En zo is hetquote:
Ik bedoel maar!!quote:
Dank je! Nu zit ie in mijn hoofd, terwijl ik hem helemaal niet heb aangeklikt...quote:
twitter:ekstraweekend twitterde op maandag 24-10-2011 om 22:33:26Morgen gaan @TjibbeTjibsma en @marcelmetrug spullen voor Uit Het Raam halen. Heb je iets, mail wat je hebt + je adres en tel.nummer (1/2) reageer retweet
twitter:ekstraweekend twitterde op maandag 24-10-2011 om 22:34:43... naar tjibbe@3fm.nl. Ze proberen naar veel plaatsen te rijden. De 3FM Chevy komt naar je toe:) reageer retweet
Het gaat echt episch wordenquote:
Ik denk het ookquote:
Wil wel maar óf ik het volhoud? ben er bang voorquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik denk het ook![]()
En lang... Weet nog niet of ik dat ga volhouden. Of, beter nog, WIL volhouden
In Deventer, collega smste me vorige week zondag met de vraag of ik mee wildequote:
Ik trek het ook niet. Of ik moet een berg werk voor school af moeten maken en een nachtje willen doorhalenquote:Op maandag 24 oktober 2011 23:02 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Wil wel maar óf ik het volhoud? ben er bang voor
Ohja, ik zag een advertentie op Facebook voorbij komen inderdaad. Leukquote:Op maandag 24 oktober 2011 23:05 schreef minthy het volgende:
[..]
In Deventer, collega smste me vorige week zondag met de vraag of ik mee wilde
Ja, ook wel zin in! We gaan met een clubje collega's heen, gezelligquote:Op maandag 24 oktober 2011 23:07 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ohja, ik zag een advertentie op Facebook voorbij komen inderdaad. Leuk
minder zelfs....16 december al!quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:04 schreef CindieY het volgende:
De StaatOver een goede 2 maanden weer live bewonderen!
oeh, dat ga ik proberen te onthoudenquote:Op maandag 24 oktober 2011 23:14 schreef CindieY het volgende:
Maar eh, donderdag dus Torre bij 3voor12. Ben benieuwd
Had ik net afgesproken vrijdag op tijd naar Leeuwarden te vertrekken...quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
oeh, dat ga ik proberen te onthouden
ik kan lekker tot 1u luisteren. heb vrijdag vrijgenomen zodat ik lang kan slapen en goed beslagen ten ijs kan komen voor de EWmarathonquote:Op maandag 24 oktober 2011 23:17 schreef CindieY het volgende:
[..]
Had ik net afgesproken vrijdag op tijd naar Leeuwarden te vertrekken...
Jammer van Roos dan.quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:14 schreef CindieY het volgende:
Maar eh, donderdag dus Torre bij 3voor12. Ben benieuwd
That`s what I call dedication!quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik kan lekker tot 1u luisteren. heb vrijdag vrijgenomen zodat ik lang kan slapen en goed beslagen ten ijs kan komen voor de EWmarathon
nja, ik wil evt de zaterdag op zondagnacht nog naar een filmmarathon. Als ik vrijdag en maandag geen vrij neem komt er zeker de maandag van werken niet veel...vakantieuren genoeg dus ik maak er een lang weekend vanquote:Op maandag 24 oktober 2011 23:25 schreef Timo20 het volgende:
[..]
That`s what I call dedication!
London Calling![]()
![]()
Ohja, dat ook nog eens! Nouja, ik ben vrijdagavond toch in m'n uppie, kan ik rustig luisteren en hier spammen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik kan lekker tot 1u luisteren. heb vrijdag vrijgenomen zodat ik lang kan slapen en goed beslagen ten ijs kan komen voor de EWmarathon
Het mag wat kosten.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:38 schreef minthy het volgende:
The Who met Pinball Wizzard. Sodeju, dat hoor je ook niet vaak
Nou, zeg dat wel!quote:
Sjemig, jij bent laat!quote:
Eens met dit alles, niets meer aan toe te voegenquote:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hopelijk haalt m'n Volvo dat ook.
Dan mag mijn Polootje nog wel ff, staat pas op 3,5 tonquote:
Zo die kant opquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:19 schreef alors het volgende:
[..]
SCH ftwalles rustig nog in de stad hoor.
Aah chillquote:
Wij waren ook veel te laat met de kaarten, zitten in de hoekquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:23 schreef alors het volgende:
[..]
Aah chillnormaal raken die wedstrijden nooit uitverkocht en kan ik wel gratis plekken regelen, maarja nu dus niet
Sinds Jeffrey weer in de basis staat hebben ze niet meer verloren. Toeval bestaat niet.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:19 schreef alors het volgende:
[..]
SCH ftwalles rustig nog in de stad hoor.
Topper is dat, nu zorgen dat Ajaks hem niet wegkaapt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:36 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Sinds Jeffrey weer in de basis staat hebben ze niet meer verloren. Toeval bestaat niet.
zolang jij Treble nog niet goed kunt spellen is er nog niet voldoende Treble gedraaidquote:
Neuh, verkoop hem maar voor heul veul geld aan een buitenlandse club, dan heeft mijn cluppie er ook nog wat aan.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:42 schreef alors het volgende:
[..]
Topper is dat, nu zorgen dat Ajaks hem niet wegkaapt.
Waar komtie vandaan dan? Hij speelt al een tijd bij SCH...quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:48 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Neuh, verkoop hem maar voor heul veul geld aan een buitenlandse club, dan heeft mijn cluppie er ook nog wat aan.
ADO'20. Volgens mij is ie na de C-junioren naar H'veen gegaan, toen hadden we nog een samenwerkingsverband met ze.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:50 schreef alors het volgende:
[..]
Waar komtie vandaan dan? Hij speelt al een tijd bij SCH...
Ahaquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:53 schreef Sersjee het volgende:
[..]
ADO'20. Volgens mij is ie na de C-junioren naar H'veen gegaan, toen hadden we nog een samenwerkingsverband met ze.
ja die was 3 weken geleden ofzo al ontdekt...quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:05 schreef nijmegen19 het volgende:
Leuk mama appelsapje:
Tik em aan, Tik em aan, ouwe
Florence and the Machine - Shake it out
1:49 Veel plezier!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Ik sta nog best hoog ookquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:50 schreef 3rdRock het volgende:
3FM-posters Top 100 van 2011!
http://www.thuisserver.ne(...)5-10-2011&c_reeks=70
Hahaha, dat zal ze leren daar in Amsterdam!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:42 schreef alors het volgende:
[..]
Topper is dat, nu zorgen dat Ajaks hem niet wegkaapt.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:50 schreef 3rdRock het volgende:
3FM-posters Top 100 van 2011!Hans nog zo hoogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
know'm sayin?
word? word.
Ja echt bewust gedaan, ja, speciaal voor jou!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:02 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Hahaha, dat zal ze leren daar in Amsterdam!
Mensen die expres de naam van een voetbalclub verkeerd schrijven![]()
ik vind uberhaupt dat gezeur over 010 en ajaks en weet ik veel wat nogal overdrevenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:02 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Hahaha, dat zal ze leren daar in Amsterdam!
Mensen die expres de naam van een voetbalclub verkeerd schrijven![]()
Ik niet.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik vind uberhaupt dat gezeur over 010 en ajaks en weet ik veel wat nogal overdreven
quote:Het 3FM-programma Ekstra Weekend viert het vijfjarig jubileum aanstaande vrijdag met een marathonuitzending van twaalf uur. Van 19:00 tot 07:00 uur zijn Michiel Veenstra en Gerard Ekdom te horen op 3FM en te zien op 101.tv. De uitzending is vanaf 01:15 uur ook te volgen op Nederland 3.
Het programma kent al jaren een trouwe schare fans. De afgelopen vijf jaar kwamen er talloze gasten langs om samen met Gerard en Michiel het weekend in te luiden, werd het Pet Shop Boys Alarm geïntroduceerd, kreeg de kazoo een bijzondere status, vlogen er borrelnoten, chips en kippen door de studio, werden er in het kader van het legendarische programma-onderdeel Uit Het Raam de meest bizarre voorwerpen uit het raam geknikkerd, kreeg De Stem van het Programma een ware cultstatus, maakte huis-dj Sandstorm honderden weekend mixen en ontstond er zelfs een carnavalshit.
In de uitzending van vrijdag wordt er terug geblikt op vijf jaar Ekstra Weekend. De luisteraars bepalen zelf mee de inhoud van de uitzending. Op de website van 3FM kunnen zij hun favoriete Ekstra Weekend fragmenten van de afgelopen vijf jaar kiezen.
Tijdens de jubileumuitzending worden de beste fragmenten gedraaid. Ook zullen de beste Sandstorm mixen en de gekste uuropeners worden herhaald. Daarnaast maakt DJ Sandstorm een gloednieuwe extra bijzondere mix, zijn er muzikale optredens van onder andere Krystl en Dotan en komen onder andere Frans van Deursen, Henk Westbroek en Tess Milne langs. En in een serie bijzondere behind-the-scenes reportages wordt het geheim van Ekstra Weekend uit de doeken gedaan.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:50 schreef 3rdRock het volgende:
3FM-posters Top 100 van 2011!TweedeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik ga mijn leven beteren... Ging vandaag aardig goed, verdomd weinig op Fok! gezetenquote:
Joh, dan zit je een tijdje niet op FOK! en uiteindelijk kom je toch terugquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ga mijn leven beteren... Ging vandaag aardig goed, verdomd weinig op Fok! gezeten
Ja, ik geloof ook niet dat ik het heel lang vol ga houden... Of ik zou een "Hansje" moeten gaan doen, maar dat is me te drastischquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:49 schreef CindieY het volgende:
[..]
Joh, dan zit je een tijdje niet op FOK! en uiteindelijk kom je toch terugZo ging 't bij mij in ieder geval wel.
Ik stond afgelopen zomervakantie in de algemene Fok!-dag-top100, ik schaamde me kapotquote:
Heb ik laatst ook al eens gevraagd... Ondanks dat ik het hier ook gepost zie worden, weet niemand het antwoordquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:28 schreef Allrounder het volgende:
Waar slaat dat 'gas op de lolly' eigenlijk op?
Korte google-zoektocht doet me vermoeden dat het een soort uitspraak is. Soort van 'hard gaan' ofzoquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Heb ik laatst ook al eens gevraagd... Ondanks dat ik het hier ook gepost zie worden, weet niemand het antwoord
Dan doe ik gewoon mee!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Heb ik laatst ook al eens gevraagd... Ondanks dat ik het hier ook gepost zie worden, weet niemand het antwoord
Joh, dat kun je zo ook wel radenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:32 schreef CindieY het volgende:
[..]
Korte google-zoektocht doet me vermoeden dat het een soort uitspraak is. Soort van 'hard gaan' ofzo
Ja, ok, dat is wel waar, maar ik hoopte een soort oorsprong te vinden ofzoquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:33 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Joh, dat kun je zo ook wel raden.
Ja ik dus ook.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:34 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ja, ok, dat is wel waar, maar ik hoopte een soort oorsprong te vinden ofzo
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:36 schreef CindieY het volgende:
[..]
Even mierenneuken, want dat vroeg je niet
Ik was ook even nieuwsgierig, vond alleen dat ik op Twitter/Facebook/Google+ te vinden ben. En ik heb blijkbaar een naamdubbelganger, best vaag... Ik heb nou niet bepaald een alledaagse voornaamquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:57 schreef CindieY het volgende:
Men googlet op eigen naam + geboortedatum en men krijgt welgeteld 7 hits! En 3 hits slaan niet eens op mij en de andere 4 zijn gewoon van lui die een stamboom bijhouden. Ik snap em niet zo? Of ging 't nou verder dan googlen alleen met bijv. de geboortedatum erbij?
dat dusquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik was ook even nieuwsgierig, vond alleen dat ik op Twitter/Facebook/Google+ te vinden ben. En ik heb blijkbaar een naamdubbelganger, best vaag... Ik heb nou niet bepaald een alledaagse voornaam
Ik heb nog minstens 4 naamdubbelgangersquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik was ook even nieuwsgierig, vond alleen dat ik op Twitter/Facebook/Google+ te vinden ben. En ik heb blijkbaar een naamdubbelganger, best vaag... Ik heb nou niet bepaald een alledaagse voornaam
Dat zijn er best veel!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:25 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb nog minstens 4 naamdubbelgangersMijn eigen Twitter vind ik niet terug, wel Facebook en Google+. Ach, ik heb even serieus zitten zoeken en er is bijster weinig te vinden over mij.
1 of 2 foto's, maar die kunnen mijn imago nauwelijks beschadigenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat zijn er best veel!![]()
Over mij is er verder ook niets te vinden, ook geen foto's ofzo. ik vind het wel prima
Ik zie ook foto's van jou staan als ik op mijn eigen naam zoekquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:28 schreef CindieY het volgende:
[..]
1 of 2 foto's, maar die kunnen mijn imago nauwelijks beschadigenIk maak me weinig zorgen. Ik heb veel dingen ook bewust afgeschermd, ivm leerlingen enzo.
Ik kom ook een foto tegen van jou van je google+, een foto van 3rdrock, een foto van Pino en een foto van m'n zusje. Dussssquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik zie ook foto's van jou staan als ik op mijn eigen naam zoek![]()
Ik heb ook zoveel mogelijk afgeschermd ivm werk, ik zie mezelf niet graag terug als rukvoer (excusez moi), af en toe wel eens last van een verliefde cliënt
Ja, ik zie het netquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:32 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik kom ook een foto tegen van jou van je google+, een foto van 3rdrock, een foto van Pino en een foto van m'n zusje. Dussss
Kwam alleen m`n twitter en FOK! profiel tegenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Vind je het gek als je een nickname hebt waarmee een serie ook begint?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:44 schreef 3rdRock het volgende:
mmm, als ik op mijn naam en geboortedatum zoekt vind ik niks van mij, als ik op mijn naam zoek mijn twitteraccount. niet eens mn facebook in de 1e 2-3 resultaatpagina's en ergens vind ik 1 foto.
valt me best mee.
als ik op mijn username naam zoek kom ik waarschijnlijk wel het 1 en ander tegen...
edit: valt mee, niks tussen de foto's en pas op pagina3 een link naar een Fok!topic.
Ja, hoe zit dat? Volg je mij ook nog eens terug of moet ik Roel ook op jouw dak sturen?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:41 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Kwam alleen m`n twitter en FOK! profiel tegen
quote:leuk om een bevestigd te zien dat die kleffe manwijven stem inderdaad bij zo'n vies vadzig bijdehand kut gezicht hoort.
Het is allemaal wel flauw, de mensen die inbellen daarentegen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 02:11 schreef rubbereend het volgende:
Ramon is echt heel vermakelijk als dj in zijn eentje![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Ik vind hem ook erg leuk in zijn eentje. Was vandaag wel zijn laatste show (of hij heeft er misschien nog een paar, weet ik niet precies) jammer genoeg. Hij heeft het te druk bij BNN.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 02:11 schreef rubbereend het volgende:
Ramon is echt heel vermakelijk als dj in zijn eentje![]()
Mn geboortedatum is wel te vinden, uitslagen van zwemwedstrijden op de KNZB-sitequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:57 schreef CindieY het volgende:
Men googlet op eigen naam + geboortedatum en men krijgt welgeteld 7 hits! En 3 hits slaan niet eens op mij en de andere 4 zijn gewoon van lui die een stamboom bijhouden. Ik snap em niet zo? Of ging 't nou verder dan googlen alleen met bijv. de geboortedatum erbij?
neuhquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:49 schreef CindieY het volgende:
[..]
Vind je het gek als je een nickname hebt waarmee een serie ook begint?
quote:
0 hits bij naam en geboortedatum.3 pagina's vol met hits op alleen mijn naam, maar dat komt omdat ik 3 naamdubbels heb. Ik kom mezelf alleen tegen bij Schoolbank.nl en bij een Linkedin die ik een jaar of 4 geleden heb aangemaakt maar nooit iets meegedaan. Foto's zijn er niet te vinden van mequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:57 schreef CindieY het volgende:
OMGquote:
Ja, ik heb weer Hansdienst, Rock doet het weekends en ik doordeweeksquote:
Nou en, de gemiddelde hitlijst staat al járen vol met troep, daar past zo'n Bieber mooi tussen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:47 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Mooi hè.
Trouwens, Justin Bieber staat in de MegaTop 50.
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:28 schreef SilentChaos het volgende:
Je vais àen France
Eind van de maand november, cursus
Mijn Frans is niet meer zo goed, maar ik maak hieruit op dat je voor een cursus naar Frankrijk gaat?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:28 schreef SilentChaos het volgende:
Je vais à France
Sinds ik hier een nieuwe cv-ketel heb klinkt het alsof ik een waterval in mijn woonkamer hebquote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:42 schreef CindieY het volgende:
Hebben ze het nou over tikkende verwarmingen enzo? Mijn verwarming kan er ook wat van, maar daar raak je echt wel aan gewend na verloop van tijd
1,5 dag cursus, ben er zelf 2 dagen. Toch weer 2 dagen goede wijn drinkenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Mijn Frans is niet meer zo goed, maar ik maak hieruit op dat je voor een cursus naar Frankrijk gaat?
Tof!Voor hoe lang?
Tof zeg, leuk vooruitzicht!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
1,5 dag cursus, ben er zelf 2 dagen. Toch weer 2 dagen goede wijn drinkenGa met m'n baas, maar die is ook groot drankliefhebber
Eind volgende week twee dagen Paris, ook werkquote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:28 schreef SilentChaos het volgende:
Je vais à France
Dat maakt werken altijd een stuk draaglijker!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Eind volgende week twee dagen Paris, ook werk
Zekerquote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:44 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat maakt werken altijd een stuk draaglijker!
Naar jong!!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:49 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik hoorde net nog Plage in de supermarkt
Naar jong!!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zeker. Wordt m'n vijfde keer Parijs dit jaar
.
Lekkerquote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zeker. Wordt m'n vijfde keer Parijs dit jaar
.
Sjemig. Ik mag, als ik mazzel heb, mee naar een congres in Deventerquote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Lekker
Wat dat betreft was m'n vorige werk beter. In 2,5 jaar tijd 3 keer in China geweest, 1 keer in de VS en 2 keer Duitsland
Zo wat voor werk doe en deed je dan?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Lekker
Wat dat betreft was m'n vorige werk beter. In 2,5 jaar tijd 3 keer in China geweest, 1 keer in de VS en 2 keer Duitsland
Wenskaarten industrie (Hallmark was o.a. een klant van ons). Productie vond plaats in China (eigen fabriek), een grote klant (niet Hallmark) in Amerika. Duitsland was meestal voor de beurzen en 1 keer voor een bezoek aan een toekomstig leverancier van spullenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:18 schreef alors het volgende:
[..]
Zo wat voor werk doe en deed je dan?
aha, leukquote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wenskaarten industrie (Hallmark was o.a. een klant van ons). Productie vond plaats in China (eigen fabriek), een grote klant (niet Hallmark) in Amerika. Duitsland was meestal voor de beurzen en 1 keer voor een bezoek aan een toekomstig leverancier van spullen.
Nu zit ik in de elektrische koeling/verwarming. Industrialisatieprocessen enzo. Fabriek zit in Frankrijk (en de VS, maar daar doen we weinig mee), zodoende dat ik naar Frankrijk ga
Er post ook serieus niemand 8 minuten lang, en wij posten in dezelfde seconde?quote:
Als ik zou willen, kan ik hier ook naar onze fabrieken in VS, Brazilië, Argentinië, Japan, China of Zuid-Frankrijk... Maar nog geen excuus daarvoor gevondenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Lekker
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Als ik zou willen, kan ik hier ook naar onze fabrieken in VS, Brazilië, Argentinië, Japan, China of Zuid-Frankrijk... Maar nog geen excuus daarvoor gevonden. Komt nog wel...
Denk jij dat het een teken is?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Er post ook serieus niemand 8 minuten lang, en wij posten in dezelfde seconde?
Ik hoop het nietquote:
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:41 schreef SilentChaos het volgende:
[..]Excuses kan je ook maken door gewoon onopvallend de boel in de soep te laten lopen
Ik zag laatst iemand lopen die had zeg maar dat voorste niet maar de rest 4 keer zo hoogquote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
Sta je dan. Met je haar.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
Sta je dan. Met je haar.
[ afbeelding ]
Tof!!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
Sta je dan. Met je haar.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:37 schreef alors het volgende:
Racoon, want die van Coen heet toch Timme?
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:51 schreef SilentChaos het volgende:
[..]Nou nog zo'n engelse van de Queens Guard zeg maar:
[ afbeelding ]
Wel lullig als ze vragen of je je petje af wil doen
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:56 schreef alors het volgende:
Ik krijg altijd honger als het over eten gaat
nja, ik doe alleen de Timurshifts hoor. de rest van t weekend boeit me ook niet zo...quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:06 schreef alors het volgende:
[..]
Ja, ik heb weer Hansdienst, Rock doet het weekends en ik doordeweeks
altijd toch? maar ik luister bijna nooitquote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:17 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Hoi iedereen! Wat een verlepte megatop 5 vandaag.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, hoe zit dat? Volg je mij ook nog eens terug of moet ik Roel ook op jouw dak sturen?
Sterktequote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:33 schreef Timo20 het volgende:
Gooooooeeeeeeeeedenavond![]()
![]()
Dalijk Roda - Ajax
Nooo dat meen je niet! wtf zeg, dat is kut..quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:58 schreef Cee het volgende:
Jongens, ik ben blut, Essent heeft per ongeluk 9000 Euri's van m'n rekening afgeschreven en ik heb nu dus nog geen cent om m'n bips mee te krabben. Ik geef mezelf 24 uur om er nog om te lachen en als het daarna niet teruggestort is ga ik met brandende fakkels naar Den Bosch.
DM gestuurdquote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:32 schreef Timo20 het volgende:
[..]![]()
![]()
geef me ff je account dan volg ik je terug. Wist niet dat je mij volgde? [/schaam mode]
iets voor tienen mag Michiel altijd een iets alternatief plaatje draaien jaquote:
Meh, ik heb niet zoveel te meldenquote:
FOK! Knokploeg verzamelen!!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:58 schreef Cee het volgende:
Jongens, ik ben blut, Essent heeft per ongeluk 9000 Euri's van m'n rekening afgeschreven en ik heb nu dus nog geen cent om m'n bips mee te krabben. Ik geef mezelf 24 uur om er nog om te lachen en als het daarna niet teruggestort is ga ik met brandende fakkels naar Den Bosch.
Ik doe mee, heb 2 geweldige krukken waarmee ik steeds beter kan mikken!quote:
Waarom heb je 9000 euro op je lopende rekening staan?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:58 schreef Cee het volgende:
Daar verbaas ik me ook overquote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Waarom heb je 9000 euro op je lopende rekening staan?
En hopelijk is het heeeel snel geregeld.
SPOILER: voetbalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
schijnt dat hij halverwege de missie effe naar huis mocht http://www.zimbio.com/pic(...)kMNYmL/Kendra+Kaplanquote:
quote:The Kaplans will be having a baby boy, concieved during Joshua's mid-term leave in March
Het is mij gelukt om de radio uit te zetten en nog even lam met de katten onderuitgezakt op de bank te liggenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:47 schreef CindieY het volgende:
De muziek is weer te fijn om mezelf naar bed te schoppen
Dat heb ik niet, daarom sta ik ook duizenden euro's knetterrood nu (terwijl ik amper krediet heb, volgens mij 1000 euro of zo).quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Waarom heb je 9000 euro op je lopende rekening staan?
En hopelijk is het heeeel snel geregeld.
je zult waarschijnlijk wel wat rente moeten betalen omdat je rood staat. eigenlijk zou je de bank moeten vragen hoeveel dat ongeveer gaat zijn en dat ook bij de afschrijver claimen...quote:Op donderdag 27 oktober 2011 07:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat heb ik niet, daarom sta ik ook duizenden euro's knetterrood nu (terwijl ik amper krediet heb, volgens mij 1000 euro of zo).Ik ga straks maar even naar de bank om door te geven dat 't niet mijn schuld is (straks krijg ik nog een boete of zo, weet ik veel) en nog eens bellen.
Als het een automatische afschrijving is, kun je die laten terugboeken (storneren). Volgens mij kun je dat iig bij ABN zelf via internetbankieren regelen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 07:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat heb ik niet, daarom sta ik ook duizenden euro's knetterrood nu (terwijl ik amper krediet heb, volgens mij 1000 euro of zo).Ik ga straks maar even naar de bank om door te geven dat 't niet mijn schuld is (straks krijg ik nog een boete of zo, weet ik veel) en nog eens bellen.
Balen dat de interviews nooit voortijdig uitlekkenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 08:15 schreef Etcetera het volgende:
Britt jankend aan de telefoon
vanwege de uitgelekte Playboy foto's
ROEL!quote:
Bij zo goed als alle banken kan je idd via internetbankieren zulke dingen terugboeken. Gaat een stuk sneller dan wachten op een trage bureaucratische molen als Essent...quote:Op donderdag 27 oktober 2011 08:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Als het een automatische afschrijving is, kun je die laten terugboeken (storneren). Volgens mij kun je dat iig bij ABN zelf via internetbankieren regelen.
Zijn ze zo lelijk?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 08:15 schreef Etcetera het volgende:
Britt jankend aan de telefoon
vanwege de uitgelekte Playboy foto's
Dat dacht ik eerst ookquote:
Excuses, ik luister (min of meer verplicht) ook 2 keer per week 538 helaasquote:
Gelukkig morgen 12 uur Ekstraweekend.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 09:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Excuses, ik luister (min of meer verplicht) ook 2 keer per week 538 helaas![]()
Morgen weer 3FM dag(jammer dat dat altijd op vrijdag is, de minste 3FM dag van de week (op EkstraWeekend na)
Ik luister ook geen 12 uur. Waarschijnlijk 0 minuten.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 09:58 schreef SilentChaos het volgende:
Ik luister weinig extra weekend helaas... Denk dat ik 12 uur al helemaal niet vol ga houden
Vrijdag is juist de enige goede 3FM dag vanwege Stendersquote:Op donderdag 27 oktober 2011 09:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Morgen weer 3FM dag(jammer dat dat altijd op vrijdag is, de minste 3FM dag van de week (op EkstraWeekend na)
Deze week 80's top800 (ofzo) op Veronicaquote:Op donderdag 27 oktober 2011 09:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee, wat een mooi nummerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |