Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
zaterdag 29 oktober is er de Halloween meet. Iedereen welkom
voor meer info stuur Goldfinger1963 maar een PM
kosten zijn 35 euro per koppel incl. eventueel overnachten.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
Trevquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#Gomorra
O’ terremot è vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchè o s’ libera e sfoga, o mor!
* Bubbles trekt voorzichtig steen wegquote:Op maandag 24 oktober 2011 10:48 schreef wel.o.k het volgende:
waarom zijn dingen die afgesloten leken toch niet afgesloten
* wel.o.k onder steen kruipt
veel het afgelopen jaarquote:Op maandag 24 oktober 2011 10:49 schreef xBubbles het volgende:
[..]
* Bubbles trekt voorzichtig steen weg
Watisser gebeurd?
quote:Op maandag 24 oktober 2011 10:48 schreef wel.o.k het volgende:
waarom zijn dingen die afgesloten leken toch niet afgesloten
* wel.o.k onder steen kruipt
quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]je weet mijn pm te vinden he mop?
en?? wat was het resultaat??quote:
niks eraf en niks erbij, vakantie = uit mijn ritmequote:Op maandag 24 oktober 2011 11:10 schreef Barreltje het volgende:
[..]
en?? wat was het resultaat??
* Barreltje is 3 buisjes bloed lichter
Bis Later Bubbelquote:Op maandag 24 oktober 2011 11:12 schreef xBubbles het volgende:
Ik ga er vandoor, vriendinnetje komt straks om haar haren te laten vlechten![]()
oh dat is tofquote:Op maandag 24 oktober 2011 11:12 schreef xBubbles het volgende:
Ik ga er vandoor, vriendinnetje komt straks om haar haren te laten vlechten![]()
Hihi, heeft lang geduurd voordat ik het kon hoorquote:Op maandag 24 oktober 2011 11:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh dat is tofmijn buuf kan dat ook zo goed, dies surinaams
het "niks er bij" is alquote:Op maandag 24 oktober 2011 11:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
niks eraf en niks erbij, vakantie = uit mijn ritme
vochtgehalte wel omhoog
toch een compliment van de consulente
en vol goede moed gaan we weer verder hoor
Zou ik hebben, maar ze hebben me nog steeds niet terug gebeldquote:Op maandag 24 oktober 2011 11:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Had jij niet laatst een sollicitatie?
Hoe ging dat?
Volgens mij wel goed, alleen ik zou afgelopen vrijdag er al bericht over krijgen alleen nog niks binnenquote:Op maandag 24 oktober 2011 11:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Had jij niet laatst een sollicitatie?
Hoe ging dat?
Klint goed beter als te veel of te weinig! of gewoon helemaal niet goed!quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
niks eraf en niks erbij, vakantie = uit mijn ritme
vochtgehalte wel omhoog
toch een compliment van de consulente
en vol goede moed gaan we weer verder hoor
is ook lastigquote:Op maandag 24 oktober 2011 11:14 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Hihi, heeft lang geduurd voordat ik het kon hoor
proost!quote:
mja niks aan te doen, we gaan gewoon weer verder waar we gebleven waren voor de vakantiequote:Op maandag 24 oktober 2011 11:14 schreef Barreltje het volgende:
[..]
het "niks er bij" is al![]()
![]()
nu weer lekker een spurtje maken!
* Barreltje moet idealiter nog 18 kilo
realistisch nog 13
ik had het over trevquote:Op maandag 24 oktober 2011 11:14 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Zou ik hebben, maar ze hebben me nog steeds niet terug gebeld
hmm misschien hoor je vandaag watquote:Op maandag 24 oktober 2011 11:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
Volgens mij wel goed, alleen ik zou afgelopen vrijdag er al bericht over krijgen alleen nog niks binnen
te laat reageren van de werkgever is helaas geen uitzondering.quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
Volgens mij wel goed, alleen ik zou afgelopen vrijdag er al bericht over krijgen alleen nog niks binnen
jep truequote:Op maandag 24 oktober 2011 11:17 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Klint goed beter als te veel of te weinig! of gewoon helemaal niet goed!
wie weet is de sint je goed gezind dit jaarquote:Op maandag 24 oktober 2011 11:18 schreef Toekito het volgende:
Heb maar eens op BOL een verlanglijstje gemaakt. Nu hopen dat ik de lotto win
Zo lief ben ik niet geweest dit jaar.quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jep true
[..]
wie weet is de sint je goed gezind dit jaar
Dat geloof ik nietquote:Op maandag 24 oktober 2011 11:20 schreef Toekito het volgende:
[..]
Zo lief ben ik niet geweest dit jaar.
Ik hoop het ook en op een goede uitkomstquote:Op maandag 24 oktober 2011 11:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
is ook lastig
[..]
proost!
[..]
mja niks aan te doen, we gaan gewoon weer verder waar we gebleven waren voor de vakantie
Ik moet veel meer dan jij
[..]
ik had het over trevmaar goed jij had ook een sollicitatie... misschien moet je hun eens bellen?
en vragen hoe het er voor staat toont dat je toch graag die baan wil
[..]
hmm misschien hoor je vandaag wat
spannend hoor ik duim voor je
Dat weet ikquote:Op maandag 24 oktober 2011 11:18 schreef Barreltje het volgende:
[..]
te laat reageren van de werkgever is helaas geen uitzondering.
hou de goede moed er in!![]()
mja..quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:17 schreef LovelyLady het volgende:
mja niks aan te doen, we gaan gewoon weer verder waar we gebleven waren voor de vakantie
Ik moet veel meer dan jij
Wat hebben ze dan gevonden?quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:24 schreef DaMart het volgende:
Het valt mee wat ze dit jaar gevonden hebben bij de APK.
Maar er is dus wel wat gevondenquote:Op maandag 24 oktober 2011 11:24 schreef DaMart het volgende:
Morgen trev!quote:
joaquote:Op maandag 24 oktober 2011 11:27 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Jij kon wel een knuffel gebruiken ?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Ja, de verstelmotor van mijn rechterkoplamp moet worden vervangen. Maar dat valt qua kosten nog mee. Vorig jaar vonden ze wat meer dingen, zoals koppelstangen die vervangen moesten worden en zoquote:
laatste stuk gaat altijd lastigquote:Op maandag 24 oktober 2011 11:22 schreef Barreltje het volgende:
[..]
mja..
maar dat eerste stuk gaat iets sneller
gelukkig maarquote:Op maandag 24 oktober 2011 11:24 schreef DaMart het volgende:
Insomniumquote:
Ja hoor, maar dat is meestal niet zo'n groot probleemquote:Op maandag 24 oktober 2011 11:27 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Morgen trev!![]()
Nog een beetje lekker geslapen?
quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:28 schreef littledrummergirl het volgende:
goeiemorgen liefies
* littledrummergirl rent op wok af om hem even een dikke knuf te geven![]()
Morge LDGquote:Op maandag 24 oktober 2011 11:28 schreef littledrummergirl het volgende:
goeiemorgen liefies
Het zou ook ineens zo wat zijn als ze zijn auto kwijt warenquote:
Altijd fijn zo'n apk ...quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Ja, de verstelmotor van mijn rechterkoplamp moet worden vervangen. Maar dat valt qua kosten nog mee. Vorig jaar vonden ze wat meer dingen, zoals koppelstangen die vervangen moesten worden en zo.
Mhm als ik iets voor je kan doen dan moet je het direct zeggen.quote:
Dat is dan wel okequote:Op maandag 24 oktober 2011 11:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Ja, de verstelmotor van mijn rechterkoplamp moet worden vervangen. Maar dat valt qua kosten nog mee. Vorig jaar vonden ze wat meer dingen, zoals koppelstangen die vervangen moesten worden en zo.
Goedemorgen!quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:28 schreef littledrummergirl het volgende:
goeiemorgen liefies
Hey sexy!quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
laatste stuk gaat altijd lastig
[..]
gelukkig maar
[..]
Insomnium![]()
totdat je moet remmen en je hebt niet genoeg grip..quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:30 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Altijd fijn zo'n apk ...
Die van mij is 3jaar lang door de apk gegaan met bandjes die kiele kiele waren ...
Bij de opel dealer afkeur (enkel op de bandjes de rest was goed)
Dan maar bij de beun schuur er door heen gejast en hoppa goed gekeurd.
(beetje zonde om voor de 5km die er per dag mee gereden word 4 nieuwe banden omheen te slingeren.
whehehequote:Op maandag 24 oktober 2011 11:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Morge LDG![]()
[..]
Het zou ook ineens zo wat zijn als ze zijn auto kwijt waren
hihi sexyquote:
quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
whehehe
het gebeurd
Zo waren ze ooit eens mijn breedbeeld TV kwijt...
Hoe kan je zoiets kwijt raken
[..]
hihi sexy![]()
Tsk dan niet hoor.quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
whehehe
het gebeurd
Zo waren ze ooit eens mijn breedbeeld TV kwijt...
Hoe kan je zoiets kwijt raken
[..]
hihi sexy![]()
Die heb ik de afgelopen jaren al gehadquote:Op maandag 24 oktober 2011 11:30 schreef Insomnium het volgende:
Dat is dan wel oke![]()
Normaliter krijgen mensen vaak een waslijst van wat er niet goed is
Ben blij om dat te horen!quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die heb ik de afgelopen jaren al gehad.En ja, het valt best mee voor een auto van 10 jaar oud
.
nouja zegquote:
Ik denk dat het wel meevaltquote:
wat een vertrouwenquote:Op maandag 24 oktober 2011 11:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nouja zeg
[..]
Ik denk dat het wel meevalt
Wijze woorden ware het niet dat ze niet kloppen in deze situatie.quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Soms moet je daar op vertrouwen als een ander dat zegt
Ohja wijze man.. ga jij mij nu de les lezenquote:Op maandag 24 oktober 2011 11:42 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Wijze woorden ware het niet dat ze niet kloppen in deze situatie.
Jij kan net zoals ik en vele anderen totaal niet objectief naar jezelf kijken.
En dus ook niet zien hoe leuk of mooi je nu echt bent.
Dus ik kan er wel op vertrouwen dat JIJ dat niet vind.
Maar dat is jouw eigen perceptie.
En de perceptie die een persoon van zichzelf heeft is negen van de tien keer fout.
kloptquote:Op maandag 24 oktober 2011 11:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Soms moet je daar op vertrouwen als een ander dat zegt
Ik lees je helemaal niet de les.quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ohja wijze man.. ga jij mij nu de les lezen![]()
nahja zegquote:Op maandag 24 oktober 2011 11:45 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik lees je helemaal niet de les.
En dat weet jij ook wel.
Maar goed prima als je zo gaat doen.
quote:
Het kwam bij nogal sarcastisch over.quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ohja wijze man.. ga jij mij nu de les lezen![]()
Ik weet heus wel dat je gelijk hebt daarmeequote:Op maandag 24 oktober 2011 11:48 schreef Insomnium het volgende:
[..]
[..]
Het kwam bij nogal sarcastisch over.
Kan het verkeerd opvatten uiteraard.
Maar daar ben ik heul goed in![]()
Dus sorry daarvoor als dat het geval is.
Zie.quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik weet heus wel dat je gelijk hebt daarmee
En het was niet bedoeld om te zeggen dat je onzin uitkraamt, want dat is niet zo.
Mijn grapje was misplaatst.
En tuurlijk denken we anders over onszelf dan dat andere zeggen/weten/bedoelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* PriemGirl strooit wat zelfvertrouwen in het rond
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
jij niet alleen hoor, heeft iedereen wel eens last vanquote:Op maandag 24 oktober 2011 11:51 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Zie.
Zonder non verbale communicatie om te lezen faal ik vaak via msn of internet![]()
quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:54 schreef PriemGirl het volgende:
Nouja ik snap het op zich wel. Je bent zelf ook niet echt de positiviteit-zelve insomKomt raar over als je dan zo lovend over anderen bent; maar jezelf nog steeds als een zak meel aanschouwt.
Ik zei toch ook dat ik van precies hetzelfde last had ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* PriemGirl strooit wat zelfvertrouwen in het rond
Kan mijzelf ook niet objectief beoordelen en al zeker niet aankijken in de spiegel.
Maar omdat ik niet blij ben met mijzelf hoeft niet te zeggen dat ik geen oog heb voor anderen en daar wel lovend over kan zijn.
Bij ( de meeste ) anderen zie ik alleen hun goede kwaliteiten en uiterlijke schoonheid.
Zoals alleen een vreemde dat kan zien omdat hij/zij objectief kan beoordelen.
En ik geloof dat JIJ gelooft dat ik dat ben.
Ik geloof het zelf niet
Maar wel lief dat je het zegt
Bipolair is niet zo erg soms.
Misschien. Ergens. Nooit
Juh klopt.... Zak meel van mequote:Op maandag 24 oktober 2011 11:57 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik zei toch ook dat ik van precies hetzelfde last had ?
Kan mijzelf ook niet objectief beoordelen en al zeker niet aankijken in de spiegel.
Maar omdat ik niet blij ben met mijzelf hoeft niet te zeggen dat ik geen oog heb voor anderen en daar wel lovend over kan zijn.
Bij ( de meeste ) anderen zie ik alleen hun goede kwaliteiten en uiterlijke schoonheid.
Zoals alleen een vreemde dat kan zien omdat hij/zij objectief kan beoordelen.
En ik geloof dat JIJ gelooft dat ik dat ben.
Ik geloof het zelf niet
Maar wel lief dat je het zegt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:58 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Juh klopt.... Zak meel van meSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bipolair is niet zo erg soms.
Misschien. Ergens. Nooit
LDG'tjequote:Op maandag 24 oktober 2011 11:28 schreef littledrummergirl het volgende:
goeiemorgen liefies
quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:07 schreef LovelyLady het volgende:
Ik lig dubbel hier
spreek ik af met een goede (ex)vriend om zijn nieuwe huis te kijken, vraag ik of het een probleem is dat Koen meegaat, hij zegt ik heb geen speelgoed, dus ik zeg: ik neem wel wat auto's mee
Hij: ik weet nog niet zo goed wat de vloer kan hebben dus doe maar niet
Gast!!ik smste er nog achteraan: zullen we Koen vastplakken met tape aan een stoel
en dat wil zelf kinderen
ahja ik neem de DS wel meequote:Op maandag 24 oktober 2011 12:09 schreef Insomnium het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat zijn van de mensen die nog plastic over de bank hebben omdat ze bang zijn dat het vies gaat worden
quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:14 schreef PriemGirl het volgende:
Le fuuuuu ik ben weer lunch vergetenSerieus.... Hoe doe ik het ook telkens weer
Ja dat schiet er de laatste tijd bij inquote:
quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:14 schreef PriemGirl het volgende:
Le fuuuuu ik ben weer lunch vergetenSerieus.... Hoe doe ik het ook telkens weer
Mhm.quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:18 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja dat schiet er de laatste tijd bij in
Maar ik heb een appel !!!
APPEL LUNCH FTW![]()
maar wel weinig..quote:
iLunch?quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:18 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja dat schiet er de laatste tijd bij in
Maar ik heb een appel !!!
APPEL LUNCH FTW![]()
quote:
nog 1,5 dag en dan heb ik weer weekendquote:Op maandag 24 oktober 2011 12:24 schreef Toekito het volgende:
Nog anderhalf uuren dan ben ik weer huisslaaf
Oooohquote:Op maandag 24 oktober 2011 12:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
Het ging goedWaarschijnlijk volgende week al 2e gesprek
![]()
Hallo allemaal
En LL hoe ging het wegen?
WAAR ?quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
Hallo allemaal
sowieso, oude kaaaasquote:Op maandag 24 oktober 2011 12:27 schreef DaMart het volgende:
Lunch met versgeroosterd brood met oude kaas.
Wat; dat ik mijn lunch vergeet? Ah ik zou mijn hoofd nog eens ergens achterlatenquote:
bij mij?quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:29 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wat; dat ik mijn lunch vergeet? Ah ik zou mijn hoofd nog eens ergens achterlaten
Dankjequote:
quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:27 schreef DaMart het volgende:
Lunch met versgeroosterd brood met oude kaas.
In Zaandam, bij een klein bedrijf, HR assistent/ PA van de directequote:Op maandag 24 oktober 2011 12:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
WAAR ?wat tof
Niks eraf en niks erbijvakantie
leuk is dat héquote:Op maandag 24 oktober 2011 12:25 schreef Muck het volgende:
Best lekker, om half drie pas hoeven werken!
Jammer alleen dat ik om 1 uur al in de metro moet, omdat de bus maar eens per half uur rijdt
quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:29 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wat; dat ik mijn lunch vergeet? Ah ik zou mijn hoofd nog eens ergens achterlaten
leg hem maar hier neerquote:Op maandag 24 oktober 2011 12:29 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja!quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:31 schreef LovelyLady het volgende:
Marijkje zal ik morgenavond naar jou komen?
kom ik morgen naar jou toequote:Op maandag 24 oktober 2011 12:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja!Peter is dan muziekmaken bij een of andere jostiband
Dus gezellig
Is primaquote:Op maandag 24 oktober 2011 12:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
kom ik morgen naar jou toe
uurtje of 7?
speelt Peter tegenwoordig bij Muck haar orkest mee?quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja!Peter is dan muziekmaken bij een of andere jostiband
Dus gezellig
Jaquote:
Als zij ook hier ergens in Noord Holland speelt en de gemiddelde leeftijd 80 is, dan welquote:Op maandag 24 oktober 2011 12:35 schreef Toekito het volgende:
[..]
speelt Peter tegenwoordig bij Muck haar orkest mee?
Ik was wel verbaasdquote:Op maandag 24 oktober 2011 12:36 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
goed nieuw marijkje![]()
ik zei het toch
quote:
Dankjulliequote:
mja, ik zal ruim drie kwartier te vroeg zijnquote:Op maandag 24 oktober 2011 12:30 schreef Toekito het volgende:
[..]
leuk is dat hézonde van je tijd dat je te vroeg op werk bent zeg.
Dat is wel klote, ken het probleemquote:Op maandag 24 oktober 2011 13:14 schreef sararaats het volgende:
Kutdokter ik kan morgen pas gaan.
Ik ben zielig en koortsig vandaag
Dank je. Ik zit al bijna een week met griepje.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is wel klote, ken het probleem
Knuff
Ja, natuurlijkquote:
Dan zorg maar dat er minimaal 5 borden gekookt zijn, dan kom ik ook etenquote:Op maandag 24 oktober 2011 12:23 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Nee
Maar is idd wat weinigZal vanavond 2 borden spaghetti pakken om te compenseren
![]()
![]()
Nice.quote:
ik moest reizen en slapenquote:Op maandag 24 oktober 2011 13:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk.
Iets met hete soep enzo.
Goed nieuws Liebchenquote:Op maandag 24 oktober 2011 12:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
Hallo allemaal
quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
Hallo allemaal
Ik dacht eerst, ow een showband die een popnummertje speelt.quote:
Ik heb al hele tijd terug gestemd; maar in die bevestigingsmail zie je toch nergens waarop je gestemd hebtquote:Op maandag 24 oktober 2011 13:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Goed nieuws Liebchen![]()
Ik ben al iets minder doof weer. Neusspray FTW.
Vandaag wel weer een sip gevoel en geen idee waarom![]()
![]()
. Stomme herfst.
Ow,, en heb je al gestemd? Zo ja, graaf je mailbox na, zo nee, doen![]()
http://frontpage.fok.nl/s(...)-en-win-een-abo.html
Gestemd al welquote:Op maandag 24 oktober 2011 13:27 schreef MPG het volgende:
[..]
![]()
. Stomme herfst.
Dat staat er indd niet in, en dat maakt niet uit. ALS je maar gestemd hebt, kun je meedingenquote:Op maandag 24 oktober 2011 13:32 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik heb al hele tijd terug gestemd; maar in die bevestigingsmail zie je toch nergens waarop je gestemd hebtOf kijk ik ergens overheen..........
Ah ok ! Doorgestuurdquote:Op maandag 24 oktober 2011 13:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat staat er indd niet in, en dat maakt niet uit. ALS je maar gestemd hebt, kun je meedingen.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:27 schreef MPG het volgende:
[..]
![]()
. Stomme herfst.
Ik kan de mail niet meer vindenquote:Op maandag 24 oktober 2011 13:27 schreef MPG het volgende:
[..]
![]()
. Stomme herfst.
Klopt, er gaat bij hun iets mis, is al voor gebeld, en ze gaan asap oplossen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:38 schreef Trevland het volgende:
Ik heb geen bevestigingsmail ontvangenja vandaag gestemd
Mooi, ach ja als mijn stem maar telt voor fokquote:Op maandag 24 oktober 2011 13:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Klopt, er gaat bij hun iets mis, is al voor gebeld, en ze gaan asap oplossen.
jaquote:Op maandag 24 oktober 2011 13:38 schreef Trevland het volgende:
Ik heb geen bevestigingsmail ontvangenja vandaag gestemd
Vandaar dat ik die mail niet kan vinden en hem ook bij mijn tweede stem niet krijgquote:Op maandag 24 oktober 2011 13:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Klopt, er gaat bij hun iets mis, is al voor gebeld, en ze gaan asap oplossen.
Nee. Dan waarderen we je eerlijkheid en mag je zelfs gewoon meedingen voor het aboquote:Op maandag 24 oktober 2011 13:42 schreef Toekito het volgende:
Als ik al stem is het niet op FOK, sorry! Moet ik nu het forum verlaten?
de derde en vierde ook nietquote:Op maandag 24 oktober 2011 13:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vandaar dat ik die mail niet kan vinden en hem ook bij mijn tweede stem niet krijg.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee. Dan waarderen we je eerlijkheid en mag je zelfs gewoon meedingen voor het abo
je had genoeg op je broek en de omgeving achtergelaten?quote:
kanquote:Op maandag 24 oktober 2011 13:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik stem voor lekker
maar een optie is: aardappelen, rode kool, hamburger met uien
te duurquote:
Veel.quote:
Nee, nu ga ik zelf maken, dat was kant en klaar.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:50 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je had genoeg op je broek en de omgeving achtergelaten?
ik heb dat nog in de vriezerquote:Op maandag 24 oktober 2011 13:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee, nu ga ik zelf maken, dat was kant en klaar.
was dan je lunch niet vergetenquote:Op maandag 24 oktober 2011 13:55 schreef PriemGirl het volgende:
Hongerrrrrrrrrrrrrr... Die appel was toch niet voldoende
Komt vast wel goed dan.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb dat nog in de vriezer
en macaroni.... ik kijk wel waar ik trek in heb straks
Kom hierheen dan, gaan we samen lunchenquote:Op maandag 24 oktober 2011 13:55 schreef PriemGirl het volgende:
Hongerrrrrrrrrrrrrr... Die appel was toch niet voldoende
Dan ligt dat aan het apparaat en niet aan jouquote:Op maandag 24 oktober 2011 14:16 schreef Yuki het volgende:
Pffff, het is weer zo'n dag
Ik probeer al een half uur een programma aan de praat te krijgen
quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:16 schreef Yuki het volgende:
Pffff, het is weer zo'n dag
Ik probeer al een half uur een programma aan de praat te krijgen
Ja. Inddquote:
Komt wel goedquote:Op maandag 24 oktober 2011 14:38 schreef Barreltje het volgende:
Tomitodom![]()
* Barreltje lijkt heet relaxt, maar wordt nu toch wel een beetje zenuwachtig voor/over beoordelingssgesprek, zo om 16.00 hrs
Verwacht je een vervelend gesprek dan?quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:38 schreef Barreltje het volgende:
Tomitodom![]()
* Barreltje lijkt heet relaxt, maar wordt nu toch wel een beetje zenuwachtig voor/over beoordelingssgesprek, zo om 16.00 hrs
je bent hier te weinig geweest de laatste tijdquote:Op maandag 24 oktober 2011 14:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Verwacht je een vervelend gesprek dan?Kan het me niet voorstellen namelijk
![]()
Zij niet alleen hoorquote:Op maandag 24 oktober 2011 14:44 schreef Barreltje het volgende:
[..]
je bent hier te weinig geweest de laatste tijd![]()
ben het zatquote:Op maandag 24 oktober 2011 14:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Vroege stofwolk vandaag.
Goeie thuisreis.
Lekker chocolade eten en beetje uitrusten.quote:
quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:44 schreef Barreltje het volgende:
[..]
je bent hier te weinig geweest de laatste tijd![]()
Niet dat ik weet, hoezo?quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:54 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
Is maandag nationale afzeik dag ofzo...
* MPG schuift BarBabe een glaasje van die meuk van de reclame toe. "komt wel goed, schatje"...quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:38 schreef Barreltje het volgende:
Tomitodom![]()
hoop zeurende mensen weer hier@ work ..quote:
ohh dat ik op het punt heb gestaan om te vertrekkenquote:
* Barreltje mist Fles eigenlijk een beetjequote:
Mij niet eens?quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:58 schreef Barreltje het volgende:
[..]
* Barreltje mist Fles eigenlijk een beetje
tnx!quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:56 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG schuift BarBabe een glaasje van die meuk van de reclame toe. "komt wel goed, schatje"...
Dan hoef jij toch niet gespannen te zijn?quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:58 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ohh dat ik op het punt heb gestaan om te vertrekken
en dan zelfs 1000 eur minder wilde gaan verdienen :p
dan is het wel ernstig gesteld he??
Ik ookquote:Op maandag 24 oktober 2011 14:58 schreef Barreltje het volgende:
[..]
YWquote:
Is Fles druk met zijn paleis?quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:58 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ook.quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is Fles druk met zijn paleis?
Niet hierquote:
mja..quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan hoef jij toch niet gespannen te zijn?Zij lopen eventueel een goede medewerker mis... Wel beroerd dat het er zo aan toegaat
Succes in elk geval
Ik geloof dat ik dan iets gemist heb?quote:
* Barreltje wil een flespaleisverwarmingsfeestjequote:Op maandag 24 oktober 2011 15:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is Fles druk met zijn paleis?
* Barreltje 2quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik dan iets gemist heb?
Hmmhmmquote:Op maandag 24 oktober 2011 15:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik dan iets gemist heb?
Jij niet, toch?quote:
Is mijn vermoeden dat hij ons links laat liggen juist?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja maar MZ en LL en ST en... moi!quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij niet, toch?
Iets met pubermeisjesgedrag.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is mijn vermoeden dat hij ons links laat liggen juist?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
[..]
Is mijn vermoeden dat hij ons links laat liggen juist?Iets met gekat, denk ik...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Ja, officieel wel. Voortgang en planningsgesprek zijn wat meer 2-richtingquote:Op maandag 24 oktober 2011 15:02 schreef Barreltje het volgende:
[..]
mja..
we zullen zien
heb gelezen dat een beoordelingsgesprek een 1-richtings verkeer-gesprek hoort te zijn..
dus ik laat het allemaal wel over me heen komen
beetje meeschrijven wat er wel verbeterd kan worden..
en ik geloof dat er wel genoeg dingen zijn
maar ik ben iig wel blij dat we binnenkort meer resultaat gericht gaan werken.. ipv deze warboel aan werkzaamheden door elkaar![]()
me 2quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:03 schreef Barreltje het volgende:
[..]
* Barreltje wil een flespaleisverwarmingsfeestje
Oh? Fill me in please?quote:
quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:05 schreef Barreltje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ohh dat wij niet aardig deden tegen de poes??quote:
[..]
Is mijn vermoeden dat hij ons links laat liggen juist?Ah is het weer zo verSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beetje jammer
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Me threequote:Op maandag 24 oktober 2011 15:07 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ohh dat wij niet aardig deden tegen de poes??
neuh.. dat heb ik niet meegekregen.. was er geloof ik niet echt bij
Ja, wat puberaal gedrag indd.quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:07 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ohh dat wij niet aardig deden tegen de poes??
neuh.. dat heb ik niet meegekregen.. was er geloof ik niet echt bij
Ik was nuchter en verontwaardigdquote:Op maandag 24 oktober 2011 15:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, wat puberaal gedrag indd.
Van beide kanten, overigens. Op een vrijdagavond na wat drank volgens mij ook.
ohh ok..quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Lekker handig datquote:Op maandag 24 oktober 2011 15:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Katten en drank gaan ook niet samen... dat merkte onze kat ook jaaaaaaren geleden, toen ze slagroom uit het glas likte waar advocaat in had gezeten... dat beest kon niet meer normaal lopen, dat ging in ieder geval niet echt recht, en ze donderde steeds omquote:Op maandag 24 oktober 2011 15:09 schreef MPG het volgende:
[..]
je zal er eens een keer niks mee te maken hebben wat "de poes" betreftquote:Op maandag 24 oktober 2011 15:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik was nuchter en verontwaardigd
en nu lacht ZIJ het hardst, want die allergische reacties...quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Katten en drank gaan ook niet samen... dat merkte onze kat ook jaaaaaaren geleden, toen ze slagroom uit het glas likte waar advocaat in had gezeten... dat beest kon niet meer normaal lopen, dat ging in ieder geval niet echt recht, en ze donderde steeds om.
Ditoquote:Op maandag 24 oktober 2011 15:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik was nuchter en verontwaardigd
Nee, dat was de kat voor de vorige katten van mijn ouders... inmiddels zijn ze weer 2 generaties katten verder dusquote:Op maandag 24 oktober 2011 15:14 schreef Barreltje het volgende:
[..]
en nu lacht ZIJ het hardst, want die allergische reacties...
link!quote:
Ga daar maar vanuitquote:Op maandag 24 oktober 2011 15:10 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ohh ok..
naja zal wel weer..
is ie nog wel op fok te vinden dan??
quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:15 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik ben moehoe![]()
De eerste keer in mijn leven dat ik last heb van drankIk ben oud aan het worden
In de treinentopics is hij vast nog welquote:
Nee, want te triest voor woordenquote:
quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:15 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik ben moehoe![]()
De eerste keer in mijn leven dat ik last heb van drankIk ben oud aan het worden
Wat voor een auto?quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, nieuwe auto en beestjes halenTot straks
quote:
Straks kom ik nog te overlijden voor ik iets van jullie toekomstplannen mag zienquote:
quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, want te triest voor woorden.
Ook dat van die nuchtere pubers.
Dat laatste is altijd een mogelijkheid..quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:19 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Straks kom ik nog te overlijden voor ik iets van jullie toekomstplannen mag zien
Waarom zenuwen? Uitslag zwangerschapstest?quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:19 schreef Barreltje het volgende:
[..]![]()
prima!
* Barreltje is op zoek naar iets om d'r zenuwen de baas te blijven
Maar dus nog niet het einde van de wereldquote:Op maandag 24 oktober 2011 15:19 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Niet mee eens. Dit zou het einde kunnen betekenen van mijn zondagavondborrels
[..]
Straks kom ik nog te overlijden voor ik iets van jullie toekomstplannen mag zien
das pas over een weekquote:Op maandag 24 oktober 2011 15:20 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Waarom zenuwen? Uitslag zwangerschapstest?
Ik heb niet zoveel in mijn levenquote:Op maandag 24 oktober 2011 15:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar dus nog niet het einde van de wereld
Ah leukquote:Op maandag 24 oktober 2011 15:21 schreef Barreltje het volgende:
[..]
das pas over een week
nee.. beoordelingsgesprek over 40 minuten
Misschien eens tijd om daar voor te gaan zorgenquote:Op maandag 24 oktober 2011 15:22 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel in mijn leven
[..]
Ah leukGa je dan even die offshore baan regelen? Of komt dat later pas?
Daar kan ik komende zondagavond wel mee aan de slag, mijn plannen voor dan zijn weggevallenquote:Op maandag 24 oktober 2011 15:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Misschien eens tijd om daar voor te gaan zorgen
Succesquote:Op maandag 24 oktober 2011 15:23 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik bedenk me trouwens dat ik woensdag contractbespreking heb.. ik moet op een rij zetten wat ik hier nou eigenlijk doeDat is wel een uitdaging.
Hey Sanquote:
Je komt er welquote:Op maandag 24 oktober 2011 15:23 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Daar kan ik komende zondagavond wel mee aan de slag, mijn plannen voor dan zijn weggevallen
dat is vaak genoeg gebeurd hoorquote:Op maandag 24 oktober 2011 15:13 schreef Barreltje het volgende:
[..]
je zal er eens een keer niks mee te maken hebben wat "de poes" betreft
volgend jaarquote:Op maandag 24 oktober 2011 15:22 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ah leukGa je dan even die offshore baan regelen? Of komt dat later pas?
ahjoh..quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat is vaak genoeg gebeurd hoor![]()
en kunnen we er nu ook een keer gewoon over ophouden?
het steeds maar weer oprakelen vind ik dan weer een beetje puberaal
neh, ik ben er wel weer klaar meequote:Op maandag 24 oktober 2011 15:25 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ahjoh..
ik was er niet bij en zit jou weer eens te pesten
we kunnen het ook wel weer over kinderen hebben ??
STquote:Op maandag 24 oktober 2011 15:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat is vaak genoeg gebeurd hoor![]()
en kunnen we er nu ook een keer gewoon over ophouden?
het steeds maar weer oprakelen vind ik dan weer een beetje puberaal
Ah waarom zenuwen dan? Staat er iets op het spel?quote:
quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
neh, ik ben er wel weer klaar mee
Ja, primaquote:Op maandag 24 oktober 2011 15:26 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
STHoe gaat het op je werk?
[..]
Ah waarom zenuwen dan? Staat er iets op het spel?
Hoi Trevquote:
Wat is ze aan het maken?quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoi Trev.
Booh, m'n zusje is aan het bakken, ruikt lekker.
* Barreltje las braken!quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoi Trev.
Booh, m'n zusje is aan het bakken, ruikt lekker.
ik kan niet zo goed tegen commentaarquote:Op maandag 24 oktober 2011 15:26 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ah waarom zenuwen dan? Staat er iets op het spel?
Wordt het al wat?quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:31 schreef xBubbles het volgende:
Hai
Tussen het vlechten even lurken hier
Luie donderquote:
Succes danquote:Op maandag 24 oktober 2011 15:30 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik kan niet zo goed tegen commentaar
ik trek het me altijd teveel aan..
dus.. dat is/wordt nogal een beproeving
Ik heb nergens last vanquote:Op maandag 24 oktober 2011 15:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Het is koudVanochtend man man man.
Hee mopquote:Op maandag 24 oktober 2011 15:32 schreef Insomnium het volgende:
Zo huis weer schoon![]()
Alleen nog stofzuigen.
Maar dat kan straks ook nog wel
Goed bezigquote:Op maandag 24 oktober 2011 15:32 schreef Insomnium het volgende:
Zo huis weer schoon![]()
Alleen nog stofzuigen.
Maar dat kan straks ook nog wel
een lekker fris briesje dusquote:Op maandag 24 oktober 2011 15:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik woon aan de kustWindkracht 5/6
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |