Komt wel goedquote:Op maandag 24 oktober 2011 14:38 schreef Barreltje het volgende:
Tomitodom![]()
* Barreltje lijkt heet relaxt, maar wordt nu toch wel een beetje zenuwachtig voor/over beoordelingssgesprek, zo om 16.00 hrs
Verwacht je een vervelend gesprek dan?quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:38 schreef Barreltje het volgende:
Tomitodom![]()
* Barreltje lijkt heet relaxt, maar wordt nu toch wel een beetje zenuwachtig voor/over beoordelingssgesprek, zo om 16.00 hrs
je bent hier te weinig geweest de laatste tijdquote:Op maandag 24 oktober 2011 14:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Verwacht je een vervelend gesprek dan?Kan het me niet voorstellen namelijk
![]()
Zij niet alleen hoorquote:Op maandag 24 oktober 2011 14:44 schreef Barreltje het volgende:
[..]
je bent hier te weinig geweest de laatste tijd![]()
ben het zatquote:Op maandag 24 oktober 2011 14:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Vroege stofwolk vandaag.
Goeie thuisreis.
Lekker chocolade eten en beetje uitrusten.quote:
quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:44 schreef Barreltje het volgende:
[..]
je bent hier te weinig geweest de laatste tijd![]()
Niet dat ik weet, hoezo?quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:54 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
Is maandag nationale afzeik dag ofzo...
* MPG schuift BarBabe een glaasje van die meuk van de reclame toe. "komt wel goed, schatje"...quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:38 schreef Barreltje het volgende:
Tomitodom![]()
hoop zeurende mensen weer hier@ work ..quote:
ohh dat ik op het punt heb gestaan om te vertrekkenquote:
* Barreltje mist Fles eigenlijk een beetjequote:
Mij niet eens?quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:58 schreef Barreltje het volgende:
[..]
* Barreltje mist Fles eigenlijk een beetje
tnx!quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:56 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG schuift BarBabe een glaasje van die meuk van de reclame toe. "komt wel goed, schatje"...
Dan hoef jij toch niet gespannen te zijn?quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:58 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ohh dat ik op het punt heb gestaan om te vertrekken
en dan zelfs 1000 eur minder wilde gaan verdienen :p
dan is het wel ernstig gesteld he??
Ik ookquote:Op maandag 24 oktober 2011 14:58 schreef Barreltje het volgende:
[..]
* Barreltje mist Fles eigenlijk een beetje
YWquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |