Er post ook serieus niemand 8 minuten lang, en wij posten in dezelfde seconde?quote:
Als ik zou willen, kan ik hier ook naar onze fabrieken in VS, Brazilië, Argentinië, Japan, China of Zuid-Frankrijk... Maar nog geen excuus daarvoor gevondenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Lekker
Wat dat betreft was m'n vorige werk beter. In 2,5 jaar tijd 3 keer in China geweest, 1 keer in de VS en 2 keer Duitsland
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Als ik zou willen, kan ik hier ook naar onze fabrieken in VS, Brazilië, Argentinië, Japan, China of Zuid-Frankrijk... Maar nog geen excuus daarvoor gevonden. Komt nog wel...
Denk jij dat het een teken is?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Er post ook serieus niemand 8 minuten lang, en wij posten in dezelfde seconde?
Ik hoop het nietquote:
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:41 schreef SilentChaos het volgende:
[..]Excuses kan je ook maken door gewoon onopvallend de boel in de soep te laten lopen
Ik zag laatst iemand lopen die had zeg maar dat voorste niet maar de rest 4 keer zo hoogquote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
Sta je dan. Met je haar.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
Sta je dan. Met je haar.
[ afbeelding ]
Tof!!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
Sta je dan. Met je haar.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:37 schreef alors het volgende:
Racoon, want die van Coen heet toch Timme?
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:51 schreef SilentChaos het volgende:
[..]Nou nog zo'n engelse van de Queens Guard zeg maar:
[ afbeelding ]
Wel lullig als ze vragen of je je petje af wil doen
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:56 schreef alors het volgende:
Ik krijg altijd honger als het over eten gaat
nja, ik doe alleen de Timurshifts hoor. de rest van t weekend boeit me ook niet zo...quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:06 schreef alors het volgende:
[..]
Ja, ik heb weer Hansdienst, Rock doet het weekends en ik doordeweeks
altijd toch? maar ik luister bijna nooitquote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:17 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Hoi iedereen! Wat een verlepte megatop 5 vandaag.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, hoe zit dat? Volg je mij ook nog eens terug of moet ik Roel ook op jouw dak sturen?
Sterktequote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:33 schreef Timo20 het volgende:
Gooooooeeeeeeeeedenavond![]()
![]()
Dalijk Roda - Ajax
Nooo dat meen je niet! wtf zeg, dat is kut..quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:58 schreef Cee het volgende:
Jongens, ik ben blut, Essent heeft per ongeluk 9000 Euri's van m'n rekening afgeschreven en ik heb nu dus nog geen cent om m'n bips mee te krabben. Ik geef mezelf 24 uur om er nog om te lachen en als het daarna niet teruggestort is ga ik met brandende fakkels naar Den Bosch.
DM gestuurdquote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:32 schreef Timo20 het volgende:
[..]![]()
![]()
geef me ff je account dan volg ik je terug. Wist niet dat je mij volgde? [/schaam mode]
iets voor tienen mag Michiel altijd een iets alternatief plaatje draaien jaquote:
Meh, ik heb niet zoveel te meldenquote:
FOK! Knokploeg verzamelen!!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:58 schreef Cee het volgende:
Jongens, ik ben blut, Essent heeft per ongeluk 9000 Euri's van m'n rekening afgeschreven en ik heb nu dus nog geen cent om m'n bips mee te krabben. Ik geef mezelf 24 uur om er nog om te lachen en als het daarna niet teruggestort is ga ik met brandende fakkels naar Den Bosch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |