Idd bij voluit insturen, er is niets aan het handje hoorquote:Op dinsdag 6 december 2011 21:23 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Bij mij dus ook alleen bij voluit insturen, of misschien dat het wel al iets eerder begint, maar in ieder geval vrij scherp. Achteruit net zo goed als vooruit.
juppquote:Op donderdag 8 december 2011 20:03 schreef JaFFe het volgende:
Volgens mij klopt de cataloguswaarde niet. Dat is dacht ik de nieuwwaarde van de auto en dat is waarschijnlijk meer dan 2000 euro
Nee, ik denk het niet. Dan had ik ook al wel een keer een bon gehad. Ik vermoed dat ze alleen werken wanneer de tunnel wordt afgesloten (om mensen die de rode lichten negeren vast te leggen).quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:26 schreef Piles het volgende:
Weten jullie of de flitspaal bij de Botlektunnel altijd aanstaat? Zo ja, dan ben ik de lul
Dat scheeltquote:Op zaterdag 10 december 2011 16:36 schreef JDude het volgende:
[..]
Nee, ik denk het niet. Dan had ik ook al wel een keer een bon gehad. Ik vermoed dat ze alleen werken wanneer de tunnel wordt afgesloten (om mensen die de rode lichten negeren vast te leggen).
Maar waarom zou je een auto willen met het stuur aan de rechterkant? Het is hier uitermate fijn, moet ik zeggen, maar andersom, met een Nederlandse auto links rijden in het VK is ook niet fijn, zeker niet op smallere wegen!quote:Op donderdag 8 december 2011 16:34 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Nu ik er zo naar kijk kosten auto's in UK een schijntje vergeleken met hier. Ik vraag me dan alleen af wat de kosten zijn voor BPM bij import. Stel, ik zou deze ophalen, het specifieke model weet ik niet precies maar ik ga er even van uit van het duurste volgens autoweek: visia. Ik vul de gegevens in bij de bpmcalculator en kom op het volgende uit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kloppen de gegevens dan zo? Of moet ik datum dat hij op kenteken wordt gezet invullen als de dag dat ik hem ophaal? In dat geval krijg ik een bedrag waar ik van schrik
Blijft wel hilarisch in ieder gevalquote:Op zondag 11 december 2011 23:18 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, dat is hier bij ons nu ook even extra opletten
Ook bij het gordel omdoen: zit ik achter het stuur, grijp ik naar links om de gordel te pakken![]()
!
Zoiets jaquote:Op zondag 11 december 2011 23:23 schreef JDude het volgende:
Ik herinner me nog een aflevering van Bananasplit of een vergelijkbaar programma, waarin ze de auto van het 'slachtoffer' verwisselden voor een rechtsgestuurd model. Exact zelfde model, kleur, alle accessoires overgezet, kentekenplaten, losse spullen, etc. Alleen het stuur klopte niet. Episch
Met Hans Kazanquote:Op zondag 11 december 2011 23:23 schreef JDude het volgende:
Ik herinner me nog een aflevering van Bananasplit of een vergelijkbaar programma, waarin ze de auto van het 'slachtoffer' verwisselden voor een rechtsgestuurd model. Exact zelfde model, kleur, alle accessoires overgezet, kentekenplaten, losse spullen, etc. Alleen het stuur klopte niet. Episch
Link?:pquote:Op maandag 12 december 2011 14:05 schreef JDude het volgende:
Overigens was er ook nog een vergelijkbare grap, waarbij de auto werd verwisseld voor een identiek exemplaar, waarna er "per ongeluk" een vracht stenen o.i.d. op flikkerde.
Ik ookquote:Op maandag 12 december 2011 18:50 schreef Sjoegerd het volgende:
Ik merk wel weer dat in de winter de auto meer verbruikt
Oh, die nieuwe Ka's, wat vind ik die lelijkquote:Op maandag 12 december 2011 21:19 schreef Piles het volgende:
De nieuwe Ka is me echt meegevallen. Het blijft een boodschappenauto, maar aan de binnenkant is het best een toffe auto
Wel een aparte ervaring trouwens, rijden met onverlichte snelheidsmeterIk hoopte op los contactje, maar slaan op het dashboard hielp niet
Aan de ene kant heerlijk rustig, je fokt je niet op als iemand voor je 110 rijdt, maar met alle flitspalen in het eerste deel van de route toch wel onhandigquote:
Tja, het blijft een Kaquote:Op maandag 12 december 2011 22:21 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, die nieuwe Ka's, wat vind ik die lelijk
Tussenmodel?quote:Al zijn ze beter dan dat tussenmodel
Ja maar... ik wil toch zien als ik 130 kar. Net als een toerenteller, die had mijn broer zijn oude auto niet. Wil dat toch kunnen zien. Ben dol op metertjesquote:Op maandag 12 december 2011 22:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Aan de ene kant heerlijk rustig, je fokt je niet op als iemand voor je 110 rijdt, maar met alle flitspalen in het eerste deel van de route toch wel onhandig
Heb het nu maar even opgelost door mn iPod-verlichting aan te zetten en die ervoor te leggen, maar handig is andersquote:Op maandag 12 december 2011 22:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja maar... ik wil toch zien als ik 130 kar. Net als een toerenteller, die had mijn broer zijn oude auto niet. Wil dat toch kunnen zien. Ben dol op metertjes
Same here. Vooral als je een kapotte thermostaat en gloeibougies hebt. Dat scheelt toch makkelijk 10%. Moet geen tijden meer duren tot de reparatiequote:Op maandag 12 december 2011 18:50 schreef Sjoegerd het volgende:
Ik zie mijn verbruik per tankbeurt ook toenemen. Gelukkig rij ik in de winter een stuk minder.quote:Op maandag 12 december 2011 18:50 schreef Sjoegerd het volgende:
Moet mijn nieuwe thermoschakelaar nog monterenquote:Op maandag 12 december 2011 23:26 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Same here. Vooral als je een kapotte thermostaat en gloeibougies hebt. Dat scheelt toch makkelijk 10%. Moet geen tijden meer duren tot de reparatie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |