Dat weten ze voor een groot deel natuurlijk al aan de hand van de scans etc. Maar idd dat markeren net was bizar he?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:29 schreef Karina het volgende:
Nu weten ze dus waar de tumor zit begrijp ik?
Stoort mij ook een beetje. Ik zit niet te kijken voor de randzaken.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:37 schreef Anno2012 het volgende:
Ik dacht een live operatie te gaan zien. Vervolgens krijg ik 99% gepraat te zien ipv de daadwerkelijke operatie in de hersens
Ja om de ruimtes tussendoor op te vullen, wou je de hele tijd kijken hoe ze zich voor bereiden...quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:37 schreef Anno2012 het volgende:
Ik dacht een live operatie te gaan zien. Vervolgens krijg ik 99% gepraat te zien ipv de daadwerkelijke operatie in de hersens
Dat was de vorige keer ook zo. Van alleen maar kijken leer je niet zo veelquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:37 schreef Anno2012 het volgende:
Vind van wel, even er dieper op in etcquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:38 schreef StephanL het volgende:
[..]
Dat was de vorige keer ook zo. Van alleen maar kijken leer je niet zo veel
Het voorbereiden (openen van de schedel duurde al meer dan een uur) was al voor de uitzending, dus ik had ook gehoopt IETS meer live beelden te zien nuquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:38 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
Ja om de ruimtes tussendoor op te vullen, wou je de hele tijd kijken hoe ze zich voor bereiden...
Ik vond die testjes wel interessant juistquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:39 schreef Karina het volgende:
Ik denk dat ze nu nog met die testjes bezig zijn en er niet zoveel te zien is.
En dat dan even opvullen met hoe MRI werkt etc, vind ik dit nuttige info!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:39 schreef Karina het volgende:
Ik denk dat ze nu nog met die testjes bezig zijn en er niet zoveel te zien is.
Het tumor gebied zien ze dus op de mri beelden ook... Dus combinatie van stimulatie en mri beeldvorming geeft hun een idee welk deel ze gaan weghalen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:31 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
Nee, ze weten nu welk gebied ze moeten mijden om zo die functie's niet te raken
U heeft uw bestemming bereiktquote:
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:45 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
U heeft uw bestemming bereikt
"Een idee" vind ik voor zo'n operatie toch te dubieus klinken, ze moeten het wel zeker weten.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:40 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Het tumor gebied zien ze dus op de mri beelden ook... Dus combinatie van stimulatie en mri beeldvorming geeft hun een idee welk deel ze gaan weghalen.
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:45 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
U heeft uw bestemming bereikt
Best apart ja zo'n TomTom voor je hoofd.quote:
1mmquote:
Dat ding heet ook gewoon de neuronavigator. Niet eens een of andere mooie naam wat zo'n mooi apparaat beter pastquote:
Zeker.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:46 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Best apart ja zo'n TomTom voor je hoofd.
Schrik niet!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:46 schreef miss-Whisky het volgende:
omg... ik ga kijkennnbeetje laat misschien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |