Ditoquote:Op maandag 24 oktober 2011 15:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik was nuchter en verontwaardigd
Nee, dat was de kat voor de vorige katten van mijn ouders... inmiddels zijn ze weer 2 generaties katten verder dusquote:Op maandag 24 oktober 2011 15:14 schreef Barreltje het volgende:
[..]
en nu lacht ZIJ het hardst, want die allergische reacties...
link!quote:
Ga daar maar vanuitquote:Op maandag 24 oktober 2011 15:10 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ohh ok..
naja zal wel weer..
is ie nog wel op fok te vinden dan??
quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:15 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik ben moehoe![]()
De eerste keer in mijn leven dat ik last heb van drankIk ben oud aan het worden
In de treinentopics is hij vast nog welquote:
Nee, want te triest voor woordenquote:
quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:15 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik ben moehoe![]()
De eerste keer in mijn leven dat ik last heb van drankIk ben oud aan het worden
Wat voor een auto?quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, nieuwe auto en beestjes halenTot straks
quote:
Straks kom ik nog te overlijden voor ik iets van jullie toekomstplannen mag zienquote:
quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, want te triest voor woorden.
Ook dat van die nuchtere pubers.
Dat laatste is altijd een mogelijkheid..quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:19 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Straks kom ik nog te overlijden voor ik iets van jullie toekomstplannen mag zien
Waarom zenuwen? Uitslag zwangerschapstest?quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:19 schreef Barreltje het volgende:
[..]![]()
prima!
* Barreltje is op zoek naar iets om d'r zenuwen de baas te blijven
Maar dus nog niet het einde van de wereldquote:Op maandag 24 oktober 2011 15:19 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Niet mee eens. Dit zou het einde kunnen betekenen van mijn zondagavondborrels
[..]
Straks kom ik nog te overlijden voor ik iets van jullie toekomstplannen mag zien
das pas over een weekquote:Op maandag 24 oktober 2011 15:20 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Waarom zenuwen? Uitslag zwangerschapstest?
Ik heb niet zoveel in mijn levenquote:Op maandag 24 oktober 2011 15:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar dus nog niet het einde van de wereld
Ah leukquote:Op maandag 24 oktober 2011 15:21 schreef Barreltje het volgende:
[..]
das pas over een week
nee.. beoordelingsgesprek over 40 minuten
Misschien eens tijd om daar voor te gaan zorgenquote:Op maandag 24 oktober 2011 15:22 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel in mijn leven
[..]
Ah leukGa je dan even die offshore baan regelen? Of komt dat later pas?
Daar kan ik komende zondagavond wel mee aan de slag, mijn plannen voor dan zijn weggevallenquote:Op maandag 24 oktober 2011 15:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Misschien eens tijd om daar voor te gaan zorgen
Succesquote:Op maandag 24 oktober 2011 15:23 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik bedenk me trouwens dat ik woensdag contractbespreking heb.. ik moet op een rij zetten wat ik hier nou eigenlijk doeDat is wel een uitdaging.
Hey Sanquote:
Je komt er welquote:Op maandag 24 oktober 2011 15:23 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Daar kan ik komende zondagavond wel mee aan de slag, mijn plannen voor dan zijn weggevallen
dat is vaak genoeg gebeurd hoorquote:Op maandag 24 oktober 2011 15:13 schreef Barreltje het volgende:
[..]
je zal er eens een keer niks mee te maken hebben wat "de poes" betreft
volgend jaarquote:Op maandag 24 oktober 2011 15:22 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ah leukGa je dan even die offshore baan regelen? Of komt dat later pas?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |