de TT is dan ook zo duidelijk dat je niet perse hoeft te klikken maar ik respecteer je standpunt.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:31 schreef cool15 het volgende:
ik vind sommige dingen niet kunnen maar voor de rest wel een goed topic
Je wist wat er te wachten stond toen je er op klikte.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:31 schreef cool15 het volgende:
ik vind sommige dingen niet kunnen maar voor de rest wel een goed topic
quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:46 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
de TT is dan ook zo duidelijk dat je niet perse hoeft te klikken maar ik respecteer je standpunt.
ik zeg het alleen maar.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:47 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Je wist wat er te wachten stond toen je er op klikte.
Voorbeeldje van wat je verwachtte?quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:14 schreef cool15 het volgende:
[..]
[..]
ik zeg het alleen maar.
en om eerlijk te zijn ik verwachte erger
over hoe goed hij was ofzoquote:Op maandag 24 oktober 2011 19:18 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Voorbeeldje van wat je verwachtte?![]()
Deze gaat echt te ver, de cartoons die er bovenstaan zijn wel leuk, maar deze is echt niet leuk...quote:
quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:20 schreef Poumelie het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is niet echt een cartoon, maar goed
De AEL is een clubje foute gekken.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:58 schreef MonteCristo het volgende:
[ afbeelding ]
Overigens is bovenstaand plaatje gemaakt door de AEL als reactie op dat hysterisch gedoe over "vrijheid van meningsuiting"
[ afbeelding ]
Oud.quote:
Correct en tevens juist.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:53 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
De AEL is een clubje foute gekken.
Met z'n zelfgenoegzaam lachje op 7.18.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:58 schreef MonteCristo het volgende:
[ afbeelding ]
Overigens is bovenstaand plaatje gemaakt door de AEL als reactie op dat hysterisch gedoe over "vrijheid van meningsuiting"
[ afbeelding ]
Hij heeft wel een punt dat het vreemd is hoe we het normaal vinden als er grappen over de islam gemaakt worden, maar als het over onszelf of joden gaat wordt iedereen meteen boos. Dat is nogal krom vind ik.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:06 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Met z'n zelfgenoegzaam lachje op 7.18.
Misselijk joch dat het is, 'kijk mij eens stoer zijn met er af en toe een moeilijk woordje
door heen te gooien.'
Ze doen hun best maar. Maak maar grappen over allesquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:07 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Hij heeft wel een punt dat het vreemd is hoe we het normaal vinden als er grappen over de islam gemaakt worden, maar als het over onszelf of joden gaat wordt iedereen meteen boos. Dat is nogal krom vind ik.
Snap ik.. maar het CIDI is net zo goed fout bezigquote:Op maandag 24 oktober 2011 19:53 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
De AEL is een clubje foute gekken.
Er zijn alleen niet minimaal 6.000.000 moslims vermoord. Nee, moslims vermoorden elkaar wel, zie Irak, Lybië, Libanon, Palestina, Afghanistan etc.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:07 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Hij heeft wel een punt dat het vreemd is hoe we het normaal vinden als er grappen over de islam gemaakt worden, maar als het over onszelf of joden gaat wordt iedereen meteen boos. Dat is nogal krom vind ik.
Eerst was ik erg anti-Israël maar nu deel ik jouw mening.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:11 schreef MonteCristo het volgende:
[..]
Snap ik.. maar het CIDI is net zo goed fout bezig
Ze moeten maar eens kappen met die oorlog. Klaar. Het is toch een geloof van liefde wat ze volgen? Toon de wereld dat dan ook aan! Maar nee hoor. In plaats daarvan WILLEN ze Palestina alleen maar zien als "een lastige zaak". In plaats van relativeren blijven ze in hun slachtofferrol schuilen want oh oh wat zijn wij joden zo getraumatiseerd. Tuurlijk! De Tweede Wereldoorlog was erg! Maar kijk eens voorruit en ga niet bij de pakken neer zitten.
Overigens ben ik zowel tegen Palestina als tegen Israël. Die oorlog heeft wat mij betreft lang genoeg geduurd en ze hebben beiden hun kansen gehad om oplossingen te zoeken om SAMEN te leven. Dat moeten we tenslotte met zijn allen doen. Fucking egotrippers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |