Jouw post staat tot humor als een verstandelijk gehandicapte zigeunerin met een bochel en een Joodse moeder staat tot het Arische utopia.quote:
UI Jatterd.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:12 schreef Toetsenbordbikkel het volgende:
[..]
Jouw post staat tot humor als een verstandelijk gehandicapte zigeunerin met een bochel en een Joodse moeder staat tot het Arische utopia.
Die vind ik wel leuk.quote:
Die 2e is nu al 3 keer voorbijkomen.quote:
Of die rechtse was eerst, en toen was het vrijheid van meningsuiting en moest het kunnen; toen kwam de linker en was het opeens een schandequote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:54 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Dit geeft wel aan hoe het is helaas.
Ja maar de gemiddelde moslim jankt altijd zo hard, dat vind ik minder.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:25 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Of die rechtse was eerst, en toen was het vrijheid van meningsuiting en moest het kunnen; toen kwam de linker en was het opeens een schande
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:12 schreef Toetsenbordbikkel het volgende:
[..]
Jouw post staat tot humor als een verstandelijk gehandicapte zigeunerin met een bochel en een Joodse moeder staat tot het Arische utopia.
quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:38 schreef Prof_Hoax het volgende:
" Doesn't nazi gold sounds like the greatest hits? "
Je houd er wel van antisemitische grapjes te plaatsen hé?quote:
'Ladies man' moet het zijn, niet 'ladie's man'.quote:
ik maak ze niet moraalridder...quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:17 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
'Ladies man' moet het zijn, niet 'ladie's man'.
Klopt.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:18 schreef numero_uno het volgende:
[..]
ik maak ze niet moraalridder...
quote:
HAhaha Is hierom mijn post verwijderd?!?! EN maar zeiken als een moslim op zijn tenen is getrapt en dat hij zich niet moet aanstellenquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:10 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Je houd er wel van antisemitische grapjes te plaatsen hé?
Ik stel voor dat dit topic gesloten word, wat eerst begon als 'grappige foute cartoons', begint dankzij larry_flynt steeds meer te lijken op een topic waarin antisemitisme door zogenaamd 'grappige afbeeldingen' aangemoedigd word.
Gezien je PB vol staat, en we allen weten, vol is vol, hierbij het volgende.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:10 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ik stel voor dat dit topic gesloten word, wat eerst begon als 'grappige foute cartoons', begint dankzij larry_flynt steeds meer te lijken op een topic waarin antisemitisme door zogenaamd 'grappige afbeeldingen' aangemoedigd word.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan zeggen ze dat van werken nog nooit iemand is doodgegaanquote:
Ik snap hem nietquote:Op dinsdag 1 november 2011 19:52 schreef Hompiestompie het volgende:
Mijn eerste post op FOK! heil heil hoera
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:30 schreef Nestalgie het volgende:
Post hem hier ook maar:
[ afbeelding ]
Haha mooie reactie en heel erg waar!!quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:56 schreef iewl het volgende:
[..]
Jezus zo vergezocht zie je het zelfs bij de paaseieren niet
Huilliequote:Op dinsdag 1 november 2011 16:10 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Dat wordt hier wel uitgelegd.quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:33 schreef BlazingV2 het volgende:
Eye Maj Who snap ik nog steeds niet.
Begin is, dan.quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:35 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Dat wordt hier wel uitgelegd.
Legendarischquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:39 schreef Topiek het volgende:
Hoe zijn hitlers kinderen omgekomen?Mwah...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
Mooi!quote:
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |