quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:35 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ja, is er animo voor lindex?
Laten we donderdagmiddag dan als eindtijd doen om de bestelling door te geven.
Had zo mijn keuze kunnen zijn! De bovenste vind ik een leuke combinatie tussen stoer en meisjesachtig, over de tweede heb ik getwijfeld en heb ik uit een of ander vaag calvinistisch gevoel niet besteld, en de derde heb ik!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:26 schreef Twinkly het volgende:
Het zijn de hormonen wickie!!
Claudia, voor Lena?
[ afbeelding ]
die heb je al geloof ik?
[ afbeelding ]
deze vind ik ook mooi
[ afbeelding ]
Ik hou ook van bruin, maar niet van gordijntjes en roesjesquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:39 schreef Spewey het volgende:
Ik vind dat gordijntje niet eens zo heel erg lelijk, ik hou van bruin.
Ik heb zo'n jurkje gescoord in Frankrijk! Maar dan zonder gordijntje.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:39 schreef Spewey het volgende:
Ik vind dat gordijntje niet eens zo heel erg lelijk, ik hou van bruin.
Kortom: het model is leuk en that's it.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:42 schreef Twinkly het volgende:
Dit jurkje (het shirt niet) had leuk kunnen zijn zonder applicatie en zakje en in een mooie stof ipv super synthetische velours
[ afbeelding ]
Stiekem? Gewoon een heel schattig jurkje! Het vorige jurkje vind ik iets te ouwelijk.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:43 schreef becky27 het volgende:
Deze vind ik stiekem wel lief!
[ afbeelding ]
Foto van Lena in jurk plz!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:40 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik heb zo'n jurkje gescoord in Frankrijk! Maar dan zonder gordijntje.
Oef, ik hoop zo dat Lena geen roze fase krijgt.
Ik heb net een Kidscasejurkje te koop gezet dat ik niet bij Lena vind staan. Misschien wel Wies' kleur?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:41 schreef wickie het volgende:
Bij de gemengde gevoelens weet je aan wie je het kan verpatsen
jaquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:43 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Kortom: het model is leuk en that's it.
Nou, precies. Ik heb geen hekel aan roze, hoor, maar wel aan al dat prinsessengedoe. Maarja, als je kind er blij van wordt... yada yada.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:44 schreef Spewey het volgende:
[..]
Foto van Lena in jurk plz!
Roze staat Zoë wel en oud roze vind ik zelf ook wel een mooie kleur maar ik hoop echt dat ze niet alleen maar van dat Hello Kitty roze wil dragen..
Bumba-buh-loe, waar is die stomme clown? Bumba-buh-loe, die hele stomme clown. Of nou ja, dat heb ik ervan gemaakt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:45 schreef becky27 het volgende:
Stiekem in de trant van dat ik moet wachten tot mijn schoonmama terug is uit de USA.
Is ook wel dat dat jurkje wat ouwelijk is, maar voor 1 dag kan dat wel.
Nee, deze pyjama
[ afbeelding ]
Oeh waar? Heb ik iets gemist?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:44 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik heb net een Kidscasejurkje te koop gezet dat ik niet bij Lena vind staan. Misschien wel Wies' kleur?
Wauw, leuk! Zou ook leuk zijn voor Lena, met roze broekje/maillot eronder.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:47 schreef wickie het volgende:
[..]
Oeh waar? Heb ik iets gemist?
Ik heb voor Mette in dit dessin een tuniekje. Die is echt heel leuk.
[ afbeelding ]
ik zing altijd "waar is die enge clown"quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:46 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Bumba-buh-loe, waar is die stomme clown? Bumba-buh-loe, die hele stomme clown. Of nou ja, dat heb ik ervan gemaakt.
Oh ik ga wel terug hoor. Iig met het printje van rabo, maar ik weet hoe moeilijk ze kunnen doen als geen bon hebt. Ik wil dan het geld terug! 30,- of 35,- was hij.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:51 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Als je geld teveel hebt, moet je vooral niet teruggaan met de jas.
Anders zou ik in ieder geval even langs gaan en proberen of je geen nieuwe krijgt of je geld terug kunt krijgen. Je wilt niet zomaar iets ruilen, je hebt een kapot produkt!
Wat rot zegquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:51 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Oh ik ga wel terug hoor. Iig met het printje van rabo, maar ik weet hoe moeilijk ze kunnen doen als geen bon hebt. Ik wil dan het geld terug! 30,- of 35,- was hij.
Ivan heeft ook steeds meer kledingvoorkeuren, al kan ik dat ook nog wel sturen door te doen alsof streepjes heel tof zijn of zo.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:49 schreef Twinkly het volgende:
[..]
ik zing altijd "waar is die enge clown"
Niels gaf vandaag voor het eerst aan dat hij een kledingstuk aanwildeHet drumshirt van H&M (het is uitverkocht, dus geen plaatje, dan maar een filmpje
). Hij wees de hele dag naar zijn shirt en zei dan dat hij ook ging drummen
Claudia, heb jij voor Ivan nog leuke dierenshirts gevonden?
Kapot is kapot hoor, met of zonder bon. Een jas hoort langer mee te gaan dan een paar keer dragen. Ze moeten met een goede oplossing komen. K zou me echt niet laten afschepen hoorquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:51 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Oh ik ga wel terug hoor. Iig met het printje van rabo, maar ik weet hoe moeilijk ze kunnen doen als geen bon hebt. Ik wil dan het geld terug! 30,- of 35,- was hij.
Prachtig als ze echt bewust zijn van hun kleding.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:54 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ivan heeft ook steeds meer kledingvoorkeuren, al kan ik dat ook nog wel sturen door te doen alsof streepjes heel tof zijn of zo.En hij pakt steevast een robotshirt (heb ik dat niet van jou overgenomen, Spewey?) uit de wasmand omdat hij dat nog eens aan wil. En hij was dol op zijn Beatlesshirt. Dat heb ik net verkocht en ik ben er gewoon een beetje verdrietig van.
![]()
En: ja! Bodpa had een goeie tip, namelijk Boden! Die hebben erg leuke dierenshirts.
Ik vind zelfs die met dinosaurus erop leuk.quote:
en geen hema fan tochquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:17 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ben geen ruitjesfan, maar die kleur staat Puck volgens mij heel mooi.
Wel voor de kleine maatjes!quote:
Ryan heeft de donkerblauwe en de mocha.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:16 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik vind zelfs die met dinosaurus erop leuk.Ik kon niet kiezen en heb daardoor nog steeds geen shirt voor Ivan besteld.
Ja, vind ik ook! Ze zijn alle drie leuk.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:18 schreef Twinkly het volgende:
Die met die beer natuurlijk!
Die met die wasbeer vind ik heel leuk, die kijkt zo eigenwijs
Och kijk!quote:
Hoe langer je blijft kijken hoe meer je er gaat willen...quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:22 schreef Twinkly het volgende:
Deze moet Niels echt
[ afbeelding ]
Ik vind die dino ook te eng, dat vind ik helemaal niet leuk op kinderkleding.
Tweedehands mag ook. Ik twijfel tussen maat 98 en 104. De jas die stuk is, is maat 104 en nu wel te ruim.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:04 schreef Meimeltje het volgende:
Ingrid, wat voor maat jas zoek je? Wil je echt een nieuwe of is tweedehands ook goed?
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:27 schreef Keshet het volgende:
Ik heb gisteren leggings besteld via Ebay. Ben benieuwd of/wanneer ze komen en of ik krijg wat ik besteld heb.
meimeltje deze vind je wel leuk toch, zeg ja!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:04 schreef Meimeltje het volgende:
Ik vind trouwens de Hema kinderkleding ook niets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |