Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
zaterdag 29 oktober is er de Halloween meet. Iedereen welkom
voor meer info stuur Goldfinger1963 maar een PM
kosten zijn 35 euro per koppel incl. eventueel overnachten.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
Trevquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#Gomorra
O’ terremot è vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchè o s’ libera e sfoga, o mor!
* Bubbles trekt voorzichtig steen wegquote:Op maandag 24 oktober 2011 10:48 schreef wel.o.k het volgende:
waarom zijn dingen die afgesloten leken toch niet afgesloten
* wel.o.k onder steen kruipt
veel het afgelopen jaarquote:Op maandag 24 oktober 2011 10:49 schreef xBubbles het volgende:
[..]
* Bubbles trekt voorzichtig steen weg
Watisser gebeurd?
quote:Op maandag 24 oktober 2011 10:48 schreef wel.o.k het volgende:
waarom zijn dingen die afgesloten leken toch niet afgesloten
* wel.o.k onder steen kruipt
quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]je weet mijn pm te vinden he mop?
en?? wat was het resultaat??quote:
niks eraf en niks erbij, vakantie = uit mijn ritmequote:Op maandag 24 oktober 2011 11:10 schreef Barreltje het volgende:
[..]
en?? wat was het resultaat??
* Barreltje is 3 buisjes bloed lichter
Bis Later Bubbelquote:Op maandag 24 oktober 2011 11:12 schreef xBubbles het volgende:
Ik ga er vandoor, vriendinnetje komt straks om haar haren te laten vlechten![]()
oh dat is tofquote:Op maandag 24 oktober 2011 11:12 schreef xBubbles het volgende:
Ik ga er vandoor, vriendinnetje komt straks om haar haren te laten vlechten![]()
Hihi, heeft lang geduurd voordat ik het kon hoorquote:Op maandag 24 oktober 2011 11:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh dat is tofmijn buuf kan dat ook zo goed, dies surinaams
het "niks er bij" is alquote:Op maandag 24 oktober 2011 11:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
niks eraf en niks erbij, vakantie = uit mijn ritme
vochtgehalte wel omhoog
toch een compliment van de consulente
en vol goede moed gaan we weer verder hoor
Zou ik hebben, maar ze hebben me nog steeds niet terug gebeldquote:Op maandag 24 oktober 2011 11:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Had jij niet laatst een sollicitatie?
Hoe ging dat?
Volgens mij wel goed, alleen ik zou afgelopen vrijdag er al bericht over krijgen alleen nog niks binnenquote:Op maandag 24 oktober 2011 11:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Had jij niet laatst een sollicitatie?
Hoe ging dat?
Klint goed beter als te veel of te weinig! of gewoon helemaal niet goed!quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
niks eraf en niks erbij, vakantie = uit mijn ritme
vochtgehalte wel omhoog
toch een compliment van de consulente
en vol goede moed gaan we weer verder hoor
is ook lastigquote:Op maandag 24 oktober 2011 11:14 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Hihi, heeft lang geduurd voordat ik het kon hoor
proost!quote:
mja niks aan te doen, we gaan gewoon weer verder waar we gebleven waren voor de vakantiequote:Op maandag 24 oktober 2011 11:14 schreef Barreltje het volgende:
[..]
het "niks er bij" is al![]()
![]()
nu weer lekker een spurtje maken!
* Barreltje moet idealiter nog 18 kilo
realistisch nog 13
ik had het over trevquote:Op maandag 24 oktober 2011 11:14 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Zou ik hebben, maar ze hebben me nog steeds niet terug gebeld
hmm misschien hoor je vandaag watquote:Op maandag 24 oktober 2011 11:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
Volgens mij wel goed, alleen ik zou afgelopen vrijdag er al bericht over krijgen alleen nog niks binnen
te laat reageren van de werkgever is helaas geen uitzondering.quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
Volgens mij wel goed, alleen ik zou afgelopen vrijdag er al bericht over krijgen alleen nog niks binnen
jep truequote:Op maandag 24 oktober 2011 11:17 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Klint goed beter als te veel of te weinig! of gewoon helemaal niet goed!
wie weet is de sint je goed gezind dit jaarquote:Op maandag 24 oktober 2011 11:18 schreef Toekito het volgende:
Heb maar eens op BOL een verlanglijstje gemaakt. Nu hopen dat ik de lotto win
Zo lief ben ik niet geweest dit jaar.quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jep true
[..]
wie weet is de sint je goed gezind dit jaar
Dat geloof ik nietquote:Op maandag 24 oktober 2011 11:20 schreef Toekito het volgende:
[..]
Zo lief ben ik niet geweest dit jaar.
Ik hoop het ook en op een goede uitkomstquote:Op maandag 24 oktober 2011 11:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
is ook lastig
[..]
proost!
[..]
mja niks aan te doen, we gaan gewoon weer verder waar we gebleven waren voor de vakantie
Ik moet veel meer dan jij
[..]
ik had het over trevmaar goed jij had ook een sollicitatie... misschien moet je hun eens bellen?
en vragen hoe het er voor staat toont dat je toch graag die baan wil
[..]
hmm misschien hoor je vandaag wat
spannend hoor ik duim voor je
Dat weet ikquote:Op maandag 24 oktober 2011 11:18 schreef Barreltje het volgende:
[..]
te laat reageren van de werkgever is helaas geen uitzondering.
hou de goede moed er in!![]()
mja..quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:17 schreef LovelyLady het volgende:
mja niks aan te doen, we gaan gewoon weer verder waar we gebleven waren voor de vakantie
Ik moet veel meer dan jij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |