quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:30 schreef Nestalgie het volgende:
Post hem hier ook maar:
[ afbeelding ]
Mahahahquote:Op maandag 24 oktober 2011 17:30 schreef Nestalgie het volgende:
Post hem hier ook maar:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
de TT is dan ook zo duidelijk dat je niet perse hoeft te klikken maar ik respecteer je standpunt.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:31 schreef cool15 het volgende:
ik vind sommige dingen niet kunnen maar voor de rest wel een goed topic
Je wist wat er te wachten stond toen je er op klikte.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:31 schreef cool15 het volgende:
ik vind sommige dingen niet kunnen maar voor de rest wel een goed topic
quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:46 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
de TT is dan ook zo duidelijk dat je niet perse hoeft te klikken maar ik respecteer je standpunt.
ik zeg het alleen maar.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:47 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Je wist wat er te wachten stond toen je er op klikte.
Voorbeeldje van wat je verwachtte?quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:14 schreef cool15 het volgende:
[..]
[..]
ik zeg het alleen maar.
en om eerlijk te zijn ik verwachte erger
over hoe goed hij was ofzoquote:Op maandag 24 oktober 2011 19:18 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Voorbeeldje van wat je verwachtte?![]()
Deze gaat echt te ver, de cartoons die er bovenstaan zijn wel leuk, maar deze is echt niet leuk...quote:
quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:20 schreef Poumelie het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is niet echt een cartoon, maar goed
De AEL is een clubje foute gekken.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:58 schreef MonteCristo het volgende:
[ afbeelding ]
Overigens is bovenstaand plaatje gemaakt door de AEL als reactie op dat hysterisch gedoe over "vrijheid van meningsuiting"
[ afbeelding ]
Oud.quote:
Correct en tevens juist.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:53 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
De AEL is een clubje foute gekken.
Met z'n zelfgenoegzaam lachje op 7.18.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:58 schreef MonteCristo het volgende:
[ afbeelding ]
Overigens is bovenstaand plaatje gemaakt door de AEL als reactie op dat hysterisch gedoe over "vrijheid van meningsuiting"
[ afbeelding ]
Hij heeft wel een punt dat het vreemd is hoe we het normaal vinden als er grappen over de islam gemaakt worden, maar als het over onszelf of joden gaat wordt iedereen meteen boos. Dat is nogal krom vind ik.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:06 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Met z'n zelfgenoegzaam lachje op 7.18.
Misselijk joch dat het is, 'kijk mij eens stoer zijn met er af en toe een moeilijk woordje
door heen te gooien.'
Ze doen hun best maar. Maak maar grappen over allesquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:07 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Hij heeft wel een punt dat het vreemd is hoe we het normaal vinden als er grappen over de islam gemaakt worden, maar als het over onszelf of joden gaat wordt iedereen meteen boos. Dat is nogal krom vind ik.
Snap ik.. maar het CIDI is net zo goed fout bezigquote:Op maandag 24 oktober 2011 19:53 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
De AEL is een clubje foute gekken.
Er zijn alleen niet minimaal 6.000.000 moslims vermoord. Nee, moslims vermoorden elkaar wel, zie Irak, Lybië, Libanon, Palestina, Afghanistan etc.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:07 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Hij heeft wel een punt dat het vreemd is hoe we het normaal vinden als er grappen over de islam gemaakt worden, maar als het over onszelf of joden gaat wordt iedereen meteen boos. Dat is nogal krom vind ik.
Eerst was ik erg anti-Israël maar nu deel ik jouw mening.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:11 schreef MonteCristo het volgende:
[..]
Snap ik.. maar het CIDI is net zo goed fout bezig
Ze moeten maar eens kappen met die oorlog. Klaar. Het is toch een geloof van liefde wat ze volgen? Toon de wereld dat dan ook aan! Maar nee hoor. In plaats daarvan WILLEN ze Palestina alleen maar zien als "een lastige zaak". In plaats van relativeren blijven ze in hun slachtofferrol schuilen want oh oh wat zijn wij joden zo getraumatiseerd. Tuurlijk! De Tweede Wereldoorlog was erg! Maar kijk eens voorruit en ga niet bij de pakken neer zitten.
Overigens ben ik zowel tegen Palestina als tegen Israël. Die oorlog heeft wat mij betreft lang genoeg geduurd en ze hebben beiden hun kansen gehad om oplossingen te zoeken om SAMEN te leven. Dat moeten we tenslotte met zijn allen doen. Fucking egotrippers.
Wat een mongoolquote:Op maandag 24 oktober 2011 18:58 schreef MonteCristo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Post hem hier ook maar:
[ afbeelding ]
de weerspiegeling. maar grappig, nah.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit is toch niet grappig of mis ik iets
in de tijdsgeest gezien klopt ie welquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit is toch niet grappig of mis ik iets
De weerspiegeling zag ik ja. Maar wat is het punt? Dat Jobs een tiran is en bepaalde bevolkingsgroepen uit wil roeien of dat Hitler een paar leuke gadgets heeft ontworpen?quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:39 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
de weerspiegeling. maar grappig, nah.
het kapot maken van bedrijven waar gezinnen aan onderdoor zijn gegaan is inderdaad minder erg dan mensen uitmoordenquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
De weerspiegeling zag ik ja. Maar wat is het punt? Dat Jobs een tiran is en bepaalde bevolkingsgroepen uit wil roeien of dat Hitler een paar leuke gadgets heeft ontworpen?
Eens. Die gast van het AEL maakt in dezen een veel sterker punt dan zijn oppositie. Een oppositie die overigens haarfijn aangeeft waarom die cartoons niet kunnen, inclusief de cartoons waar de AEL tegen ageert, en m.i. het standpunt van de AEL juist versterkt.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:07 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
hehehequote:Op maandag 24 oktober 2011 23:13 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Fucking bazentopic dit
[ afbeelding ]
Geniaal doch randjequote:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 01:21 schreef Fruitsalade het volgende:
Half electricretard.com is foute hitlercartoons
Dolfquote:
quote:
RageComic, dat poppetje is de "... all the things"-meme.quote:
Ik ken ze. Alsnog niet echt grappig hequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]
RageComic, dat poppetje is de "... all the things"-meme.
Ik vind 'm wel goed. Maar je moet wel wat van memes weten
.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:34 schreef Stevennn het volgende:
[..]
Ik ken ze. Alsnog niet echt grappig he
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:34 schreef Stevennn het volgende:
[..]
Ik ken ze. Alsnog niet echt grappig he
Post hier dan nietquote:
Daarom quotte ik jequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:42 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Als je mij bedoeld was die quote omdat ik het ermee eens was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:50 schreef Nestalgie het volgende:
Ik vraag me af hoe posten jullie dat zo snel gaan jullie ook allemaal eerst naar tinypic?
wut?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:50 schreef Nestalgie het volgende:
Ik vraag me af hoe posten jullie dat zo snel gaan jullie ook allemaal eerst naar tinypic?
Ik weet wat hij bedoelt, ik deed dat ook in mijn newfag-tijd; plaatje vinden op internet, plaatje opslaan op computer, naar tinypic gaan, plaatje uploaden, url van tinypic gebruikenquote:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik weet wat hij bedoelt, ik deed dat ook in mijn newfag-tijd; plaatje vinden op internet, plaatje opslaan op computer, naar tinypic gaan, plaatje uploaden, url van tinypic gebruiken.
En wat is er mis met de URL van het plaatje zelf direct hier te postenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik weet wat hij bedoelt, ik deed dat ook in mijn newfag-tijd; plaatje vinden op internet, plaatje opslaan op computer, naar tinypic gaan, plaatje uploaden, url van tinypic gebruiken.
Nou, als je even heeeeel logisch nadenkt weet je dat de url van een plaatje niet anders is dan een tinypic urlquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:54 schreef Nestalgie het volgende:
[..]![]()
Ipv dat je me zo dom belachelijk maakt kan je ook ff zeggen hoe het wel moet.
Hij weet niet dat dat kanquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:55 schreef Markster het volgende:
[..]
En wat is er mis met de URL van het plaatje zelf direct hier te posten
Snap er werkelijk niets van
Rechtermuisknop -> Eigenschappen -> Directe link naar afbeelding of zo kopieren -> hier posten tussen de [img ]-tags.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:50 schreef Nestalgie het volgende:
ik wist echt niet dat mensen zoiets niet kunnen weten. Wel een plaatje opslaan, uploaden naar tinypic, daar de URL vanaf halen, maar gewoon direct een URL van een plaatje posten lukt nietquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:58 schreef Faux. het volgende:
[..]
Rechtermuisknop -> Eigenschappen -> Directe link naar afbeelding of zo kopieren -> hier posten tussen de [img ]-tags.
Ik wist het niet omdat ik IE gebruikte, toen in FireFox ging gebruiken was er de knop "afbeelding bekijken", dat was wel een helder momentquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:07 schreef Markster het volgende:
[..]
ik wist echt niet dat mensen zoiets niet kunnen weten. Wel een plaatje opslaan, uploaden naar tinypic, daar de URL vanaf halen, maar gewoon direct een URL van een plaatje posten lukt niet
godsamme
Thanks.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:58 schreef Faux. het volgende:
[..]
Rechtermuisknop -> Eigenschappen -> Directe link naar afbeelding of zo kopieren -> hier posten tussen de [img ]-tags.
quote:
Echt heel apart!quote:
quote:
De Kraaienpartij!quote:
Eng en hysterisch ook vond ik als kind al. Niet echt iets voor kinderen dit, waar hetquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:45 schreef marcel-o het volgende:
[..]
Dolf
wat was dat immens fout toen de tijd
deze toespraak @ 1:32
Vond ik ook altijd. Ik irriteerde me altijd dood aan Alfred J. Kwak. Hysterische labiele vogel die zichzelf altijd in de nesten werkt en dan altijd daarover moet janken. WAAROM ZET JE JEZELF DAN IN DE NESTEN IN DE FIRST PLACE?? Eigen schuld kut-eend.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:34 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Eng en hysterisch ook vond ik als kind al. Niet echt iets voor kinderen dit, waar het
toch voor bestemd was!
Ja, en dan moest die kleine mol altijd weer ALLES oplossen!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:45 schreef MonteCristo het volgende:
[..]
Vond ik ook altijd. Ik irriteerde me altijd dood aan Alfred J. Kwak. Hysterische labiele vogel die zichzelf altijd in de nesten werkt en dan altijd daarover moet janken. WAAROM ZET JE JEZELF DAN IN DE NESTEN IN DE FIRST PLACE?? Eigen schuld kut-eend.
Verstandige keuze. Ik faalde en nu heb ik weer een nostalgische herinnering minderquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:30 schreef Faxie het volgende:
Niet echt behoefte om het te kijken. Laat het wel in een nostalgische herinnering voortbestaan
quote:
adolf hitler uit huis geplaatst
De ouders die hun kinderen Adolf Hitler en Aryan Nation hebben genoemd, mogen niet langer voor hun kinderen zorgen.
Dat heeft een Amerikaanse rechtbank bepaald, meldt Fox News.
Volgens de rechtbank is er echter geen sprake van mishandeling. "De reden dat we onze ouderlijke macht zijn kwijtgeraakt, heeft te maken met de namen van onze kinderen", zegt vader Heath Campbell tegenover televisieomroep NBC.
De zaak rond de familie kreeg bekendheid toen een plaatselijke winkel weigerde de naam Adolf Hitler op een voor de zoon bestemde verjaardagstaart te zetten. Destijds verklaarden de ouders zich bewust te zijn van de lading van de namen van hun kinderen. Reden tot zorg zou echter ongegrond zijn.
"Dit is Amerika, ze zeggen dat je hier vrij bent. Je hebt hier het recht je kind iedere gewenste naam te geven. Hij wordt heus geen moordenaar, alleen omdat hij Adolf Hitler heet" aldus Campbell.
Ook een ander zusje van Hitler kreeg een naam met een nazi-achtergrond: Honszlynn Hinler Jeannie.
Misbruik
Welzijnswerkers toonden een jaar geleden aan dat Hitler en zijn zusjes in hun familie zouden blootstaan aan misbruik en verwaarlozing.
Heath en Deborah Campbell zouden zelf vroeger slachtoffer zijn geweest van misbruik. Zij werden ook niet adequaat behandeld voor hun ernstige psychologische problemen. De drie kinderen werden begin 2009 ook al uit huis gehaald.
Ze kunnen die naam krijgen, maar pas als er een taart wordt gemaakt is het ergquote:
Te fout!quote:
Dit geeft wel aan hoe het is helaas.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:48 schreef MisterSqueaky het volgende:
En nog eentje voor Geert:
[ afbeelding ]
Jouw post staat tot humor als een verstandelijk gehandicapte zigeunerin met een bochel en een Joodse moeder staat tot het Arische utopia.quote:
UI Jatterd.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:12 schreef Toetsenbordbikkel het volgende:
[..]
Jouw post staat tot humor als een verstandelijk gehandicapte zigeunerin met een bochel en een Joodse moeder staat tot het Arische utopia.
Die vind ik wel leuk.quote:
Die 2e is nu al 3 keer voorbijkomen.quote:
Of die rechtse was eerst, en toen was het vrijheid van meningsuiting en moest het kunnen; toen kwam de linker en was het opeens een schandequote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:54 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Dit geeft wel aan hoe het is helaas.
Ja maar de gemiddelde moslim jankt altijd zo hard, dat vind ik minder.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:25 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Of die rechtse was eerst, en toen was het vrijheid van meningsuiting en moest het kunnen; toen kwam de linker en was het opeens een schande
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:12 schreef Toetsenbordbikkel het volgende:
[..]
Jouw post staat tot humor als een verstandelijk gehandicapte zigeunerin met een bochel en een Joodse moeder staat tot het Arische utopia.
quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:38 schreef Prof_Hoax het volgende:
" Doesn't nazi gold sounds like the greatest hits? "
Je houd er wel van antisemitische grapjes te plaatsen hé?quote:
'Ladies man' moet het zijn, niet 'ladie's man'.quote:
ik maak ze niet moraalridder...quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:17 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
'Ladies man' moet het zijn, niet 'ladie's man'.
Klopt.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:18 schreef numero_uno het volgende:
[..]
ik maak ze niet moraalridder...
quote:
HAhaha Is hierom mijn post verwijderd?!?! EN maar zeiken als een moslim op zijn tenen is getrapt en dat hij zich niet moet aanstellenquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:10 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Je houd er wel van antisemitische grapjes te plaatsen hé?
Ik stel voor dat dit topic gesloten word, wat eerst begon als 'grappige foute cartoons', begint dankzij larry_flynt steeds meer te lijken op een topic waarin antisemitisme door zogenaamd 'grappige afbeeldingen' aangemoedigd word.
Gezien je PB vol staat, en we allen weten, vol is vol, hierbij het volgende.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:10 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ik stel voor dat dit topic gesloten word, wat eerst begon als 'grappige foute cartoons', begint dankzij larry_flynt steeds meer te lijken op een topic waarin antisemitisme door zogenaamd 'grappige afbeeldingen' aangemoedigd word.
En dan zeggen ze dat van werken nog nooit iemand is doodgegaanquote:
Ik snap hem nietquote:Op dinsdag 1 november 2011 19:52 schreef Hompiestompie het volgende:
Mijn eerste post op FOK! heil heil hoera
[ afbeelding ]
Post hem hier ook maar:
[ afbeelding ]
Haha mooie reactie en heel erg waar!!quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:56 schreef iewl het volgende:
[..]
Jezus zo vergezocht zie je het zelfs bij de paaseieren niet
Huilliequote:Op dinsdag 1 november 2011 16:10 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Dat wordt hier wel uitgelegd.quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:33 schreef BlazingV2 het volgende:
Eye Maj Who snap ik nog steeds niet.
Begin is, dan.quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:35 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Dat wordt hier wel uitgelegd.
Legendarischquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:39 schreef Topiek het volgende:
Hoe zijn hitlers kinderen omgekomen?Mwah...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
Mooi!quote:
quote:
quote:
Wow, wat een nuttige kick!quote:
_0-quote:Op maandag 28 november 2011 22:26 schreef Knipoogje het volgende:
[ afbeelding ]
Krantenbericht uit 1924...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
bumpertquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:47 schreef Marnixos het volgende:
bump
ik had het nog tussen mijn bookmarks staan en ik wil meer
Bump, draag dan ook iets bij, lul.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:47 schreef Marnixos het volgende:
bump
ik had het nog tussen mijn bookmarks staan en ik wil meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |