quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:34 schreef Stevennn het volgende:
[..]
Ik ken ze. Alsnog niet echt grappig he
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:34 schreef Stevennn het volgende:
[..]
Ik ken ze. Alsnog niet echt grappig he
Post hier dan nietquote:
Daarom quotte ik jequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:42 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Als je mij bedoeld was die quote omdat ik het ermee eens was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:50 schreef Nestalgie het volgende:
Ik vraag me af hoe posten jullie dat zo snel gaan jullie ook allemaal eerst naar tinypic?
wut?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:50 schreef Nestalgie het volgende:
Ik vraag me af hoe posten jullie dat zo snel gaan jullie ook allemaal eerst naar tinypic?
Ik weet wat hij bedoelt, ik deed dat ook in mijn newfag-tijd; plaatje vinden op internet, plaatje opslaan op computer, naar tinypic gaan, plaatje uploaden, url van tinypic gebruikenquote:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik weet wat hij bedoelt, ik deed dat ook in mijn newfag-tijd; plaatje vinden op internet, plaatje opslaan op computer, naar tinypic gaan, plaatje uploaden, url van tinypic gebruiken.
En wat is er mis met de URL van het plaatje zelf direct hier te postenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik weet wat hij bedoelt, ik deed dat ook in mijn newfag-tijd; plaatje vinden op internet, plaatje opslaan op computer, naar tinypic gaan, plaatje uploaden, url van tinypic gebruiken.
Nou, als je even heeeeel logisch nadenkt weet je dat de url van een plaatje niet anders is dan een tinypic urlquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:54 schreef Nestalgie het volgende:
[..]![]()
Ipv dat je me zo dom belachelijk maakt kan je ook ff zeggen hoe het wel moet.
Hij weet niet dat dat kanquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:55 schreef Markster het volgende:
[..]
En wat is er mis met de URL van het plaatje zelf direct hier te posten
Snap er werkelijk niets van
Rechtermuisknop -> Eigenschappen -> Directe link naar afbeelding of zo kopieren -> hier posten tussen de [img ]-tags.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:50 schreef Nestalgie het volgende:
ik wist echt niet dat mensen zoiets niet kunnen weten. Wel een plaatje opslaan, uploaden naar tinypic, daar de URL vanaf halen, maar gewoon direct een URL van een plaatje posten lukt nietquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:58 schreef Faux. het volgende:
[..]
Rechtermuisknop -> Eigenschappen -> Directe link naar afbeelding of zo kopieren -> hier posten tussen de [img ]-tags.
Ik wist het niet omdat ik IE gebruikte, toen in FireFox ging gebruiken was er de knop "afbeelding bekijken", dat was wel een helder momentquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:07 schreef Markster het volgende:
[..]
ik wist echt niet dat mensen zoiets niet kunnen weten. Wel een plaatje opslaan, uploaden naar tinypic, daar de URL vanaf halen, maar gewoon direct een URL van een plaatje posten lukt niet
godsamme
Thanks.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:58 schreef Faux. het volgende:
[..]
Rechtermuisknop -> Eigenschappen -> Directe link naar afbeelding of zo kopieren -> hier posten tussen de [img ]-tags.
quote:
Echt heel apart!quote:
quote:
De Kraaienpartij!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |