Wat een mongoolquote:Op maandag 24 oktober 2011 18:58 schreef MonteCristo het volgende:
[ afbeelding ]
Overigens is bovenstaand plaatje gemaakt door de AEL als reactie op dat hysterisch gedoe over "vrijheid van meningsuiting"
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:30 schreef Nestalgie het volgende:
Post hem hier ook maar:
[ afbeelding ]
de weerspiegeling. maar grappig, nah.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit is toch niet grappig of mis ik iets
in de tijdsgeest gezien klopt ie welquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit is toch niet grappig of mis ik iets
De weerspiegeling zag ik ja. Maar wat is het punt? Dat Jobs een tiran is en bepaalde bevolkingsgroepen uit wil roeien of dat Hitler een paar leuke gadgets heeft ontworpen?quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:39 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
de weerspiegeling. maar grappig, nah.
het kapot maken van bedrijven waar gezinnen aan onderdoor zijn gegaan is inderdaad minder erg dan mensen uitmoordenquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
De weerspiegeling zag ik ja. Maar wat is het punt? Dat Jobs een tiran is en bepaalde bevolkingsgroepen uit wil roeien of dat Hitler een paar leuke gadgets heeft ontworpen?
Eens. Die gast van het AEL maakt in dezen een veel sterker punt dan zijn oppositie. Een oppositie die overigens haarfijn aangeeft waarom die cartoons niet kunnen, inclusief de cartoons waar de AEL tegen ageert, en m.i. het standpunt van de AEL juist versterkt.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:07 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Hij heeft wel een punt dat het vreemd is hoe we het normaal vinden als er grappen over de islam gemaakt worden, maar als het over onszelf of joden gaat wordt iedereen meteen boos. Dat is nogal krom vind ik.
hehehequote:Op maandag 24 oktober 2011 23:13 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Fucking bazentopic dit
[ afbeelding ]
Geniaal doch randjequote:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 01:21 schreef Fruitsalade het volgende:
Half electricretard.com is foute hitlercartoons
Dolfquote:
quote:
RageComic, dat poppetje is de "... all the things"-meme.quote:
Ik ken ze. Alsnog niet echt grappig hequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]
RageComic, dat poppetje is de "... all the things"-meme.
Ik vind 'm wel goed. Maar je moet wel wat van memes weten
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |