Ik heb alleen maar laatste half uurtje gezien. Kijk het begin wel bij uitzending gemist. Of eventuele herhaling. Zal vast wel in verteld zijn hoe ze zijn hoofd hebben gestabiliseerd.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:11 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Die kan je nieteens bewegen.
Ja ze hadden het over een soort bankschroef.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar laatste half uurtje gezien. Kijk het begin wel bij uitzending gemist. Of eventuele herhaling. Zal vast wel in verteld zijn hoe ze zijn hoofd hebben gestabiliseerd.
Google maar eens op mayfield skull clampquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar laatste half uurtje gezien. Kijk het begin wel bij uitzending gemist. Of eventuele herhaling. Zal vast wel in verteld zijn hoe ze zijn hoofd hebben gestabiliseerd.
Zijn benen kon hij nog gewoon vrij bewegenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:11 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Die kan je nieteens bewegen.
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:10 schreef miss-Whisky het volgende:
zal wel binnenkort op internet verschijnen
quote:Terugkijken
Vanaf woensdag 26 oktober 2011 om 22.30 uur
De uitzending is terug te kijken tot 26 december 2011
Jughquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:20 schreef -Bubbles- het volgende:
[..]
Google maar eens op mayfield skull clamp![]()
Dat ding kan je zonder verdoving niet verdragen.
Mijn vader heeft 2 soortgelijke operaties gehad, en die kosten een ton of 1,5 per stukquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:02 schreef Skippy_ball het volgende:
Wat zou zo'n operatie de verzekering kosten ?
2x een schaamlip correctie?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:02 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Mijn vader heeft 2 soortgelijke operaties gehad, en die kosten een ton of 1,5 per stuk
Ik moest echt hard lachen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:43 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
2x een schaamlip correctie?
Zo slechtquote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:43 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ha.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:43 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |