Jouw post staat tot humor als een verstandelijk gehandicapte zigeunerin met een bochel en een Joodse moeder staat tot het Arische utopia.quote:
UI Jatterd.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:12 schreef Toetsenbordbikkel het volgende:
[..]
Jouw post staat tot humor als een verstandelijk gehandicapte zigeunerin met een bochel en een Joodse moeder staat tot het Arische utopia.
Die vind ik wel leuk.quote:
Die 2e is nu al 3 keer voorbijkomen.quote:
Of die rechtse was eerst, en toen was het vrijheid van meningsuiting en moest het kunnen; toen kwam de linker en was het opeens een schandequote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:54 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Dit geeft wel aan hoe het is helaas.
Ja maar de gemiddelde moslim jankt altijd zo hard, dat vind ik minder.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:25 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Of die rechtse was eerst, en toen was het vrijheid van meningsuiting en moest het kunnen; toen kwam de linker en was het opeens een schande
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:12 schreef Toetsenbordbikkel het volgende:
[..]
Jouw post staat tot humor als een verstandelijk gehandicapte zigeunerin met een bochel en een Joodse moeder staat tot het Arische utopia.
quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:38 schreef Prof_Hoax het volgende:
" Doesn't nazi gold sounds like the greatest hits? "
Je houd er wel van antisemitische grapjes te plaatsen hé?quote:
'Ladies man' moet het zijn, niet 'ladie's man'.quote:
ik maak ze niet moraalridder...quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:17 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
'Ladies man' moet het zijn, niet 'ladie's man'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |