Dat ding heet ook gewoon de neuronavigator. Niet eens een of andere mooie naam wat zo'n mooi apparaat beter pastquote:
Zeker.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:46 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Best apart ja zo'n TomTom voor je hoofd.
Schrik niet!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:46 schreef miss-Whisky het volgende:
omg... ik ga kijkennnbeetje laat misschien
En dan vragen, 'mag ik een auto?'quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:48 schreef Tchock het volgende:
hij kwam wat slecht uit zijn woorden, hij kon alleen maar ja zeggen
Vind je?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:49 schreef Specularium het volgende:
SBS gehalte begint sterk te worden met deze verhalen van de man van de straat die in de studio zit.
Precies, beetje schakelen tijdens de highlights. Niks mis mee.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:50 schreef Tchock het volgende:
Mensen die zeuren over dat ze te veel andere dingen laten zien: 2 uur lang kijken naar hoe ze bloederigheidjes wegzuigen is volgens mij ook enorm saai.
De achtergrondinformatie is anders ook best interessant.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:49 schreef Specularium het volgende:
SBS gehalte begint sterk te worden met deze verhalen van de man van de straat die in de studio zit.
zeg ik dat dan?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:50 schreef MargrietV het volgende:
[..]
deze meneer heeft ook zo een operatie gehad, Is niet de meneer, die nu geopereerd wordt.
Logisch zeker, maar ik hoef dit niet te horen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Vind je?
Is best logisch om mensen aan het woord te laten die diezelfde operatie hebben ondergaan toch?
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Logisch zeker, maar ik hoef dit niet te horen.
x2 Rode knopje.quote:
Dan ga je wat anders kijken.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Logisch zeker, maar ik hoef dit niet te horen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |