Volgens mij kunnen ze dat bepalen aan de hand wat ze net deden ja...quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:29 schreef Karina het volgende:
Nu weten ze dus waar de tumor zit begrijp ik?
Die was ook gaaf! Toch wel weer leuk van MAX.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:29 schreef YazooW het volgende:
Die open hartoperatie van een tijd terug was wel indrukwekkender om te zien trouwens. Niet dat dit niet indrukwekkend is ofzo
Nee, ze weten nu welk gebied ze moeten mijden om zo die functie's niet te rakenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:29 schreef alors het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen ze dat bepalen aan de hand wat ze net deden ja...
Ja ook, maar op sommige delen reageerde niks.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:31 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
Nee, ze weten nu welk gebied ze moeten mijden om zo die functie's niet te raken
Oh, en daar zit dan die tumor?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:32 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja ook, maar sommige delen reageerde niet.
Wacht wat link?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:33 schreef Specularium het volgende:
Toch was dat ontleden van een heel lichaam een tijd geleden wel spectaculairder.
Daar gaan ze dieper kijken. Dit was een oppervlakte meting en nu gaan ze dieper kijken.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:32 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
Oh, en daar zit dan die tumor?
Geen idee, daar ben ik nog niet achter. Neem aan dat ze daar wel gaan snijden.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:32 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
Oh, en daar zit dan die tumor?
Denk niet dat je die gaat zien, die zuigen ze stukje voor stukje weg.quote:
Dat was vlak na die tentoonstelling 'body's' in de beurs van berlage.quote:
Heldquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat was vlak na die tentoonstelling 'body's' in de beurs van berlage.
Link niet paraat, ga zo even zoeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |