Kwam alleen m`n twitter en FOK! profiel tegenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik was ook even nieuwsgierig, vond alleen dat ik op Twitter/Facebook/Google+ te vinden ben. En ik heb blijkbaar een naamdubbelganger, best vaag... Ik heb nou niet bepaald een alledaagse voornaam
Vind je het gek als je een nickname hebt waarmee een serie ook begint?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:44 schreef 3rdRock het volgende:
mmm, als ik op mijn naam en geboortedatum zoekt vind ik niks van mij, als ik op mijn naam zoek mijn twitteraccount. niet eens mn facebook in de 1e 2-3 resultaatpagina's en ergens vind ik 1 foto.
valt me best mee.
als ik op mijn username naam zoek kom ik waarschijnlijk wel het 1 en ander tegen...
edit: valt mee, niks tussen de foto's en pas op pagina3 een link naar een Fok!topic.
Ja, hoe zit dat? Volg je mij ook nog eens terug of moet ik Roel ook op jouw dak sturen?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:41 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Kwam alleen m`n twitter en FOK! profiel tegen
quote:leuk om een bevestigd te zien dat die kleffe manwijven stem inderdaad bij zo'n vies vadzig bijdehand kut gezicht hoort.
Het is allemaal wel flauw, de mensen die inbellen daarentegen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 02:11 schreef rubbereend het volgende:
Ramon is echt heel vermakelijk als dj in zijn eentje![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Ik vind hem ook erg leuk in zijn eentje. Was vandaag wel zijn laatste show (of hij heeft er misschien nog een paar, weet ik niet precies) jammer genoeg. Hij heeft het te druk bij BNN.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 02:11 schreef rubbereend het volgende:
Ramon is echt heel vermakelijk als dj in zijn eentje![]()
Mn geboortedatum is wel te vinden, uitslagen van zwemwedstrijden op de KNZB-sitequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:57 schreef CindieY het volgende:
Men googlet op eigen naam + geboortedatum en men krijgt welgeteld 7 hits! En 3 hits slaan niet eens op mij en de andere 4 zijn gewoon van lui die een stamboom bijhouden. Ik snap em niet zo? Of ging 't nou verder dan googlen alleen met bijv. de geboortedatum erbij?
neuhquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:49 schreef CindieY het volgende:
[..]
Vind je het gek als je een nickname hebt waarmee een serie ook begint?
quote:
0 hits bij naam en geboortedatum.3 pagina's vol met hits op alleen mijn naam, maar dat komt omdat ik 3 naamdubbels heb. Ik kom mezelf alleen tegen bij Schoolbank.nl en bij een Linkedin die ik een jaar of 4 geleden heb aangemaakt maar nooit iets meegedaan. Foto's zijn er niet te vinden van mequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:57 schreef CindieY het volgende:
Men googlet op eigen naam + geboortedatum en men krijgt welgeteld 7 hits! En 3 hits slaan niet eens op mij en de andere 4 zijn gewoon van lui die een stamboom bijhouden. Ik snap em niet zo? Of ging 't nou verder dan googlen alleen met bijv. de geboortedatum erbij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |