Komt wel goedquote:Op maandag 24 oktober 2011 14:38 schreef Barreltje het volgende:
Tomitodom![]()
* Barreltje lijkt heet relaxt, maar wordt nu toch wel een beetje zenuwachtig voor/over beoordelingssgesprek, zo om 16.00 hrs
Verwacht je een vervelend gesprek dan?quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:38 schreef Barreltje het volgende:
Tomitodom![]()
* Barreltje lijkt heet relaxt, maar wordt nu toch wel een beetje zenuwachtig voor/over beoordelingssgesprek, zo om 16.00 hrs
je bent hier te weinig geweest de laatste tijdquote:Op maandag 24 oktober 2011 14:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Verwacht je een vervelend gesprek dan?Kan het me niet voorstellen namelijk
![]()
Zij niet alleen hoorquote:Op maandag 24 oktober 2011 14:44 schreef Barreltje het volgende:
[..]
je bent hier te weinig geweest de laatste tijd![]()
ben het zatquote:Op maandag 24 oktober 2011 14:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Vroege stofwolk vandaag.
Goeie thuisreis.
Lekker chocolade eten en beetje uitrusten.quote:
quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:44 schreef Barreltje het volgende:
[..]
je bent hier te weinig geweest de laatste tijd![]()
Niet dat ik weet, hoezo?quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:54 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
Is maandag nationale afzeik dag ofzo...
* MPG schuift BarBabe een glaasje van die meuk van de reclame toe. "komt wel goed, schatje"...quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:38 schreef Barreltje het volgende:
Tomitodom![]()
hoop zeurende mensen weer hier@ work ..quote:
ohh dat ik op het punt heb gestaan om te vertrekkenquote:
* Barreltje mist Fles eigenlijk een beetjequote:
Mij niet eens?quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:58 schreef Barreltje het volgende:
[..]
* Barreltje mist Fles eigenlijk een beetje
tnx!quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:56 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG schuift BarBabe een glaasje van die meuk van de reclame toe. "komt wel goed, schatje"...
Dan hoef jij toch niet gespannen te zijn?quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:58 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ohh dat ik op het punt heb gestaan om te vertrekken
en dan zelfs 1000 eur minder wilde gaan verdienen :p
dan is het wel ernstig gesteld he??
Ik ookquote:Op maandag 24 oktober 2011 14:58 schreef Barreltje het volgende:
[..]
YWquote:
Is Fles druk met zijn paleis?quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:58 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ook.quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is Fles druk met zijn paleis?
Niet hierquote:
mja..quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan hoef jij toch niet gespannen te zijn?Zij lopen eventueel een goede medewerker mis... Wel beroerd dat het er zo aan toegaat
Succes in elk geval
Ik geloof dat ik dan iets gemist heb?quote:
* Barreltje wil een flespaleisverwarmingsfeestjequote:Op maandag 24 oktober 2011 15:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is Fles druk met zijn paleis?
* Barreltje 2quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik dan iets gemist heb?
Hmmhmmquote:Op maandag 24 oktober 2011 15:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik dan iets gemist heb?
Jij niet, toch?quote:
Is mijn vermoeden dat hij ons links laat liggen juist?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja maar MZ en LL en ST en... moi!quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij niet, toch?
Iets met pubermeisjesgedrag.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is mijn vermoeden dat hij ons links laat liggen juist?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
[..]
Is mijn vermoeden dat hij ons links laat liggen juist?Iets met gekat, denk ik...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Ja, officieel wel. Voortgang en planningsgesprek zijn wat meer 2-richtingquote:Op maandag 24 oktober 2011 15:02 schreef Barreltje het volgende:
[..]
mja..
we zullen zien
heb gelezen dat een beoordelingsgesprek een 1-richtings verkeer-gesprek hoort te zijn..
dus ik laat het allemaal wel over me heen komen
beetje meeschrijven wat er wel verbeterd kan worden..
en ik geloof dat er wel genoeg dingen zijn
maar ik ben iig wel blij dat we binnenkort meer resultaat gericht gaan werken.. ipv deze warboel aan werkzaamheden door elkaar![]()
me 2quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:03 schreef Barreltje het volgende:
[..]
* Barreltje wil een flespaleisverwarmingsfeestje
Oh? Fill me in please?quote:
quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:05 schreef Barreltje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ohh dat wij niet aardig deden tegen de poes??quote:
[..]
Is mijn vermoeden dat hij ons links laat liggen juist?Ah is het weer zo verSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beetje jammer
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Me threequote:Op maandag 24 oktober 2011 15:07 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ohh dat wij niet aardig deden tegen de poes??
neuh.. dat heb ik niet meegekregen.. was er geloof ik niet echt bij
Ja, wat puberaal gedrag indd.quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:07 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ohh dat wij niet aardig deden tegen de poes??
neuh.. dat heb ik niet meegekregen.. was er geloof ik niet echt bij
Ik was nuchter en verontwaardigdquote:Op maandag 24 oktober 2011 15:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, wat puberaal gedrag indd.
Van beide kanten, overigens. Op een vrijdagavond na wat drank volgens mij ook.
ohh ok..quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Lekker handig datquote:Op maandag 24 oktober 2011 15:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Katten en drank gaan ook niet samen... dat merkte onze kat ook jaaaaaaren geleden, toen ze slagroom uit het glas likte waar advocaat in had gezeten... dat beest kon niet meer normaal lopen, dat ging in ieder geval niet echt recht, en ze donderde steeds omquote:Op maandag 24 oktober 2011 15:09 schreef MPG het volgende:
[..]
je zal er eens een keer niks mee te maken hebben wat "de poes" betreftquote:Op maandag 24 oktober 2011 15:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik was nuchter en verontwaardigd
en nu lacht ZIJ het hardst, want die allergische reacties...quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Katten en drank gaan ook niet samen... dat merkte onze kat ook jaaaaaaren geleden, toen ze slagroom uit het glas likte waar advocaat in had gezeten... dat beest kon niet meer normaal lopen, dat ging in ieder geval niet echt recht, en ze donderde steeds om.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |