oeh, dat ga ik proberen te onthoudenquote:Op maandag 24 oktober 2011 23:14 schreef CindieY het volgende:
Maar eh, donderdag dus Torre bij 3voor12. Ben benieuwd
Had ik net afgesproken vrijdag op tijd naar Leeuwarden te vertrekken...quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
oeh, dat ga ik proberen te onthouden
ik kan lekker tot 1u luisteren. heb vrijdag vrijgenomen zodat ik lang kan slapen en goed beslagen ten ijs kan komen voor de EWmarathonquote:Op maandag 24 oktober 2011 23:17 schreef CindieY het volgende:
[..]
Had ik net afgesproken vrijdag op tijd naar Leeuwarden te vertrekken...
Jammer van Roos dan.quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:14 schreef CindieY het volgende:
Maar eh, donderdag dus Torre bij 3voor12. Ben benieuwd
That`s what I call dedication!quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik kan lekker tot 1u luisteren. heb vrijdag vrijgenomen zodat ik lang kan slapen en goed beslagen ten ijs kan komen voor de EWmarathon
nja, ik wil evt de zaterdag op zondagnacht nog naar een filmmarathon. Als ik vrijdag en maandag geen vrij neem komt er zeker de maandag van werken niet veel...vakantieuren genoeg dus ik maak er een lang weekend vanquote:Op maandag 24 oktober 2011 23:25 schreef Timo20 het volgende:
[..]
That`s what I call dedication!
London Calling![]()
![]()
Ohja, dat ook nog eens! Nouja, ik ben vrijdagavond toch in m'n uppie, kan ik rustig luisteren en hier spammen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik kan lekker tot 1u luisteren. heb vrijdag vrijgenomen zodat ik lang kan slapen en goed beslagen ten ijs kan komen voor de EWmarathon
Het mag wat kosten.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:38 schreef minthy het volgende:
The Who met Pinball Wizzard. Sodeju, dat hoor je ook niet vaak
Nou, zeg dat wel!quote:
Sjemig, jij bent laat!quote:
Eens met dit alles, niets meer aan toe te voegenquote:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hopelijk haalt m'n Volvo dat ook.
Dan mag mijn Polootje nog wel ff, staat pas op 3,5 tonquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |