXX het volgende:
oh dat stiekelvarkenshirt die twinkly post!!!moet hebben!!!!! bij lindex??? mag ik nog meedoen???
Kost denk ik 1,38 om te verzenden binnen NL dus dat valt wel mee. Superleuk eerste mutsje vind ik het!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:11 schreef bitterend het volgende:
Ik vind deze leuk maar om nou 1 ding te bestellen? de verzendkosten zijn waarschijnlijk hoger dan die muts zelf
[ afbeelding ]
edit: oh hij is alleen in piepkleine maten...
Heheh, mijn kleine heeft nog niet eerder pyjama's gedragen, ik weet het dus nog niet.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:14 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Schattig
en op zich zijn die pyama's zo wel als hoe ze bij mijn zoon altijd zitten
Nee dat is de hoofdomtrek neem ik aan. Dat haalt Puck nu nog niet hoorquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:17 schreef bitterend het volgende:
DML er staat bij die muts maat 46/48 .... dat is erg klein of niet?
Broeken vallen altijd wat groter bij mquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:16 schreef Aventura het volgende:
[..]
Heheh, mijn kleine heeft nog niet eerder pyjama's gedragen, ik weet het dus nog niet.
Is een prima maat tot max 1 jaar denk ik.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:17 schreef bitterend het volgende:
DML er staat bij die muts maat 46/48 .... dat is erg klein of niet?
Alleen als jij me dan in ruil bij Boden en Next weg houdt.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:24 schreef Sonnetje85 het volgende:
Oh en als ik een baby zou hebben/zou krijgen zie ik ook een hele hoop leuke dingen zeg bij Lindex.
Als ik ooit zwanger ben, hou me weg bij Lindex
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |